Jen tu není napsáno, zda je možné autobus provozovat bez nutnosti jeho nabíjení z el. sítě. Vlatně tu není popsáno skoro nic. Jen je vidět, že to je autobus z Vyského Mýta, ale není už vidět, jestli el. výzbroj dělala Škoda Plzeň-Ostrov nad Ohří.
Je dost možné, že diesel bude skoro pořád provozován v optimálním režimu, tj. s nejlepší účinností (nejmenší spotřebou), a tím i vyladěnými emisemi a také hlukem (snadno proveditelné tlumení rezonancí jedné frekvence).
Jo jo, dobrá připomínka - děkuji. (Třeba originál článku o prototypu VW z r.81 jsem taky našel).
Vypadá to, že diesel by mohl mít místo ztrátové aut. převodovky el. generátor dobíjející relativně malý v čl. zmíněný meziakumulátor (jistě relativně malý), z něhož už trakci "dýchá" el. motor. Pro rovinaté prostředí Českých Budějovic je to ideální. Ale i v kopcovitých městech jako je Praha nebo Brno to může úspěšně jezdit.
Co se prostoru týče, pasažeři vůbec nepoznají, že jde o jiný než čistě dieselový zpřevodovaný pohon - narozdíl od směšných čistých elektrobusů.