Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pochvala
kalousek
| 24. 8. 2017 19:32
Neumím posoudit jestli jsou všechny informace v článku správně, ale obecně se mi takové články líbí. Hodně lidem můžou pomoct aby si nekoupili Černého Petra
Avatar - WinDiesel
Pochvala
WinDiesel
| 24. 8. 2017 19:47
Ještě kdyby byly informace přesné. O těch vstřikovačích píše autor bludy.
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 24. 8. 2017 19:47
Toyota se k problému se vstřikovači postavila čelem. Velkou většinu vstřikovačů 1. generace v 3-leté záruce vyměnila zdarma za nové, generaci 2, mnohem robustnější a odol­nějšív­stři­kova­če (jak solenoid, tak piezo). Od 01/2009 jsou pak vstřikovače 2. generace nasazovány v prvovýrobě. Solenoidové jsou velice robustní a piezo jsou ještě lepší.
Tady nemá autor článku přesné informace. Ano, motory 2,2 jsou poruchovější, u motorů 2,0 je poruch výrazně méně a se vstřikovači jsou problémy minimální.
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
Jopino
| 24. 8. 2017 20:05
Otázka... Je pravda, že při upgradu špiček (jehel) trysek vtřiků použili diamant? Jednu dobu se to šířilo Toyo fórem.
Kdysi jsem nad Toyotou RAV III D-CAT uvažoval, ale nemilé závady, popisované mnohými majiteli tohoto auta na Toyo fóru mě odradily. Škoda, zbytek auta je trvanlivý.
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 24. 8. 2017 20:54
Všechny vstřikovače 2. a 3. generace používají při výrobě trysek a vnitřních dílů vstřikovačů Denso a nejen Denso metodu D L C C (Diamond Like Carbon Coating) - v překladu "tvrzení povrchu karbonovou vrstvou tvrdou jako diamant".
On to diamand je akorát že černý - z uhlíku vzniká diamant při vysokých teplotách a tlacích. Tady vzniká jako-diamant - při teplotách a tlacích za kterých se normálně vyrábí syntetický diamant.
Takové díly mají potom téměř nekonečnou životnost a dříve se pokazí jiné než díly potažené vrstvou DLCC.
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
Tycoon
| 24. 8. 2017 21:21
Diamant je krystal, jeho vlastnosti jsou dané přesným postavením atomů uhlíku. Vyskytuje se v přírodě a lze ho vyrobit i synteticky.
Diamond-like-carbon jsou synteticky vytvořené tvrdé nekrystalické vrstvy uhlíku. Ve fyzikální podstatě je to něco úplně jiného než diamant. Konkrétní vlastnosti záleží na způsobu přípravy.
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
Jopino
| 24. 8. 2017 22:05
Díky. Nemusíš na mě tak polopaticky, chemii a anglinu ovládám -:) Ne, teď vážně. V pohodě, takže o.k., u D-CATu byly všechny vstřiky uvnitř opatřeny DLCC vrstvou, tedy docela odolným materiálem, přesto šly (vinou bio nafty /nekvalitní nafty/) "do kytek? Nebo čím? Tohle zrovna u Toyoty nechápu.
A nebo D-CAT používal jinou generaci vstřiků? Měl jsem v životě jen tři naftová auta, 1x Volvo a 2x Octavii a se vstřiky naštěstí nic. Sedm let teď mám benzínová auta, tak diesely moc nenačítám.
Při mé smůle, kdybych tenkrát (2010) bral tu Toyku RAV, tak mi odejdou nejen vstřiky, ale i hlava s blokem.
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 24. 8. 2017 22:21
tento motor se začal spolu s ostatními vyrábět v roce 2005 s generací 1 vstřikovačů bez DLCC
upgrade vstřikovačů se montoval - gen 2 od roku 2009 (sol i piezo)
zhruba v roce 2006 už se vědělo že je malér a tak začala probíhat výměna solenoidových za G2, u pieza pouze probíhaly garanční výměny za stejný typ
u pieza neproběhl upgrade na DLCC - asi jsme Tě zmátl, promiň
ale od roku 2009 jsou tam konstrukčně zcela jiné piezovstřikovače používající mimo jiné DLCC - s těmito nejsou problémy
takže platí že u solenoidových začala náprava už v roce 2006 zatímco u pieza fakticky až v roce 2009
Bylo mi řečeno že Toyota provedla před zahájením prodeje testy českého paliva a že vzorky vyhověly .............. ale víme že realita je dost jiná (špatně skladovaná nafta, pančovaná nafta, kradená nafta, používá se kradený letecký petrolej atd.) Prostě zlaté české ručičky, s tím Japonci nepočítali :-)
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
Jopino
| 25. 8. 2017 05:24
Fajn, díky za informace. Výstižně vypichnuté :yes:
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 25. 8. 2017 08:12
není zač když vím rád povím
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
mrazik
| 25. 8. 2017 09:02
Presne jak pises. Ja mel 6 let 2.0 D4D 93kW jeste bez DPF a nebyl s timto motorem jediny problem. Co jsem i zjistoval od ruznych majitelu, s dvoulitrama problemy defacto nebyli. Zajimave take je, ze s vykonem 93kW to jelo vcelku dobre.
Bratr ma bohuzel D-Cat a uz menil tesneni pod hlavou, vsechny vstriky a je blizkovymene DPF, tam motor dostal sve povesti.
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 25. 8. 2017 09:55
dvoulitru bylo škoda že ho zrušili a nahradili potenciálně poruchovými motory od BMW - uvidíme
brácha - smůla - těch 130 kW bylo opravdu lákavých a na svoji dobu to bylo hodně a i dnes je to hodně .................
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
L@...
| 25. 8. 2017 09:39
Celý ten článek je jak z Blesku...bulvární obraty a dosti informací chybí úplně...
Skoro to vypadá jak cílená negativní reklama :-)
Jak píše WinDiesel, tak se Toyota od začátku snažila problémy řešit. Z počátku záručními výměnami, později pravidelnými úpravami motorů v průběhu produkce motorů, kdy byly tyto problémy potlačeny. Autor se tu vůbec nezmiňuje o rozdílech mezi motory 2.2 D-4D 100 kW a následně se 110 kW a to samé platí pro 2.0 D-4D 93 kW a později 91 kW.
Jinak na RAV4 2.2 D-4D 100 kW jsme odjezdili 170 tkm, pak přišla totální škoda a byla v roce 2013 nahrazena novou RAV4 2.2 D-4D 110 kW a také absolutně bez problémů...
Avatar - Katikakus
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
Katikakus
| 25. 8. 2017 09:58
Presne tak. Osobni zkusenost 2.2 D-4D v Avensisu, nutna vymena vstriku kvuli "ceske" nafte (tankovano pouze u Shell). Toyota vse vzala na sebe a na vlastni naklady vuz opravila.
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 25. 8. 2017 10:05
dobrý nebo špatný servis se neutají ...............
ale my tady máme schadewagen a Hnůjdai
hádejte kdo má v reálu nejhorší emise NOx?
7 z 10 nejhorších značka s kosočtvercem plus Draculawagen a zbytek značka sídlící v Žilině a Nošovicích (centrálu má v jedné vzdálené zemi)
velice mne překvapili u BMW, v prvních 5 nejlepších 3 vozy vše do limitu 80 mg/1 km
vyhrál Mercedes E se svým novým motorem, 25 mg/1 km
bravo Mercedes je zjevné že se limity dají splnit když se chce
lidový vůz si nyní vede velice dobře
vyšlo to včera na Autoforu
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
nippon
| 25. 8. 2017 12:52
V nemeckom teste vyhrali nemecké autá. Aké prekvapivé!
Avatar - WinDiesel
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
WinDiesel
| 25. 8. 2017 13:34
no promiň ale padni komu padni - toto byl test reálných údajů, ne žádné subjektivní pocity
pokud má BMW 80, Mercedes 25 a Mazda 100 - je to tak jak to je
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
nippon
| 25. 8. 2017 13:57
Ako vieš, že test nebol zmanipulovany?
Avatar - Hammunasakra
Náprava - výměna vstřikovačů za nové
Hammunasakra
| 26. 8. 2017 00:14
[odkaz]
Za mě dobrý
lada 2102
| 24. 8. 2017 20:16
2,2 130 kW, 3 roky, 150000 km bez problémů a víc mě nezajímá, většinou po 150-200 tis. km prodávám. Sice jsem jezdil většinou na "prémiovou naftu" , jen spotřeba se mi zdála vyšší.
Avatar - _Karel_
Nadpis
_Karel_
| 24. 8. 2017 21:11
Zase Machala přepsal titulek ze "super dieselová technika se špatnou pověstí" na tu kravinu? Ona měla Toyota více naftových průšvihů, že je tenhle největší?
Avatar - WinDiesel
Nadpis
WinDiesel
| 24. 8. 2017 22:23
Nějaké průšvihy by se našly ............. i u Landcruiserů. Ovšem Toyota a Japonci se vždy postavili problémům čelem, měnily se všechny potřebné díly v 3-leté garanční lhůtě a myslím že to je dost dlouhý čas na to aby se mouchy vychytaly. Velmi podobný přístup mají všechny japonské automobilky a jejich dodavatelé.
Nadpis
wlken
| 25. 8. 2017 09:05
To samé i u nechvalně proslulé benzínové 1ZZ-FE od Toyoty..byly problémy se zapékáním kroužků a materiálem válců a Toyota měnila lidem s vyplněnou serviskou zdarma polomotory dokonce i po sedmi letech!
Avatar - WinDiesel
Nadpis
WinDiesel
| 25. 8. 2017 10:00
Nebyla to jen Toyota, Subaru, Mazda ............ když byl problém tak měnili polomotor .......... třeba u 4-válce 3-litru Landcruiseru.
Ono to vypadá že zákazníci jsou pro Japonce důležití .................. a potom Evropani jdou a koupí si lidový vůz nebo schadewagen :no:
Avatar - lamal
Nadpis
lamal
| 25. 8. 2017 13:13
asi nenastava potrebny zvrat kedy sa im vysype koncern alebo ford a obratia sa im chrbtom... pripadne si uz diesel nekupia... aj ked u koncernu to je asi jedno >:D
Avatar - Floyd
Nadpis
Floyd
| 24. 8. 2017 22:49
Machala měl být už dávno nahrazen, dělá z Auto.cz akorát motoristický odpad.
Avatar - Hammunasakra
Nadpis
Hammunasakra
| 24. 8. 2017 23:45
:yes: :yes: :-!

Snad jen: Už udělal ;-\
Japonci
Jirik_H
| 24. 8. 2017 22:16
To je asi jediný motorový průšvih Toyoty na rozdíl od koncernu, BMW, kde je podíl průšvihů docela vysoký. Ovšem osobně nevím o žádném motorovém průšvihu Hondy. I její diesely jsou bez konstrukčních problémů.
Avatar - WinDiesel
Japonci
WinDiesel
| 24. 8. 2017 22:22
Nikdo není bez problémů. Honda má problémy od 2. generace svých motorů. Zeptej se v diesel centrech. (výroba vstřikování Bosch byla převedena z Japonska do Evropy).
Japonci
Jirik_H
| 25. 8. 2017 00:26
Jenže to je problém řádově menší než u jiných výrobců. Rozhodně se to nedá stovnávat s průserem made in Toyota.
Japonci
Jopino
| 25. 8. 2017 05:44
V HR-V jsou taky vstřiky Bosch, ale mám benzínovou verzi, ne i-DTEC. Čekal bych tam jiného výrobce, ale budiž. V servisu mi řekli, že jelikož je ten motor přímovstřik, tak Honda neměla jinou možnost (údajně je na tom Bosch s těmito typy vstřiků nejdál). Proč to píšu. Motor jako takový není téměř slyšet, ale ty vstřiky ano a docela dost (cvakání vyluzuje zvuk, jak by měl motor neseřízené ventily). Se zvyšujícími se otáčkami ten divný zvuk mizí, ale na volnoběch mě to docela překvapilo. Navíc, když jsou vstřiky i všechny "akční členy" obaleny tlumící hmotou.
Na Honda fóru zatím moc zmínek o problémech s i-DTEC motory není. Mám na mysli poslední generaci 1.6 (88 a 118 kw). Snad pár zmínek o turbu (Honeywell-Garrett). Ale možná je to tím, že ty problém nejsou tak masové, težko říct.
Avatar - WinDiesel
Japonci
WinDiesel
| 25. 8. 2017 09:56
možná jsou vstřiky piezo, piezo rádo cvaká, benzín nebo nafta není v tom už velký rozdíl, jen tlaky jsou u benzínu 10x nižší .....
Japonci
Jopino
| 25. 8. 2017 10:55
Asi ano, co jiného by ten zvukový "marast" způsobovalo :yes:
Avatar - .StenLi.
Chudak VW
.StenLi.
| 25. 8. 2017 10:44
Na rozdiel od VW ma vsak Toyota nahradu v podobe hybridov a nove modely uz diesle ani nemaju/nebudu mat..
Avatar - WinDiesel
Chudak VW
WinDiesel
| 25. 8. 2017 13:37
no vyřadit diesely z nabídky a nahradit je stejně drahými nebo dražšími hybridy Toyotu na vrchol žebříčku prodejů katapultovat nebude
nejlepší je mít širokou nabídku ať si každý vybere
benzínové a dieselové mikrohybridy s 48V sítí hybridy od Toyoty upozadí
Chudak VW
martinST
| 25. 8. 2017 13:55
Souhlas s tím, že vyřadit diesly z nabídky je hloupost. Jako služebák, který stráví 80% času na dálnicích je diesel pořád nejlepší možná volba. Ale nevím proč by měly micro-hybridy upozadit hybrid od Toyoty? Ten princip a systém je natolik odlišný (neumí čistě elektrický režim), že si konkurovat nebudou. Tam jde čistě o kosmetické úspory paliva při normovaných testech. Neříkám, že to je špatná cesta, ale nebude si konkurovat s full-hybridy Lexus/Toyota ani ostatních výrobců. (Ioniq např.)
Avatar - .StenLi.
Chudak VW
.StenLi.
| 26. 8. 2017 10:23
Bude to uplne to najlepsie co Toyota moze spravit a zase raz ju budu vsetky automobilky nasledovat s niekolko rocnym meskanim. Toyota auris hybrid stoji s automatom menej ako ekvivalentny 2.0 siesel s manualm, takze volba je jasna a hybrid je oooovela spolahlivejsi a lacnejsi na udrzbu (cely HSD je bezudrzbovy, meni sa len motorovy olej).
Microhybridy su papierovy trapas VW, premenovany a upraveny fail menom start/stop ktory sa tak chce tvarit ze nezaspal vyvoj.. je to ako e-loop od Mazdy ktora uz zhodnotila ze nesetri palivo a stopla ho. Full hybrid je jediny hybrid ktory chces ;-) ver mi. A na dialnici hybrid dosahuje podobne hodnoty spotreb ako diesel s automatom, bez strachu o turbo, vstreky, dpf, dvojhmotak..
Není to takový šrot jak každý tvrdí
djmicho
| 24. 5. 2018 12:37
Jen bychbmožná dodal, že ta výdrž vstřikovačů, filtrů atd je opravdu jen o dobré naftě, protože podle těhle článků se mi 2.2 D-Cat už měl před 300tis. Km rozsypat ;-) PS: těsnění pod hlavou, vstřiky, čerpadlo i turbo původní...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku