Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zákazníci Tesly si stěžují: Namísto Modelu 3 jim prodejci chtějí vnutit dražší Model S

Zástupci americké automobilky se brání, že s obdobnými kroky nesouhlasí. Jde prý o chování konkrétního dealera.
Zpět na článek
17. 8. 2017 14:08
17. 8. 2017 14:13
17. 8. 2017 14:00
Už se těším,
jak nám SamanAR a Kharl vysvětlej (se zarputilosí všech fanatiků) jak je to vlastně v pohodě!
Rozbalit vlákno
10
17. 8. 2017 14:43
Re: Už se těším,
Tí dvaja fungujú ako poblúznení pomätenci nejakej sekty. :-)
17. 8. 2017 14:50
Re: Už se těším,
No, hlavne že ste si mohli kopnúť, vy dvaja exoti, že? Jak sa objaví nejaká blbosť proti tesle a elektromobilom, hneď ste z toho hotoví. Len s tým nelezte na verejnosť, to by bola iná hanba, orgazmus sa ťažko maskuje...
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2017 15:09
Re: Už se těším,
ty působíš jako člen sekty také, jak kolem sebe komicky kopeš
17. 8. 2017 19:03
Re: Už se těším,
Že to píšeš zrovna ty... ;-)
17. 8. 2017 16:52
Re: Už se těším,
Ty ses rozjel, šášo.... >:D
17. 8. 2017 19:04
Re: Už se těším,
No, v tomto prípade s tým začali iní komici, že... ;-)
17. 8. 2017 17:36
Re: Už se těším,
travelko, vieš čo je hanba? Že mystifikátor a eskamotér Musk neplní sľuby. A keby zverejnil komunikáciu medzi podvedenými klientami a jeho firmou, tak by to bola verejná hanba na n-tú! ;-)
17. 8. 2017 19:02
Re: Už se těším,
Hanba je, keď rozširuješ neoverené informácie.
Avatar - 3_diamanty
17. 8. 2017 15:00
Re: Už se těším,
model 3 moze byt jazdecky fajn auto... mna ale hodne sklamal ten interier... to centralizovanie a ovladanie vsetkeho na jednom velkom megadispleji je podla mna absolutne najnevhodnejsi sposob aky sa dal zvolit... ale chapem ze tesla asi nechce pouzit klasicky interier lebo by tym padom stratila istu vymnimocnost ktoru si ziskava prave takymito vecami ako su tablety.. kridlove dvere a podobne.. akurat su to veci podla mna skor na efekt.. davaju len umely a klamlivy pocit "vynimocnosti" a luxusu .... ale v konecnom dosledku su tieto riesenia hodne neprakticke a velakrat vlastne v praxi nakoniec ani poriadne nefunguju .... ked uz elektro auto tak podla mna nejaky ioniq alebo soul alebo nejaky leaf .. nevidim dovod preco by mali byt horsie ako tesla navyse su podla mna aj ovela praktickejsie z uzivatelskeho hladiska jak kabinou tak aj pripadnym servisom a nepochybne su to aj kvalitnejsie a spolahlivejsie produkty od vyrobcov s dlhorocnymi skusenostami v oblasti automobilizmu

PS: ved novy leaf je uz za dverami... podla mna teslu 3 uzivatelsky aj kvalitou s prehladom zadupe pod zem ... vzajomny test by bol iste zaujimavy
18. 8. 2017 14:26
Re: Už se těším,
a proc bych neco takoveho delal?

je zvlastni ze ac Teslu za dost veci krytizuju, tak zdejsi fanklubaci maj potrebu stale kydat hnuj >:D
Avatar - Missouri
17. 8. 2017 14:08
Zeměpis
V příspěvku je řeč o dvou případech. První se odehrál údajně někde v Texasu. Dále je řeč o dalším a v závěru je řečeno, že oba případy se odehrály v San Franciscu. Ale San Francisco leží snad v Californii. To si nevymýšlím: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
17. 8. 2017 14:48
Re: Zeměpis
Dvakrát by som sa nehádal, že to nie je výmysel...
17. 8. 2017 14:13
Neskutečné!
Já bych zakázal prodejcům cokoli nabízet! Jinak skvělý článek pane Kolman.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - removed
17. 8. 2017 14:14
Re: Neskutečné!
Sarkasmus, žejo...
17. 8. 2017 14:55
Re: Neskutečné!
Nepochybujem, že sa tu nájdu aj jedinci, čo to vezmú vážne... ;-)
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2017 15:11
Re: Neskutečné!
no tys to tedy vážně vzal >:D
17. 8. 2017 19:05
Re: Neskutečné!
Podľa čoho usudzuješ, nafťáčik? :*)
17. 8. 2017 14:27
Jedině baterková auta
Baterková auta mají tu výhodu, že jsou v bazarech neprodejná.
Kdo by po koupi v bazaru ještě investoval do nových baterek více než 500 000???
Rozbalit vlákno
9
17. 8. 2017 14:52
Re: Jedině baterková auta
Jasne, lacný Jožko na to nemá...
Jak si prosím ťa na to prišiel? Hoď odkaz na zdroj, z ktorého čerpáš, nech sa poučím.
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2017 15:13
Re: Jedině baterková auta
je to fakt, baterie tvoří 1/2 ceny BEV, s tím nic nenaděláš, do 8 let je po baterkách - tak kup bateriový pack za stovky tisíc do rezavého krámu 8 a více let starého
17. 8. 2017 19:06
Re: Jedině baterková auta
Vážne? Ty máš 8 rokov na nejakom elektromobile odjazdených, že máš také presné informácie?
18. 8. 2017 09:02
Re: Jedině baterková auta
No, ono to není tak jednoznačné, jak to vyznívá. V baterii většinou odejde jeden dva články a ty se dají za mrzký peníz vyměnit. Není tedy vůbec žádný problém takovou baterii snadno, rychle a levně zrepasovat. Ano, nebude mít kapacitu jako novej kus, ale bude i nadále dobře sloužit další léta. A jak se takové baterie budou množit, budou se množit i firmy, co to zrepasujou.
Avatar - removed
17. 8. 2017 15:27
Re: Jedině baterková auta
je bent stom
Avatar - eLzyx
17. 8. 2017 16:05
Re: Jedině baterková auta
prozatím je relativně nesmysl koupit auto na pokraji záruky/životnosti, nicméně takové na trhu stejně zatím nejsou. Zatím se prodávají většinou auta s baterkami v záruce.
Celkem bych očekával, že za pár let budou existovat firmy, které se budou živit repasí těchto baterií. Nepředpokládám, že by chcípla celá baterie naráz, ale umře třeba jeden pack, nebo článek. Případně bude možné říci "mám 50t Kč, vyměňte mi 1/4 článků za nové, ať s tím mám dojezd alespoň 200km".
Také je předpoklad, že baterie zlevní. Očekává se meta 100USD/kWh, což znamená, že za 90kWh baterii do ojeté Tesly S dáte méně jak 1/4 mega. Za 60kWh jen 150t Kč.
A co se starými bateriemi? Likvidace? Ani náhodou, pořád budou cennou komoditou jako úložiště pro malé domácí FVE.
Takže já bych to tak černě neviděl.
17. 8. 2017 19:07
Re: Jedině baterková auta
Napríklad. :yes:
17. 8. 2017 17:38
Re: Jedině baterková auta
Hlavne, že majú nálepku "plne recyklovateľné"!! ;-) ;-)
18. 8. 2017 18:05
Re: Jedině baterková auta
zvlastni, kde se vzala ta suma 500 tisic za baterku? to je v Italskych lirach nebo v jake mene? >:D

oficialni ceny vsech oficialne prodavanych BEV v CR maji cenu baterie pod 110 tisic bez dane coby nahradniho dilu s mozntazi, a u Tesly se nemeni cela baterie, ale jednotlive moduly clanku, ovsem v tuhle chvili a jeste dalsi minimalne 3 roky jsou na vsechny baterie Tesly porad zaruky, neb zaruka je 8 let a prvni Tesla S sjela z linky v roce 2012, a je uplne jedno kolikaty majitel ji vlastni ;-)
17. 8. 2017 14:50
Muskov e-Bullshit ...
už dávno používajú e-shopy. Hodia tam tovar za vynikajúcu cenu a potom, po potvrdení objednávky, sa zrazu ozvú, že tento tovar už nie je - bla, bla, bla a ponúkajú vám iný, samozrejme drahší, alebo z vyššou obchodnou maržou!! ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
5
17. 8. 2017 14:53
Re: Muskov e-Bullshit ...
Ty si si už objednal Teslu, že to vieš?
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2017 15:13
Re: Muskov e-Bullshit ...
na to teslu nemusíš objednávat, to jsou obvyklé praktiky
17. 8. 2017 15:27
Re: Muskov e-Bullshit ...
Nechaj ho, este nie je plnolety, takze vlastny ucet, vlastne auto, vlastny nakup na vlastnu kreditku...
17. 8. 2017 19:11
Re: Muskov e-Bullshit ...
Amen.
A teraz sa pozri do zrkadla, aký si hlupák. :-!
17. 8. 2017 19:09
Re: Muskov e-Bullshit ...
Faakt? A ktorý známy známeho kamarátovho otcovej sestry švagrovho syna mal takú skúsenosť?
17. 8. 2017 15:10
Výhody a nevýhody elektromobilů.
Zvažujete-li elektromobil, promyslete dobře jeho výhody a nevýhody. Majitel elektromobilu ocení i bezúdržbovost vozu, bezhlučný provoz, nízkou cenu paliva, nestoupající spotřebu paliva v kolonách...

Zmiňme se ale současně i o nevýhodách vozidel na elektrický pohon. Vysokou pořizovací cenu mají na svědomí zejména akumulátory. Elektromobily se rovněž vyznačují menší dojezdovou vzdáleností a k nabití vyžadují určitý čas. V některých státech by lidé neměli dostávat od státní správy žádnou dotaci, ale naopak za nákup elektromobilu zaplatit daň na ochranu životního prostředí, takže elektromobil vypustí víc emisí než srovnatelné auto se spalovacím motorem.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
17. 8. 2017 15:16
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
bezúdržbové:
má to gumy
má to brzdy
opotřebení baterií se taky jednou projeví
nestoupající spotřeba v kolonách:
v létě v koloně klimatizuješ
v zimě v koloně topíš
elektrovýzbroj je v činnosti takže odběr tady je

ale jinak souhlas
17. 8. 2017 15:22
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Asi máš pravdu. Ale víš ty co nevýhody?
17. 8. 2017 15:29
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
V elektroaute neklimatizujes a netopis, tie ovladace su len dekoracia >:D
17. 8. 2017 19:08
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Ahoj Wine.

Ad opotrebeni gum - diky lepsi regulaci minimalni prokluzy => nizsi opotrebeni pneu u EV

Ad opotrebeni brzd - diky brzdeni rekuperaci => vyrazne nizsi opotrebeni brzd u EV

Ad kolony - pri stani ma "elektrovyzbroj" minimalni spotrebu narozdil od nesmyslneho behu spalovaciho motoru jen pro pohon klimatizace/topeni
Avatar - removed
17. 8. 2017 15:40
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Prostě to ještě dlouhou dobu bude druhé auto v rodině... do krámu, do vedlejší vesnice, kodrcání od semaforu k semaforu ve městech. Denní dojíždění do práce... Na dovolenou s tím nikdo jezdit ještě dlouho nebude.
Co se týká těch emisí, poslouchal bych pozorně obě strany (odpůrce i příznivce), obě strany totiž dost často ženou věci do extrémů a dělají pravdy z tisíckrát opakovaných lží...
Podle mne se lépe hlídají emisní limity u elektrárny než emise jednotlivých aut.
17. 8. 2017 16:54
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Nebude ani to. Rozhodně ne "ještě dlouho". Spíš za hodně dlouho.
17. 8. 2017 19:15
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Myslím, že ponáhľať sa netreba, aj elektromobil, ako všetko, potrebuje čas. Vývoj ako-tak beží len posledné roky, potrebuje ešte doriešiť to, čo mu chýba k všeobecným predstavám o použiteľnom aute, no a hlavne bude potrebovať ešte veľa času a snahy, aby presvedčil zásadných odporcov, ktorí niekedy ani nevedia prečo, ale sú proti.
17. 8. 2017 19:18
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
Každý si hovorí len to svoje:
[odkaz]
Avatar - eLzyx
17. 8. 2017 21:41
Re: Výhody a nevýhody elektromobilů.
na dovolenou s elektromobilem jezdí lidé už teď. Zrovna jsem pročítal poněkud masochistický článek s cestou elektrickou dodávkou (Rakousko, Slovinsko, Itálie, Francie, Irsko). To bych asi absolvovat nechtěl. Nicméně mám pro to pochopení. Pokud se nemýlím, tak v diskuzi byla zmíněna i cesta na dovolenou s Teslou. A naprostá pohoda. Ano, nebylo to 900km na jeden zátah. Ale čím jsem starší, tím méně po takovém stylu dovolené toužím. Raději si jet v klídku po okreskách, zastavit se tu a tam, tady se napít, tady dobít, támhle vyspat, poznat tohle či onohle ...