Technika velmi lakava, ale ak by dizajn bol ako podla tychto obrazkov tak bude zial zapadat do aktualneho portfolia Toyotu, ktore asi navrhol opity Steve Wonder...
speedfred
2
na videu čo som videl na YT vypadá celkom fajn,až na ten predok.Technika bude asi tiež v poriadku ako píšeš,no a čo bude za cena je asi zatial neznáma.
Páčia sa mi tie bubliny na streche - asi pre hlavy posádky.
Uvidíme,či ponúkne manuál aj BMW
Uživatel_5340709
2
Původně měla vypadat takhle, a to je jiné kafe. Škoda.
[odkaz]
/To co má být podle fotek v článku finální verze vypadá jak nepovedené hjondé coupé, což mě za toyotu dost mrzí/
Ozzman
2
Ani jedno není zrovna vodvaz... 😐
Emel
1
Jo, tohle je fakt Super 😄
_Karel_
1
:yes: to by byla těžká pecka.
Dinar
1
Manuál v Z4 bude, to je potvrzeno.
Ten obrázek bych nebral moc vážně, kdo ví, kdo to maloval, pokud by supra vypadala takhle byla by to zahozená šance.
woody-alien
0
No ale zase ne že by to Toyota neuměla....zahazovat šance. Aeropack z GT-86 mám ve sbírce nejhorších nočních můr. 😉
Emel
0
Nicméně co jsem doteď viděl studie Supry, to byla pecka.
Dinar
0
Souhlas, tohle ani proporčně neodpovídá, já myslím, že reál bude mnohem lepší. 😉
iudex
0
Proporčne je teda toto dosť zlé, najmä ten stiahnutý/nakopnutý zadok, takže verím, že to nie je blízko realite. Aj keď koncept Z4 tiež nemá dlhý zadok, ale pri otvorenom aute to tak nevidieť, ako pri kupé, kde tá strecha musí plynule klesať a ak nemá dosť priestoru, tak to môže dopadnúť takto (trochu to pripomína Zetko). Ale samotné testovacie prototypy vyzerali proporčne inak a lepšie: [odkaz] takže toto naozaj bude trochu mimo.
Enthusiastic.driver
0
Co jsem viděl studie GT86, byly taky pecka...
iudex
0
Tiež sa bojím obvyklého postupu (že každý, realite bližší render bude vyzerať horšie, ako predošlý).
Nádejnejšie vyzerá tá technika, zaujal ma hlavne motor 3,5 a 400k. Nechcem si nádejať, že to bude atmosféra, nie v r. 2017 (resp. 2019, kedy má prísť na trh), ale 400k takéhoto objemu je na turbo pomerne skromný výkon, to dnes dosahujú o liter menšie motory (Audi), aj M3 má pri menšom objeme vyšší výkon. Pri Toyote je šanca (resp. skôr hrozí), že to bude nejaký hybrid. Uvidíme. Každopádne ako hlavnú výhodu oproti Z4/Z5 by som videl tú karosériu kupé, predsalen praktickejšie a pre športiak vhodnejšie (tuhosť), ako roadster.
Dinar
1
Já popravdě z těch informací moc moudrý nejsem, budou-li jiné motory, převodovky, jiná karoserie, tak zbude pro společný projekt jen základ šasi, už odpružení bude muset být kvůli jiným motorům rozdílné atd. A to mi přijde na společný projekt dost málo, moc mi to nedává smysl. Nějak si pořád myslím, že to bude totožné auto s jinými povrchovými panely karoserie, ale stejnou technikou, od podvozku až po hnací řetězec. Tj. motory, převodovky z dílny bmw, toyota udělá variantu hybridu. Tak by mi to dávalo smysl, uvidíme. 😉
fOE
0
Vidim to podobne, jen si nemyslim ze si BMW nesahne na hybrid. Precijen podvozek umi BMW udelat samo, motory s prevodovkou doda samo, vzhled, infotainment atd. bude taky komplet vlastni tak proc to vubec porada v tandemu s toyotou kdyz si nechci cichnout k necemu co ma? Vidim to na B48 a B58 a pokud pujde do provozu az za par let, tak bohuzel B58 uz jedine s baterkama a to pro oba.
Dinar
0
Nemyslel jsem, že si bmw nesáhne na hybrid, budou ho mít oba, jen že hybrid vyvíjela/dodá toyota do toho společného projektu.
2
Veď to vyzerá ako TVR...
fOE
0
Prvni co me napadlo, TVR s kapotou z RX-8. Ale tak je to jen maluvka, nechme se prekvapit. 😉
Páčia sa mi tie bubliny na streche - asi pre hlavy posádky.
Uvidíme,či ponúkne manuál aj BMW
[odkaz]
/To co má být podle fotek v článku finální verze vypadá jak nepovedené hjondé coupé, což mě za toyotu dost mrzí/
Ten obrázek bych nebral moc vážně, kdo ví, kdo to maloval, pokud by supra vypadala takhle byla by to zahozená šance.
Nádejnejšie vyzerá tá technika, zaujal ma hlavne motor 3,5 a 400k. Nechcem si nádejať, že to bude atmosféra, nie v r. 2017 (resp. 2019, kedy má prísť na trh), ale 400k takéhoto objemu je na turbo pomerne skromný výkon, to dnes dosahujú o liter menšie motory (Audi), aj M3 má pri menšom objeme vyšší výkon. Pri Toyote je šanca (resp. skôr hrozí), že to bude nejaký hybrid. Uvidíme. Každopádne ako hlavnú výhodu oproti Z4/Z5 by som videl tú karosériu kupé, predsalen praktickejšie a pre športiak vhodnejšie (tuhosť), ako roadster.