to tahanie brucha po zemi zase len nahrava SUVeckam.. pritom kedysi mali aj bezne vozy slusnu svetlu vysku ... nechapem preco dnesne osobaky sa uz musia niektore doslova plazit po zemi ...
kto na to ma ten si dnes uz urcite kupi SUV ... vsetko k tomu smeruje... nizka svetlost stve aj mna... hned by som si dal aspon nejake vyssie pruziny ... akoze obcas ma to hodne stve .. feldu na diskoch 14tkach co som mal predtym tak ta bola skoro ako offroad... panecku ta sla suverenne cez akykolvek "teren" ... lenze teraz co uz mam to polo tak to je mimo kvalitnu cestu uz uplne nepouzitelne ( jazdit s nim k tete na zahradu je pre mna utrpenie ) ... chybaju mi na trhu hlavne male sikovne SUVecka.. nieco na sposob vitary alebo skor este na sposob toho predosleho ignisu .. proste nieco co nestoji 20 tisic v zaklade ale neico sikovne male 5 dverove a za dostupnu cenu povedzme bezneho maleho vozu...
Ne každému se líbí vysoká auta SUV. A rozhodně to není o tom, jestli na ně někdo má nebo ne. Ten, kdo nejezdí do lehkého terénu a líbí se mu nižší sportovnější auta (např. pro výrazně lepší jízdní vlastnosti) si SUV normálně nekoupí. Navíc, ne každému vyhovuje alpinismus při nastupování do vyšších aut. Lidé s naprosto běžnou výškou okolo 175 cm mají u těchto aut problém posadit se rovnou na sedačku, protože je pro ně zkrátka nepřirozeně vysoko.
nejvíc to chtějí partnerky podnikatelů, aby ostatní baby okolo věděly jak mazaně si to ona dovedla zařídit. vysvětluje to bezpečností pro svá děcka a budoucí parchanty při případné havárii, v čemž má vzhledem ke svým řidičským schopnostem pravdu
Ani nápad, že bych tě chtěl přesvědčovat na SUV, ale to s tím nastupováním - nepleteš si to s Tatrou 815? Já měřím 170cm, a do SUV se mi nastupuje daleko pohodlněji, než do běžného auta.O nějakém alpinismu nemůže být vůbec řeč. A opakuji - měřím jen 170cm.
Ne. S ničím si to nepletu, ale přirovnal bych to k nastupování do OT64. Měřím o pár cm víc než ty a do většiny SUV se mi přesto nastupuje daleko hůř, než do většiny běžných aut. SUV mají sedačky nepřirozeně vysoko, tudíž si musím při nastupování stoupnout i na špičky, sednout si na bok sedáku, protože posadit se rovnou doprostřed (jako u běžných aut) nejde a přitom u některých typů výrazně sklonit hlavu, abych si ji neurazil o střechu (což se mi párkrát skoro stalo). Zkrátka zbytečně složité a nepřirozené pohyby. Dnes již mám díky těmto autům averzi vůči prakticky všem vyšším vozidlům a odmítám s nimi jezdit. Když mi někdo nabídne odvoz s SUV, raději jedu některým ze svých normálních aut.
Sedačku máš tak vysoko, jak sis ji nastavil, ne? Nebo na ni nedosáhneš a boucháš se o střechu i v nejnižší poloze? Jak se ti tam pak vejde hlava za jízdy (nebo i v nižších autech)? Sám při nastupování typicky začínám nohou, ne zadkem. Co může znepříjemnit nastupování, je vystouplý, vysoký práh.
Tohle mi připomnělo test Q7 od Chvály, kde na začátku nastupuje s plnýma rukama. Nepřijde mi, že by byl nějak zvlášť vysoký. A zapluje tam bez akrobacie. [odkaz]
Ok, je možný, že zrovna tobě se do nich nastupuje blbě, ale většina to má opačně a třeba pro mě je nastupování nejzásadnější (a možná jediný) argument, proč bych event. možná jednou byl ochoten jít do SUV.
Sorry, ale to dělení zdejších diskutérů na "Škodomily" a "Škodonenávistivce" mi připadá neuvěřitelně ubohé. Prostě když se mi něco z produkce Škodovky zamlouvá, tak to tady klidně přiznám, a když mě s něčím naštvou, tak si vůči nim neberu servítky (samozřejmě v rámci slušnosti). Je snad na tom něco špatného? :-O
P.S. Nejvíc mě ale na tom tvém příspěvku nadzvedlo to použití příkladu vyvraždění redakce Charlie Hebdo islámskými teroristy. To je fakt hnus, z toho zase bleju já!
Zastávat se novinářského odpadu , který je schopen při srovnávacím testu jen proto,
že je podplacený VW dát za škrabku ve výbavě klidně stejně plusových bodů a teď mne nechytejte za slovo jako pohon 4x4 u konkurence je hnus ... každý plevel se musí vytrhnout i s kořenem ...
A napsat článek o tom, že byl někdo spravedlivě odsouzen za emisní levárny VW a spol ?
Kdepak , to bude raději článek o prodeji Alfy či Maserati ....Ale o tom , že až VW nafasuje
všechny ty pokuty a nikdo se jich nebude ptát zda chtějí či nechtějí prodat a prostě jim
to seberou ...to ne .. to by vyschlo korýtko..
Jsi dementní se svými příspěvky. Znovu tě upozorňuji, že tohle je trestný čin, zřejmě to při své omezenosti nejsi schopen poznat, ale připrav si doklady o své nesvéprávnosti až PČR zaklepe.
Na tuto se už dá trochu koukat. Pořád to jsou jen velmi lehké kosmetické úpravy, chtělo by to zásadní změnu ultranudného škodováckého designu. Vypadá ale nesrovnatelně lépe než současná, ze všech stran osekaná Jánošíkovou valaškou. Například ty dva hrozné záseky v pátých dveřích u současných škodovek jsou vrchol nevkusu.
Toto a nová Fabie? Předek vzaný ze Superbu, celý bok je nová Ibiza s prolisy ze současné Fabie. To už to vážně Auto.cz nemá o čem psát, než si cucat novinky z * a přebírat články za Světu motoru?
Pro mě je to jedna z nejvíc zbytečných stránek o autech. A to jste kdysi patřili k těm nejleším. :no::no::no:
Nevím, co s ní máte, mně se zalíbila hned na první pohled, takže jsem si ji před pár měsíci i pořídila a nemůžu si stěžovat. Skvělé ovládání, odpružení a v kabině je hezky ticho, i když na to šlápnu na dálnici. Konkrétně jsem kupovala tady - [odkaz] - a mohu jen doporučit :-) Spokojenost ve všech ohledech :-)