Novinky
euro89
0
tak běžnej člověk, kterej toho o autech moc neví stejně neni cílová skupina potencionálních zákazníků... značky jako Aston Martin, Morgan, TRV nebo Lagonda si kupujou automobiloví "fanšmejkři"... obyčejní lidi co maj peníze skočej do prvního Audi, Porsche nebo BMW... spíš jde o to, jestli se už AM dostatečně zpamatoval z finančních potíží a může si něco podobnýho dovolit...(?)
Přejít do diskuze
vcelku souhlasim. Hlavne dneska je potreba kvalitni image a tu AM ma, ale o Lagonde se to uz tolik rict neda. Preci jen pro bezneho cloveka, ktery neni zas az takovym automobilovym fandou, se muze jednat o nezname jmeno. At ozivej Lagondu jako nazev modelu (jako tomu bylo kdysi), ale nechaji ji pod znackou AM...Tohle mi prijde jako zbytecne tristeni uz tak male automobilky
Z článku to nevyplývá, ale Aston Martin nevyužíval Lagondu jako samostatnou značku, ale jen jako označení svého modelu - "Aston Martin Lagonda"😒br />
[odkaz]
Takže Lagonda 2 jistě nezruinuje AM o nic víc než jiný model postavený na společných základech...
[odkaz]
Takže Lagonda 2 jistě nezruinuje AM o nic víc než jiný model postavený na společných základech...
To je sice fakt, ale pravdou je, že na rozjetí takového podniku, jakým automobilka je (byť jde o znovuzrozenou značku), musíš mít pořádný kapitál a ten obvykle získáš jen na úvěr a na tak vysokej úver, aby mohl rozjet další továrnu, podle mě Aston zatím nemá.
Prodeje nejdražích aut neklesají. Spíš naopak. Arabové nakupujou jak divoký a začíná se rozmáhat trh na dálném východě a pomalu i v Rusku. RR, kterej vyrábí stabilně nejdražší auta světa (nepočítám Ferrari s jeho Enzem, Bugatti Veyron apod.) tak hlásí stálý nárůst prodejů.
Taky si říkám, oživovat, nebo zakládat luxusní značku v těchto dnech, kdy dochází ropa a prodeje nejdražších aut klesají... Nevim, nevim. Ledaže by byla otevřená alternativním pohonům, což je proti tradici.