Ekonomika
Když zlevní model, který není na trhu jestě ani půl roku o 250 000 tedy více než 25%. Asi se na začátku někde stala chyba.
Na jednu stranu asi bude hrát roli, že to auto svým designem nikdy tak širokou masu neosloví, jako třeba konzervativní Passat. Spíš bych to viděl v tom, že si Renault jako jeden z prvních pořádně všimnul, že Euro už dávno nestojí 30Kč... První nesmělý krůček spáchal Ford se slevou na kombíka 2.0TDCi Titanium, Renault to rovnou hodil na celý model.
Jinak u Laguny se mi pokaždý, když jí vidím, vkrádá do mysli, jak někdo mohl zkombinovat božský design interiéru s tak (pro mě) nestravitelným vnějškem... 8-s
Jinak u Laguny se mi pokaždý, když jí vidím, vkrádá do mysli, jak někdo mohl zkombinovat božský design interiéru s tak (pro mě) nestravitelným vnějškem... 8-s
Interiér je vzkutku božský, něco tak krásného jsem dlouho neviděl. No a exteriér chce trochu zvyku. Já s ním nemám problém. Hlavně u kupátka... 😉
Mě se Laguna líbí a dokonce víc jako tolik kritizovanej liftback. A to mě předchozí design Renaultu skoro vůbec neoslovoval.
No je to trochu podivné až podezřelé, ale koncovní zákazník může být jenom rád. Moderní bezpečný a snad už i kvalitní kombík za půl mega, to je nabídka jako hrom, jen ten sedan(lift)... to je harakiri kterému malokterá sleva pomůže.
Ako som to tu už niekde čítal, je to hodená rukavica. Renault proste potrebuje presvedčiť ľudí, že vyrába kvalitné, moderné a spoľahlivé autá na vysokej úrovni. A presvedčí ich iba vtedy, ak na Renaultoch budú jazdiť. Zníženie cien je dobrým prostriedkom, ako pritiahnuť do predajní váhajúcich. Po získaní dobrej povesti už bude všetko ľahšie, aj keď to bude niečo stáť.
nikdo ty francouzký plečky s **u ve znaku nechce kupovat, tak ze zoufalstvý zlevněj... museli by Lagunu prodávat za cenu Loganu, aby si to hnusný auto někdo koupil... >😒]
Hodnotný příspěvek. Je z něj cítit taková vyzrálost a grácie, lehkost stylu a zejména hloubka myšlenky. To se cení :yes:
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ty jsi mě někdy viděl za volantem...??? podle nicku předpokládám, že jsi fanda "modrýho oválu" a na ty mám stejný názor, jako na pí*u na kapotě... takže mě tvůj příspěvek docela pobavil... koukám, že se tu scházej fandové samejch "lepších značek" >😁 >😁 nejdřív renault, potom ford... >😁
Neboj, i kdyby tu Lagunu prodávali za cenu Loganu, tak se na ní nikdy nezmůžeš. Můžeš být klidný 😉
naprostý souhlas, proti tomuhle je i nový superb "docela pěkné auto", půl milionu za něco tak hnusnýho, je pořád dost peněz
Není to trochu výsměch tomu orgánu používat pro Tebe zkomoleninu jeho názvu? 8-s
Dojdi se podívat do prodejny Toyoty, Hondy, Mazdy, mrkni na Lexuse a taky na Outlandera, a hlavně nezapomeň na Subaru (co třeba Legacy sedan 2.0D v tmavě šedé). V Praze to stihneš za den. A druhý den se při pohledu na Renaultíky, Citróny, Pižmoně tak maximálně ublinkneš. 😄
[odkaz] [odkaz]
Fuj, to jsem se lek .... >😁 Zachránila to příroda na fotce a mořem prosicený vzduch.
to nemohli ten křáp přeparkovat...??? kazí to výhled na jinak krásný hory, přírodu a město na pobřeží...
Další chytrák, asi nemáte tady smysl pro detail a inovace, prostě je to paráda a není to běžná tuctovka co se vzhledu týče jak třeba X let stejný Golf v několika řadách. Jinak koukám, že vy máte samé extra krasavce dle vašich profilů a vrcholy krásy 😄 >😒] 😉
Bud cena teraz konecne zodpoveda realnej hodnote Laguny a Renault jednoducho doteraz "okradal" zakaznikov, alebo sa v R rozhodli zbavit sa aut s minimalnym ziskom ci dokonca stratou.
Spíš to bude v tom, že renault(dovozce čr) zrušil prodej ztrátových modelů, a tím pádem je nemusí dotovat vyššími cenami. A podpořil prodej perspektivních motorizací snížením cen, protože si na svůj dovoz samy vydělají. Nepochybuju o tom, že reálná výrobní cena VŠECH aut i těch "prémiových" je daleko, ale daleko nižší, než to co je uvedeno v ceníku.. proto je tato věta "Bud cena teraz konecne zodpoveda realnej hodnote Laguny a Renault jednoducho doteraz "okradal" zakaznikov" bezpředmětná... Okrádají všichni 😄
jesi vono to nebude tim ze evropske automobilky vydelavaj miliardy eur rocne a slevnenim jednoho modelu si nijak zvlast neuskodej, jesi si jako myslis ze realna cena treba nejaky Audiny, Baworaku, mercedesu nebo i dalsich znacek je takova kterou zane zaplati zakaznik pri koupi, tak to ses hodne naivni, na takovem Cecku Mercedes vydela bezproblemu i vic nes pul milionu kacek 😉 >😁
1.5 dCi 81 kW pod 500.000, to je velmi solidní nabídka. Zkuste si nakonfigurovat Škodu Octavii Tour (ano Tour, starou oktávku) 1.9 TDI PD (77 kW) na alespoň trochu solidní výbavu (Climatronic, centrál, okna v elektrice ...). Vyjde vám cena dost přes půl miliónu. A to za výběhový model s pravěkou technikou. Renault je teď ochotný prodávat svůj nový o třídu větší model levněji. Pro zákazníka je to dobrá zpráva (proboha, kdo může ty staré oktávky vůbec ještě kupovat???), pro Renault z hlediska zisků horší.
Octavia Tour je ovsem oproti tomuhle francouzskymu krapu kvalitni auto. To se vubec neda srovnavat.
>😁 >😁 >😁 To byl JOKE! >😁 Poslední ročník (nepočítám tour, což je pokus o vtip) by měl mít vychytané chyby a po servisní prohlídce to hlásí nedostatek oleje, v onteriéru něco neskutečně vrže, odešel alternátor, centrál si zamyká kde chce a jak chce, váha vzduchu po 60 000 km v pr***.... no pokračoval bych dál... Ale nemá to cenu, je to přece kvalitní auto >😁 >😁 >😁
Pssst... to nesmíš takhle nahlas říkat. V rámci koncernu se přece vždy tvrdí, že problémy s kvalitou byly jen u některých sérií, všechny byly v rámci servisních prohlídek odstraněny a teď je všechno naprosto v pořádku. Proč by pak tolik lidí kupovalo Passaty? A nebo ty Octavie Tour, což je takový český Logan za cenu nové Laguny.
U mňa má nová Laguna dve tváre. Interier je prekrásny a bez kazu ale vonkajší dizajn ? Mne to spredu proste vyvoláva pocit "skapatej" ryby. A čo sa týka ceny tak tú fakt Francúzi na začiatku prestrelili. Osobne uvažujem len o verzii GT. Nič pod ma neoslovuje.
Stran designu Laguny se s trochou nadsázky se shodnu s kolegou Freemanem. Interiér je nádherný, pravděpodobně nejpohlednější z mainstreemových střednětřídých vozů. Francouzský šarm a elegance z něj přímo dýchají. Zvenčí je situace radikálně jiná. Zcela nepovedený předek, u liftbacku i ošklivá záď, ničím nevynikající boční profil. Situaci lehce vylepší verze kombi, která nepostrádá originalitu a vcelku pohledné kupé. Jenže přední část je u všech stejná... ;-\ Jiná káva jsou nové ceny, které se jeví jedním slovem jako vynikající. Pokud se někomu Laguna skutečně líbí a neváhá jít do velkého Renaultu, má před sebou nabídku jako hrom. Za podobné peníze si prostě moderní evropské či japonské auto v této třídě nekoupí... A nový Mégane?? Mě se minulá (tedy ještě se prodávající) genearce nikdy nelíbila, proto ústup od výstřelků vítám. Na stranu druhou mi nový Mégane přijde dosti prvoplánový, bez výraznějších designových prvků. Spojuje v sobě mix všeho možného, co současná střední třída nabízí a dalo by se na něm vypozorovat spousta prvků, které se objevily na jiných konkurenčních autech. Uvidíme jak se trefí do vkusu zákazníků. Já osobně mám největší problém s přední partií. Tady se nezapře příbuznost s větší Lagunou... 😒 Uvidíme jak na živo, nicméně troufám si tvrdit, že tato generace žádným výrazným šlágrem asi nebude... :-!
Mne tedy nova Laguna jaksi neoslovila- z Francouzu ve stredni tride je me no1 C5. BtW : Co tak brzy v praci ?
Zdar Vadere, pro mne je také jednoznačně no.1 ve stření francouzské a vlastně i mainstreemové třídě nová C5. Docela se mi líbí i Peugeot 407. Laguna s velkým odstupem až třetí. Nicméně interier má nejpovedenější... Já nejsem nijak brzo v práci. Makám od půl osmý abych tu nemusel strašit do večera... 😉
407 se mi vic libi SW nez sedan
To ale mě taky. Já mám u 407 jediný problém a tím je příšerně dlouhý přední převis. Nejvíc to mlátí o oí u jinak krásného kupé. Ale pravdu díš, kombík je asi nejzajímavější....
Coupe jsem ti snad ani jeste na silnici nepotkal- ale jeho predchudce bylo krasne auto :yes:
To jo. 406 kupé byl jeden z nejhezčích novodobých peugeotů vůbec. Líbil se mi více jak současná 407 kupé.
kupé je velice povedené. Právě díky němu jsem objevil skrytou krásu 407. Ale na předchozí 406 kupé nemá ani omylem.
A jak se ti zamlouvá nová Laguna Coupé?
mám k ní vlažný vztah
asi jako k Borhy? >😒]
tak to spíše kladnější než vlažnější. K Borhy mám stejný vztah jako Vader k Laguně kupé >😁
Tak tu máme další kolo cenové války automobilek. A tu já rád, k smrti rád!
Když zlevní Renaulti auto střední třídy na 470 v základu, nemůžou být přece Korejci dražší. No a Ford s Fiatem se cenou taky přizpůsobí, aby konkurovali. Z PSA půjde na srovnatelnou cenu přinejmenším C5. Škodovka půjde s cenou dolů chvilku po nich, japonci a němci jsou pak už jen otázkou času...
No a já jako zákazník (letos auto nekupuju, to ještě pár let počká) v důsledku tohohle ušetřím pár stovek tisíc. Zkrátka je to trend, který se mi líbí. Jen tak dál!
Když zlevní Renaulti auto střední třídy na 470 v základu, nemůžou být přece Korejci dražší. No a Ford s Fiatem se cenou taky přizpůsobí, aby konkurovali. Z PSA půjde na srovnatelnou cenu přinejmenším C5. Škodovka půjde s cenou dolů chvilku po nich, japonci a němci jsou pak už jen otázkou času...
No a já jako zákazník (letos auto nekupuju, to ještě pár let počká) v důsledku tohohle ušetřím pár stovek tisíc. Zkrátka je to trend, který se mi líbí. Jen tak dál!
To se tedy pleteš... Prodejci VW budou prohlašovat, že Passat je prémiové auto vyšší střední třífy, proto je jeho cena oprávněná, ba dokonce výhodná >😒]
mě se tenhle trend moc nelíbí... každý auto má svojí cenu, kterou by si mělo držet... samo mi nevadí, když automobilka přijde s nějakou menší limitovanou akcí nebo slevou, ale takovej plošnej propad ceny by mě od nákupy spíš odradil bez ohledu na značku auta... zastávám názor "když nemáš na Passata, kup si Golfa a neotravuj..."
Je to vošklivý a díky sešikmenejm bokům tam není žádný místo na hlavu... pak už to může být vybaveno čímkoli a nedá se to koupit. Sedl jsem si do laguny a vepředu jsem měl hlavu 1 cm od madla a vzadu jsem se ho dotýkal... děkuji, ani náhodou nechci.
Jedním z kouzel autosvěta, a nejen jeho, je umět nastavit správně cenu svého produktu. Ne vždy se to podaří na počátku a pak se tedy musí cena upravit. Někdo upraví směrem nahoru a někdo směrem... dolů. Někdo dokonce popře i sám sebe... Samozřejmě se na cenovém propadu Laguny nepodepsala jen slabá poptávka, cenu ponížil nepochybně i kurs koruny.
Ovšem Lagunu snad budou kupovat jen ti, kterým se líbila, líbí a líbit bude, v tom snad cena nemůže hrát roli. Pokud se najdou však i tací, kteří by lagunu před zlevněním nekoupili a po zlevnění se postaví do front, těm přeji, aby se jim jednou dařilo lépe. Mnohem lépe. Není totiž nic horšího, než ze sebe soukat odpověd, že toho Astona jsem si pořídil proto, že šel přes léto o dva melouny dolů...
Ovšem Lagunu snad budou kupovat jen ti, kterým se líbila, líbí a líbit bude, v tom snad cena nemůže hrát roli. Pokud se najdou však i tací, kteří by lagunu před zlevněním nekoupili a po zlevnění se postaví do front, těm přeji, aby se jim jednou dařilo lépe. Mnohem lépe. Není totiž nic horšího, než ze sebe soukat odpověd, že toho Astona jsem si pořídil proto, že šel přes léto o dva melouny dolů...
S trochou nadsázky by se s tebou dalo souhlasit. Neviděl bych to jako popírání sebe sama, nicméně snižování cen nových aut jde v současnosti napříč značkami i třídami, prémii nevyjímaje. Nicméně mám pocit, že novou Lagunu si i přes výrazné snížení cen koupí především ti, kterým se líbí. Těch co ji vezmou jen proto, že je levná moc nebude. Ono totiž stále je po většinu lidí půl milionu za auto hodně peněz...
To je snad u kazdeho auta ne ze pokud se mi libi a mam na to tak si ho koupim- nerbudu si kupovat auto co se mi nelibi
Reagoval jsem jen na hypotetickou skupinku lidí, co kupují auta podle slev. Jeden co sem také chodí takhle rok kupoval skladovku Brava a nakonec díky ceně skončil u Focusu 1,8 TDCi... >😒]
Jo ty myslis slevove blazny - tem neni rady neni pomoci- o tehle skupine se totiz ve slusne spolecnosti ani nemluvi :-!
Jo jo přesně tyhle zoufalce jsem měl na mysli...
Počkej v kontextu s Lagunou... (když už se o mne otíráš)
Považuješ za větší zoufalce ty co😒br />
a) tady tlachají na netu a sami mají prd a nebo ojetou šunku a na nové byť za 300 se nezmotají ani za 5 let?
b) koupili Lagunu za 750 000 a platí měsíční splátky ve výši 12 000 měsíčně
c) ty co koupili Lagunu o měsíc později za 500 000 a platí měsíčně splátku 7000 Kč?
Teď sem se v tom nějak ztratil... Každému se může líbit víc aut. Ano mému srdci je nejblíž Bravo, ale pokud jeho cena je stejná jako u konkurenčního auta z třídy výše se silnějším motorem (které se mi třeba líbí také), pak bych byl min. *, pokud bych to auto nezahrnul do výběru (a min. ho nevyzkoušel). Podle mého názoru i opravdový milionář vybírá podle peněženky na co má a na co nemá. Těch lidí, kteří si skutečně mohou koupit co chtějí není speciálně v naší zemi mnoho. A pokud mne je známo, tak lidí, co si mohou koupit SOUKROMÉ auto za 0,5 mil. v naší republice skutečně tak moc není... Spíše naopak.
Považuješ za větší zoufalce ty co😒br />
a) tady tlachají na netu a sami mají prd a nebo ojetou šunku a na nové byť za 300 se nezmotají ani za 5 let?
b) koupili Lagunu za 750 000 a platí měsíční splátky ve výši 12 000 měsíčně
c) ty co koupili Lagunu o měsíc později za 500 000 a platí měsíčně splátku 7000 Kč?
Teď sem se v tom nějak ztratil... Každému se může líbit víc aut. Ano mému srdci je nejblíž Bravo, ale pokud jeho cena je stejná jako u konkurenčního auta z třídy výše se silnějším motorem (které se mi třeba líbí také), pak bych byl min. *, pokud bych to auto nezahrnul do výběru (a min. ho nevyzkoušel). Podle mého názoru i opravdový milionář vybírá podle peněženky na co má a na co nemá. Těch lidí, kteří si skutečně mohou koupit co chtějí není speciálně v naší zemi mnoho. A pokud mne je známo, tak lidí, co si mohou koupit SOUKROMÉ auto za 0,5 mil. v naší republice skutečně tak moc není... Spíše naopak.
A když si ho koupí moje soukromá firma, je to ještě soukromý, nebo už ne? S tim tady má jeden hošan taky nevysvětlitelnej problém. Pakliže auto nákladuji nějakým způsobem vůči státu, tak se stává firemním a tudíž bych si ho jinak nemohl dovolit?
Wolffe, nezlob se hned, ale ono to s tím tvým nakupováním přesně takhle vyznělo. Ty milovník Fiatů a italské elegance, kterou jsi tu do krve obhajoval, ty který tak dlouho čekal na vysněné nové Bravo a tolik se těšil až ho konečně koupíš, najednou otočíš a máš zájem o Ford? No je to koneckonců tvá věc, nicméně je to přinejmenším zvláštní. Já kdybych vybíral auto v této třídě, tak výběr bude zpočátku široký a podle toho jak mi to či které auto bude sedět anebo ne, výběr se bude zužovat. A pokud je něco mému srdci opravdu blízké, jsem ochoten si i připlatit. Jinak plně souhlasím, lidí kteří mají soukromě 500 tisíc na hotovosti pro koupi auta opravdu zas tolik není... Apropos jak to teď vypadá s tebou? Už ses rozhoupal? Anebo za tebe rozhodne tvá drahá? 😉
Hmmm já jsem fanda jedný značky a taky jsem zabloudil jinam, to se stává >😁
Tenhle týden to beru z hurta... Konkrétní Bravo mi bylo vyfouknuto a nevypadá to, že by bylo jiné... takže... Ano můj výběr se zúžil na dvě značky... Jedna žere buřty se zelím a druhá kokrhá... Fiat je ve hře do zítra, ale moc šancí mu nedávám. Ford vypadl. Ty motory sem prostě neustál, to je prostě spolu se spracováním tragédie. Tvar auta se mi ale líbil. Fiat k zítřejšímu dni upgraduje listy nakoupených vozů, tak má u mne zítra poslední den.
Jinak já se nečílím, jen konstatuji. Nechápu kdo tady útočí na Lagunu a potažmo Renault. Laguna je zvláštní je jiná, ale rozhodně není špatná. A cenová politika je podobná té co zvolil Ceed. A sem přesvědčený o tom, že je to správná cesta o tom, přesvědčit zákazníky, že už Laguna není to auto co stojí kvůli elektrice u příkopu a nejede. O technické stránce asi není potřeba pochybovat. Osobně však říkám, že mám vnitřní problém s autem od kohoutů, ale tahle cena je řekl bych "spravedlivá".
Jinak já se nečílím, jen konstatuji. Nechápu kdo tady útočí na Lagunu a potažmo Renault. Laguna je zvláštní je jiná, ale rozhodně není špatná. A cenová politika je podobná té co zvolil Ceed. A sem přesvědčený o tom, že je to správná cesta o tom, přesvědčit zákazníky, že už Laguna není to auto co stojí kvůli elektrice u příkopu a nejede. O technické stránce asi není potřeba pochybovat. Osobně však říkám, že mám vnitřní problém s autem od kohoutů, ale tahle cena je řekl bych "spravedlivá".
Druhý odstavec, tam nemožno inak, ako súhlasiť :yes😒br />
Ten prvý je na polemiku. Určite ešte pamätáš na doby nedávno minulé, keď si si mohol zakryť ľavú stranu menu, ktorý Ti predložil autopredajca a bez problémov si podľa cenoviek rozlíšil prémiovky. Medzičasom ale trh prišiel do situácie, keď mainstream s obdobným motorom je ponúkaný takmer v cene prémie, viď napr. Passat a BMW3. Nemá zmysel rozoberať dôvody (a sú samozrejme objektívne), fakt je, že takto masívne to začala Laguna a v najbližších pár málo rokoch o tú štvrtinu padnú všetci s výnimkou prémie. Dávam kapitalistovi max 3-4 roky, že aj ten Appoštol padne 😉
Ten prvý je na polemiku. Určite ešte pamätáš na doby nedávno minulé, keď si si mohol zakryť ľavú stranu menu, ktorý Ti predložil autopredajca a bez problémov si podľa cenoviek rozlíšil prémiovky. Medzičasom ale trh prišiel do situácie, keď mainstream s obdobným motorom je ponúkaný takmer v cene prémie, viď napr. Passat a BMW3. Nemá zmysel rozoberať dôvody (a sú samozrejme objektívne), fakt je, že takto masívne to začala Laguna a v najbližších pár málo rokoch o tú štvrtinu padnú všetci s výnimkou prémie. Dávam kapitalistovi max 3-4 roky, že aj ten Appoštol padne 😉
mojim zamestnancum muze bejt uplne jedno co me k porizeni aut prone vedlo, a klidne to muze bejt i fakt ze na porizeni 4-5 aut usetrim milion korun, bo prodejni cisla aut v CR delaj hlavne podnikatele, Astona bych si po sleve o 2 mega taky koupil, 2 mega se totis neusetrej kazdej den, a pokud nekdo vybira v cenove relaci auta okolo 5-6 milionu a nahle jeden z kandidatu slevni o 30% tak proc si tech 30% treba nasledne neuzit na luxusni dovolene nebo zane nekoupit manzelce proradost treba BMW Z4M manzelce ( jakoze manzelce :yes: ) , bohuzel takove slevy se asi u Astona nedockam a tam ma manzelka smulu a Z4M proste mit nebude :😉
Snižování cen aut je už takovým trendem... Pokud ovšem Renault reagoval, jak se mnozí domnívají, na "padající euro" tak letim do banky, neb bude někde pod dolarem a to se vyplatí! Nechtěl bych být v kůži současných majitelů Laguny, co se jim francouzká krása a šarm poněkud rozplývá při pohledu na svého miláčka ve své garáži.
To máš pravdu Laguna III je opravdu "překrásná"
K jejímu designu a technice se nebudu vyjadřovat. Nechci, aby mě tu odborníci na "francouzkou krásu" stírali do bezvědomí. :-!
Ať mě bhután klidně zakousne, ale mě Laguna ze předu připomíná žábu. Ten kdo má 2.generaci a vydrží to v ní do 4. udělá jedině dobře
Mě na to docela sedí ta leklá ryba jak už to tu někde trefně poznamenal. Každopádně nějak nechápu, jak se designéři dostali k tak podivným tvarům. Předchozí Laguna sice nebyla nijak oslnivá ale rozhodně neurazila a nedalo se říci že by byla něčím ošklivá...
Však to dělaj žabožrouti, tak se inspirovali, ne? >😒] A neboj, vydržím :-! >😁
klíííííd.... >😁
Já su klidné, já si nechal poštelovat směšovač a tak se spokojené >😁
Designovy skvost >😒]
je jedině škodylak. Stodvaciášek. Ikona své třídy. Láska na celý život. Hvězda záříí na nebi plném tvých mokrých snů... >😒]
se mrkni na moje.auto.. je tam týpek co tvrdí, že má na 105S přední brzdy bubnové.. rarita nějaká.
Já znal frajera co měl na 105 keramiku. na všech čtyřech... >😒]
Machr no :-!
hele hoši, co je dle vašeho názoru nejošklivější u nás prodávané auto současnosti?
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pro zákazniky je to dobré, otázkou je co to bude znamenat pro image tohoto auta do budoucna.IMHO jeden z mnoha...dá se to kritizovat, dá se to chválit...sen se ale nestane skutečností jen díky ceně, ale kdo ví , u někoho to tak klidně může být.
Kto z diskutujucich vie povedat, ake je skutocne vyrobna cena auta, kolko na tom ziska navyse vyrobca, predajca a x ostatnych??
Mam doma odlozeny casopis o autach z roku 1990 a su tam takmer vsetke zname znacky so svojmi modelmi, motorizaciami a vybavou.
Cena auta v strednej triede s 2.0l motorom stala cca 22-24000 zap. Mariek. Vyvoj siel za tych 18rokov samozrejme dopredu, pribudli rozne bezpecnostne systemy, ABS, ESP, TC, Airbagy, klima -ok zvysovala sa cena, ale k dnesmemu dnu sa aj tak cena za vyvoj tych novych prvkov bezpecnosti a komfortu do postatnej mieri uz automobilkam aj vratila. Tiez vzrastli vstupy a cena surovin no cena dnesnych aut strednej triedy zacina od cca 25.000,-EUr . Podotykam , ze ked sa menila Marka na EUR tak bol kurz 1😒ca 2.
Teda spat k povodnej otazke : aka je asi vyrobna cena auta a z toho aj mozny pohyb cien aut.
Vseobecne take prudke prepadnuti ceny auta zo dna na den neschvalujem, uz iba z principu ze kupujuci , ktory kupil auto vcera prisiel zo dna na den takmer o40% (znizenie+ starta na hodnote noveho auta do 1roka od kupy) z hodnoty noveho auta oproti kupujucemu , ktory kupi auto zajtra.
Mam doma odlozeny casopis o autach z roku 1990 a su tam takmer vsetke zname znacky so svojmi modelmi, motorizaciami a vybavou.
Cena auta v strednej triede s 2.0l motorom stala cca 22-24000 zap. Mariek. Vyvoj siel za tych 18rokov samozrejme dopredu, pribudli rozne bezpecnostne systemy, ABS, ESP, TC, Airbagy, klima -ok zvysovala sa cena, ale k dnesmemu dnu sa aj tak cena za vyvoj tych novych prvkov bezpecnosti a komfortu do postatnej mieri uz automobilkam aj vratila. Tiez vzrastli vstupy a cena surovin no cena dnesnych aut strednej triedy zacina od cca 25.000,-EUr . Podotykam , ze ked sa menila Marka na EUR tak bol kurz 1😒ca 2.
Teda spat k povodnej otazke : aka je asi vyrobna cena auta a z toho aj mozny pohyb cien aut.
Vseobecne take prudke prepadnuti ceny auta zo dna na den neschvalujem, uz iba z principu ze kupujuci , ktory kupil auto vcera prisiel zo dna na den takmer o40% (znizenie+ starta na hodnote noveho auta do 1roka od kupy) z hodnoty noveho auta oproti kupujucemu , ktory kupi auto zajtra.
jakk vidite zlevnili jen okrajove verze, to nejpodstatnejsi: 2.0 dci stoji pres 700k coz se skoro rovna 800k za MB C220 cdi a netvrdte ze tahle laguna (prevlecena stara generace) je v jedinym aspektu lepsi nez benz.
napadlo nekoho z vas srovnavat cenu nejvyssi verze laguny gt s octavii rs? neprochazel jsem uplne do detailu vsechny prvky vybavy, ale myslim ze laguna na tom bude hodne dobre. Navic jeji aktivni podvozek s octavkou nema moc spolecneho. Uz se tesim az bude laguna za 2 roky za 250tkc to si ji rad koupim 😄 nevite jestli je v planu pro novou lagunu taky 3.0 V6 tak jako v predchozi lagune? dost by mi to pomohlo mezi rozhodovanim mondeo st. vs. laguna gt vs. octavia rs. Co by jste mi doporucili? spotrebu opravdu neresim. mate nekdo zkusenosti s predchozim V6 od renaultu. Ja mam s fordem hodne dobre zkusenosti ze sluzebaku, u noveho RSka jsem jeste nemel tu cest stejna jako novou lagunou.
no renault zatím 6ti válce do nové laguny nenabízí ale prý je představí na pařížském autosalonu.. to bude taky jeden z důvodů snížení ceny 4 válců.. btw vochcáfka taky nemá 6ti válec a nikdy mít nebude takže pokud bude mít laguna tak jasná volba.. ony ty třílitry byly vždycky s automatem mám dojem a ty francouzské automaty to je hrůza a děs takže pokud na tomhle nezapracujou a nedaj tam manuál nebo nějaký lepší automat tak je to stejně k ničemu ikdyby to mělo bůh ví kolik koní..
Pánové, tato otázka mě pobavila. To je jako srovnávat ohryzek a granátové jablko 😉
Po poctivom prečítaní celej diskusie, som sa bol osobne presvedčiť do jedného Brněnského autosalónu, prečo vlastne Laguna zlacnela o 20%..
Nie som fanúšikom Renaultu, sám mám nemeckú strednú triedu, ale musím povedať, že dizajn Laguny sa mi pozdáva. A neostalo to len pri dizajne. Interiér kvalitne spracovaný,pevný, poloha za volantom veľmi dobrá a jeho kožený veniec padne presne do ruky.Vzadu je to s priestorom trochu horšie, hlavne kvôli zvažujúcej sa streche.
To najlepšie prišlo nakoniec, keď mi predajca spočítal konečnú cenu. Páni držte sa, E😜ression ,572 400 Kč, motor 2.0dci 130k - menovať sériovú výbavu by bolo nosením dreva do lesa, príplatky len za lepšie audio (8000), 16"liate disky(14000), metalíza, záclonky na zadných dverách (4000), nič viac nebolo treba..dual autoklima v základe, hmlovky, dažďový senzor,PC...
Nekúpite niekto Passata v kombíku ?
😄
Nie som fanúšikom Renaultu, sám mám nemeckú strednú triedu, ale musím povedať, že dizajn Laguny sa mi pozdáva. A neostalo to len pri dizajne. Interiér kvalitne spracovaný,pevný, poloha za volantom veľmi dobrá a jeho kožený veniec padne presne do ruky.Vzadu je to s priestorom trochu horšie, hlavne kvôli zvažujúcej sa streche.
To najlepšie prišlo nakoniec, keď mi predajca spočítal konečnú cenu. Páni držte sa, E😜ression ,572 400 Kč, motor 2.0dci 130k - menovať sériovú výbavu by bolo nosením dreva do lesa, príplatky len za lepšie audio (8000), 16"liate disky(14000), metalíza, záclonky na zadných dverách (4000), nič viac nebolo treba..dual autoklima v základe, hmlovky, dažďový senzor,PC...
Nekúpite niekto Passata v kombíku ?
😄
Tak toto je správný přístup :yes😒br />
Ještě bych dodal, že Laguna v liftbacku je nejkrásnější v elegantní černé :yes:
Ještě bych dodal, že Laguna v liftbacku je nejkrásnější v elegantní černé :yes:
Dneska sis to onanování moc neužil, co? To víš hmlhovky u někoho robí svoje! >😁
Co zajimavého nám dnes povíš? Tipuji, že Laguna je na nic, protože omezili výběr motorizací a tudíž je to auto na pendrek 😄
Já nikdy neříkám, že je něco na pendrek. Jsem rád, že šlo euro tak dolu.
Někde jsem tě snad zahlídnul, jak by si vyhodil z Laguny nějakej 1.6 motor, přitom do Superba by si ho dal, ne?
Někde jsem tě snad zahlídnul, jak by si vyhodil z Laguny nějakej 1.6 motor, přitom do Superba by si ho dal, ne?
Benzín 1,6 a nafta 1,6 je rozdíl. Benzínu chybí točivý moment, vím bohužel o čem je řeč... 8-s
S tím Eurem.. jsi jen rád pro ty auta nebo to prospívá i tvým příjmům?
S tím Eurem.. jsi jen rád pro ty auta nebo to prospívá i tvým příjmům?
Copak moje příjmy... jen mě zarazila tak velká sleva, co se dá ukecat u tak 2,5 megovýho auta a myšlenky diskutujících, že je to posílením koruny, která opět dost silně oslabuje. Hlavně je to facka přes držku těm, co Lagunu nasáli, jako skalní fanoušci na začátku...teda bych to tak cejtil. Každej sice zlevnuje, ale tohle je síla. No a ty motory si moc nepamatuju, jestli to byl benzín, nebo nafta, to se nehádám. 1.6 je z mýho pohledu slaboch skoro ve všem.
No většinu důvodů už jsi tady slyšel a byly povětšinou objektivní. Samozřejmě p*** na kapotě mezi ně nepočítám. Rozhodně kombinace neprvolánovitě líbivého designu-pověst prvních kusů minulé generace se na prodejnosti podepsala. O jiných problémech Laguny jsem se nikde nedozvěděl. Samozřejmě pokud nechceš srovnávat s prémiovkami BMW a M-B, tak Laguna patří mezi to nejlepší ve střední třídě.
Ešte teraz si prezerám ten propagačný materiál a premýšľam či 150k motor, hlinikové imitácie v interiéri, lepšie sedadlá a koženkové výplne dverí plus extra výbava stoja za príplatok 30 tisíc..čím sa vyšplhám niekde k 600tis..
No tak to si nejsem jist, já na ty hliníkové doplňky až tak moc nejsem. Spíš dávám přednost těm sedadlům, na ty já jsem hodně náročný, protože mě dost bolí páteř při delších jízdách...
No ale 600tis je perfektí cena. Když si představím, že kamarád teď vysolil 612 000 za Octavku v 1,9 TDI...
No ale 600tis je perfektí cena. Když si představím, že kamarád teď vysolil 612 000 za Octavku v 1,9 TDI...
Byt zakaznikem, ktery Lagunu koupil treba pred mesicem (sice bych musel byt na hlavu, ale teoreticky), jdu ted do Renautu nekumu vykousnout vocas z kalhot........ :-! :no: :-!
Ani zadarmo.
Ta nabizena snizena cena je v porovnani se skutecnou hodnotou tehle kreatury stale jeste prilis vysoka. Blahoslaveni chudi duchem, kteri si to koupi.
Ta nabizena snizena cena je v porovnani se skutecnou hodnotou tehle kreatury stale jeste prilis vysoka. Blahoslaveni chudi duchem, kteri si to koupi.
Vítej Ádo, já už se bál, že nedojdeš... že ty jsi dojel pozdě, protože jsi zůstal někde viset s vadnou váhou vzduchu svého TDI, co? 😄
Jinak ta citace z bible se ti podařila, přesně tam stojí: "Blahoslavení chudí v duchu, neboť jejich je království nebeské." Musím říct, že to přirovnání Laguny ke království nebeskému jsem nečekal :yes:
Jinak ta citace z bible se ti podařila, přesně tam stojí: "Blahoslavení chudí v duchu, neboť jejich je království nebeské." Musím říct, že to přirovnání Laguny ke království nebeskému jsem nečekal :yes:
Včera jsem v plátku MF Dnes zaregistroval uprostřed listu malou zprávičku. Takovou tu ekonomickou na patnáct řádků, schovanou v pravém rohu mezi dalšími nedůležitými. Byla o tom, že v tý fabrice co dělaj Laguny propouštějí asi 1.000 dělníků bo pro ně nemaj práci, protože o Laguny není dostatečný zájem. Nic víc, nic míň.
Inu, každý má svou cenu, Laguna ji našla až teď, takže uvidíme, jestli není pro Renault příliš pozdě. Každopádně výbavou neošizená střední třída do půl milionu, to je hozená rukavice, ze který budou profitovat především zákazníci. Tedy jestli to není spíš ručník v ringu...
Nicméně Laguna Grandtoure GT za tyhle peníze je už opravdu grandiozní koupě :yes: