Ojetiny
Oceňuji recenzi i na staší kousky, ale vážně, jsou vůbec k sehnání ještě nějaké kusy, které by byly provozuschopné bez větších investic ? Myslím tím i zprzněné tuzerské kousky a tak. Na Sautu jsem jich našel 5.... Jinak auto krásné, o tom žádná, ale V6 stojí stejně, jako o dekádu novější auta stejné třídy..
O V6 ses musel starat, pak ti to vracel, ale takhle naslepo starou ojetinu bych s šestiválcem asi nedoporučoval.
Těch aut je plno, jen se neinzerujou na Sautu, ale spíš na fórech nebo přímo srazech. 😄
Kolega si teď přivezl domů nádhernou E34 z roku 1992, první majitel, ještě na RZ vzor O86 - úžasný retro a taky to koupil přes fórum...
Hezký kousky youngtimerů prostě drahý jsou, ale za mě to je o radosti při řízení, za kterou ty prachy rád zaplatím - i když devadesátkový auta už prostě nejsou rychlý, aspoň ti ten pocit bezprostřednosti a zábavy v "podsmrtelnejch" rychlostech dají.
Kolega si teď přivezl domů nádhernou E34 z roku 1992, první majitel, ještě na RZ vzor O86 - úžasný retro a taky to koupil přes fórum...
Hezký kousky youngtimerů prostě drahý jsou, ale za mě to je o radosti při řízení, za kterou ty prachy rád zaplatím - i když devadesátkový auta už prostě nejsou rychlý, aspoň ti ten pocit bezprostřednosti a zábavy v "podsmrtelnejch" rychlostech dají.
Raději se tomuhle vyhýbej jak čert kříži... leda by ses nudil a chtěl si postupně zařídit autodílnu, karosárnu, kovárnu...
Autodílnu, karosárnu, kovárnu......továrnu. Taky cesta. 😉
Třeba se jednou dočkáme Ozzy Group a budeme ji tady svorně hejtovat. >😒]
Třeba se jednou dočkáme Ozzy Group a budeme ji tady svorně hejtovat. >😒]
Jo, takže budu nabízet ty super auta z 80-90. let, který byly ještě dobrý a poctivý a lepší, než ty naše aktuální vehikly >😁 Třeba trhnu balík.... když vidím, kolik lidí nadává na ty nové auta v diskuzi a chtějí jen "vylítaný vrány", ale poctivý >😁 >😁 To bude v realitě velká kupní síla >😁
ja u nas v okoli vidim parkovat aj 3 dverak od tejto mazdy ... ale uz dost v biednom stave ;-\
ak mam pravdu povedat tak z tych rokov by som chcel radsej colta rocnik 99 1,6 glx ... bol na svoju dobu famozny a aj proporcne kasnou aj kabinou este dotiahnutejsi ako mazda.. bol sice len 3dverak.. ale vpredu si mal kralovsky priestor... siroke nizke auto... dodnes mnohym sluzi aj ako lacne auto za babku na nejaky ten tuning
ak mam pravdu povedat tak z tych rokov by som chcel radsej colta rocnik 99 1,6 glx ... bol na svoju dobu famozny a aj proporcne kasnou aj kabinou este dotiahnutejsi ako mazda.. bol sice len 3dverak.. ale vpredu si mal kralovsky priestor... siroke nizke auto... dodnes mnohym sluzi aj ako lacne auto za babku na nejaky ten tuning
Chápu ohlédnutí se slzou v oku, ale je to prostě pryč. Nějaký nostalgický shánění vraku po osmi pečlivých majitelích mě nebere. A ty se hlavně starej, aby bylo provozuschopné tvoje aktuální auto, taky už to není úplná voňavka. >😒]
PS: To máš za ty bezohledné řidiče aut "jiného německé značky jistého koncernu" v diskusi pod M550i. >😒] 😉
PS: To máš za ty bezohledné řidiče aut "jiného německé značky jistého koncernu" v diskusi pod M550i. >😒] 😉
Moje voňafka má čerstvou technickou a zatím dobrý >😁
P.s. >😁 Já to myslel na Audi, ale potrefená husa... >😁 Víš jak >😁 >😁
P.s. >😁 Já to myslel na Audi, ale potrefená husa... >😁 Víš jak >😁 >😁
>😒] Přiznávám husu....a teď ty přiznej tu technickou a emise. 😉
[odkaz]
[odkaz]
To je jen kampaň a spekulace, nic mi ještě nedokázali !!!! >😒] >😁
Tak jo, papír z emisí mužu přivézt na sraz, nebo naskenovat.... na druhou stranu, už ti neukážu, jak jsem udělal v IT krásnou černou čáru na vozovku (až mne zamrzelo, že to nebylo v Praze pod nos Sakrova hybridu, nebo Toptenovy Oktávii, co žere nafťáky v dlouhém táhlém😁 ) , ve snaze se zařadit do rychlého tamního provozu >😁 No... co ti budu povídat, nešel jsem uplně v klidu na ty emise >😁 >😁 >😁
Tak jo, papír z emisí mužu přivézt na sraz, nebo naskenovat.... na druhou stranu, už ti neukážu, jak jsem udělal v IT krásnou černou čáru na vozovku (až mne zamrzelo, že to nebylo v Praze pod nos Sakrova hybridu, nebo Toptenovy Oktávii, co žere nafťáky v dlouhém táhlém😁 ) , ve snaze se zařadit do rychlého tamního provozu >😁 No... co ti budu povídat, nešel jsem uplně v klidu na ty emise >😁 >😁 >😁
Málem bych ti napsal, že za tebou je asi radost jezdit.....jenže člověk se pořád učí. Před hodinkou jsem vyjížděl z DC za Vláďou (vím to, protože měl na zadním skle cedulku >😒] ) v P307 SW a chystám se ho předjet, když jsem si všiml, že se mu něco vrtí za hagusem. No a než jsem to dokoumal, už na mě letěla francouzská hůl. Naštěstí nedoletěla, protože recirkulace vzduchu by mi v tomhle případě byla nejspíš na nic. >😁
>😒] >😒] To je masakr >😁 Na druhou stranu,pak už se mi to neopakovalo, ale když se pozorně podíváš kolem sebe, tak těhle parních lokomotiv kolem nás jezdí více a více >😁 Včera jsem viděl asi 3x koncernové TDI (Sharan, nějaké Fabie) a Fíkuse 2. generace.. 😄 Všechno při každém přidání plynu >😁 Nejedna Avie by se zastyděla....
Jojo bejvavaly casy 😄
ja si ich obcas este pripomeniem jazdou s otcovym 18 rocnym polom ... je bez debaty daleko jazdecky zabavnejsie ako akekolvek dnesne nove male auto ktore som mal v rukach.. ci uz fabia polo 208 rio... to nejde ani zrovnavat... to su uz nudne skatule v ktorych sa len vozis.... pritom tam staci aj 60 konikov... ale tu jazdu daleko viac precitis aj mas z celkoveho riadenia daleko "intimnejsi" pocit ako v tych novych vozoch kde uz ani to samotne "krutenie volantu" nie je nijako zaujimave.... to sa len vznasas na ceste ... obcas mam strach aby som nezaspal uz nahodou...
>😁 >😁 >😁 >😁 tebe ide karta
>😁 :yes:
Někdy mívám chuť mu ty příspěvky z různých diskusí nějak poskládat do jednoho......jen nevím, jestli by tolik rozporů kompjútr vůbec vydržel. >😒]
Někdy mívám chuť mu ty příspěvky z různých diskusí nějak poskládat do jednoho......jen nevím, jestli by tolik rozporů kompjútr vůbec vydržel. >😒]
v r. 95 jsem si pořídil 323F V6, bylo to moje první silnější auto, 108 Kw na tehdejší dobu bylo jako 200 Kw dnes. Bezrámečková okna, sametový chod motoru, Spodek otáček vlažný, krásná špička v 7100 ot./min. Dodnes si vzpomínám, jak jsem se ze začátku nemohl nabažit kombinace dobrého výkonu /rozuměj na tehdejší dobu/ a přesného řízení, a pořád jsem vymýšlel, kam se půjdu projet. 😄
su v pr.deli.. to vravim uz davno 😉
dnes sa uz len vozime v nudnych tazkotonaznych premiestnovadlach
dnes sa uz len vozime v nudnych tazkotonaznych premiestnovadlach
No úplně v * nejsou, ale pokud chceš něco co tě "spojí" se silnicí aby sis to užil, tak musíš hodně připlatit. I když to F-ko taky nebylo tehdy levné.
Mluv za sebe, samozrejme ze je spousta moznosti v ramci novych aut. Tohle prohlaseni je zcela liche.
J@W potvrdi, ze se tehdy nejednalo o nijak dostupny model a prepocteme-li realnou cenu v case, tak je na vyber ne-li stejne nebo spis vic. 😉
J@W potvrdi, ze se tehdy nejednalo o nijak dostupny model a prepocteme-li realnou cenu v case, tak je na vyber ne-li stejne nebo spis vic. 😉
Mazda moc nevychytala, tak brzdy. U Efka, Xedosů a částečně se ten problém táhne i u 6-tek. Rychle vadnou, rychle reznou, plovoucí třmeny přestávají "plavat". 😉
teraz som písal o brzdách :yes:
mam v Prahe vzdialenych znamych a su to vlastne uz vsetko cesi nakolko len ich zena je slovenka a tam sa vydala..... no a ako rodina ( 2 dnes uz dospeli kluci ) mali kedysi mazdu 626-tku s ktorou boli aj u nas a tak som sa v nej aj zviezol .. ale to bolo uz davno.. mozno tak rok 2003-2004 .. a cuduj sa svete ... neskor im ju ukradli rovno spod okna pred barakom doma v Prahe ... takze este len tolko som chcel napisat.. ze aj mazdy sa zrejme kradnu hoci podstatne menej ako nejaka skoda vw alebo ine europske znacky
kvoli tomu, ze som nezobral hnedaj opravnu sadu strmena (ktora mi bola hned pri objednavani kotucov nukana) som si 'nacvicil' vymenu brzd 2x >😁
Mal som (1998 - 2006) sedan s motorom 1,5. Ani neviem , čo by sa mu dalo vytknúť.
Možno predsa jedna vec. Štandardom pre túto motorizáciu (a to platí aj pre 323F!!!) boli 13" kolesá. Odhliadnuc od tupého vzhľadu, tomu zodpovedali aj malé kotúče predných bŕzd. Vďaka prehriatiu sa vedeli pekne vlniť 😒
Nakoniec som nainštaloval 14" brzdy pre 1,8 a bolo po probléme 😄
Len tak mimochodom šesťválec poznáte na prvý kuk podľa piatich skrutiek na disku...
Možno predsa jedna vec. Štandardom pre túto motorizáciu (a to platí aj pre 323F!!!) boli 13" kolesá. Odhliadnuc od tupého vzhľadu, tomu zodpovedali aj malé kotúče predných bŕzd. Vďaka prehriatiu sa vedeli pekne vlniť 😒
Nakoniec som nainštaloval 14" brzdy pre 1,8 a bolo po probléme 😄
Len tak mimochodom šesťválec poznáte na prvý kuk podľa piatich skrutiek na disku...
aj S klada mala v 90 rokoch len 16tky ... bola proste ina doba... 13 palcove kola boli kedysi uplne bezne aj v nizsej strednej triede... dnes pritom uz ja mam na malom aute 15tky a nepridu mi pritom nijake extremne velke ... auta sa proste kasnou zvacsili uz su aj robustnejsie vyssie masivnejsie a tazsie takze asi aj preto uz su tie rozmery pneu dnes uplne ine ako kedysi..
ved to 18 rocne polo mam tiez este na 13tkach k tomu este na elektronoch alessio ... a to mi ani nepridu tie kola nejake male .. su v pohode... lenze to auto je nizke a kratke... ale asi by som taketo male pneu uz nechcel na novom pole... to by uz nevyzeralo dobre
ved to 18 rocne polo mam tiez este na 13tkach k tomu este na elektronoch alessio ... a to mi ani nepridu tie kola nejake male .. su v pohode... lenze to auto je nizke a kratke... ale asi by som taketo male pneu uz nechcel na novom pole... to by uz nevyzeralo dobre
Nejde jen o vzhled, ale i o to, jakou cestu urazily podvozky, perovani, tlumeni, pneumatiky... Tohle vse nahrava instalaci vetsich kol a nizkoprofilovych pneumatik.
suhlas... ved jasne.... takisto je rozdiel niest vahu 800kg alebo 1100kg na 13tkach a rozdiel na 15tkach o dalsich 2 centi sirsich .. uz ked som mal sirsie 14tky na felde s Enzo-H diskami auto sa sice tazsie rozbiehalo a bez posilnovaca to pri parkovani bola posilovna ako v nejakej staruckej lade ... ale voci 13-tkam som citil lepsiu celkovu stabilitu aj komfortnejsi prejazd cez rozne male diery a nerovnosti .. auto lepsie sedelo proste na ceste a v neposlednom rade aj brzdenie pri malych rychlostiach bolo akesi istejsie... pri vacsich rychlostiach sice brdzna draha uz mohla byt vacsia kedze pneu boli sirsie a tazsie ale brzdenie bolo istejsie.. s autom zdaleka uz tak nemavalo ... vacsi styk pneu s vozovkou dava aj vacsiu istotu... ale zase spotreba no.. pomlcime -- felda si za tu radost z jazdy proste pytala svoje >😁 😄
OK, doba sa zmenila.
Ja píšem o Mazde 323 s motorom 1,5 / 1,8. Čo sa týka vonkajších rozmerov sú identické. Mimochodom rozvor bol len o 5 mm kratší, ako pri vtedajšej "guľatej" 626 - takže celkom urastené auto 😄
Mazda ale pre menší motor, trošku hlúpo, zvolila menšie brzdy...
Ja píšem o Mazde 323 s motorom 1,5 / 1,8. Čo sa týka vonkajších rozmerov sú identické. Mimochodom rozvor bol len o 5 mm kratší, ako pri vtedajšej "guľatej" 626 - takže celkom urastené auto 😄
Mazda ale pre menší motor, trošku hlúpo, zvolila menšie brzdy...
k nam do prace do arealu chodi aj 20 rocny polorozpadnuty lancer a ma proste este 13tky ... ( mozem nenapadne aj nafotit ak chces a dam ti tu jeho kolo s kuskom kasne ako dokaz ) tak to vtedy proste bolo.. auta mali kolesa docela male proste 😉
ved mne uz 14tky na felde prisli ako parada svojho casu ... to som bol frajer >😁 -- jasne dnes uz sa z toho smejeme od ucha k uchu ale tak ina doba bola .... kamarat mal kedysi 15tky dokonca na felicii.. a to uz bol kral ulice 😉 akoze teraz srandy bokom >😁
ved mne uz 14tky na felde prisli ako parada svojho casu ... to som bol frajer >😁 -- jasne dnes uz sa z toho smejeme od ucha k uchu ale tak ina doba bola .... kamarat mal kedysi 15tky dokonca na felicii.. a to uz bol kral ulice 😉 akoze teraz srandy bokom >😁
Jo to byla doba, pro tuhle krásku jsem tuším v roce 1996 hlasoval v anketě Auto roku a sám jezdil rezavou Š 105
PS: V devatenácti jsem neměl ani na ojetý předchozí model F-ka s mrkačkama 😄
[odkaz]
PS: V devatenácti jsem neměl ani na ojetý předchozí model F-ka s mrkačkama 😄
[odkaz]
To bylo zjevení, v té době a krásné doted´. Tolik vyjíměčnosti nemá současná trojka ani zdaleka.
A kdo vzpomíná na poslední F polokombík. To byla katastrofa.
A kdo vzpomíná na poslední F polokombík. To byla katastrofa.
Ford predával v Austrálií a blízkom okolí modely M323 pod názvom Laser. V súvislosti s tým som si spomenul ešte na jednu variáciu karosérie. V základe je to sedan BA s piatymi dverami.
[odkaz]
Tak trochu ako samo-domo.
[odkaz]
Tak trochu ako samo-domo.
Jakožto prvotřídní nálezce vraků, sem v roce 2013 od známého jednu v dezolátním stavu koupil za cenu půl průměrného platu ( což byl také kámen úrazu ). Byla to základní výbava ? 1.5 16v motor, 4x el okna, el. zrcádka, klima, sedačka nastavitelná snad ve všech směrech, projektorové světla... byl to rok 1994, docela směšné když se člověk podívá na to, co je základní výbava dnes >😁 Na to jak to auto bylo v dezolátním stavu s nájezdem průměrné dodávky, bylo jako tank!
Klady😒br /> -Neuvěřitelné agilní a čitelný podvozek ( zadek na nerovnostech neměl šanci uskočit )
-Výborná sportovní poloha za volantem
-Motor který jel snad pořád!
-Prostor větší než octa 1 generace! ( až na místo nad hlavou v zadní části )
-Líbila se mi též přístrojovka s natočeným panelem 😊)
-díky jeho aerodynamice byla možná i na slabý motor výborná max. rychlost >😁
-Naprosto přesné řazení i po takovém nájezdu
Zápory😒br /> -Díky dnešní modě SUV mi každý druhý auto v noci svítilo přímo do xichtu
-Já naopak nedosvítil skoro nikam, protože ty světla to byla trága
-Bezrámová okna chtěla přesné nastavení a i přesto byla více slyšel
( navíc je má každá 323f poškrábaná u A sloupku )
-Na 1.5 dost slabé brzdy !
-Koroze to auto totálně sežrala a kastle se kroutila tak, že prasklé okno nebyla vzácnost 😄
-A hlavní proč je auto již po smrti... ceny náhradních dílů...
Klady😒br /> -Neuvěřitelné agilní a čitelný podvozek ( zadek na nerovnostech neměl šanci uskočit )
-Výborná sportovní poloha za volantem
-Motor který jel snad pořád!
-Prostor větší než octa 1 generace! ( až na místo nad hlavou v zadní části )
-Líbila se mi též přístrojovka s natočeným panelem 😊)
-díky jeho aerodynamice byla možná i na slabý motor výborná max. rychlost >😁
-Naprosto přesné řazení i po takovém nájezdu
Zápory😒br /> -Díky dnešní modě SUV mi každý druhý auto v noci svítilo přímo do xichtu
-Já naopak nedosvítil skoro nikam, protože ty světla to byla trága
-Bezrámová okna chtěla přesné nastavení a i přesto byla více slyšel
( navíc je má každá 323f poškrábaná u A sloupku )
-Na 1.5 dost slabé brzdy !
-Koroze to auto totálně sežrala a kastle se kroutila tak, že prasklé okno nebyla vzácnost 😄
-A hlavní proč je auto již po smrti... ceny náhradních dílů...
Sedan mal maximálku vyššiu ako F - kvôli ešte lepšej aerodynamike. Klíma v základe nebola ani el. okná., ABS...
Tie slabé brzdy 1,5 potvrdzujem. pri 1,8 už boli lepšie...
Ešte jeden príbeh s mojou Mazdou.
Jedno zímné ráno som čistil svoje namrznuté čelné sklo, keď ku mne prišiel chlapík (šofér autobusu zbierajúceho deti do školy). Mal dobrý nápad, že keď naštartujem motor, oškrabem ľad rýchlejšie. Moja odpoveď bola: "Pane, ten motor, pri ktorom stojíte, beží." >😁 >😁 >😁
Tie slabé brzdy 1,5 potvrdzujem. pri 1,8 už boli lepšie...
Ešte jeden príbeh s mojou Mazdou.
Jedno zímné ráno som čistil svoje namrznuté čelné sklo, keď ku mne prišiel chlapík (šofér autobusu zbierajúceho deti do školy). Mal dobrý nápad, že keď naštartujem motor, oškrabem ľad rýchlejšie. Moja odpoveď bola: "Pane, ten motor, pri ktorom stojíte, beží." >😁 >😁 >😁
Tou výbavou sem si jistej nebyl, ale F mělo snad vyšší základ než ten hatch. S tím motorem to potvrzuji, můj byl sice již hlučnější, ale byl to pěkný zvuk a motor běžel fakt kultivovaně 😄
Zdravím, díky za hezké poznatky. Ano ty ceny origo dílů jsou fakt vysoké. Myslím, že ani Porsche 944 nemá rameno přední nápravy (to hliníkové od roku 1985) dražší, než tahle mazda. Světla opravdu nesvítila. Zřejmě ne jen tím, že jsou uvnitř špinavá jak píši, ale jistě také vinou konstrukce. Jsou prostě hrozně nízká což při tehdejší technice osvětlení halogenovými žárovkami nemohlo dopadnout jinak. Mimochodem v té době nesvítilo více (Fiat Coupe, BMW E34, Opel Calibra), jen tak namátko, co mě napadlo a s čím jsem jezdil.
...tvůrčí potenciál jejích konstruktérů je snad bezedný,.............ale pokladna Mazdy bezedná není... ;-\
Moje uplne prvni auto byla mazda 323, kupovana hned po autoskole v ackach a nedivil bych se kdyby stale jeste jezdila, naprosto perfektni auto se sympatickym motorem 1,5 , az na tendenci hniti to bylo velice povedene auto! nedam na mazdy dopustit!
Táto 323 F bola mojím snom. Ale v dobe kedy vyšla bola šialene drahá (ako všetko ostatné). V porovnaní k výške priemernej mzdy vtedy a dnes bolo na ňu potrebné robiť možno ako na nejaké lepšie BMW radu 3 😉. V 90-tých rokoch bolo ale všetko pomerne drahé. Známy ako podnikateľ kúpil Mazdu 626 v roku 1992 😊. My sme mali vtedy Škodu 100. Občas ma vzal na služobku. To auto bolo neskutočné. A bolo neskutočne drahé - v tej dobe stálo ako 3 domy 😊. Myslím, že aj trochu prispelo k pádu jeho podnikania. Nakoniec ju predal po pár rokoch za nejaké peniaze známemu - auto bolo absolútne neudržiavane... Nevedel sa o to starať.
Predošlá 323F (s vyklápacími svetlami) bola v dobe vzniku tiež pecka, ale táto generácia bola neskutočná.
Posledný model 323F tento typ úplne zabil - bol to obyčajný Hatchback, ktorý výzorom nevyčnieval. Presne to sa stalo s Hondou Civic (generácia pred modelom "UFO". V 90-tých rokoch boli Civic-y neskutočné, potom prišla nuda... 90-té roky boli ale pre bežného človeka obdobím snívania. Aj obyčajná Felícia bola tak drahá, že na ňu bežný človek nezarobil len tak ľahko. A to bola niečo ako dnes Dácia. Autá ako Honda, Mazda, VW, Peugeot GTi boli iba snom.
Mnoho dnešných ľudí ani nevie, čo je dobré auto a ako sa jazdilo niekedy. Nevedia si predstaviť auto bez luxusnej výbavy, často zbytočnej... Kedysi bolo 150 kW neskutočne veľa, dnes je to pre niekoho málo. Samozrejme ľahké auto s Euro 2 a menej kilami s tým jazdilo dobre 😊.
Našťastie po dobe, kedy Mazda vyrábala síce dobré autá, ale nie až tak vzhľadovo zaujímavé (okrem 6-ky) prišla doba štýlu KODO. A čo sa stalo, je neskutočné. Podľa mňa nikto nemá v súčasnosti tak pekné portfólio modelov ako práve Mazda. Sám mám trojku a je nádherná. Plus 2,0 atmosféra - nemám slov... Láska na prvý pohľad. Porovnával a skúšal som veľa, ale Mazda ma dostala. Hlavne jazdou 😊. Dalo sa síce kúpiť aj lacnejšie a lepšie vybavené auto (Hyundai), ale Mazda je jazdou niekde inde - je taká mechanicky zladená...
Predošlá 323F (s vyklápacími svetlami) bola v dobe vzniku tiež pecka, ale táto generácia bola neskutočná.
Posledný model 323F tento typ úplne zabil - bol to obyčajný Hatchback, ktorý výzorom nevyčnieval. Presne to sa stalo s Hondou Civic (generácia pred modelom "UFO". V 90-tých rokoch boli Civic-y neskutočné, potom prišla nuda... 90-té roky boli ale pre bežného človeka obdobím snívania. Aj obyčajná Felícia bola tak drahá, že na ňu bežný človek nezarobil len tak ľahko. A to bola niečo ako dnes Dácia. Autá ako Honda, Mazda, VW, Peugeot GTi boli iba snom.
Mnoho dnešných ľudí ani nevie, čo je dobré auto a ako sa jazdilo niekedy. Nevedia si predstaviť auto bez luxusnej výbavy, často zbytočnej... Kedysi bolo 150 kW neskutočne veľa, dnes je to pre niekoho málo. Samozrejme ľahké auto s Euro 2 a menej kilami s tým jazdilo dobre 😊.
Našťastie po dobe, kedy Mazda vyrábala síce dobré autá, ale nie až tak vzhľadovo zaujímavé (okrem 6-ky) prišla doba štýlu KODO. A čo sa stalo, je neskutočné. Podľa mňa nikto nemá v súčasnosti tak pekné portfólio modelov ako práve Mazda. Sám mám trojku a je nádherná. Plus 2,0 atmosféra - nemám slov... Láska na prvý pohľad. Porovnával a skúšal som veľa, ale Mazda ma dostala. Hlavne jazdou 😊. Dalo sa síce kúpiť aj lacnejšie a lepšie vybavené auto (Hyundai), ale Mazda je jazdou niekde inde - je taká mechanicky zladená...
a xedos 6...mi připadá, že ho v těch nových mazdách 3 a 6 tak trochu vidím.
Mazda se vrátila, spíš mám obavu, jestli se nezačne zase odklánět. RX-8, CX-7, aktuální 3 a 6, CX-3, první generace CX-5 - to je všechno super. Nová CX-5 už se snaží ty tvary brousit trošku víc než by musela... ale slyšel jsem, že naživo to vypadá líp než na fotce, tak uvidíme.
PS: vynechal jsem 2... ta mi proporčně úplně nesedí, ale zase vyloženě problém s ní nemám.
za starejch časů na dně piva nebyl splín,
za starejch časů holkám v ústech zvonil smích,
za starejch časů všem bylo po ránu líp.
Ale jo, máš pravdu. Tehdy ale byla auta o dost dražší.
no, dražší bylo asi všechno, ale člověk toho měl míň a déle mu to vydrželo.
vracet bych se nechtěl, rozhodně né tady u nás, ale po některejch věcech je mi smutno.
Bol to riadny rozdiel - zo skoro coupe urobit polokombi, ale myslim si, ze po dizajnovej stranke sa Mazda nema zaco hanbit. Hlavne ten 'posed' na ceste sa mi paci - nemal som potrebu nieco vylepsovat - na rozdiel od sucasneho FoFo2...