Ekonomika
U ceny pro Polo GTI je uveden Golf GTI. 😉
"Cenu již odhalil také hot hatch Golf GTI, poháněný přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW. S šestistupňovým DSG přijde na 529.900 korun. Vedle svébytného designu Polo GTI nabízí též 17palcová kola z lehkých slitin, sportovní přední sedadla, mlhovky, automatickou klimatizaci nebo diodové světlomety."
"Cenu již odhalil také hot hatch Golf GTI, poháněný přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 147 kW. S šestistupňovým DSG přijde na 529.900 korun. Vedle svébytného designu Polo GTI nabízí též 17palcová kola z lehkých slitin, sportovní přední sedadla, mlhovky, automatickou klimatizaci nebo diodové světlomety."
To skoro ani není chyba, protože tohle Polo je skoro Golf - i ten dvoulitr pod kapotou tomu nasvědčuje!
Jen si tak říkám, kdo dá přednost Fiestě ST s tříválcem 1.5, proti 4-válcovému 2.0 >😒]
Jen si tak říkám, kdo dá přednost Fiestě ST s tříválcem 1.5, proti 4-válcovému 2.0 >😒]
Asi nikdo. Na druhé straně současná Fiesta ST s 1,6 ecoboostem vyjde na 450 000 a to je sakra rozdíl. Polo GTI je trochu moc drahé.
takhle je mezi trihrnkem a GTI obrovska dira, ale snad to doplnej...
1.0 TSI 85 KW od 45KT/17.
1.5 TSI EVO 110 KW od 36KT/18
Digitální přístrojovka půjde objednat od 45KT/17. Cena bude známa od konce září 2017.
1.5 TSI EVO 110 KW od 36KT/18
Digitální přístrojovka půjde objednat od 45KT/17. Cena bude známa od konce září 2017.
A kdy bude u GTI možné objednat manuál tam máš taky??? 😄
To by mě taky zajímalo. Jinak cena za GTI je ok, pokud bude MT za 480, tak je to s dvoulitrem zajímavá nabídka (tímto zdravíme fanoušky Abarthu 1.4 s halogenama za 550 😉 ).
To je přehnaný optimismus, manuál bude právě za těch 530, konečně (u Pola GTI) s mokrou! dsg za 570.
Fanoušci Abarthu mohou být klidní, mají něco navíc co Polo nikdo nenabídlo...styl 😉
O ceně 500 abarth nemá smysl diskutovat, hlavně ne srovnávat, ona je tak mimo, že je čistě v oblasti "chci přesně tohle auto a je mi jedno kolik stojí". Polo GTI s dvoulitrem za půl mega dává ve srovnávání toho, co za ty love dostaneš, naopak smysl velmi. 😉
Čiže srdcovka voči lowendu s väčším stádom koní? Sorry, tak to vyznelo. Ale rozumiem, čo si tým chcel povedať. 😉
kdybychom nepotrebovali vyssi ctyrkolku, tak GTI s manualem by byl vaznej uchazec pro manželku na rozvoz deti do skoly a na krouzky.
a když by me to půjčila, tak bych to taky občas protáhnul ...
a když by me to půjčila, tak bych to taky občas protáhnul ...
Potrebovali? K cemu?
Čtu dobře? Manuál nebude? To si zrovna myslím, že k malému hot-hatchi patří ;-\
DSG je za cenu 569.900,- Kč, opravte si to v článku. Za cenu 529.900,- pořídíte vůz s manuální převodovkou, bude dostupná až v polovině roku 2018.
Hm, tak to už takový terno není. Kdyby to bylo za oněch 530 se DSG a s manuálem -40tis, tak bychom byli na 490, což by tak nějak odpvídalo tomu, že aktuální se prodává za 470)475 s 5ti dveřmi).
Tahle je tan cenový nárůst až moc sebevědomý...
Tahle je tan cenový nárůst až moc sebevědomý...
Díky za poznámku. Asi konfigurátor ráno ještě nějakým způsobem blbnul, protože ceny jsem kopíroval přímo z něj do tabulky
Nezlobte se, ale už je to trapné, v článcích na ACZ v podstatě nevyjde text nebo tabulka, ve které byste neměli faktické chyby. Na novinářský standard, pokud jde o jazykovou úroveň textů, jste rezignovali dávno, dobře, alespoň ta čísla si před vydáním textu zkontrolujte, šlendrián je vaše (redaktorů acz) druhé jméno. :-!
v podstate taky uz baby golf ... odkaz stareho dobreho pola tu uz moc nevidim... ale ok... doba si ziada mega-male vozy ... len co bude do buducna s Upom ( zvacsi sa tiez? ) ... 😉 .. lebo ta rozmerova fuga na nove polo je zrazu uz dost velka ...
a máš s tým problém? Tak kúpiš menšie aut👋model.
Ceny jsou vysoké, ale mohlo být i hůř. Kdo chce hodně muziky za málo peněz, pochodí lépe jinde, jinak se musí smířit s klasickým VW příplatkem. Docela v pohodě mi přijde cena GTI.
Seděl jsem v nové Ibize, prostor je větší, paráda. Tam se vlezu i sám za sebe, 182 cm.
V autosalonu jsem před 14 dny navštívil i novou Fiestu. Ale nová Fiesta, je uvnitř velikostně trapná bída (značně menší rozvor než Ibiza), také u nového Ria jsem očekával více vnitřního prostoru. Do nové Fiesty a Ria se svými 182 cm nevlezu sám za sebe. Za mnou by nikdo sedět nemohl.
V autosalonu jsem před 14 dny navštívil i novou Fiestu. Ale nová Fiesta, je uvnitř velikostně trapná bída (značně menší rozvor než Ibiza), také u nového Ria jsem očekával více vnitřního prostoru. Do nové Fiesty a Ria se svými 182 cm nevlezu sám za sebe. Za mnou by nikdo sedět nemohl.
No ty si výška, teda... ja mám len mizerných 180 a kupodivu sa do zmienených áut za seba vojdem. Žiadna sláva, ale ani tragédia. Uvažujem, ako je to možné. Ty máš asi nohy dlhé ako bocian... Ale áno, jasne, VW je najlepší...
To jsi si zpravil ego, že se posmíváš lidem 182 cm. A to jsem byl ve třídě až pátý dle výšky.
Je prostě fakt, že po posazení do nové Ibizy a nové Fiesty musím říci, že Ibiza je uvnitř o třídu rozměrnější než Fiesta, ono to vychází i z rozvoru.
Je prostě fakt, že po posazení do nové Ibizy a nové Fiesty musím říci, že Ibiza je uvnitř o třídu rozměrnější než Fiesta, ono to vychází i z rozvoru.
Ty úžasný dlouháne, jsi skoro největší na světě...ale zkus si sednout tak jak se má a ve většině aut si se svou výškou sedneš za sebe.
Navíc malá auta neslouží jako rodinná a po dvou obtiscích zadku těžko můžeš psát takový nadpis, jaký jsi vyplodil 😉
Navíc malá auta neslouží jako rodinná a po dvou obtiscích zadku těžko můžeš psát takový nadpis, jaký jsi vyplodil 😉
S 1.8 TSi v manuálu....no problem! Velká konkurence Golfu... :-!
S 1.8 TSI už právě ne, teď s 2.0 TSI/147kW, což je jako u G5 GTI se kterým teď bude mít "shodnou" i dsg (6st. mokrá).
Ještě lepší! Tož to bude určitě šlapat Golfu na paty. Enom esli bude pro nás opravdové řidiče v manuálu... 😉
Manuál (pro ty, co si hrají na opravdové řidiče v "daily hh" 😉 ) bude později, právě za těch 530 tis.
Tož esli se moja soudružka už definitivně vzdala šoférování, tak ji to koupím a budu s tím jezdit do ratiškovské pekárny pro chleba a pudinkové koblihy a do Brna do Olympie na cappuccino a croissanty (doufám, že to mám tentokrát správně, aby mě nějaký "odborník" zase nesprdl).... 😉
Hot hatch s DVOULITREM turbo, 200 koni, poctiva mokra 6st DSG za cenikovych bratru 600 tisic s dani, to je podle me hodne hodne zajimava nabidka ... 😄
Cenou se mu v podstatě taky vyrovná, ale ten základní motor je při takovém srovnání dost bída.
Kdo nechce tříhrnek turbíčko , musí jít jinam.. :no:
Sklamání...a ty ceny? Ibiza vyjde cenově zajímavěji.