Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fandové i přes trable ... :-)
Machbuster
| 15. 8. 2017 08:35
Wankel má věrné fandy a i přes ty objektivni problémy mají to řešení rádi [problemy se daji do velke miry eliminovat znalostmi a udrzbou]. Přináší to překvapivé emoce z jízdy a celkové vyvážení a linearita je příjemná... S odborníkem co poradí např. s poslední RX8, nějakou základní investicí rozumnou a rozpočtem např. 200.000,- je to naprosto v pohodě, je vysoka pravdepodobnost, že budete jezdit dobře. Ale chce to jen s někým kdo zná nebo hodně studovat ta specifika. Díky Tome za článek, kdysi jsme se potkali u Loudy v Pardubicke Mazde...
Zdravi Tomas E., rotary fanda :-) majitel v tento moment 3 x RX8 (dve facelift verze)... I přes to, že mám i silnější vuz, RX ma atmosferu, urcity nepopsatelny X faktor a ridicsky je to velmi prijemny vuz, fanouškovsky to chytne a pak se stale k nemu člověk vraci, kdo jednou se s nim seznami detailně, bavi ho ta vysokootackova charakteristika i kdyz vykon v porovnani chybi, ale kdo neumi jezdit a pobavit se s 200 konmi, tak ho 600 koni nezachrani... Kdo by chtel RX8, komunita urcite poradi dobre, jaka za koupi stoji a co a jak to obnáší. "RX8 - Sports Car like no other", 4 místa, kufr 290litru, Gran Tourer akční, 50:50 vyvazeni, pod 1400kg i poměrně luxusní výbava a dobrá pasivní bezpečnost bez řidičských zákeřností :-) Jen to žere !!!! >:D
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Fandové i přes trable ... :-)
Tomas Dusil, auto.cz
| 15. 8. 2017 08:55
Zdravim. Pamatuji se na Vás. Měl jste krásnou RX-8 myslím po modernizaci. A moc děkuju za hezký příspěvek. Od Vás mě to obzvláště těší. A opravdu RX-8 je auto, na které budu vzpomínat nadosmrti. Naprosto výjimečný stroj. Z mého pohledu výjimečnější než Porsche a Ferrari. A to nejen tím motorem, ale i karoserií a tak celkově. Díky.
Avatar - Emel
Fandové i přes trable ... :-)
Emel
| 15. 8. 2017 08:59
RX-8 je super auto, ale i jako fanda wankelů se musím přiznat k úvaze, jaké by asi bylo bez Wankelu. Spotřeba budiž, ale ta spolehlivost je horší než byla u RX-7... a není to o údržbě, i se vzorným přístupem (olej Dexelia po 7.000km, často nové svíčky, občas cívky) se to kazí, klesá komprese, horší starty atd.

No nic, stejně si časem zase něco pořídím, spolehlivost je naštěstí promítnuta v pořizovací ceně ojetin... :-)
Wankel
comper
| 15. 8. 2017 08:47
Zaujimavy napad, v konecnom dosledku ale jeden velky fail. Paradoxne aj ked slo o slepu vyvojovu ulicku na ktorej prerobili prakticky vsetci co sa do nej zapojili, Dr. Wankel sa na svojom napade skvele nabalil. Vidim tu silnu paralelu s jednym sucasnym "prevratnym" napadom :-)
Avatar - KANKUNEN
Wankel
KANKUNEN
| 15. 8. 2017 10:36
Taky se to furt vyvíjí a stále je to prakticky nepoužitelné. Když do toho vrazíš ale pár melounů tak se dostaneš do Brna bez nabití.
Wankel
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
| 15. 8. 2017 12:38
Zpátky už ale ne :no:
Zásadní problémy
kalousek
| 15. 8. 2017 11:48
Wankel má samozřejmě výhodu ve vyvážení a rovnoměrnosti chodu, ale také zásadní problémy dané jeho uspořádáním. T.j. nevýhodný poměr mezi objemem a povrchem spalovacích prostor, příliš mnoho těsnicích ploch, praktická nemožnost variabilního časování atd.

Pro autora: myslím že se neříká třírotační ale třírotorový. Stejně tak mě pobavila informace že "...Jeho válec ... měl tvar trochoidu,.." :-)

Ale jinak fajn článek
Zásadní problémy
parafine
| 15. 8. 2017 20:41
V motorizme je slovo valec synonymum pre spaľovací priestor. Alebo čo ma potom namiesto valca motor HEMI?
Zásadní problémy
kalousek
| 16. 8. 2017 07:22
Motor HEMI používá zcela klasické válce kruhového průřezu.

Snad ještě bychom mohli diskutovat jestli nazvat válcem i ty s eliptickým průřezem jako používala třeba honda u motocyklů - mi by to už bylo trochu proti srsti - ale označit jako válec trochoidní pracovní prostor wankelu je už hodně silné kafe

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku