Nezlobte se, ale už je to trapné, v článcích na ACZ v podstatě nevyjde text nebo tabulka, ve které byste neměli faktické chyby. Na novinářský standard, pokud jde o jazykovou úroveň textů, jste rezignovali dávno, dobře, alespoň ta čísla si před vydáním textu zkontrolujte, šlendrián je vaše (redaktorů acz) druhé jméno. :-!
Hm, tak to už takový terno není. Kdyby to bylo za oněch 530 se DSG a s manuálem -40tis, tak bychom byli na 490, což by tak nějak odpvídalo tomu, že aktuální se prodává za 470)475 s 5ti dveřmi).
Tahle je tan cenový nárůst až moc sebevědomý...
ceny vyššie, ale je to prakticky golf (ani sa nedá napísať malý). Tento typ auta vyzerá dobre s normálnymi kolesami a výbavou a tam je cena naozaj vysoko. Prístrojový panel je elegantný, ale úradnícky, totálne bez emócií, jak bankomat.
Hot hatch s DVOULITREM turbo, 200 koni, poctiva mokra 6st DSG za cenikovych bratru 600 tisic s dani, to je podle me hodne hodne zajimava nabidka ... :-)
Seděl jsem v nové Ibize, prostor je větší, paráda. Tam se vlezu i sám za sebe, 182 cm.
V autosalonu jsem před 14 dny navštívil i novou Fiestu. Ale nová Fiesta, je uvnitř velikostně trapná bída (značně menší rozvor než Ibiza), také u nového Ria jsem očekával více vnitřního prostoru. Do nové Fiesty a Ria se svými 182 cm nevlezu sám za sebe. Za mnou by nikdo sedět nemohl.
Buď v klidu, určitě bude, otázka je jen kdy. Absenci manuálu si VW u GTI už vyzkoušel s motorem 1.4 twincharger a dvakrát stejnou chybu (v tak krátkém čase) neudělá.
To by mě taky zajímalo. Jinak cena za GTI je ok, pokud bude MT za 480, tak je to s dvoulitrem zajímavá nabídka (tímto zdravíme fanoušky Abarthu 1.4 s halogenama za 550 ;-) ).
cim jinym rano projedu aspon 10-15cm snehu nez nam tu polnacku prohrnou, když tam vyhrnujou, az když je všechno vyhrnuto, tedy třeba az odpoledne??
a traktor kupovat neminim
Neříkám, že startovací cena je nízká, ale tipoval jsem, že se základ pod 300 nepodívá. Levné to není, uvidíme co na to zákazníci. Mně osobně se vzhledově líbí.
Tož esli se moja soudružka už definitivně vzdala šoférování, tak ji to koupím a budu s tím jezdit do ratiškovské pekárny pro chleba a pudinkové koblihy a do Brna do Olympie na cappuccino a croissanty (doufám, že to mám tentokrát správně, aby mě nějaký "odborník" zase nesprdl).... ;-)
No ty si vážne trúbka, kde sa posmievam? Mal som na mysli niečo také, ako napísal webpaja. Tvoja výška je u dospelých mužov úplne bežná, ale podľa tvojho prejavu si túto métu ešte nedosiahol. Ale neber to zle, všetci sme takí boli. ;-)
O ceně 500 abarth nemá smysl diskutovat, hlavně ne srovnávat, ona je tak mimo, že je čistě v oblasti "chci přesně tohle auto a je mi jedno kolik stojí". Polo GTI s dvoulitrem za půl mega dává ve srovnávání toho, co za ty love dostaneš, naopak smysl velmi. ;-)
Odcházející FieSTa byla konkurencí odcházejícího/minulého Pola GTI, které stálo méně. A nová FieSTa už taky nebude za takové prachy, jako předchůdce, přičemž bude mít o válec méně.
No ty si výška, teda... ja mám len mizerných 180 a kupodivu sa do zmienených áut za seba vojdem. Žiadna sláva, ale ani tragédia. Uvažujem, ako je to možné. Ty máš asi nohy dlhé ako bocian... Ale áno, jasne, VW je najlepší...
V tom s tebou souhlasím, že Polo dost povyrostlo oproti modelu co se vyráběl do roku cca 2001. Má jej myslím tvůj tatík. :-). Jinak známý měl Polo Variant kupoval jej coby odebraný roční leasing v roce 1998, byl s ním maximálně spokojený. Dost ho štvalo, že další model už neměl nástupce, a musel se poohlédnout jinde. Tehdy byl VW ještě symbolem kvality. :-)
Ceny jsou vysoké, ale mohlo být i hůř. Kdo chce hodně muziky za málo peněz, pochodí lépe jinde, jinak se musí smířit s klasickým VW příplatkem. Docela v pohodě mi přijde cena GTI.
mne pride ze male auta dnes akoby uz nahanali nizsiu strednu triedu ... pritom rozdiel medzi polom z r 99 a golfom z r 99 bol citelny snad vo vsetkom nielen v rozmeroch ... dnes? dnes je to uz velkostne len par cm a technika ta je vlastne uz zhodna... ak to takto pojde dalej tak polo raz toho golfa uz velkostne aj vsetkym ostatnym uplne dobehne a zrovna sa to .. akurat ze to uz nebude male polo ako sme ho poznali ale stane sa z neho taky ten predskokan golfa ( kusok lacnejsi dostupnejsi mensi golfik ) alebo nazvyhe ho baby golf... akoze iste to nove polo bude pecka... ale to mas jak s tou novou microu.. uz to tiez nie je ziadna micra ale maxi kara... akoby tie nove generacie malych aut uz stracali tu povodnu DNA ktoru si roky drzali ... kusok je to podla mna skoda ak male auto tuzi vyzerat ako to o triedu vacsie a nahana ho vo vsetkom aj v rozmeroch lebo tym straca aj na charizme a originalite...
To skoro ani není chyba, protože tohle Polo je skoro Golf - i ten dvoulitr pod kapotou tomu nasvědčuje!
Jen si tak říkám, kdo dá přednost Fiestě ST s tříválcem 1.5, proti 4-válcovému 2.0 >:-[]
U ceny pro Polo GTI je uveden Golf GTI. ;-)
"Cenu již odhalil také hot hatch Golf GTI, poháněný přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW. S šestistupňovým DSG přijde na 529.900 korun. Vedle svébytného designu Polo GTI nabízí též 17palcová kola z lehkých slitin, sportovní přední sedadla, mlhovky, automatickou klimatizaci nebo diodové světlomety."
v podstate taky uz baby golf ... odkaz stareho dobreho pola tu uz moc nevidim... ale ok... doba si ziada mega-male vozy ... len co bude do buducna s Upom ( zvacsi sa tiez? ) ... ;-) .. lebo ta rozmerova fuga na nove polo je zrazu uz dost velka ...
kdybychom nepotrebovali vyssi ctyrkolku, tak GTI s manualem by byl vaznej uchazec pro manželku na rozvoz deti do skoly a na krouzky.
a když by me to půjčila, tak bych to taky občas protáhnul ...