Ekonomika
Dinar
2
Nezlobte se, ale už je to trapné, v článcích na ACZ v podstatě nevyjde text nebo tabulka, ve které byste neměli faktické chyby. Na novinářský standard, pokud jde o jazykovou úroveň textů, jste rezignovali dávno, dobře, alespoň ta čísla si před vydáním textu zkontrolujte, šlendrián je vaše (redaktorů acz) druhé jméno. :-!
Přejít do diskuze
Hm, tak to už takový terno není. Kdyby to bylo za oněch 530 se DSG a s manuálem -40tis, tak bychom byli na 490, což by tak nějak odpvídalo tomu, že aktuální se prodává za 470)475 s 5ti dveřmi).
Tahle je tan cenový nárůst až moc sebevědomý...
Tahle je tan cenový nárůst až moc sebevědomý...
ceny vyššie, ale je to prakticky golf (ani sa nedá napísať malý). Tento typ auta vyzerá dobre s normálnymi kolesami a výbavou a tam je cena naozaj vysoko. Prístrojový panel je elegantný, ale úradnícky, totálne bez emócií, jak bankomat.
Tak, pokud je podle tebe polo lowend, pak zkus diskusi někde na ženaaživot.sk, tady s tím nemáš šanci zaujmout. 😉
Ještě lepší! Tož to bude určitě šlapat Golfu na paty. Enom esli bude pro nás opravdové řidiče v manuálu... 😉
Hot hatch s DVOULITREM turbo, 200 koni, poctiva mokra 6st DSG za cenikovych bratru 600 tisic s dani, to je podle me hodne hodne zajimava nabidka ... 😄
Polo dorostlo velikosti Golfu 4.
Cenou se mu v podstatě taky vyrovná, ale ten základní motor je při takovém srovnání dost bída.
Cenou se mu v podstatě taky vyrovná, ale ten základní motor je při takovém srovnání dost bída.
To jsi si zpravil ego, že se posmíváš lidem 182 cm. A to jsem byl ve třídě až pátý dle výšky.
Je prostě fakt, že po posazení do nové Ibizy a nové Fiesty musím říci, že Ibiza je uvnitř o třídu rozměrnější než Fiesta, ono to vychází i z rozvoru.
Je prostě fakt, že po posazení do nové Ibizy a nové Fiesty musím říci, že Ibiza je uvnitř o třídu rozměrnější než Fiesta, ono to vychází i z rozvoru.
Asi nikdo. Na druhé straně současná Fiesta ST s 1,6 ecoboostem vyjde na 450 000 a to je sakra rozdíl. Polo GTI je trochu moc drahé.
Seděl jsem v nové Ibize, prostor je větší, paráda. Tam se vlezu i sám za sebe, 182 cm.
V autosalonu jsem před 14 dny navštívil i novou Fiestu. Ale nová Fiesta, je uvnitř velikostně trapná bída (značně menší rozvor než Ibiza), také u nového Ria jsem očekával více vnitřního prostoru. Do nové Fiesty a Ria se svými 182 cm nevlezu sám za sebe. Za mnou by nikdo sedět nemohl.
V autosalonu jsem před 14 dny navštívil i novou Fiestu. Ale nová Fiesta, je uvnitř velikostně trapná bída (značně menší rozvor než Ibiza), také u nového Ria jsem očekával více vnitřního prostoru. Do nové Fiesty a Ria se svými 182 cm nevlezu sám za sebe. Za mnou by nikdo sedět nemohl.
Buď v klidu, určitě bude, otázka je jen kdy. Absenci manuálu si VW u GTI už vyzkoušel s motorem 1.4 twincharger a dvakrát stejnou chybu (v tak krátkém čase) neudělá.
To by mě taky zajímalo. Jinak cena za GTI je ok, pokud bude MT za 480, tak je to s dvoulitrem zajímavá nabídka (tímto zdravíme fanoušky Abarthu 1.4 s halogenama za 550 😉 ).
cim jinym rano projedu aspon 10-15cm snehu nez nam tu polnacku prohrnou, když tam vyhrnujou, az když je všechno vyhrnuto, tedy třeba az odpoledne??
a traktor kupovat neminim
a traktor kupovat neminim
Neříkám, že startovací cena je nízká, ale tipoval jsem, že se základ pod 300 nepodívá. Levné to není, uvidíme co na to zákazníci. Mně osobně se vzhledově líbí.
Základní motorizace je katastrofou... 8-s
Kdo nechce tříhrnek turbíčko , musí jít jinam.. :no:
Sklamání...a ty ceny? Ibiza vyjde cenově zajímavěji.
Kdo nechce tříhrnek turbíčko , musí jít jinam.. :no:
Sklamání...a ty ceny? Ibiza vyjde cenově zajímavěji.
Jistě, svět je krásně černobílý.... a opravdový řidič se pozná jen podle lichého pedálu a fofrklacku...
Tož esli se tvoja soudružka už definitivně vzdala šoférování, tak ji asi žádné další auto kupovat nemusíš...
Tož esli se moja soudružka už definitivně vzdala šoférování, tak ji to koupím a budu s tím jezdit do ratiškovské pekárny pro chleba a pudinkové koblihy a do Brna do Olympie na cappuccino a croissanty (doufám, že to mám tentokrát správně, aby mě nějaký "odborník" zase nesprdl).... 😉
Manuál (pro ty, co si hrají na opravdové řidiče v "daily hh" 😉 ) bude později, právě za těch 530 tis.
Čiže srdcovka voči lowendu s väčším stádom koní? Sorry, tak to vyznelo. Ale rozumiem, čo si tým chcel povedať. 😉
No ty si vážne trúbka, kde sa posmievam? Mal som na mysli niečo také, ako napísal webpaja. Tvoja výška je u dospelých mužov úplne bežná, ale podľa tvojho prejavu si túto métu ešte nedosiahol. Ale neber to zle, všetci sme takí boli. 😉
Které vzhledem k manuálu vs. DSG taky není levnější. I když nevím, jaké jsou tam rozdíly ve výbavě.
O ceně 500 abarth nemá smysl diskutovat, hlavně ne srovnávat, ona je tak mimo, že je čistě v oblasti "chci přesně tohle auto a je mi jedno kolik stojí". Polo GTI s dvoulitrem za půl mega dává ve srovnávání toho, co za ty love dostaneš, naopak smysl velmi. 😉
Ty úžasný dlouháne, jsi skoro největší na světě...ale zkus si sednout tak jak se má a ve většině aut si se svou výškou sedneš za sebe.
Navíc malá auta neslouží jako rodinná a po dvou obtiscích zadku těžko můžeš psát takový nadpis, jaký jsi vyplodil 😉
Navíc malá auta neslouží jako rodinná a po dvou obtiscích zadku těžko můžeš psát takový nadpis, jaký jsi vyplodil 😉
Odcházející FieSTa byla konkurencí odcházejícíh👋minulého Pola GTI, které stálo méně. A nová FieSTa už taky nebude za takové prachy, jako předchůdce, přičemž bude mít o válec méně.
S 1.8 TSI už právě ne, teď s 2.0 TSI/147kW, což je jako u G5 GTI se kterým teď bude mít "shodnou" i dsg (6st. mokrá).
No ty si výška, teda... ja mám len mizerných 180 a kupodivu sa do zmienených áut za seba vojdem. Žiadna sláva, ale ani tragédia. Uvažujem, ako je to možné. Ty máš asi nohy dlhé ako bocian... Ale áno, jasne, VW je najlepší...
V tom s tebou souhlasím, že Polo dost povyrostlo oproti modelu co se vyráběl do roku cca 2001. Má jej myslím tvůj tatík. 😄. Jinak známý měl Polo Variant kupoval jej coby odebraný roční leasing v roce 1998, byl s ním maximálně spokojený. Dost ho štvalo, že další model už neměl nástupce, a musel se poohlédnout jinde. Tehdy byl VW ještě symbolem kvality. 😄
Ceny jsou vysoké, ale mohlo být i hůř. Kdo chce hodně muziky za málo peněz, pochodí lépe jinde, jinak se musí smířit s klasickým VW příplatkem. Docela v pohodě mi přijde cena GTI.
mne pride ze male auta dnes akoby uz nahanali nizsiu strednu triedu ... pritom rozdiel medzi polom z r 99 a golfom z r 99 bol citelny snad vo vsetkom nielen v rozmeroch ... dnes? dnes je to uz velkostne len par cm a technika ta je vlastne uz zhodna... ak to takto pojde dalej tak polo raz toho golfa uz velkostne aj vsetkym ostatnym uplne dobehne a zrovna sa to .. akurat ze to uz nebude male polo ako sme ho poznali ale stane sa z neho taky ten predskokan golfa ( kusok lacnejsi dostupnejsi mensi golfik ) alebo nazvyhe ho baby golf... akoze iste to nove polo bude pecka... ale to mas jak s tou novou microu.. uz to tiez nie je ziadna micra ale maxi kara... akoby tie nove generacie malych aut uz stracali tu povodnu DNA ktoru si roky drzali ... kusok je to podla mna skoda ak male auto tuzi vyzerat ako to o triedu vacsie a nahana ho vo vsetkom aj v rozmeroch lebo tym straca aj na charizme a originalite...
To je přehnaný optimismus, manuál bude právě za těch 530, konečně (u Pola GTI) s mokrou! dsg za 570.
Díky za poznámku. Asi konfigurátor ráno ještě nějakým způsobem blbnul, protože ceny jsem kopíroval přímo z něj do tabulky
DSG je za cenu 569.900,- Kč, opravte si to v článku. Za cenu 529.900,- pořídíte vůz s manuální převodovkou, bude dostupná až v polovině roku 2018.
1.0 TSI 85 KW od 45KT/17.
1.5 TSI EVO 110 KW od 36KT/18
Digitální přístrojovka půjde objednat od 45KT/17. Cena bude známa od konce září 2017.
1.5 TSI EVO 110 KW od 36KT/18
Digitální přístrojovka půjde objednat od 45KT/17. Cena bude známa od konce září 2017.
To skoro ani není chyba, protože tohle Polo je skoro Golf - i ten dvoulitr pod kapotou tomu nasvědčuje!
Jen si tak říkám, kdo dá přednost Fiestě ST s tříválcem 1.5, proti 4-válcovému 2.0 >😒]
Jen si tak říkám, kdo dá přednost Fiestě ST s tříválcem 1.5, proti 4-válcovému 2.0 >😒]
U ceny pro Polo GTI je uveden Golf GTI. 😉
"Cenu již odhalil také hot hatch Golf GTI, poháněný přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW. S šestistupňovým DSG přijde na 529.900 korun. Vedle svébytného designu Polo GTI nabízí též 17palcová kola z lehkých slitin, sportovní přední sedadla, mlhovky, automatickou klimatizaci nebo diodové světlomety."
"Cenu již odhalil také hot hatch Golf GTI, poháněný přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW. S šestistupňovým DSG přijde na 529.900 korun. Vedle svébytného designu Polo GTI nabízí též 17palcová kola z lehkých slitin, sportovní přední sedadla, mlhovky, automatickou klimatizaci nebo diodové světlomety."
v podstate taky uz baby golf ... odkaz stareho dobreho pola tu uz moc nevidim... ale ok... doba si ziada mega-male vozy ... len co bude do buducna s Upom ( zvacsi sa tiez? ) ... 😉 .. lebo ta rozmerova fuga na nove polo je zrazu uz dost velka ...