Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toto je nejmenší český náklaďák. Jmenuje se Zebra! Co umí česká multikára?

Že jsou české náklaďáky jen tatry, liazky a avie? Ani omylem!
Zpět na článek
29. 8. 2017 20:29
Avatar - Bubáq
27. 8. 2017 08:45
Takové to letní počteníčko
A co převodovka, kdo tu dodává? Co nápravy? dělají si je sami? Co vlastně sami vyrábí? A jak se firma jmenuje? Kde vlastně sídlí (Pardubicko je poměrně rozlehlý kraj). Kde berou sedačky? Kdo dodává hydrauliku? Jak je to se spolehlivostí auta samotného a jeho hydro--výbavy zvlášť? Napadlo mě ještě více otázek, které by pomohly rozkrýt zde tajemně podané zákulisí výroby v údajně nejmenší automobilce v ČR. Ale co, Svět motorů ví, že jeho čtenáře podobné otázky nenapadají ani netrápí, proč tedy odpověďmi na ně zbytečně znepřehlednit text, kde nezapomenutelnou je zmínka o tom, že VM Motori dodává motor Jeepu... :'-(
Rozbalit vlákno
1
28. 8. 2017 07:30
Re: Takové to letní počteníčko
Žádné zázemí výroby není. Zebra Group sídlila ve Vysokém Mýtě a většina výroby probíhala v prostorách fy. Nipass. Majitel Nipassu se rozhádal s citovaným p. Řihákem a vyházel pracovníky Zebry od strojů i stolů na hodinu, takže v současnosti p. Řihákovi zbyly tak dvě garáže na montáž a sklady v bordelu. Ono když řídíte výrobní firmu tak, že jednou za čtrnáct dní si vezmete kabát a bílou šálu a milostivě si uděláte výlet z Práglu na vesnici, tak to musí přinést zasloužené výsledky.
Avatar - KANKUNEN
27. 8. 2017 09:01
Lempli, čtěte to po sobě
Od kdy diesel točí 6200 otáček :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
27. 8. 2017 09:05
Re: Lempli, čtěte to po sobě
Ten náš český to umí a Babiš získal neoprávněně dotaci (kterou ale nezískal vůbec, protože Čapí hnízdo nebylo jeho!). To jsou ti presstituti.
27. 8. 2017 09:02
Připomíná pandur...
není to ten pandur, které celkem nedávno zničila matka s dítětem v osobáku, až z pandurů začaly létat třísky z dřevotřísky? :-) :-) :-) Autore, autore, ty jsi ale mamlas.
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2017 09:31
Jenže kolik takovým mercedesem odvozíte odpadků?
Ta činí 1,6 milionu korun bez daně. „Čtenáři si asi řeknou, jak je možné, že to stojí jako pěkný mercedes. Jenže kolik takovým mercedesem odvozíte odpadků?“

Myslím že dost

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2017 11:17
Re: Jenže kolik takovým mercedesem odvozíte odpadků?
:-) ZASE TEN KALOUSEK
27. 8. 2017 11:52
Re: Jenže kolik takovým mercedesem odvozíte odpadků?
Hodně hloupé zdůvodnění o tom odvozu. Je to o sériovosti výroby, tohle je skoro kusovka. Např. německý Multicar má mnohem větší objem výroby a cena je přitom zhruba stejná.
27. 8. 2017 15:26
Re: Jenže kolik takovým mercedesem odvozíte odpadků?
Kusová výroba vždy stojí majland. U nás kupovali motorový zametač Dulevo s tromi kefami ovládanými bowdenmi! a jednoválcovým 350 kubíkovým motorom! Cena 19-tisíc € bez DPH!!!
Takže aj všelijaké superautá vlastne nie sú hodné tých peňazí. Platí sa za exkluzivitu!
Avatar - WinDiesel
27. 8. 2017 11:19
3-LITROVÝ MOTOR
Jakkoli nám zmatený redaktor příliš přesných informací nedodal, snad můžeme uvěřit tomu že je v tom 3-litrový motor.
Pokud tedy, zdá se že tady downsizing nefunguje.
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2017 13:13
Redaktizátor sobě vlastní
Snůška pisálkovo dojmů, polojmů a kravinojmů, nebo letní okurkáč???
I ve Světě motorů před třiceti lety to bylo lepší.
Pro příklad: Co vlastně má za kabinou??? Hydraulickou ruku, nebo hákový nosič kontejnerů? Na fotce je něco, a v textu taky něco ... Hlavně plácá o historii, a podle současnejch znalostí, bych mu na to nevsadil.
Rozbalit vlákno
1
27. 8. 2017 19:17
Re: Redaktizátor sobě vlastní
Primárně to byly sklopky a nosiče příslušenství - sypače a pod.. vyrobil se i kus s přední sekačkou na příkopy, ale ta se nakonec sundala, protože na auto byla těžká a celé se to kroutilo. Byl i kus s hydraulickou rukou.
Avatar - praděda7
27. 8. 2017 13:24
Revoluční husité....
...boj mezi desetitisíci revolučních husitů a katolíky, který později vstoupil do dějin jako bitva u Lipan.
....dnes již víme, že husité byli obyčejní bandité a že revolucionáře z nich udělali bolševici, protože jim to pasovalo pro jejich dogma o třídním boji...autore... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2017 16:03
ZEBRA GROUP více info
Myslím, že pro běžného čtenáře je informací o vozidle Zebra dostatek a pro další se mrkněte na jejich web: www.zebracar.cz
Kdo chce vidět Zebru naživo může už nadcházející týden navštívit Jičínský Veletrh (v areálu fy. KOBIT).
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bubáq
27. 8. 2017 17:07
Re: ZEBRA GROUP více info
Dik za velmi užitečné info!
27. 8. 2017 19:01
Re: ZEBRA GROUP více info
Ďakujeme Tommymu za reklamnú forsáž! ;-)
Avatar - KubikCv
29. 8. 2017 00:26
Re: ZEBRA GROUP více info
Manželka obsluhy kotle...Choť to*** >:D
27. 8. 2017 19:08
Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
Měl jsem tu čest ve firmě Zebra chvíli pracovat. V současné době firma nevyrábí, rozhádali se spolumajitelé a pracovníci Zebry byli vyhozeni ze svých pracovišť - tedy ti, kteří tam ještě zůstávali. Jednání asi jako v roce ´95. Jinak Zebra zatím celkem usmolila do 22 kusů aut a tyto auta jsou přímým pokračovatelem užitkových aut Magma.
Rozbalit vlákno
6
27. 8. 2017 19:28
Re: Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
Magma měla jeden podstatný a dost velký nedostatek. Malý rejd, prostě moc velký poloměr otáčení. Např. pro údržbu chodníků na sídlištích třeba v zimě nepoužitelné. Pokud se tohle nezměnilo, tak se Multicar, i když v kvalitě taky dost kulhá, o svou pozici bát nemusí. Nebo se to změnilo? A pokud zavedou filtr pevných částic, je to na další problém. Při obvyklém provozu těchto vozidel (většinou krátké trasy) je jeho vypalování problematické. Což mohou potvrdit i majitelé vozidel Multicar z několikaleté praxe.
27. 8. 2017 19:34
Re: Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
Je to úprakticky komplet výkresová dokumentace z Magmy, jenom kabina byla vytuněna. Na fotkách je jeden z posledních kusů, ten se sekačkou. nandávala se na přední desku a ovládání bylo v područce, která se lámala na zinkovém kloubu. Prostě taková partyzánština. Jo, filtr tam je. Ale dobrá zkušenot - člověk nemá zapínat svářečku, dokud nemá podepsaný platový výměr.
27. 8. 2017 19:39
Re: Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
Dík za info. Pokud ten rejd skutečně zůstal stejný, tak chudáci zákazníci kteří o tom nevědí a zjistí to až po koupi. A sekat trávu s Magmou si neumím představit.
28. 8. 2017 07:43
Re: Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
No, majitelé byli takoví hauři, že auta dávali do pronájmu. Když se jedno vrátilo po jedné zimě, kde na něm byl sypač se solí, tak se projevila kvalita konstrukce v celé kráse. Holt antikorozní ochrana velká NULA, hliníky zoxidované, hnít začala i kabina zevnitř, jak tam chlapi lezni v botách od soli. Geometrie v 3,14či a na tachometru 3000 km (ale ten snad nefungoval). Ono vyrobit sporťáček, který jezdí jen když je pěkně je něco jiného, než pracovní stroj.
Avatar - mariov8
28. 8. 2017 09:03
Re: Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
Filtry pevných částic jsou průser pro všechna vozidla, která více pracují než jezdí. U některých výrobců se dá alespoň sehnat řídící jednotka pro kontrolu a ruční vypalování filtru obsluhou, z malých vozidel to určitě umí Sprinter. U velké části těžších vozidel se dá stav filtru už kontrolovat průběžně, jestli teda obsluha na to bude mít mozkovou kapacitu. Jinak takové vozidlo musí co chvíli do servisu, protože motor je v nouzovém režimu nebo se objevují i zásadnější komplikace.

Na pracovní stroje na podvozcích automobilů emisní legislativa posledních 10 let bohužel vůbec nemyslela! Ale co bychom chtěli když v Evropě vládnou bezdětní zelení socialisté s pracovní zkušeností leda z neziskovek přesouvajících dotace...
Avatar - Barry Lyndon
28. 8. 2017 11:44
Re: Zebra nevyrábí, nemá za co, s kým a kde.
smrady a jedy z dieselů škodí daleko nejvíc právě dětem, ty bezdětný socialisto... :no:
27. 8. 2017 20:16
zebra nevyrábí
možná by stálo za zmínku že pan majitel a pan rádoby šéfkonstruktér jsou oba velcí vyčůránci,jeden se snaží obrat druhého,a hlavně neplatí za zaměstnance soc.a zdravotní,a ještě vás každý měsíc zkouší okrást o část výplaty,.opravdu férový zaměstnavatelé .všem tuto firmu doporučuji >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
28. 8. 2017 11:44
Re: zebra nevyrábí
že si niekto takéto praktiky vôbec dovolí,keď je problem zohnať normálneho človeka na prácu a nieto ešte nejakého lepšieho zvárača,či nástrojára.... nikomu nič zlé neprajem,ale tý dvaja majitelia asi dostali čo si zaslúžili ako tu píšeš.
28. 8. 2017 14:34
Uživateli Welder74 prosím o info
Nevím kdo se schovává pod přezdívkou Welder74 a mrzí mne Vaše negativní komentáře. V lecčems máte pravdu, ale některé Vaše komenty a informace jsou zkreslené. Výroba naštěstí jede dál i bez Nipassu a asi je to tak lepší?!
Tommy Forsage alias Tomáš Přívozník, technik fy. Zebra
Rozbalit vlákno
5
28. 8. 2017 15:55
Re: Uživateli Welder74 prosím o info
Můžete být prosím konkrétní v čem pravdu má a v čem nemá? Takhle je to o ničem.
28. 8. 2017 16:06
Re: Uživateli Welder74 prosím o info
Skorokolego, pracoval jsem ve fy. Zebra dost dlouho, abych mohl poznat všechny spolupracovníky. Vaše jméno mi je neznámé, tedy předpokládám, že Vás p. Řihák najal po incidentu s majitelem fy. Nipass. Doporučuji Vám tedy z vlastní zkušenosti - pečlivě si ohlídejte pracovní smlouvu a platový výměr, zavolejte na OSSZ, jestli jste registrován a na svoji ZP, jestli je za Vás placeno pojištění. Pište si pečlivě odpracované hodiny a kontrolujte výplatnice. Good luck! Jo, jestli jsem neměl v něčem pravdu tak to auto na fotkách není to se sekačkou - to mělo mailer. Nicméně má rádio nahoře, tedy je to to poslední vyrobené.
28. 8. 2017 23:05
Re: Uživateli Welder74 prosím o info
Pro upřesnění, jsem zaměstnancem u fy. Zebra od 5/2016 tzn. když se začínalo vyrábět v Nipassu a jsem jejich 2. zaměstnanec v pořadí od rozběhu (jsem v Praze), takže asi vím více než Vy... Navíc pokud mne neznáte a nepoznáváte ani podle fotek v tomto článku, tak to není moje chyba a Vy se zatím pořád schováváte za přezdívkou.
Několik Vašich nepravd o tomto voze z článku: toto vozidlo není poslední vyrobené, ale v dubnu předané zákazníkovi a pro článek použité kvůli dostupnosti z redakce a nese na sobě poslední inovace, tudíž nejvhodnější pro prezentaci.
Souhlasím s Vámi, že nebylo dobré vyrábět v Nipassu, že tam nebylo prostě dobré prostředí, ale jinak já jsem šťastný zaměstnanec a hledím dopředu a věřím, že po vysvobození z Vys. Mýta v lepší zítřky.
Každopádně také souhlasím, že v určitých částech pokulhávala kvalita zpracování a nebyl na to ze strany fy. Nipass brán zřetel, protože se majitel Zebry nechal opíjet rohlíkem, že to není jejich chybou...
Avatar - KubikCv
29. 8. 2017 00:29
Re: Uživateli Welder74 prosím o info
se ti ta reklama moc nepovedla >:D tak snad nekrachnete >:D
29. 8. 2017 19:19
Re: Uživateli Welder74 prosím o info
Aha, Vy jste technik z Prahy a o zázemí a kvalitě výroby ve VM nic nevíte. Tak to potom jo. To potom platí to samé co o manekýnech s bílou šálou kolem krku.

Ale chápu, také by se mi nelíbilo, kdyby mi někdo pod placené PR psal negativy. Ale to je holt KARMA! A pokud by někdo chtěl pořádnou recenzi, tak ať si zavolá do AVE Kladno. Tak ještě jednou - Hodně štěstí! :-)
29. 8. 2017 20:29
komentář
Pracoval jsem v Zebře 9měsíců,bylo tam kupa schopných a kvalitních lidí,ale díky arogantnímu jednání obou společníků a doprošování se o peníze skončili.myslel jsem si že se budu podílet na něčem fakt dobrém,ale musel by to řídít někdo jiný.
Rozbalit vlákno
0