Re: To je správná trefa, drsný vzhled pro drsné auto
jimníkovi by sa hodila aj nová 1,2 z mojho svišťa, to turbo je v nízkych prispaté a na ofroud to nie je ideálne, naopak nejaký druhý dych vo vyšších otáčkach moc nepotrebuje. Samo článok netvrdí, že tam nebude.
Re: To je správná trefa, drsný vzhled pro drsné auto
ja v tom zacinam vidiet stary dobry samurai... ta hranatost mi tu pristane... navyse takyto sikovny terenak bude s takouto hranatou kasnou pekny aj o dalsich 50 rokov... nie je tu moc co menit.. v podstate sa suzuki vracia k samuai-u a to je fajn... lebo jimny bolo sice fajn ale kusok uz take zaoblenejsie vymaknutejsie a uz menej terenne ako samurai... len sa obavam o motory... offroadovy pracant proste nemoze mat litrovu eko kosacku ... snad su v suzuki natolko mudri ze to vedia a daju tam adekvatne motorizacie ake ma pracant do terenu mat :-)
Tak to je fajn zpráva. Jen mě zaráží systém přiřazování pohonu All grip. Ale asi nebylo zbytí, zřejmě emise. Přeci jen poctivý mechanický systém vždy byl a je odolnější. Taky jsem zvědavý, zda to auto bude mít rám, ale ten zřejmě taky vypadne. Snad Suzuki nevyměklo a rád se nechám (mile) překvapit. Jinak, retro design od Jimnyho zpět k Samíkovi se mi líbí.
Jimnyho jsem měl téměř 6 let, najel s ním přes 70.000 km, opravdu spolehlivé autíčko. Poctivý motor M13A, odolné rozvody, žádné úbytky oleje... Trochu dokáže potrápit přední náprava a koroze u neudržovaných kusů, ale jinak dobrý dělník.
To mi uteklo :yes: Tak to je fajn.
Když se znovu dívám na ty fotky, vypadá to, že bude podvozek podobný jak u Jima. Jsou tam skoro stejná podélná ramena, velké diffy vpředu a vzadu... Že by zůstaly tuhé nápravy? Dobrý oldschool.
Rám zůstane, věřil bych i All gripu, motory jsou otázka. Hlavně aby nedošlo na lepící sadu. >:-[] [odkaz]
PS: Měl jsem ho taky a měl jsem ho rád, ačkoliv jsem ho vlastně nepotřeboval.
Dobrá fotka >:D
All grip.... už mě nakopli kluci ze suzuki clubu. Suzuki používá 3 typy All grip systému: Auto u Swiftu a Ignis, Select u S-Cros a Vitara, a Pro u Jimny a poslední Grand Vitary. Teď jen záleží, jaký systém zvolí. Snad ne ten nejlevnější.
Já měl Jima jako auto na vše, pro mnohé nepochopitelné, ale asi nejsem až tak naročný. Dokonce jsem s ním jel pro psa na konec republiky a zpět a přežili jsme to >:D
pamatam ze niekedy v roku .. hm.. 2010? ( boze to uz je tak davno? ) tu bola aj akasi road look TV.... proste nieco ako taky video magazin s testami.... aj stranka mala vtedy este taky kusok iny zlty vzhlad.. inak ked si si vsimol uz poslednu zimu zmizlo aj to ohlasovanie vitazov za najviac prispevkov za rok .. podla mna by to v predoslom roku vyhral ozzy ( ja uz som tu tolko nebol >:D ) ale tak napriek snahe nedockal sa >:D
To nikomu v Suzuki roku 2017 nic neříká? Při rozjezdech bude spojka u 1.0 Boosterjetu dostávat zabrat, ale třeba pomůže těžší setrvačník, který tříválce potřebují.
"jenže při „zaďouru“ umělec za vámi trefí nejdřív náhradní kolo..."
Tak tohle jsem viděl na vlastní oči na předmostí v UL tak dva roky zpátky. Jasně že to bylo v městské rychlosti ale byl to opravdu pohled jak z nějaké crazy komedie. Umělec vrazil zezadu do Jimníka a napasoval se kapotou pod tu rezervu, čímž Jimníka lehce přizvedl ale nic mu neudělal. >:D
No, jinak za mě vizuálně moc pěkný. Takový auto z Bedrocku. >:-[] Snad to nezmrvěj po technický stránce. Bylo by trapný stanovat před servisem s autem, který má být především pracant.
Vozy Suzuki jsou v současnosti vždy v hledáčku pokud vybírám nové auto - jednoduchá ale kvalitní a spolehlivá konstrukce, povedené motory, nerezne to, ale bohužel vozy napříč třídami mají jednu podstatnou vadu - nemají kufr. Viz současná Vitara, ve všech ohledech se mi líbí a vyhovovala by jako rodinný i pracovní vůz, být o 15-20 cm delší. Střešní box se mi kupovat ani osazovat na auto nechtělo. :-(