Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
ne, že by nebylo akt generacím modelů range roveru v interieru co vytknout, ale levné plasty nebo "ovladače z 90. let" to zcela určiťe nejsou, resp. zajímalo by mně, kde takové v akt Rangeích autor testu vidí.
Zcela jistě je velar citelným posunem vpřed, nový infotainment i zajímavě zkombinované fce otočných ovladačů s dotykovými, tohle je opravdu momentální špička, celkově bych ho postavil jako luxusnější a hlavně stylovější variantu k "allroadovým" verzím vyšší střední, jezdí jako kombík. Jen pozor na místo v zadní řadě, pro rodinu to moc není, resp. oproti Sportu mu chybí na nohy tak 3-5 cm odhaduju, to vidím jako snad jediný problém velaru, protože jinak je to velmi povedený krasavec. 😉 :yes:
Zcela jistě je velar citelným posunem vpřed, nový infotainment i zajímavě zkombinované fce otočných ovladačů s dotykovými, tohle je opravdu momentální špička, celkově bych ho postavil jako luxusnější a hlavně stylovější variantu k "allroadovým" verzím vyšší střední, jezdí jako kombík. Jen pozor na místo v zadní řadě, pro rodinu to moc není, resp. oproti Sportu mu chybí na nohy tak 3-5 cm odhaduju, to vidím jako snad jediný problém velaru, protože jinak je to velmi povedený krasavec. 😉 :yes:
Vážně nedokážu pojmout, za co se u Vašeho příspěvku a příspěvku Hammunasakry objevují palce dolů... To celá redakce Světa motorů považuje za nutné odmítnout tímto způsobem oprávněnou kritiku?! No sakra....
Nasezeno mám, je to velikost na chlup stejná jako F-Pace. Zkusil bych ho včera, ale neměl jsem čas. Upřímně, Jag se musí hodně snažit, aby vedle Velaru neztratil svou auru a přitažlivost.
Auto umí důstojně nosit 19" kola, ale nejlíp samosebou vypadá na 22-tkách. Objem kufru někdo spočítal nevím z čeho. Je to dtto jako 5-er.
Interiér je parádní a jen ukazuje, jak málo stačí k tomu, aby finální vyznění nebylo i v klasické černi fádní. Tady bráchovi ujíždí o parník.
To, co vypadlo z toho otrapy, který ho "testoval" ani nemá smysl komentovat. Vidím to na testík během 14-ti dnů 😉
Cena je...no, více než prémiová.
Auto umí důstojně nosit 19" kola, ale nejlíp samosebou vypadá na 22-tkách. Objem kufru někdo spočítal nevím z čeho. Je to dtto jako 5-er.
Interiér je parádní a jen ukazuje, jak málo stačí k tomu, aby finální vyznění nebylo i v klasické černi fádní. Tady bráchovi ujíždí o parník.
To, co vypadlo z toho otrapy, který ho "testoval" ani nemá smysl komentovat. Vidím to na testík během 14-ti dnů 😉
Cena je...no, více než prémiová.
Krátce jsem projel, bohužel jen s dvoulitrem v dýzlu, co by taky měli jiného u dealera mít, že. >😁 A souhlas, s tímhle koněm z vlastní stáje bude mít f-pace problém, jezdí stejně dobře při mnohem lepším jízdním komfortu a v kabině je to o level jinde, i když cenově nakonec taky, tak uvidíme. 😉
nakonec musím říct, že ta biturbo nafta funguje mnohem líp i akusticky než zbytek 4R. Jsem zvědavý na benzíny. 😉
Nie zeby bol F-Pace lacny, ale Velar je len predsa o ligu inde. Zaklad za +- 60k euro oproti cca 45k za F-Pace. Za 60 by uz mal byt F-Pace so 6 valcom.
Na druhej strane uz len z videa a fotiek je mi jasne, ze za ten rozdiel stoji, ak na to clovek ma. Ako sa mi SUV doteraz vyslovene nepacili, tak zacinam byt velmi namlsany.
Skoda len ze peniaze co som za auto ochotny zaplatit stacia tak na Alfu Stelvio so 4 valcom 8-s
Na druhej strane uz len z videa a fotiek je mi jasne, ze za ten rozdiel stoji, ak na to clovek ma. Ako sa mi SUV doteraz vyslovene nepacili, tak zacinam byt velmi namlsany.
Skoda len ze peniaze co som za auto ochotny zaplatit stacia tak na Alfu Stelvio so 4 valcom 8-s
Beefcake
Tento RR by mi vobec nevadil.
Radsej si pozrite tuto recenziu [odkaz] , dozviete sa 100x viac oproti tymto automobilkou predtocenym videam.
Toto vazne je jediny vystup z vyletu do Norska ? To je fajn praca. Alebo mi nieco uniklo ?
"Německé trojce i Volvu tu vyrůstá schopný konkurent." - neviem, ci je zrovna Volvo nejaky offroadovy etalon, co sa tyka konkurencie.
Btw, to vazne v modernych browseroch (Chrome) vyzera ACZ tak odpudivo, momentalne s nevkusnymi farebnymi reklamami na okrajoch po oboch stranach ?
Ani som nevedel, o co pouzivanim starej Opery prichadzam. Tam je to krasne ciste.
Radsej si pozrite tuto recenziu [odkaz] , dozviete sa 100x viac oproti tymto automobilkou predtocenym videam.
Toto vazne je jediny vystup z vyletu do Norska ? To je fajn praca. Alebo mi nieco uniklo ?
"Německé trojce i Volvu tu vyrůstá schopný konkurent." - neviem, ci je zrovna Volvo nejaky offroadovy etalon, co sa tyka konkurencie.
Btw, to vazne v modernych browseroch (Chrome) vyzera ACZ tak odpudivo, momentalne s nevkusnymi farebnymi reklamami na okrajoch po oboch stranach ?
Ani som nevedel, o co pouzivanim starej Opery prichadzam. Tam je to krasne ciste.
tiez mi to vyznelo divne s tym nepremiovym volvom ... pritom je dost mozne ze RR velar si da akekolvek sucasne volvo ako jednohubku ... 😉 ...
akoze porovnavat RR s volvom je asi ako porovnavat rolls s mercedesom... a sice ze obe auta su fajn... ale napriek tomu to zrovnavat fakt nejde
no a Range Rover je vlastne taky rolls medzi SUV [odkaz] bezchybna aristokraticka dychberuca vizaz ... tu clovek ozaj vidi citi a nasava vsetkymi zmyslami tu exkluzivitu a esteticku dokonalost ktoru za dane prachy dostane .... na rozdiel od nejakej X4 alebo X6 z ktorych nic necitit a exkluzivita a aristokraticka noblesa tu pri nich uz vobec nehrozi...
akoze porovnavat RR s volvom je asi ako porovnavat rolls s mercedesom... a sice ze obe auta su fajn... ale napriek tomu to zrovnavat fakt nejde
no a Range Rover je vlastne taky rolls medzi SUV [odkaz] bezchybna aristokraticka dychberuca vizaz ... tu clovek ozaj vidi citi a nasava vsetkymi zmyslami tu exkluzivitu a esteticku dokonalost ktoru za dane prachy dostane .... na rozdiel od nejakej X4 alebo X6 z ktorych nic necitit a exkluzivita a aristokraticka noblesa tu pri nich uz vobec nehrozi...
Jenže Chvala je novinář...navíc ho to baví, Frei je zaměstnanec, kterého auta nudí.
Chválu rád pozerám/počúvam ale niekedy mám pocit ,že iba chváli.
JJ, on tu svojí lásku k autům zase nedokáže krotit, ale dozvíš se od něj aspoň něco. Tohle je parodie 😉
Parodie je že sem ty chyby vypsal včera v 15😁0 a krom :no: doteď nic = furt to neni opravený :yes: >😁 >😒]
Co udělal Bureš z reklamy BMW s Kate Upton na i8 = to je taky bomba :yes: >😒]
Fakt těžká volba co je nejblbější článek dne = ten počet chyb v přehledu Velaru je šílenej, ale Bureš to úplnym otočenim možná eště trumfne = fakt nevim koho zvolit 😄
Co udělal Bureš z reklamy BMW s Kate Upton na i8 = to je taky bomba :yes: >😒]
Fakt těžká volba co je nejblbější článek dne = ten počet chyb v přehledu Velaru je šílenej, ale Bureš to úplnym otočenim možná eště trumfne = fakt nevim koho zvolit 😄
Co článek to perla... ;-\
Hlavně nechápu proč to odmítaj opravit? >😁
Ty chyby v tabulkách tam prostě sou a je jich fakt neskutečně! >😒]
Článek o i8 nebo prodeje za pololetí = to je úmysl tam to řekněme chápu že to udělali úmyslně = to neopraví. Ale boha proč neopraví prostě špatný údaje v tabulkách špatný označení modelů atd.? Fakt nerozumim 😐
Ty chyby v tabulkách tam prostě sou a je jich fakt neskutečně! >😒]
Článek o i8 nebo prodeje za pololetí = to je úmysl tam to řekněme chápu že to udělali úmyslně = to neopraví. Ale boha proč neopraví prostě špatný údaje v tabulkách špatný označení modelů atd.? Fakt nerozumim 😐
Tak je to Chvála, nomen omen. 😄 Ale souhlas, taky se na jeho videa rád dívám, umí řídit a pěkně to podat, jenže všechno jen ve stylu, "toto ide neskutočne" atp. Sice jeho pragmatismus (chválit, co mi půjčí) chápu, na druhou stranu závěry jeho testů nelze brát moc vážně. 😉
Sice chapem, co chces povedat, ale veci, ktore chvali, aj zdovodnuje preco, nie je to nasilne podavane.
Ano, snazi sa vyzdvihnut vacsinou tie silnejsie stranky aut, comu rozumiem, kedze ho auta bavia.
A ked nieco kritizuje, nepodava to stylom internetoveho hejtera, mozno preto to tak posobi.
Ale hlavne nemam pocit, ze by nejako uprednostnoval niektore znacky a manipuloval tymi hodnoteniami. Napriek tomu, ze k frantikom a Subaru ma vyrazne kladny vztah 😄
Ano, snazi sa vyzdvihnut vacsinou tie silnejsie stranky aut, comu rozumiem, kedze ho auta bavia.
A ked nieco kritizuje, nepodava to stylom internetoveho hejtera, mozno preto to tak posobi.
Ale hlavne nemam pocit, ze by nejako uprednostnoval niektore znacky a manipuloval tymi hodnoteniami. Napriek tomu, ze k frantikom a Subaru ma vyrazne kladny vztah 😄
3_diamanty
pride mi ze je to velkostne presne nieco ako RR sport ... aj ked velar vyzera snad este sportovejsie takze neviem co to meno velar vlastne ma znamenat ked samotny RR sport vyzera menej sportovo ako nejaky podobne velky velar ...
webpaja
Nejde o auto, jde o Freie. Proč se tenhle neumětel a ignorant uchýlil zrovna k autonovinařině nevím. Opět jde zřejmě o převzatý článek z časopisu SM, jelikož ACZ evidentně na prezentaci nebyla pozvána (jinak je to skoro 2týdny stará věc, jen bylo předtím potřeba napsat fresh o výfuku pro Golf R)..
Naprosto ploché a neodborné jízdní dojmy, ze kterých se jako obvykle u SM nic nedozvíš. Chyb tolik, až uráží, že tenhle buran si není schopen nastudovat základní věci.
Tohe je síla ;-\ :no:
Naprosto ploché a neodborné jízdní dojmy, ze kterých se jako obvykle u SM nic nedozvíš. Chyb tolik, až uráží, že tenhle buran si není schopen nastudovat základní věci.
Tohe je síla ;-\ :no:
wakantanka
Odhliadnuc od toho ze video od Rasta Chvalu som videl pred asi dvoma tyzdnami tak neriesim. Ale ze uz som ich stretol zo 5 predanych v beznej premavke v Bulharsku a tu len prve jazdne dojmy ... to mi nejak hlava neberie.
V druhý pro změnu P300 = to bude existovat ale přijde pozdějš = autor měl na mysli asi opět P380 = který nám chce evidentně utajit 😄
P300 Ingenium bude silnější verze novýho dvoulitru s výkonem 221 kw = 300 k
A teď další chyby😒br />
Základní P250 Ingenium nemá krouťák ve 1200 ot. ale 1200-4500 otáček = to je docela rozdíl 😉
Vrcholný P380 nemá výkon 250 ale 280 kW. Taky nemá vrchol krouťáku v 3500 ot. ale 3500 až 5000 otáček
D240 nemá výkon 176 ale 177 kW což je spíš detail ale vrchol krouťáku 500Nm nemá při 1750 ale už při 1500 ot.
D180 to samý = maximum 430 Nm neni při 1750 ot. ale při 1500
D300 dtto = krouťák 700 Nm je v rozmezí 1500-1750 Nm a výkon neni 220 ale 221 kW
U naftovejch dvoulitrů common rail D180 a D240 bych asi nenapsal: Motor 2.0 turbo 😉
Na krátkej přepisovací článek docela slušnej chaos :yes: 😄
Nepotřebujete editora? >😒]