pride mi ze je to velkostne presne nieco ako RR sport ... aj ked velar vyzera snad este sportovejsie takze neviem co to meno velar vlastne ma znamenat ked samotny RR sport vyzera menej sportovo ako nejaky podobne velky velar ...
dost koukatelný test z toho stejnýho auta a místa má jako obvykle Rasto Chvala na youtube. Tenhle článek už jsem ani nečetl. A nad tím autem začínám vážně přemýšlet..
ne, že by nebylo akt generacím modelů range roveru v interieru co vytknout, ale levné plasty nebo "ovladače z 90. let" to zcela určiťe nejsou, resp. zajímalo by mně, kde takové v akt Rangeích autor testu vidí.
Zcela jistě je velar citelným posunem vpřed, nový infotainment i zajímavě zkombinované fce otočných ovladačů s dotykovými, tohle je opravdu momentální špička, celkově bych ho postavil jako luxusnější a hlavně stylovější variantu k "allroadovým" verzím vyšší střední, jezdí jako kombík. Jen pozor na místo v zadní řadě, pro rodinu to moc není, resp. oproti Sportu mu chybí na nohy tak 3-5 cm odhaduju, to vidím jako snad jediný problém velaru, protože jinak je to velmi povedený krasavec. ;-):yes:
Vážně nedokážu pojmout, za co se u Vašeho příspěvku a příspěvku Hammunasakry objevují palce dolů... To celá redakce Světa motorů považuje za nutné odmítnout tímto způsobem oprávněnou kritiku?! No sakra....
Nie zeby bol F-Pace lacny, ale Velar je len predsa o ligu inde. Zaklad za +- 60k euro oproti cca 45k za F-Pace. Za 60 by uz mal byt F-Pace so 6 valcom.
Na druhej strane uz len z videa a fotiek je mi jasne, ze za ten rozdiel stoji, ak na to clovek ma. Ako sa mi SUV doteraz vyslovene nepacili, tak zacinam byt velmi namlsany.
Skoda len ze peniaze co som za auto ochotny zaplatit stacia tak na Alfu Stelvio so 4 valcom 8-s
Sice chapem, co chces povedat, ale veci, ktore chvali, aj zdovodnuje preco, nie je to nasilne podavane.
Ano, snazi sa vyzdvihnut vacsinou tie silnejsie stranky aut, comu rozumiem, kedze ho auta bavia.
A ked nieco kritizuje, nepodava to stylom internetoveho hejtera, mozno preto to tak posobi.
Ale hlavne nemam pocit, ze by nejako uprednostnoval niektore znacky a manipuloval tymi hodnoteniami. Napriek tomu, ze k frantikom a Subaru ma vyrazne kladny vztah :-)
tiez mi to vyznelo divne s tym nepremiovym volvom ... pritom je dost mozne ze RR velar si da akekolvek sucasne volvo ako jednohubku ... ;-) ...
akoze porovnavat RR s volvom je asi ako porovnavat rolls s mercedesom... a sice ze obe auta su fajn... ale napriek tomu to zrovnavat fakt nejde
no a Range Rover je vlastne taky rolls medzi SUV [odkaz] bezchybna aristokraticka dychberuca vizaz ... tu clovek ozaj vidi citi a nasava vsetkymi zmyslami tu exkluzivitu a esteticku dokonalost ktoru za dane prachy dostane .... na rozdiel od nejakej X4 alebo X6 z ktorych nic necitit a exkluzivita a aristokraticka noblesa tu pri nich uz vobec nehrozi...
Nasezeno mám, je to velikost na chlup stejná jako F-Pace. Zkusil bych ho včera, ale neměl jsem čas. Upřímně, Jag se musí hodně snažit, aby vedle Velaru neztratil svou auru a přitažlivost.
Auto umí důstojně nosit 19" kola, ale nejlíp samosebou vypadá na 22-tkách. Objem kufru někdo spočítal nevím z čeho. Je to dtto jako 5-er.
Interiér je parádní a jen ukazuje, jak málo stačí k tomu, aby finální vyznění nebylo i v klasické černi fádní. Tady bráchovi ujíždí o parník.
To, co vypadlo z toho otrapy, který ho "testoval" ani nemá smysl komentovat. Vidím to na testík během 14-ti dnů ;-)
Nejde o auto, jde o Freie. Proč se tenhle neumětel a ignorant uchýlil zrovna k autonovinařině nevím. Opět jde zřejmě o převzatý článek z časopisu SM, jelikož ACZ evidentně na prezentaci nebyla pozvána (jinak je to skoro 2týdny stará věc, jen bylo předtím potřeba napsat fresh o výfuku pro Golf R)..
Naprosto ploché a neodborné jízdní dojmy, ze kterých se jako obvykle u SM nic nedozvíš. Chyb tolik, až uráží, že tenhle buran si není schopen nastudovat základní věci.
Radsej si pozrite tuto recenziu [odkaz] , dozviete sa 100x viac oproti tymto automobilkou predtocenym videam.
Toto vazne je jediny vystup z vyletu do Norska ? To je fajn praca. Alebo mi nieco uniklo ?
"Německé trojce i Volvu tu vyrůstá schopný konkurent." - neviem, ci je zrovna Volvo nejaky offroadovy etalon, co sa tyka konkurencie.
Btw, to vazne v modernych browseroch (Chrome) vyzera ACZ tak odpudivo, momentalne s nevkusnymi farebnymi reklamami na okrajoch po oboch stranach ?
Ani som nevedel, o co pouzivanim starej Opery prichadzam. Tam je to krasne ciste.
To je vážně nářez! Autor článku byl vyslán to Norska, aby částečně za peníze zvoucí firmy učinil slušnou reklamu novému vozu, a on to vrátí tolika chybami. Nu, co lze vlastně očekávat od Světa motorů? Jako vždy, jen nedůstojnou "novinařinu" na dálku smrdící Bleskem.
Odhliadnuc od toho ze video od Rasta Chvalu som videl pred asi dvoma tyzdnami tak neriesim. Ale ze uz som ich stretol zo 5 predanych v beznej premavke v Bulharsku a tu len prve jazdne dojmy ... to mi nejak hlava neberie.
Ty chyby v tabulkách tam prostě sou a je jich fakt neskutečně! >:-[]
Článek o i8 nebo prodeje za pololetí = to je úmysl tam to řekněme chápu že to udělali úmyslně = to neopraví. Ale boha proč neopraví prostě špatný údaje v tabulkách špatný označení modelů atd.? Fakt nerozumim :-|
Parodie je že sem ty chyby vypsal včera v 15:30 a krom :no: doteď nic = furt to neni opravený :yes: >:D >:-[]
Co udělal Bureš z reklamy BMW s Kate Upton na i8 = to je taky bomba :yes: >:-[]
Fakt těžká volba co je nejblbější článek dne = ten počet chyb v přehledu Velaru je šílenej, ale Bureš to úplnym otočenim možná eště trumfne = fakt nevim koho zvolit :-)
Tak je to Chvála, nomen omen. :-) Ale souhlas, taky se na jeho videa rád dívám, umí řídit a pěkně to podat, jenže všechno jen ve stylu, "toto ide neskutočne" atp. Sice jeho pragmatismus (chválit, co mi půjčí) chápu, na druhou stranu závěry jeho testů nelze brát moc vážně. ;-)
Krátce jsem projel, bohužel jen s dvoulitrem v dýzlu, co by taky měli jiného u dealera mít, že. >:D A souhlas, s tímhle koněm z vlastní stáje bude mít f-pace problém, jezdí stejně dobře při mnohem lepším jízdním komfortu a v kabině je to o level jinde, i když cenově nakonec taky, tak uvidíme. ;-)