Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Rapid Spaceback 1.0 TSI 81 kW – Jak málo stačí

Zážehová paleta omlazeného Rapidu sází zejména na litrové tříválce. Po redakčním testu základní varianty přišlo na řadu silnější provedení s 81 kW.
Zpět na článek
16. 8. 2017 14:11
16. 8. 2017 14:12
16. 8. 2017 14:40
16. 8. 2017 18:36
16. 8. 2017 19:19
16. 8. 2017 19:21
16. 8. 2017 19:21
17. 8. 2017 15:56
17. 8. 2017 21:15
16. 8. 2017 19:12
16. 8. 2017 19:19
16. 8. 2017 19:45
16. 8. 2017 20:09
16. 8. 2017 20:18
16. 8. 2017 20:20
16. 8. 2017 20:21
16. 8. 2017 20:22
17. 8. 2017 07:35
18. 8. 2017 06:15
17. 8. 2017 07:33
17. 8. 2017 13:40
17. 8. 2017 20:08
17. 8. 2017 21:16
17. 8. 2017 21:16
18. 8. 2017 16:29
18. 8. 2017 16:42
17. 8. 2017 07:32
17. 8. 2017 21:34
18. 8. 2017 21:18
17. 8. 2017 10:31
17. 8. 2017 12:24
17. 8. 2017 13:48
17. 8. 2017 13:53
17. 8. 2017 14:23
17. 8. 2017 14:34
17. 8. 2017 18:33
16. 8. 2017 15:17
16. 8. 2017 18:33
16. 8. 2017 19:22
17. 8. 2017 13:50
17. 8. 2017 21:20
17. 8. 2017 21:20
16. 8. 2017 19:22
16. 8. 2017 19:23
16. 8. 2017 19:46
16. 8. 2017 18:33
16. 8. 2017 19:00
16. 8. 2017 19:08
16. 8. 2017 21:07
16. 8. 2017 21:20
17. 8. 2017 21:18
17. 8. 2017 10:33
17. 8. 2017 21:19
18. 8. 2017 19:32
16. 8. 2017 19:47
18. 8. 2017 06:21
18. 8. 2017 15:21
16. 8. 2017 18:44
16. 8. 2017 14:11
17. 8. 2017 12:35
16. 8. 2017 14:33
16. 8. 2017 16:54
17. 8. 2017 13:23
16. 8. 2017 14:36
16. 8. 2017 14:43
16. 8. 2017 14:46
16. 8. 2017 14:51
16. 8. 2017 14:53
16. 8. 2017 18:21
16. 8. 2017 14:55
16. 8. 2017 15:47
16. 8. 2017 16:13
16. 8. 2017 18:37
16. 8. 2017 17:39
16. 8. 2017 18:46
16. 8. 2017 20:30
16. 8. 2017 22:02
16. 8. 2017 22:16
17. 8. 2017 23:02
18. 8. 2017 12:43
16. 8. 2017 18:23
16. 8. 2017 18:28
16. 8. 2017 18:31
16. 8. 2017 18:49
16. 8. 2017 18:56
16. 8. 2017 19:02
16. 8. 2017 19:04
16. 8. 2017 19:04
16. 8. 2017 18:38
18. 8. 2017 06:30
18. 8. 2017 14:28
18. 8. 2017 14:29
17. 8. 2017 09:28
16. 8. 2017 14:49
16. 8. 2017 14:55
16. 8. 2017 15:45
16. 8. 2017 18:23
16. 8. 2017 14:51
16. 8. 2017 14:53
16. 8. 2017 15:04
16. 8. 2017 23:01
18. 8. 2017 13:02
20. 8. 2017 13:09
20. 8. 2017 15:36
20. 8. 2017 20:49
20. 8. 2017 22:04
22. 8. 2017 00:02
23. 8. 2017 23:14
24. 8. 2017 14:05
26. 8. 2017 15:52
29. 8. 2017 20:50
7. 9. 2017 00:11
20. 8. 2017 22:56
17. 8. 2017 08:52
16. 8. 2017 14:59
16. 8. 2017 15:06
16. 8. 2017 15:09
16. 8. 2017 15:15
16. 8. 2017 15:17
16. 8. 2017 15:30
16. 8. 2017 15:33
16. 8. 2017 15:41
16. 8. 2017 15:46
16. 8. 2017 15:52
16. 8. 2017 15:59
16. 8. 2017 16:00
16. 8. 2017 16:01
16. 8. 2017 16:04
16. 8. 2017 16:08
16. 8. 2017 16:09
16. 8. 2017 16:12
16. 8. 2017 16:48
17. 8. 2017 08:34
16. 8. 2017 14:58
16. 8. 2017 15:02
16. 8. 2017 16:52
17. 8. 2017 14:34
16. 8. 2017 15:02
16. 8. 2017 15:03
16. 8. 2017 15:31
16. 8. 2017 15:37
18. 8. 2017 16:33
18. 8. 2017 18:18
16. 8. 2017 15:35
16. 8. 2017 15:49
16. 8. 2017 17:19
16. 8. 2017 16:57
16. 8. 2017 18:51
16. 8. 2017 20:48
17. 8. 2017 06:27
17. 8. 2017 17:00
17. 8. 2017 22:03
18. 8. 2017 08:54
18. 8. 2017 12:35
18. 8. 2017 20:35
18. 8. 2017 12:27
16. 8. 2017 15:23
16. 8. 2017 15:24
16. 8. 2017 15:30
16. 8. 2017 15:52
16. 8. 2017 17:11
16. 8. 2017 18:27
16. 8. 2017 19:00
16. 8. 2017 19:25
16. 8. 2017 19:25
17. 8. 2017 22:05
17. 8. 2017 22:18
18. 8. 2017 07:25
18. 8. 2017 15:16
18. 8. 2017 15:22
16. 8. 2017 16:49
16. 8. 2017 18:18
16. 8. 2017 19:45
16. 8. 2017 19:48
16. 8. 2017 19:51
16. 8. 2017 19:53
16. 8. 2017 19:57
17. 8. 2017 22:06
18. 8. 2017 14:30
18. 8. 2017 21:20
16. 8. 2017 19:04
16. 8. 2017 19:10
17. 8. 2017 13:22
16. 8. 2017 15:09
16. 8. 2017 15:21
16. 8. 2017 18:16
16. 8. 2017 19:09
16. 8. 2017 19:10
18. 8. 2017 06:37
18. 8. 2017 08:47
18. 8. 2017 15:02
18. 8. 2017 15:02
16. 8. 2017 15:22
16. 8. 2017 15:32
16. 8. 2017 16:20
16. 8. 2017 16:34
16. 8. 2017 16:41
16. 8. 2017 18:28
16. 8. 2017 21:49
16. 8. 2017 16:36
16. 8. 2017 16:51
16. 8. 2017 17:00
16. 8. 2017 18:19
16. 8. 2017 18:29
16. 8. 2017 18:20
16. 8. 2017 15:22
16. 8. 2017 20:53
16. 8. 2017 21:01
16. 8. 2017 22:02
17. 8. 2017 15:28
16. 8. 2017 23:49
17. 8. 2017 07:48
17. 8. 2017 00:47
17. 8. 2017 01:01
17. 8. 2017 07:52
17. 8. 2017 11:46
17. 8. 2017 15:22
17. 8. 2017 11:08
18. 8. 2017 15:07
17. 8. 2017 01:19
18. 8. 2017 15:08
17. 8. 2017 07:15
neregistrovaný "SR20"
Avatar - KANKUNEN
16. 8. 2017 14:02
Ono se to dobře testuje bez konkurenta,
ale když jsou tříválce srovnávány se čtyřválci, tak dopadají špatně. Horší pružnost a linearita, zvuk a spotřeba přitom podobná.
Rozbalit vlákno
4
16. 8. 2017 15:16
Re: Ono se to dobře testuje bez konkurenta,
Ano,jak vám málo stačí,že..vážená redakce..když to má ten správnéj znáček,tak je to jasný..
Avatar - Joky
16. 8. 2017 16:02
Re: Ono se to dobře testuje bez konkurenta,
jak málo stačí aby to že mne lítalo horem i spodem....
16. 8. 2017 15:16
Re: Ono se to dobře testuje bez konkurenta,
Hladaj Feliciu
Avatar - Hittman
17. 8. 2017 07:46
Re: Ono se to dobře testuje bez konkurenta,
ááá, vyznavači zahradní techniky ti dali tolik palců dolů za pomluvu tříválečku.. >:-[]
Avatar - wikinko
16. 8. 2017 14:11
dakujeme
Tiez ste sa uz bali ze tu bude tento tyzden iba jeden test 1,0tsi?
Ale aspon tu Barichelo moze napisat ze 20rocna V6 z bazaru je lepsia.
Rozbalit vlákno
81
Avatar - Ozzman
16. 8. 2017 14:12
Re: dakujeme
Víš co je největší masakr? Že ten tříválec má lepší dynamiku, než ta obstarožní emerická V6 z bazaru a on jí bude pořád dávat do placu >:-[]
Avatar - vabis
16. 8. 2017 14:40
Re: dakujeme
To kouzlo je vepsane tady: 200Nm/2000–3500 Pro auto dane velikosti a urceni, s tim ze uz da nejak zit. Uvidime, jak se bude o vozitku psat pote, co bude v prodeji naslednik.
16. 8. 2017 16:38
Re: dakujeme
Já si počkám na verzi s tímto motorem" [odkaz] >:-[]
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 18:32
Re: dakujeme
Dej do toho tříválce 4.st automat a přilož tak 300 Kg, pak můžeš něco porovnávat.

Ono je těžký vysvětlovat dokola něco někomu s poruchou vnímaní vid. A to že ty moderní auta maj lepší zrychlení a spotřebu díky převodovkám.

Známý měl v autoškole Fiat Brava 1,6 automat. Říkal že s tím sám jezdí tehdá město za 9,0-10,5 dle hustoty dopravy a při výscviku s žáky za 10,5-13,8

Za 14 jezdí město šetiválcová amerika s 330 HP.

A to srovnáváme pořád atmosféry.
Jenom jedna je z roku 1998 a druhá z roku 2017 vid

KOMIKU!!!
16. 8. 2017 18:36
Re: dakujeme
Pako!!!!!!!! Veď o tom to je!!!! Že dnes to už nemá obstarožnú 4 stupňovú automatiku!!!!!!!!!!!§ :no: :no: :no: :no: :no: ;-\ ;-\
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 18:46
Re: dakujeme
Právě, kdyby jí to totiž mělo, tak jen rapid má zrychlení o 3,5 s horší a průměrnou spotřebu větší o 2-3 litry.

Jinými slovy - motor je zdechlá chcíplotina ještě od podvodníků v Vlkohoradu, kteří benzíny vůbec neumí a všechno zachranuje převodovka, lehčí váha, turbo a modernější sání.
Díky těmto moderním vymoženostem ale má ten vehikl tak třeinovou spolehlivost a nájezd bez razantních oprav, než ta 20 let stará kára, která má dnes najeto 350-550 000 km. A FURT JEZDI!!!

KOMIKU
16. 8. 2017 18:53
Re: dakujeme
Tuším sa vrátil DanielDesign...
17. 8. 2017 21:15
Re: dakujeme
;-\ :no: :no: :no: :no:
16. 8. 2017 19:12
Re: dakujeme
Ale nechápem načo tu hovofíč, že keby to malo 4 stupňpovú automatiku. Keby mal akýkošvek motor 4 stupňovú automatiku tak by mal vysokú spotrebu a zlú dinamiku!!!!!! ;-\ ;-\
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 19:16
Re: dakujeme
Právě, takže pak ty cinty Ozzmana o tom, jak předjede ten Rapid tu 20 let starou káru sou pasé.
Protože u té 20 let staré káry není problém v motoru, ale v převodovce a ve vyšší váze.

Už to chnápeš amigo?
16. 8. 2017 19:19
Re: dakujeme
Ne. Prečo by boli pasé len preto, že ak by mal Rapid 4 stupňovú, tak...
Ale ju nemá, takže ich předjede, proste je modernejší a lepší. ;-\ ;-\
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 19:41
Re: dakujeme
Modernější možná, lepší je o úhel pohledu.....
16. 8. 2017 19:45
Re: dakujeme
Nechápem tvoje stupídne uvažovanie, že ak by to alo 4 stupňovú, tak by to jazdilo zle. To ako neproovnáváš tie autá také aké sú? Lebo podľa teba asi každé moderné auto je horšie ako staré americcké, lebo šak keby malo 4stupňový automat...
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 19:49
Re: dakujeme
moderní ameriky maj 6-9 stupnové automaty.

Soudruzi Wikinko a Ozzman tady vytáhli jejich obvyklé plky o 20 let starých amerikách, tak píšu že to nejde porovnávat kvůli převodovce. Mít ta 20 let stará amerika 8st převodovku, má zrychlení za 7 sekund a žere 9 litrů na sto.

A zkus se v tom hlavně někdy svézt, neprovnatelný pohodlí oproti tomuhle lowendovýmu kostitřasu.

Sem se ve škodovkách něco najezdil jako spoljezdec, od O1 přes Fabii I a II, O2, jel sem i v O3. Hlavně sedačky a místo na nohy neporovnatelný....
16. 8. 2017 20:09
Re: dakujeme
Ale keď porovnávaš tieto autá s 20 ročnými americkými a trvrdí, že tie sú lepšie, tak asi to nejde založiť na tom,že keby mal Rapid 4-stupnňovú...
Avatar - Andromeda
16. 8. 2017 20:18
Re: dakujeme
Daniel Design ??? IQ houpacího koně ...
16. 8. 2017 20:20
Re: dakujeme
Ty Pako!!!!!!!! Akože to e arguemnt, že kebyže v mdoernom by bol stupňový automat????? To potom takto sa dá poveda, že aj Mercdes-Benz S je pomalší, lebo šak keby mal 4-stupňový atuomat... 8-s 8-s ;-\ ;-\ ;-\ :no: :no: :no: :no: :no:
16. 8. 2017 20:21
Re: dakujeme
;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ :no: :no: :no: :no:
16. 8. 2017 20:22
Re: dakujeme
A takýto hlupák má ako motoristickú osobnosť Colin Chapman :'-( :'-( :no:
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 23:48
Re: dakujeme
Musíš vedět co chce provnávat a proti čemu útočit. Oni ti útočí na motory, ale ty staré motory sou dobré. To zrychlení a spotřebu dělá váha a převodovky.
Avatar - Ozzman
17. 8. 2017 07:35
Re: dakujeme
Ale Bariku, to ty pořád tu starou archaickou V6 taháš proti tříválcům a pak se kroutíš jak had, že má špatné tohle a tamto, proto je pomalejší.... tak co ? Buď to budeš porovnávat celkově a né jen papírový výkon, nebo mlč ;)
Avatar - Barrichello
18. 8. 2017 14:56
Re: dakujeme
Vytáhl si to tady ty + wikinko, já ne. Tak si zamět před vlastním prahem.

Samozřejmě že to nebude mít zrychlení za 5 s, i když to mělo 300 koní, když to vážilo o 500 kg víc jak Rapid a výkon užral starej 4.st automat.

Ale ono je to i o výbavě, pohodlí, spolehlivosti, jednoduchý opravitelnosti, ceně ND víš....A tam všude to vede.
18. 8. 2017 06:15
Re: dakujeme
U te stare kary je problem ze je to odflakly obstarozni sunt z bazaru, ktery ani ve sve dobe nestacil konkurenci.
Avatar - Barrichello
18. 8. 2017 14:54
Re: dakujeme
Jasně, proto jezdi i po 15-20 letech a 200-400 tis km pořád.

Zajímavý vid
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
17. 8. 2017 07:33
Re: dakujeme
Bariku, Oktávka 1.9TDi je taky 20 let stará, pořád jezdí a je z vlkohradu... a stejně je ve všech režimech úspornější a rychlejší.. .třeba 96kw verze,.... A co s tím?
Avatar - lamal
17. 8. 2017 13:40
Re: dakujeme
to jako vytiahnut 1.9tdi ako zachranu koncernu je fakt zufale, myslim si ze ten scenar spolahlivosti sa uz nezopakuje v koncerne... ani sa im to neplati dobre to vedia ;-)
Avatar - Ozzman
17. 8. 2017 20:08
Re: dakujeme
Vytáhl jsem absurditu, jako Barik ;)
17. 8. 2017 21:16
Re: dakujeme
PAKO!!!!!!!!!!Je to pravda!!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
18. 8. 2017 14:48
Re: dakujeme
Jo, ta 1,9 TDI ve F1 a O1 sou dvě auta. Těch amerik je 300.

Lehčí nepoměr vid >:D >:D >:D
18. 8. 2017 16:29
Re: dakujeme
Problém majitelů Škodovek je, že si myslí, že mají něco jiného, než lowed. Rapid a Dacia jedou naprosto stejně. Mají i dost podobnou techniku.

V Rapidu si můžeš připlatit např. za Xenony, které tam stejně nikdo nemá. Asi jako LED světla u FL Octavie 3, které v porovnání s konkurencí svítí jen o něco lépe než klasický halogen, jen trochu jinak barevně a s méně skrvnami. A mají asi tak dvoj až trojnásobný příplatek oproti konkurenci. Za bezkonkurenčně nejhorší systém na trhu.

Škoda je lowcost všude na světě. Za svou prodejní cenu v cizině dostanete o mnoho více výbavy. U nás je ale marketing jiný a názor většiny je přesně reprezentován tím, co jsi tu vyblil za ksindl.

Však si v tom jezdi, mysli si že to je lepší než Dacia. Ve skutečnosti je Škoda jak kvalitativně tak technologicky naprostý odpad, o emisích se radši už vůbec nebudeme bavit. Přesně jako ty kupuje auto většina lidí. Vůbec nechápu, co na těch Škodovkách lidi vidí. Vždyť je to většinou buď strašný a nebo strašně předražený.
18. 8. 2017 16:42
Re: dakujeme
;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ :-O :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Ozzman
17. 8. 2017 07:32
Re: dakujeme
Bariku, poposedni si, díky té technice dostaneš lepší parametry i z malého motoru... vracím ti to tvé nesmyslné srovnávání... nechceš rovnou přitáhnout do porovnání osmiválce z předválečné doby? Nebo dvanáctiválce? Navíc, kolik stál jako nový ten 2,7 V6 ?? Porovnáváš bazarovku, která je ve všem horší .... to ty sem pořád taháš starý verky a pak brečíš, že jsou těžší a maj blbý převodovky a proto je nemužu porovnávat.... tak co teda? Budem porovnávat, nebo ne ? Rozmysli si to...
17. 8. 2017 21:34
Re: dakujeme
Ty si veľmi jednoduchý, predpokladám, že ta 330HP V6 z USA jazdí mesto za 14 v režime to ako tá autoškola. Takže sa každých 100 metrov x krát rozbehneš, x krát j€bn€š na brzdy a na každej križovatke 2 x zdochneš a naštartuješ. Jáj, nie , tak nič opäť si vytiahol neporovnateľné
Len pre info, keďže súčasťou mojej práce je aj jazdenie tak zopár čísel, bavíme sa samozrejme o meste s rannou špičkou, vystávaním v kolónach a priemernej rýchlosti často okolo 20km/h, nie o víkendovom prejazde zelenou vlnou...
Ranná jazda do školy a odtiaľ do práce: 1,6 atmo 8,5-12l/100km dľa PP
1,2 TSI 7-10l /100km dľa PP
1,6 TDi 6-9 /100km dľa PP
Ako tá cesta vyzerá? Sadám do auta , štartujem, prejdem 150m, vychádzam na hlavnú. Tam sa spôsobom jedna neutrál jedna neutrál dostanem ku kruhovej križovatke (cca 300 metrov, niekedy to trvá 5 minút) Za kruháčom radím postupne 2,3,4 a idem plynule 50-60km/h. Zastavujem po cca 300metroch na svetelnej križovatke. Tam opäť sa pomaly rozbehnem a pripájam sa na diaľničný obchvat. Po minúte plynulej jazdy brzdím na cca 30 km/h. Po pár metroch krátkeho spomalenia sa plynule rozbehnem na 90km/h. Chvíľu sa vytešujem z opojne plynulej jazdy a zase spomalenie a rýchlejšie alebo pomalšie presúvanie sa po obchvate (väčšiou len miešam medzi prvým a druhým kvaltom), kým z neho nezlezem. Spotreby vyššie uvedené sú z pp, i cez to mám dlhodobý priemer z celkového mixu na firemnej tsi j€bk€ pod 6,6 a kolegovia sú na tom plus mínus podobne. čísla vychádzajú z podrobnej evidencie na každé auto, je tam zarátaný každy prd Pokiaľ mal tvoj známy autoškolu a mal priemer 11 v meste tak sa nie je čomu čudovať.

Mimochodom, tvoje slová moc dôveryhodné nie sú, námatkovo som si vyseparoval na spritmonitore spotrebu pár usa v6 vozidiel a ľaľa, je tam niečo radikálne odlišné ako to s čím nás tu obnažuješ

[odkaz]

[odkaz]

A len PRIEMER sa pohybuje na úrovni 13 s rozptylom od cca 8 po 16

Síce porovnám neporovnateľné, tvoje spôsoby sú nákazlivé, čo už, priemer bendzínových rapidov

[odkaz]

KOMIKU!!!!!
Avatar - Barrichello
18. 8. 2017 14:47
Re: dakujeme
Jak můžeš někomu zdechnout 2x automat na světlech.

Umíš číst? Ta Brava 1,6 byla v automatu >:D >:D >:D A z 85% jezdila u toho známého kondiční jízdy, tj jezdily s tím lidi co už dávno měli papíry, ale třeba před cestou do USA si chtěli zkusit automat.

Ano i s tou 330 HP amerikou se po Praze budee rozjíždět po 150 m a poposkakovat v koloně. I tak ti vyjde průměr 14.
18. 8. 2017 21:18
Re: dakujeme
Písal som všeobecne o režime autoškoly a pri poskakovaní ti priemer 14 u V6 pravdepodobne nevydá, bude to skôr 16-18. Pokiaľ máš na spritmonitore priemer 14, tak poskakovanie v meste vysoko pravdepodobne bude za viac. Ale nič, hlavne že si nám to ozrejmil. Prečítaj si hore čo som písal o meste a poskakovaní veľmi nízkymi rýchlosťami :-!
Avatar - Skipper
17. 8. 2017 10:31
Re: dakujeme
Jste s tou svou válkou docela kouzelní. A tak trochu rozumím oběma. Máte jiné preference nedovedete se na to kouknout z druhého pohledu.
Ad Barik - prostě má rád velkoobjemové motory s vysokým točivým momentem. Jednoduše od volnoběhu přidáš plyn a ono to jede trochu jako lokomotiva od nízkých otáček. Nejsou to motory určené k tomu, aby se točili k omezovači, i když i tam jim to nevadí. Spíše na relativně rychlou jízdu jen lechtáš plyn a navíc víš, že je tam spousta dalšího potenciálu pro případ potřeby.
Ad Ozzman - Tebou preferované motory jsou točivější, živější, ale aby si z nich něco dostal, tak je musíš držet v otáčkách. Výsledkem je auto, které bude rychlé, ale je potřeba se tam trochu snažit, pracovat s rychlostma a auto se Ti odmění.

Co je lepší? Nevím. Já mám rád obojí, proto mám v garáži to i ono a jsem spokojen. Zároveň dovedu pochopit obadva naše kohouty.
17. 8. 2017 12:24
Re: dakujeme
Jen si říkám, jaký točivý moment mohla mít atmosférická 2,7. A kolik jí po těch letech zbylo. Vždyť tenhle prcek má 200 Nm, to odpovídá pěknému atmosférickému dvoulitru. Stará dvoulitrová atmosféra, kterou dávali do první Fabie, měla 85 kW a asi 170 Nm (dost nízko, někde kolem 2.500).
Avatar - lamal
17. 8. 2017 13:48
Re: dakujeme
z mechanickeho hladiska nema dovod na stratu vykonu ziaden starsi motor, pokial nema stratu kompresie, volu v loziskach tak vykon bude mat stale rovnaky... keby ma vole v loziskach a ulozeniach atd tak klepe to je uz porucha...

jedine co na tych motoroch znizuje casom vykon je stav senzorov tj nefunkcna lambda napr, upchaty CAT, vaha vzduchu, pripadne sviecky a spinave sanie ci skrtiaca klapka a pod... ked das vsetky veci do poriadku co cez motormanagement vycitas +- aspon senzory a das kvalitny olej tak ten motor bude mat stale vykon ako kedysi... pripadne ak je zakarbonovany kvoli nedodrziavaniu servisu a spatnym navykom tak to moze byt citit tiez
Avatar - Emel
17. 8. 2017 13:53
Re: dakujeme
Fajn, tak jsi právě vyjmenoval deset různých důvodů, proč v reálu k té ztrátě výkonu dochází :-) . Možná jsi zapomněl třeba na vstřikovače, které taky nemusí po dvaceti letech fungovat tak jako na začátku.
Avatar - lamal
17. 8. 2017 14:23
Re: dakujeme
na benzine s nepriamym vstrekom je stavkovanie vstrekovacov /aspon na japoncoch/ cisto vynimocna zalezitost, to skorej riesis vsetko ine ako vadne vstreky na MPI

tym ze pracuju s nizkym tlakom, nie su teplotne a tlakovo vytazene ako tie s priamym vstrekom tak su v klidku...
Avatar - Emel
17. 8. 2017 14:34
Re: dakujeme
Že střiky vstřikují je věc jedna. Jestli ale vstřikují správné množství paliva, to je věc druhá. Už jsem se setkal s tím (u Japonce) že vstřik mírně protékal nebo že byla směs bohatá v důsledku chybné funkce vstřikovače.

Problém je, že nemáš moc šanci něco takového zjistit... člověk na to přijde vlastně jen tehdy, když nainstaluje nějaký pokročilý motor management a pak to zkouší naladit, pak třeba vidíš v diagnostice bohatost směsi a zpětně přijdeš na to, že příčina problému je starý vstřik.
Avatar - lamal
17. 8. 2017 18:33
Re: dakujeme
ak na nepriamom vstreku nejde dobre vstrek poznas to hned pretoze bude zle spalovat bohatu zmes spozna lambda to je jej zakladna uloha ;-) tak isto ak je zmes zle vstreknuta na nepriamom vstreku to na chode hned spoznas ze jeden valec zle pali... celkovo zle spalovanie rozhadze viac udajov uz moja primera z 1993 vycitala cez ECU a kabel asi 40 ukazovatelov... tlak paliva tak isto takze netesnost spozna hned...
Avatar - Barrichello
18. 8. 2017 14:45
Re: dakujeme
262 Nm měl 2,7 V6 Chrysler a 203 HP. A jezdilo to za 9 litrů průměr. A dodnes to jezdí. I s 200-300 tis km na hrbu [odkaz]
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 18:28
Re: dakujeme
20 let stará americká V6 stojí 40 000 kč, za ten Rapid jich máš 10, šašku.

A ta co stojí 400 je tak 7-9 let starej kus co má tak 260-320 koní dle typu, takže by si ten Rapid dala ke svačince. Kdybys aspon veděl co plácáš, šášulo.
16. 8. 2017 18:33
Re: dakujeme
A čo ty PAKO!!!!!!!!§ Veď koľko zaplatíš na opravách!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: 8-s
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 18:43