Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v pololetí 2017 dle modelů: Octavia desátá, Golf prudce klesá

Na evropských prodejích je dobře patrná rostoucí obliba SUV a crossoverů. Nejprodávanějším vozem nicméně zůstává VW Golf, byť jeho prodeje letos zatím prudce klesají.
Zpět na článek
31. 7. 2017 11:16
31. 7. 2017 11:23
31. 7. 2017 11:24
31. 7. 2017 11:26
31. 7. 2017 11:57
31. 7. 2017 12:19
31. 7. 2017 13:59
31. 7. 2017 14:29
31. 7. 2017 11:57
31. 7. 2017 12:06
31. 7. 2017 12:13
31. 7. 2017 12:18
31. 7. 2017 16:07
31. 7. 2017 11:40
31. 7. 2017 11:58
31. 7. 2017 11:23
31. 7. 2017 11:44
31. 7. 2017 12:07
31. 7. 2017 12:13
31. 7. 2017 18:03
31. 7. 2017 21:55
31. 7. 2017 11:32
31. 7. 2017 11:35
31. 7. 2017 11:56
31. 7. 2017 11:48
31. 7. 2017 12:00
31. 7. 2017 12:42
31. 7. 2017 14:09
31. 7. 2017 15:51
31. 7. 2017 14:06
31. 7. 2017 14:19
31. 7. 2017 14:28
31. 7. 2017 18:30
31. 7. 2017 19:26
31. 7. 2017 21:42
31. 7. 2017 22:18
31. 7. 2017 11:16
vw v krizi
golf je v dnešní době přežitek...
Rozbalit vlákno
28
31. 7. 2017 11:23
Re: vw v krizi
No -11 procent bych tak nedramatizoval ;-)

Porad je prvni..
31. 7. 2017 11:24
Re: vw v krizi
Byl výpadek prodejů v přechodu na facelift.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 11:49
Re: vw v krizi
A loni to byl výpad před přechodem na facelift [odkaz] ;-)
31. 7. 2017 11:26
Re: vw v krizi
Nejprodávabější auto...hmmmm
Ty jsi šikula
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 11:48
Re: vw v krizi
Tady sme všichni šikulové [odkaz] ;-)
31. 7. 2017 11:57
Re: vw v krizi
V rámci nižší střední je v Evropě dlouhodobě králem a zatím to nevypadá, že ho někdo sesadí. Řeší se tu Clio, Fiesta nebo Polo, ale jsou o jednoduše auta levnější a menší.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:09
Re: vw v krizi
Problém je že to Clio, Fiesta atd. sou dneska větší než bejval Golf. Ale jestli chceš říct že Golf bude v Evropě dál králem nižší střední = jo to asi jo
31. 7. 2017 12:19
Re: vw v krizi
Nevytrhával bych z kontextu a řešil v rámci doby. Kdokoliv dnes vyvíjí HB nižší střední, bude s napětím čekat jak dopadnou první novinářské srovnávací testy právě s Golfem. To ukazuje na jeho pevnou pozici. neznamená to ale, že právě tato třída postupně nezačne padat v celkových prodejích.
Módní vlna je u SUV a X-overů mocná.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:27
Re: vw v krizi
Tak někde testy dopadnou fakt tak jak to je, někde jak to zaplatí = to je nedůležitý. Prostě reálnou funkci Golfu už převzaly ty Fiesty, Clia atd. = už se to prolomilo a viz první tabulka B segmentu se už prodává víc [odkaz]

Střední třída totálně odchází, zčásti díky kompaktům zčásti díky SUV = podívej se do odkazu na obří nárůst Tiguanu = a dneškem to nekončí celou nižší střední obecně asi čeká další útlum. Viz i loňský výsledky a dál po faceliftu jejich pokračování = na řadě je prostě asi Golf

Je jich tak strašně moc že mírnej úbytek vůbec ale vůbec nevadí

A z dlouhodobějšího hlediska možná výrazně vzrostou Leafy apod. = už tenhle co by se měl ukázat do pár týdnů bude možná hodně zajímavej
Avatar - Barrichello
31. 7. 2017 13:48
Re: vw v krizi
Hlavně v západní evropě se pomalu přestávaj kupovat diesly a po mnoha a mnoha aférách s benzíny si benzíny od VW už nikdo rozumný nekupuje.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 13:59
Re: vw v krizi
Tak i to Clio pořád ztrácí 53tks za pololetí, to je skoro 30%... klidně napíšu, že v nejbližších letech zůstane Golf králem žebříčku.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 14:21
Re: vw v krizi
Bacha nedodal si prý ;-)

Jestli myslíš světa = tak fakt ne, jestli myslíš svý třídy = tak jo to skoro určitě :-)
Avatar - Emel
31. 7. 2017 14:29
Re: vw v krizi
Ty furt nechápeš, co to prý znamená, co?

Prý jsem nedodal, protože se jedná o vlastní názor a nikoli o citaci cizího tvrzení / názoru.

Bavíme se o Cliu a Golfu, tedy jasně o Evropě bez ohledu na třídy.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:01
Re: vw v krizi
Ano = ty zdá se si doteď nepochopil co to znamená prý = to už skoro neni ani vtipný :-)

K Golfu = viz já 12:27 ;-)
31. 7. 2017 11:57
Re: vw v krizi
nechápu. odkaz na další statistiku. Něco mi mi asi uniklo.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:02
Re: vw v krizi
Asi že Golf neni nejprodávanější = a že propadá už nějakou dobu = před faceliftem i teď jak řikáš v přechodu = a že mu na paty šlape Wuling Hongguang = kterej jestli letos taky nepropad = už je možná před Golfem

To bude asi všechno
31. 7. 2017 12:06
Re: vw v krizi
Wuling nebo co to je tu nemá smysl řešit, ani ty by jsi ho místo Golfa nevzal. Jeho konkurentem v celosvětovém měřítku je Corolla/Auris a pak bude záležet na tom, kolik mutací si která automobilka k produktu zařadí (u Golfu jsou Jetty apod. vedeny zvlášť).

Nicméně u "nás doma" na starém kontinentě tu káru táhne dlouhá léta respektuhodně.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:07
Re: vw v krizi
Asi jako Kája Gott Slavíka = je nejvyšší čas na změnu :-)
31. 7. 2017 12:13
Re: vw v krizi
To je rozdíl, dát hlas Kájovi neznamená zbavit se několikaměsíčního/ročního platu ;-) . Málokteré auto vytváří svou kategorii tak, jak se to vede Golfu 40 let.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:17
Re: vw v krizi
Málokdo má tolik Slavíků a je 50 let vnímanej jako jednička = Golf má co dohánět :-)

Kájovi to už roky nezpívá = Golf zůstane asi eště chvíli premiant prodejů svý třídy = ale propad prý bude pokračovat ;-)

Porazej ho jak menší vozy typu Clio který dneska zčásti převzaly jeho původní úlohu a dál ho bude drtit móda SUV

Jestli ho letos celosvětově porazí [odkaz] to uvidíme
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:22
Re: vw v krizi
Protože těch 40 a 50 let je víc než dost a dalších 40-50 let [odkaz] co tu budu bych to nezvlád? :-)
31. 7. 2017 16:07
Re: vw v krizi
Já se chtěl hádat sakra. Tak jo no.
31. 7. 2017 11:40
Re: vw v krizi
No hned az na tuto skutecnost bude reflektovat cena noveho vozu, tak rad si tento prezitek koupim s 1.4TSI.
31. 7. 2017 11:58
Re: Golf v krizi
.. no to je fakt, hraje ho čím dál tím méně lidí. Koho by taky bavilo honil míček po louce a hledat ho pak v křovinách ...
31. 7. 2017 12:51
Re: Golf v krizi
Koho? Horních 0.1%. :-!
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 13:03
Re: Golf v krizi
U nás horních asi 60 000 :-)

Na planetě asi 60 milionů
31. 7. 2017 11:20
Golf prudce klesá,
pokles o 11,6% je značný, to je jasné. Já tu tabulku evropských prodejů čtu tak, že zákazníci Golfu se přesouvají k Tiguanu, který v TOP 10 zaznamenal nárůst 75% (!!!).
Tiguan tak dokonce začíná atakovat Qashqai, tedy evropského lídra kategorie SUV.
Rozbalit vlákno
31
31. 7. 2017 11:24
Re: Golf prudce klesá,
Tiguan má ten nárůst kvůli novému modelu. Golf výše.
Avatar - fOE
31. 7. 2017 11:27
Re: Golf prudce klesá,
QQ je SUV? Ja jej vzdy bral za crossover kteremu do SUV neco chybi.
Tiguan urcite nebere zakazniky golfu, golf je typicky auto za pul milionu, Tiguan o 300-500tis vys. Pokud nekomu prodeje z vlastni staje bere, bude to spis passat.
Cemu se ja osobne musim tedy divit. Na jednu stranu je Tiguan dle me snad nejlepsi auto co dnes VW dela, funguje dobre, mista plnohodnotne pro rodinu, vypada dobre... ale uvnitr je to furt spis golf nez passat, ergo platim vic a dostavam min. Zvlastni. Sam jsem zvedav jak dlouho toto okouzleni SUV vydrzi.
Avatar - praděda7
31. 7. 2017 11:44
Re: Golf prudce klesá,
Přesně! Já bych to spíš viděl tak, že jak Polo roste (a je pohledné i levnější) a Golf se nezvětšuje (asi nemá kam), tak Golf zákazníci se stěhují do Pola. A ano, ti kteří chtějí jít kapku výš a zůstat u VW, jdou do Tiguána.
31. 7. 2017 11:55
Re: Golf prudce klesá,
Golf spadne ještě víc, až VW představí corssover na bázi Pola. Tuhle kategorii zatím neprodávají a dopadne to stejně jako s Capturem.
31. 7. 2017 11:58
Re: Golf prudce klesá,
A hlavně T-Roc. Ale já myslel, že je na bázi Golfu.
31. 7. 2017 12:03
Re: Golf prudce klesá,
Domnívám se, že je právě na bázi Pola a ten jsem myslel, jen jsem si nedokázal vzpomenout na jméno. U korporátních prodejů Golf ještě povede, ale soukromé budou znamenat odliv ke crossoverům a SUV.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 14:11
Re: Golf prudce klesá,
Noo... co je na bázi čeho je trošku kopmlikované, ale já se kloním k tomu, že Kodiaq je na bázi Superbu a Tiguan na bázi Passatu - vždy s víceprvkem, základ 1.4TSI atd.
Avatar - fOE
31. 7. 2017 15:02
Re: Golf prudce klesá,
Jak pises, co je na bazi ceho je pri modularnich platformach a motorizacich stejnych napric spektrem zapeklita otazka. Za me stoji Tiguan jen na pul cesty k passatu, srazi ho na uroven golfu hlavne vnitrek (zadni dvere komplet tvrdy plast atd.).
U Skody je to pak jednoduchsi, tam jsou materialove prohresky uvnitr bezne (nebo beznejsi), tam s rovnici Kodiaq=Superb problem nemam.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 15:13
Re: Golf prudce klesá,
To je z mého pohledu relativně detail... i srovnání ceníků ti hodí Tiguan spíš k Passatu. Ale jsou to prostě dva živočišné druhy a asi fakt nemá smysl hledat v tom za každou cenu nějaké ekvivalenty.
Avatar - fOE
31. 7. 2017 15:25
Re: Golf prudce klesá,
Nema. ;-)
Jen posledni poznamka k cene: tu bych do toho taky netahal. Ta ukazuje jen to co je zakaznik ochoten zaplatit spis nez s tim co, jakou hodnotu, za sve penize dostane.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 15:39
Re: Golf prudce klesá,
No dobře, ale když se vrátím na začátek, proč se to celé řeší, tj. jestli např. Tiguan ukusuje prodeje spíš Passatu nebo spíš Golfu - pak je naopak cena to nejdůležitější kritérium, protože těžko si někdo koupí auto za 700 místo auta za 400.

To co dostane se stejně měřit nedá.
31. 7. 2017 15:48
Re: Golf prudce klesá,
Nejsem si jistý, jestli medián Golfu v EU bude na částce ekvivalentní 400k ;-)
Avatar - fOE
31. 7. 2017 16:28
Re: Golf prudce klesá,
No ale ted jsi jen napsal co jsem napsal i ja hned v prvnim svem komentu v tomto vlakne. Tady nejsme ve sporu. Prodejem / cenou / uzitim jako plnohodnotny vuz pro rodinu je za me tiguan alternativa k passatu.
Znovu jsem reagoval az kdyz se zacal resit hardware (z tveho komentu "co je na bazi ceho") a tam jsem prispel svou troskou, ze za me je Tiguan furt necim trochu pod passatem a trochu nad golfem. Jako plnohodnotnou nahradu passatu ve stejne kvalite jej neberu, alternativa (a nacenena stejne) ale ano.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 21:54
Re: Golf prudce klesá,
Vidíš, až tam jsem to neproklikal a reagoval na páju. No tak to máš samozřejmě v tom prvním příspěvku pravdu! >:D Já s tebou taky vesměs souhlasím, jen tak hospodsky tlachám. Tak ještě trošku tlachů:

Dostáváš i něco navíc, třeba variabilitu interiéru, schopnosti v terénu... jako apriori nepřítele SUV mě momentálně nic dalšího nenapadá, ale nedá se podle mě jednoduše napsat, že dostáváš míň.

V případě Kodiaqu dostáváš třeba i bytelnější techniku, zejména lepší převodovky. U Passatu momentálně nevím přesně jak to je, ale předpokládám totéž (tj. např. 1.4TSI v Passatu je suchá 7 a u Tiguanu mokrá 6 nebo 7DSG).
1. 8. 2017 07:52
Re: Golf prudce klesá,
Co pozorujem u SUV, tak by som sa skor priklonil k tomu, ze Tiguan vychadza z Golfa.
Jasne, je upraveny pre potreby SUV - t.j. vyssia odolnost ci uz podvozkovych dielov, alebo pohonu.
Oproti Passatu mi tiez pride lacnejsi interieriom, aj ked to moze byt len dosledok setrenia.

Podobny pocit mam z Mazdy CX-5. Sice sa tvari ako alternativa 6, ale mam z nej (a specialne z interieru) pocit ze je to prezlecena 3. Teda plati to pre uz dosluhujucu generaciu.
Avatar - praděda7
31. 7. 2017 19:10
Re: Golf prudce klesá,
No, já bych spíš řekl, že to ukazuje, že na to zákazník dnes peníze má. :-!
31. 7. 2017 18:59
Re: Golf prudce klesá,
Není to třeba i tím, že je prostě Golf pro lidi už moc drahý? Nevím jak v Německu, ale v Čechách je Golf velmi drahé zboží, srovnatelná Astra nebo Focus jsou o cca 50-70k levnější. O korejcích nemluvě ;-)
Avatar - Emel
31. 7. 2017 21:46
Re: Golf prudce klesá,
Podle mě ne, tak to bylo vždycky a nakonec i nárůst Tiguana ukazuje kupní sílu.
31. 7. 2017 22:11
Re: Golf prudce klesá,
No ale s Tiguanem dostaneš víc auta, tj je logický, že za něj dáš víc. Tuhle jsem si zkusil složit Golf 1.4TSI 92kW v Highline + Navi a par drobnosí navíc a zastavil jsem se na částce 660tis Kč, což je mazec. podobně sestavena Astra či Focus byli o cca 80tis. levnější ;-)
Avatar - Emel
31. 7. 2017 22:30
Re: Golf prudce klesá,
U nás se 1.4TSI 92kW v Highline neprodává. Golf byl vždycky o kousek dražší, to není nic nového...
1. 8. 2017 06:44
Re: Golf prudce klesá,
Máš pravdu, byla to ta silnější 1.4 TSI. Nicméné ta konečná cena byla zdrcující, hlavně jednotlivé příplatky jsou hooodně vysoké...

Tj.v případě Koupě Golfa má smysl probrat skladovky, kde jsou i rozumný nabídky
Avatar - Emel
1. 8. 2017 08:18
Re: Golf prudce klesá,
Můžeš vzít třeba ten Maraton, který je slušně poskládaný - autoklima, parkovací senzory všude ErgoActive sedačky, 17" kola, tempomat, dokonce LED světla za 535.

Nejsou tam vyhřívané sedačky, není tam navigace, dá se přikoupit DCC a dynamické přisvěcování do zatáček... ale v principu bych asi uměl žít i s tím Maratonem tak jak je v základu.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2017 09:15
Re: Golf prudce klesá,
Nedávnou srovnávačku Civic, i30, Astra a Golf nevyhrál Golf ale překvapivě i30 a teď ceny:

569 900 vs 534 900 vs 541 890 vs 715 600 kč
Avatar - Emel
1. 8. 2017 12:48
Re: Golf prudce klesá,
Musíš holt umět trošku konfigurovat. Za 700+ jsme v GTI zóně :-)
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2017 17:40
Re: Golf prudce klesá,
Což nic nemění na brutálně předražený 1,4 žejo :-)

5 let stará zóna GTI se 100 t. km [odkaz] ;-)

Zkusil sem nakonfigurovat GTI a narostlo to úplně stejně jako ta 1.4 = úmyslně sem bral furt střed nabídky = 919 tisíc

Je fakt že radši GTI za 900 až mibl než 1.4 za 715 :-)

Divný že prodeje padaj ;-)
Avatar - Emel
1. 8. 2017 22:31
Re: Golf prudce klesá,
Asi úplně nerozumím řeči tvého kmene, ale nevadí.

Já jsem liberál. Pokud si chce někdo nacpat výbavou 1.0TSI, dobře mu tak. Pro mě cenovka 750 automaticky znamená zaškrtnout GTI a pak koukat, co se tam vleze za výbavu.

Co jsi chtěl říct starým GTI nevím, ta cena mi přijde vysoká. Mohlo by to znamenat, že si GTI dobře drží cenu a je tak výhodnější.. ale není záruka, že to někdo koupí.

Prodeje v Evropě jsou furt na dvojnásobku nejlepšího konkurenta, takže no stress.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2017 23:09
Re: Golf prudce klesá,
Ale rozumíš = Golf je strašně ale fakt strašně předraženej. Základní cena eště jakžtakž jako konkurenceschopná, příplatky sou ale tak napálený že výsledná cena je fakt mimo

750 za GTI nepůsobí tak zle = výslednejch třeba 950 už docela jo

Cena 5 let starýho auta nižší střední se 100 t. km mi přišla snad eště ujetější.

Dá se na to koukat i tvym no stress = i když to nechápu: Když skončí dekáda Káji Gotta nebo Golfu = bude to [odkaz] ? ;-)

Sem fakt zvědavej na celosvětový prodeje Golfu za rok dva tři = facelift nepomoh, uvidíme co novej design nový verze
Avatar - Emel
1. 8. 2017 23:29
Re: Golf prudce klesá,
Nevím co je až mibl... ale budiž.

Když skončí, tak skončí, osobně je mi to celkem fuk. V případě Golfu v Evropě tomu ale nic nenasvědčuje.
[odkaz]

Cena ojetého ti kuriózně může dát odpověď na cenu nového. Pokud si auto za pět let podrží cenu tímhle způsobem, pak to výrazně snižuje celkové náklady na vlastnictví toho auta za těch pět let. Do inzerátu ale můžeš napsat cokoli, důležité je, za kolik se to prodá.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2017 23:35
Re: Golf prudce klesá,
Fakt nevíš co to je 900 t. až mibl? V dalšim příspěvku sem napsal 950 tisíc ;-)

To je známej žebříček co by i tady = meziroční propad o 11 a půl procenta je dost, po faceliftu hodně

No doufám že ten skoro půlmibl je za už docela ojetinu jen zbožný přání :-)

No šílenství SUV rozhodně nedošlo stropu = zrovna Golf i další vozy C segmentu to v podstatě musí poznamenat. Před pár lety si taky asi spíš netipoval jak rychle se promění a propadnou prodeje D segmentu = Honda to prej v Evropě eště jednou zkusí s Accordem = nevěřim v úspěch
Avatar - Emel
1. 8. 2017 23:49
Re: Golf prudce klesá,
Pokud je i tak ve výsledku Golf na dvojnásobku Astry, tak by klidně mohl padat ještě deset let o 11% a furt by byl první ve třídě.

Pády vyšších segmentů... to ti napíšu ze svého pohledu, protože to teď je celkem aktuální. Fakt se mi líbí nová Insi, 2.0T 4x4 za 850 ceník je super. Ale - já fakt nechci pětimetrové auto, pro mě je to normálně hendykep. Radši bych vzal stejnou techniku o třídu níž za 800... akorát že takové auto na trhu není. Tohle ale pro kompakty neplatí, kompaktní kombík je furt středobod rodinného auta v Evropě.

Ateca řízne Leona, Karoq Octavii a T-Roc Golfa. Jak moc se uvidí... já si myslím, že víc říznou konkurenční SUV, ale uvidíme.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2017 23:57
Re: Golf prudce klesá,
To že je Insi 2.0T 4x4 levnější než ten Golf je drsný. S velikostí bych neviděl problém = záleží kde jak jezdíš denně do města to samozřejmě neni nejlepší volba = to je Auris hybrid ;-)

Insi se určitě bude prodávat = ale docela mohutnej trvalej pád střední třídy obecně to nezastaví. Sem zvědavej na Arteon = ceny sou odpovídajícně šílený [odkaz] teda jako u Golfu příplatky

Jak to bude přesně s Atecou atd. = to už na [odkaz] ale ty trendy sou nejspíš daný. Sem zvědavej kam dojde SUV šílenství = z mýho pohledu už to začíná bejt skoro černej humor: Všichni chtěj horší konstrukci za víc peněz = skoro bez ohledu na třídu a velikost :-)
31. 7. 2017 11:22
Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Pěkná statistika, Octavii blahopřejeme. Ale celé toto pořadí nyní začne drtit SUVéčka od Škody Kodiaq a nastupující Karoq. Kdo neuvidí neuvěří. Nástup bude ohromující a malý soused vyroste do obrovských rozměrů. Škodováci mají našlápnuto a roste hlavně kvalita těchto vozů a neuvěřitelný technologický pokrok. Tak vyspělou techniku nikde jinde nenajdete a co víc, radost z jízdy s těmito vozy vás utvrdí v tom, že nemůžete udělat při volbě Škody chybu. Jen vyzkoušejte.
Rozbalit vlákno
24
31. 7. 2017 11:25
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
***drát.... :-O
Avatar - fOE
31. 7. 2017 11:27
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Prodejce? :-)
31. 7. 2017 11:32
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Tohle bude horší...
31. 7. 2017 11:46
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Tam skončil, teď je na lince, jestli si dobře pamatuju. Akorát se minule sakra spletl, když vydával Rolls za "vlastní" značku ;-)
Avatar - fOE
31. 7. 2017 12:37
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Tak to je z tech veselsich faux pas teda. :-)
31. 7. 2017 11:35
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Jelikož zde chybí poznámka "sarkasmus", mohu jen odhadovat na akční ceny toluenu v Lidlu.
31. 7. 2017 12:58
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
"Tak vyspělou techniku nikde jinde nenajdete a co víc, radost z jízdy s těmito vozy"
Ošetřující lékař má dovolenou a zástup si neví rady? >:D
Avatar - speedfred
31. 7. 2017 11:45
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
niečo na rozprúdenie diskusie...
31. 7. 2017 12:55
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
...o ničem. Voda teče, řeči se vedou. výsledek = 0 ;-)
Avatar - speedfred
31. 7. 2017 13:14
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
myslel som Disponentov príspevok.
Avatar - removed
31. 7. 2017 11:49
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Nuže, zní to moc hezky, co tady píšeš (snad to tykání nevadí), ale přece jen mi v portfoliu chybí hybrid, plug in hybrid a čistý elektromobil.
O těch nabušených technologiích nelze pochybovat, jen mi přijde, že se jedná spíše o IT technologie, které jsou mi za standardní jízdy tak nějak k ničemu (s výjimkou navigace a dopravního infa, jenže to dnes zvládne každej smartphone).
Škodovce přeju úspěch… ale také co nejdřív facelift stávající Octávie a také Kodiaqu… páč na to se v některých barvách a nižších výbavách fakt nedá koukat.
31. 7. 2017 11:59
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Ale to nikomu jinýmu nechybí....
31. 7. 2017 11:50
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Téměř každá značka tu má svého šaška, je obdivuhodné, jak si se své role zhostil! Přímo bohatýrsky! :yes: ;-)
31. 7. 2017 12:57
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Velký smích fajnšmekři hyundaisté a podobní ... :-)
31. 7. 2017 13:39
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Pokračuješ skvěle.
31. 7. 2017 15:39
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Reinkarnace idiota GTI. >:D
31. 7. 2017 15:50
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Tak to prrr, GTI vynikal uměním slova a schopností oponovat, obhajovat svůj názor, mnohem širším rozhledem.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:05
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
:yes: :-!
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 17:19
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Kdo si přečetl jeho poslední "ódu na Passat " , nemůže s tebou až tak úplně souhlasit. I když bych nenapsal ani to co Petrko ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:32
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Dokonalej neni nikdo

Ale nikdo neni GTI = krom hudby s nim skoro absolutně s nim nesouhlasim ale :yes: :yes: ;-)
31. 7. 2017 22:44
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Tak tak, z tích čo pamätajú, keďže je to už nejeden rok naspäť, by ho idiotom nazval málokto. Dekádu naspäť by mňa ani vo sne nenapadlo,že raz napíšem, že mi tu chýba :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:04
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
:no: :no: 8-s
31. 7. 2017 22:49
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
GTl bol schopný napísať zmysluplný text (možno tým vedel vyprovokovať mentálne jednoduchších jedincov) a bol schopný rozprúdiť diskusiu.Porovnanie Disponenta s nickom GTl je dosť mimo ;-) :-)
1. 8. 2017 09:31
Re: Škoda SUV tento žebříček nyní rozdrtí
Ještě se uvidí, kdo tu umí rozproudit diskusiu, mí slovenští přátelé. :-)
31. 7. 2017 11:23
Pane Bureši
připojuji se k naléhavému volání některých dalších čtenářů.
Člověk by řekl, že opsat statistiky a vyprodukovat takto článek by mělo být jednoduché. Ale i v tomto přpadě je potřeba si to po sobě alespoň jednou přešíst. Což vy evidentně neděláte. Nebo jestli děláte a stejně ty výsledky jsou takové, jaké jsou, tak potěž Pánbůh.

Čili "kopie z článku v 11:22:
"Většině automobilů v nejlepší desítce sice prodeje vzrostly, hned osm ale hlásí pokles. Vedle Golfu se jedná třeba o Opel Corsa (-5,9 %), Peugeot 208 (-4,5 %) nebo Renault Captur (-5,2 %)"

Ano, pokles hlásí osm automobilů ALE Z NEJLEPŠÍ DVACÍTKY.

Počítám, že to opět opravíte a jako vždy se k tomu vůbec nevyjádříte ani nepoděkujete za upozornění na chybu.
Rozbalit vlákno
11
31. 7. 2017 11:39
Re: Pane Bureši
Díky za upozornění, je to již opraveno
31. 7. 2017 11:44
Re: Pane Bureši
Radeji nez opis tabulky bych videl analyzu proc dochazi k poklesu nebo rustu u toho ktereho modelu.
31. 7. 2017 12:07
Re: Pane Bureši
Tak to už je vědecká práce, toho by se mohl zhostit některý z místních diskutujících odborníků ;-)
31. 7. 2017 12:13
Re: Pane Bureši
Myslim objektivni duvody, facelift, zdrazeni, dane, registracni poplatky za vetsi vozy, ...
31. 7. 2017 18:03
Re: Pane Bureši
No ono to chce opravdu asi trochu jinou úroveň znalostí, než kterou můžeš dostat z překladů tiskových zpráv ....
31. 7. 2017 21:55
Re: Pane Bureši
To ano, ale tak treba nemusi to byt analyza na 60 stran pro valnou hromadu, staci jedna-dve vety k nekterym modelum, furt lepsi, nez ten preklad sprav.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 11:54
Re: Pane Bureši
Výborně = teď ještě opravit celosvětové pololetní prodeje aut = které vám Davidu Burešovi jako jedinému na světě a teď bacha: včetně těch ze společného mediálního domu = vyšly jinak :yes: >:-[]

Tak co? Zůstanete u svého: Já proti všem? Já jediný mám pravdu všichni ostatní.. :-)

A samozřejmě je tu eště nesmyslná srovnávací tabulka MB, BMW, Audi = obé jistě ne úmysl, prostě to tak vwyšlo ;-)

Takže = zkusíte reparát? Nebo to bude propadnutí = a protože to neni poprvé = vyloučení :-)
31. 7. 2017 11:59
Re: Pane Bureši
Myslím, že k problematice daného článku už jsem řekl dost. Jako chybný jej nepovažuji, data od automobilek hovoří jasně, tudíž ho opravovat nebudu.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 12:05
Re: Pane Bureši
Všichni na světě jej za chybný považují = krom vás WL a Karla :-)

I kolegové z vašeho mediálního domu = jste jediný na světě který to napsal jinak

Všichni to psali na základě stejných dat = jen vy jste to překroutil

Co ty nehomologované motory Audi které jste do srovnání použil vs motory Mercedes které ne? Dosáhl jste zkresleného výsledku
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 17:24
Re: Pane Bureši
Přesně jak nějaká protivná nesnesitelná manželka. I po půl roce bude denně vytahovat neuklizený ponožky. Ty seš megatrapák.
Už asi týden jsi nevytáhl A8 a Vaculíka, tak honem.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:29
Re: Pane Bureši
Ano seš megatrapák = i největší sviňárny zapírat zapírat a zapírat

Bohužel tohle nejsou ponožky = to je [odkaz]

Jestli si zas budeš vymejšlet o A8 = klidně ti ten test připomenu. Zatim naopak :yes: za to že new A8 bude ve všech verzích hybrid
Avatar - Blue Sun
31. 7. 2017 11:32
Proč
je v tabulce na třetím místě Fiesta, zatímco pisálek píše o Polu? To už neumíte dát dohromady ani jednu tabulku s pár větami bez chyby?
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2017 11:35
Re: Proč
viz můj příspěvek nad Tvým - neumí.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 11:56
Re: Proč
Viz mnoho mých příspěvků k tématu objektivwnosti Davida Bureše = umí ale nechce >:-[]
31. 7. 2017 11:48
Tabulky...
...nevím co by redakci, vydávající se za to nej na webu s auty udělalo, dát kompletní tabulky prodejů až po poslední registrace. Všechny značky, všechny modely.
Redakce nemá o čem psát, objevují se tu články nastavované, zprasené, hloupé a zrovna tohle je téma, na kterém se dá dlouhodobě stavět.
Rozbalit vlákno
6
31. 7. 2017 12:00
Re: Tabulky...
Svět je hrozně jednoduchý s TOP20 a neskutečně rozmanitý s full chart. Hoši se tomu nevěnují snad pro to, aby měli víc času na ořezávání stíracích gum. ;-\
Avatar - praděda7
31. 7. 2017 12:06
Re: Tabulky...
Souhlas! Pisatel se o "mimo top 20" neměl raději zmiňovat. :-!
Avatar - fOE
31. 7. 2017 12:42
Re: Tabulky...
A ja dodam ze si s tim redakce ani nemusi lamat hlavu, myslim s prezentaci. Klidne vse nad (nebo lepe receno pod) top20 muzou prilozit jen ve forme odkazu na xls soubor. Klidne jim uznam, ze jde o tema zajimave jen pro zlomek navstevniku, ale nedivil bych se kdyby ten zlomek byl zrovna z tech generujici znacnou cast prokliku. A tyto prokliky dnes konci u konkurence nebo u primarniho zdroje, ne u ACZ. A pritom je to jak pises a na tomhle by se dalo stavet (ostatne je to taky jeden z poslednich duvodu proc obcas zavitam na autoforum, procist si vic nez "top...").
Avatar - Emel
31. 7. 2017 14:09
Re: Tabulky...
Nevím jestli je mají, v tiskových zprávách jsou často jen ty top 20.
31. 7. 2017 15:51
Re: Tabulky...
Mají to co chtějí...není problém vysmahnout článek jako první, ale všeobsažný report nejkvalitněji už ano.
31. 7. 2017 12:12
Koncern válí !
Kvalita vozů koncernu je neoddiskutovatelná ! Interiéry bezkonkurenční, výborné pružné motory, kterým konkurence prostě nestačí. Poruchovost žádná, spotřeba rovněž skvělá.

Je vidět, že v Evropě chápeme, co je dobré. Nějaké hybridní vozy, to je nuda. A co že to jako jiné automobilky mají ? Třeba amíci mají hodně čistokrevné elektromobily, jenomže Americká auta, to je hnus. Já jezdím ve svém voze Škoda Octavia Laurin&Dement za 5 na sto ! A od té doby co jsem vyndal filtr, tak to žere ještě o něco méně !

A navíc teď porostou i prodeje Rapidu, protože v době, kdy veškerá konkurence přechází na LEDky, si můžete koupit Xenony ! Chápete to ? Xenony v Rapidu ! Jenomže ty LEDky nejsou ještě vověřený žejo, to ty xenony jsou ....

Vůbec nechápu, jak si někdo může koupit jinou značku než koncern. Navíc má vzadu za 400 Tisíc torzní tyč, což je jednoduché řešení a co je jednoduché je bezporuchové ! Takže opět koncern vítězí na celé čáře !

A motory ? Konkurence má těžké krávy. Baterky, zbytečný objem navíc. Koncern a jejich lehké motory, to je jízda. Octavia s nimi má dokonce i běžné jízdní vlastnosti ! Tak lehká při průjezdu zatáčkou, že už se ani nebojíte, že vykloužete zadkem napřed ! To je pokrok.
Rozbalit vlákno
33
31. 7. 2017 12:15
Re: Koncern válí !
Těším se na tvou reakci pod vrcholnými modely Renaultu, jejich motorech a podvozku. Nebo třeba prodejní bestseller Nissanu apod... ;-)
31. 7. 2017 12:48
Re: Koncern válí !
Všechno bude, všechno bude ! Já jsem teďkonc dal vohřát Octavii na provozní teplotu a za chvíli povezu mámu do Kauflandu. Mezitím to probereme a pak napíšu zkušenosti naší české rodiny s těmito vozy !

Hlavně nepodceňovat, naši se v tom fakt vyznají. Měli Škodovky odjakživa !
31. 7. 2017 12:56
Re: Koncern válí !
Bestseller Nissanu má multilink a je bez tříválců.
31. 7. 2017 13:32
Re: Koncern válí !
Omluva, QQ má multilink, motorově je na tom hůř než Golf nebo Octa.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 14:07
Re: Koncern válí !
Multilink má jen 4x4, ne?
31. 7. 2017 15:17
Re: Koncern válí !
Myslel jsem si to taky, ale po FL píšou Multilink u všeho.
Avatar - Emel
31. 7. 2017 15:18
Re: Koncern válí !
Pokud jo, pak - bravo Nissan :yes:

PS: na www.nissan.cz bych ale nevsadil víc než stravenku :-)
31. 7. 2017 15:30
Re: Koncern válí !
Ano, bráno z ceníku ;-)
31. 7. 2017 16:08
Re: Koncern válí !
Podle českých a slovenských webů bude na našich trzích multilink u všech verzí. Ale třeba lže Nissan nejen na svém webu, ale i novinářům.
Avatar - Zetti
31. 7. 2017 12:34
Re: Koncern válí !
Pecka. Super tip to vyndani filtru to by mi nenapadlo. Vyndavas vzduchovej, pylovej nebo volejovej?
31. 7. 2017 14:43
Re: Koncern válí !
Filtr tam sice mám, ale na prodloužený interval tento vůz ujede i 50 tis. km bez výměny oleje.

Není lepšího vynálezu než počítání studených startů. A díky vykleštěnému zvuku motoru všechny starty zní přitepleně, takže k výměně oleje vlastně nikdy nedochází.
31. 7. 2017 15:18
Re: Koncern válí !
Takže tojoťák, jo? ;-)
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 17:33
Re: Koncern válí !
Jsou lidi, kteří když mají depku, tak se vožerou. Jiní si třeba zajdou zaboxovat nebo zaběhat. A jsou tací, co se přijdou vyblít do nějaké diskuze na internet.
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:43
Re: Koncern válí !
Venku je +34°C = marš běhat >:-[]
Avatar - Zetti
31. 7. 2017 17:49
Re: Koncern válí !
A pak jsou lidi se smyslem pro humor a suchari. Me snizeni spotreby pomoci vyndani filtru prijde docela humorne, ale tys tak daleko zrejme nedocet. Asi je to na tebe moc pismenek

"""Já jezdím ve svém voze Škoda Octavia Laurin&Dement za 5 na sto ! A od té doby co jsem vyndal filtr, tak to žere ještě o něco méně !"""
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2017 17:51
Re: Koncern válí !
Možná to něco zase více žejo >:-[]

Taky chodíš do půjčovny [odkaz] ? :-)
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 18:02
Re: Koncern válí !
To není humor. Já tu čtu pavlíka a jemu podobné častěji. Jestli tě "Laurin a Dement" pobavilo, pak jsi šťastný člověk. Autor příspěvku tím chtěl říct, to co říká pravidelně. Ti, co si kupují oktávky nebo vůbec škodovky jsou banda bl.bců (pardon, dem.entů).
Avatar - Zetti
31. 7. 2017 18:11
Re: Koncern válí !
A to je taky vtipne.

Muj inteligencni potencial na to abych si koupil cokoliv z VW koncern taky nestaci. Ale nejen to. Fordi a cokoliv francouzskeho mi taky nesmi do garaze. Takze vlastne nejsem nejak konkretne zaujatej.
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 18:14
Re: Koncern válí !
To mnohé vysvětluje. Když se ti nelíbí škodovky, je vtipný psát, že jejich kupci jsou dem.enti. Tak jo.
Určitě se řehtáš jak kůň, když nějaký inteligent píše, že kabria si kupují jen bukvice, viď?
Tak jo.
Avatar - Zetti
31. 7. 2017 18:30
Re: Koncern válí !
Ja nemam kajo kabrio, ja mam roadster. A nekoupil jsem si ho, ale dostal k narozeninam. Od manzelky se kterou mam deti. Tedy bukva fakt nejsem.
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 18:36
Re: Koncern válí !
Nemusíš mi vysvětlovat, že nejsi bukva. Za a) mě to nezajímá, za b) nehodnotím lidi podle toho, s kým spí.
Směješ se vtipům blb.ečků, co mají lidi v autech co máš od manželky za bukvice? Říkáš si "jo, cha cha, to sedí, kdo jinej než bukva by si koupil hezkej roadster" ?
Je to stejně vtipný, jako to, že si škodovky kupují dem.enti. Cha cha cha.
Avatar - Zetti
31. 7. 2017 18:48
Re: Koncern válí !
Ja ti pripomenu tvuj prispevek
"""Jsou lidi, kteří když mají depku, tak se vožerou. Jiní si třeba zajdou zaboxovat nebo zaběhat. A jsou tací, co se přijdou vyblít do nějaké diskuze na internet. """
sedi na tebe jak usitej
Avatar - _Karel_
31. 7. 2017 18:55
Re: Koncern válí !
To si děláš srandu, nebo jsi tak hloupej? Ty to chápeš tak, že se ti posmívám za auto? To nemyslíš vážně?! Snažím se ti připodobnit, jak asi vtipný je to, co tu psal pavlík 123 .
Inteligencí jemu podobní se tu posmívají třeba majitelům MX-5. On majitelům škodovek. Obojí je stejně stupidní, ne vtipný.
:no:
Avatar - Zetti
31. 7. 2017 20:06
Re: Koncern válí !
Ty asi budes mit skodovku, ze mas takovy komplex. Nic si z toho nedelej, az budes priste menit auto zkus neco jinyho. Ja mam rad atmosfericky benziny, ale mozna bude priste nejaky plugin hybrid. To muj vyber hodne zuzuje. nebo koupim nejakou rozezranou ameriku. Nevim mam na dalsi nakup leta casu.
Taky jsem se skodovkou zacinal, moje prvni auto byla Felicia typ 450
31. 7. 2017 20:32
Re: Koncern válí !
Laurin&Dement me taky pobavilo.

I kdyz nekdo muze namitnout, ze je to jednoduchy humor.

Neberu to jako urazku ani kupcu ani Klementa.
Kdyby to tam nebylo, tak by spousta ctenaru mohla nabyt dojmu, ze je to mysleno vazne.
>:D
31. 7. 2017 23:26
Re: Koncern válí !
Dépefko radšej nekuchá, má strach z toptena >:-[]
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2017 12:38
Re: Koncern válí !
Kritizovat xenony u Rapidu mi přijde dost mimo. Naopak není samozřejmostí, aby měl vůbec low-cost možnost pokročilejších světlometů, navíc LED obecně nezaručují lepší svítivost. Jsem zvědavý, zda se příště stejně ostře pustíš třeba do Alfy, pro kterou je LED sprosté slovo.
Avatar - Barrichello
31. 7. 2017 13:59
Re: Koncern válí !
>:D >:D >:D >:D :yes:

To víš zvyk je železná košile.

Ti co dali 400-500 tyček za 1,9 SDI se zrychlením 19 s, fofrklackem, bubnama vzadu a švihadlama je daj klidně i dnes. Hlavní věc je, že to jezdí za 5 litrů i kdyby měla sousedovic koza zdechmout na udušení z cinklýho sazometu.
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2017 14:38
Re: Koncern válí !
Faktem je, že SDI byl mimořádně úsporný a odolný motor.
31. 7. 2017 20:43
Re: Koncern válí !
A tim ty pozitiva SDI take konci ;-)

Pravda v ramci koncernu to byl uspech, asi kvuli te spolehlivosti, ktera je zde ojedinela :-)

Drive jeden cas u koncernu platilo, bud muzes mit spolehlivy motor (pak se ti ale vetsinou vy..ala prevodovka :-) ) anebo s turbem. Dnes uz mas jen s turbem...
Avatar - Emel
31. 7. 2017 15:17
Re: Koncern válí !
Fakt si myslíš že to tak funguje? No, pak už chápu, proč tolik věříš v úspěch Lady >:D

Minulost je minulost, auto musí být konkurenceschopné dneska, za dnešní ceny, vzhledem k tomu, co nabízí konkurence.
Avatar - Barrichello
31. 7. 2017 18:36
Re: Koncern válí !
v případě Škody evidentně nemusí >:D
31. 7. 2017 22:59
Re: Koncern válí !
A ty si s nimi vydrb@l a dal si 500 tisíc za vylietanú ameriku. Ešte že si tradične porovnal porovnateľné, napríklad konkurenciu z čias 1,9sdi .
PS: V časoch 1,9 sdi sa asi sw úpravy robiť nemuseli
Avatar - Emel
31. 7. 2017 14:06
Focus2Move
Když už jsem to psal vedle, tak tady jsou trošku jiná čísla, vč. Ruska, Turecka, některých postsovětských zemí - top 100:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
31. 7. 2017 14:19
Re: Focus2Move
Už v základu.
[odkaz]
Avatar - Emel
31. 7. 2017 14:28
Re: Focus2Move
Po letošní modernizaci? Dřív to bylo tak, že ty obyč verze na CMF měli vzadu torzku... viz např.
[odkaz]
musíme připomenout, že vzhledem ke zcela nové platformě CMF, na které je novinka Nissanu postavena, má dvanáctistovka vzadu jenom tuhou nápravu s vlečenými rameny.
Avatar - Barrichello
31. 7. 2017 14:27
Prodeje v Rusku
Cadillac prodal v Rusku za letošního půlroku 726 ks auta a má nárůst 21%; pro zajímavost tam má prodeje stejné jako Jeep (747 ks a nárůst 23%).

Chevrolet prodal 14 889 ks a to jen se 4 modely - Niva, Tahoe, Camaro a Corvette.
Rozbalit vlákno
1
31. 7. 2017 15:30
Re: Prodeje v Rusku
U Chevroletu by bylo zajímavé vědět, kolik je Niva a zbytek ;-)
31. 7. 2017 18:30
Nová C3
Pořád se bude řešit trapnej koncern, ale že nová C3 má +62% to nenapsal nikdo >:D Na Citroën kterej na tom nikdy nebyl ěnjak extra je to totiž velmi zvláštní číslo a možná bude ještě líp ... Škoda jen, že češi ostatně jako vždy tomuhle autu vůbec nepřišli na chuť na silnici sem snad ještě žádný neviděl >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
31. 7. 2017 18:53
Re: Nová C3
C3 jsem taky nepřišel na chuť. Nic moc nabídka motorizací, pro mě nezajímavý design...a dál tam nevidím nic, čím by vyčnívala.
31. 7. 2017 19:26
Re: Nová C3
Tak u C3 se design alá Cactus dost povedl. Co je ale bída, je nabídka benzínových motorů. Nedostala bohužel 1.2THP/81kW... Jen atmosféry, které moc nejednou. V minulé generaci 1.2 VTI se 60kW asfalt zrovna netrhalo ;-\
31. 7. 2017 21:42
Re: Nová C3
C3 je hezká, příjemný interiér, ale bohužel nemá místo na zadních sedadlech a motor musí být s turbem = ty nejsilnější. Pak už jsme cenově na Seatu Leon a to je přeci jen lepší kus auta.
31. 7. 2017 19:40
Vidím, že VW modla Passat ...
zdochýna! ;-)
Rozbalit vlákno
1
31. 7. 2017 23:15
Re: Vidím, že VW modla Passat ...
No zdochýna, ale konkurence ve střední třídě už dávno zatřepala nožkama a žere kytky zespodu.
[odkaz]
31. 7. 2017 22:18
´Tipo válí
Velmi potěšující zprávou jsou solidní prodeje Fiatu Tipo. Snad to bude v příštím roce ještě lepší! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
31. 7. 2017 23:28
Re: ´Tipo válí
Predpokladám že základným kameňom úspech bude mechanická ručná brzda a atmosferické motory >:-[] >:-[]
1. 8. 2017 00:36
Re: ´Tipo válí
Samozřejmě, základní atmosféra tam je také, ale za neméně důležitou přednost považuji fakt, že Tipo vůbec není degradováno montáží tříválcových motorů!!!! A použití mechanické P brzdy je samozřejmě skvělý bonus navíc, taková třešnička na dortu. Když k tomu přidáš prvotřídní nabídku prostoru, komfortní odpružení, velmi slušné jízdní vlastnosti, sympatický design a tři druhy karoserie, (a to vše za solidní cenu), na úspěch je zaděláno! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
1. 8. 2017 17:38
Re: ´Tipo válí
Som zvedavý, kedy ponúkne VW 1,5 atmosféru? Asi už nikdy! Treba oblbovať emisnými číslami a zbierať bonusy za tie dychavičné fidlátka, aby mohli predávať nadupané koncernové mašiny!!
31. 7. 2017 22:54
A co z toho plyne?
Myslím pro zákazníka.
Rozbalit vlákno
0