Novinky
Tohle jsou nejprodávanější vozy v Evropě. Jsou mezi nimi i dvě Škodovky, Octavia ale klesá
51 komentářů
Pro objektivitu by bylo dobré ve statistice uvádět, kolik kterého typu se prodalo v domovské zemi, té které značky.
Pro začátek by stačilo přepsat celou tabulku = ne jen prvních 30 😉
Když tě zajímaj podrobnosti nečti ACZ který si z nějakýho záhadnýho důvodu řiká nejlepší jízda na webu a mrkni na originál [odkaz]
Když tě zajímaj podrobnosti nečti ACZ který si z nějakýho záhadnýho důvodu řiká nejlepší jízda na webu a mrkni na originál [odkaz]
Octavia zabere tím správným směrem a spadne tohle auto, který je dobrý tak nanejvýš pro
Český Pepíky a jejich tlusté Mařky do druhé desítky kam patří... .
Český Pepíky a jejich tlusté Mařky do druhé desítky kam patří... .
Konkurencia z D3 sa ani neobjavila v tabuľke 😊
A3 je o triedu a par priecok nižšie...
A3 je o triedu a par priecok nižšie...
Cčko je z D3 nejlepší tak trochu jenom díky metodě označování modelů jednotlivých výrobců. Merc dává pod C všechny karosářské varianty (sedan, kombi, coupé) kdežto BMW i Audi oddělují coupé do samostatné řady (4er, A5) a ty se pak vykazují samostatně. Pokud se ve střední třídě posčítá 3er a 4er resp. A4 a A5, tak je rázem všechno jinak a Cčko je poslední z D3.
[odkaz]
[odkaz]
Kterej ňouma stvořil ten titulek! Vždyť o tom článek vůbec není!! Okamžitě vyhodit!!!
To jste na tom fakt tak špatně, že si ke zvyšování čtenosti musíte pomáhat takovýma lacinýma podpásovkama?!? Je mi z vás zle!!!
Machala dovedl web na samé dno žurnalistiky, je nejvyšší čas si to přiznat. Každý den navíc tuto agónii jen prodlužuje.
To jste na tom fakt tak špatně, že si ke zvyšování čtenosti musíte pomáhat takovýma lacinýma podpásovkama?!? Je mi z vás zle!!!
Machala dovedl web na samé dno žurnalistiky, je nejvyšší čas si to přiznat. Každý den navíc tuto agónii jen prodlužuje.
si radostí růžový Korejský soused vede s českým kombíkem v celé Evropě tak špatně??? 😉
Protože se prodává asi měsíc a tohle je bilance za prvních 7 měsíců? 😄
Ten český kombík neber tak doslova, zjednodušíme to tedy na: "Jak to že si dobrosrdečný Korejský soused se svými značkami vede v Evropě ne moc dobře?"
Fakt netušim = přemejšlim kdy a jestli sem s něčim korejskym vůbec jel 😄
A nejlepší český kombík = je až tahle new generace = u který bych určitej nárůst prodejů docela očekával
Struktura prodejů se mění = nárůst prodejů SUV a propad všeho včetně Golfu bude nejspíš dál pokračovat. Sem docela zvědavej kam to dojde
A nejlepší český kombík = je až tahle new generace = u který bych určitej nárůst prodejů docela očekával
Struktura prodejů se mění = nárůst prodejů SUV a propad všeho včetně Golfu bude nejspíš dál pokračovat. Sem docela zvědavej kam to dojde
bo Korejský soused je picza. Lacinný okopáváč kotníku co nic neumí >😁 Lidem už to docvaklo 😉 Gratulace úspěšným :-!
Hodne me prekvapuje, ze v evropskem meritku je Sportage pred Tucsonem a jeste vic me prekvapuje ten obrovsky propad Tucsonu... Obrovsky myslim v souvislosti s rostouci popularitou SUV...
jak dobře si stojí Opel. Je vidět, že podle prodejů v Česku si člověk nesmí dělat falešné závěry
Moje auta v ni vubec nejsou. U Mitsu to chapu, ale BMW?
Lowcos Rapid si polepšil o 2 místa = na 53.
Sup spadnul z 54. na 61.
Už sem vyrovnanej = tak už to můžeš smazat 😄
No a výsledek ? Octa se nám pořád drží v třídní elitě, kousek za Astrou, kousek před Focusem, přičemž jedinou konkurencí, která jí hrozí dotažením, je výrazně rostoucí Megane. Ostatní, v diskusích "mnohem lepší" (308, Leon, nejúspěšnější z japonců Auris) si o tom mohou nechat leda tak zdát. No a pro "nejlepší nejen kombíky všech dob" už to není ani tak otázka snění, jako spíš halucinogenního blouznění. 😉
Clio mě nebere = a podstatnej je trend = a ten už delší dobu vypadá.. 😉
Já vim že VW se jen tak nedá [odkaz] aspoň tady na ACZ 😄
Uvidíme jaký budou roční čísla = jestli letos už Wulling Hongguang ten Golf dá nebo ne = co myslíš? 😉
Sem spíš zvědavej kde to skončí = jak moc převezmou prodeje SUV teda spíš jejich napodobeniny
Takže propad o tolik % jako má C4 = to je pád do hlubin? 😄
2005: 206.759
2011: 113.565
2016: 46.939
1-6 2017: 19.473 a -32%
(dle carsalesbase, protože focus2move nemá historická čísla)
Výsledkem je 15. místo v segmentu, to jsou ty hlubiny. Takže ano, to je ukázkový pád do hlubin.
Jasně že bys tam našel taky nějaké vlny... ale ne propad na čtvrtinová čísla.
U tý 307-8 je to zajímavý = je to stejná technika a dřív myslim tak zásadní rozdíly nebyly. Golf Leon se prodejně naopak přibližujou
Uvidíme co udělá až na stejný technice bude i Astra 😉
Leona bych nechal stranou, SEAT je příběh sám o sobě.
A kouknul sem taky na čísla = zatimco Golfu berou čísla SUV a uvidíme kolik T-Roc, C4 vzal nejvíc C4 Cactus = žádný SUV ale jen jiná varianta = 70-80 tisíc ks ročně
mínusuje ... to je origo lidský odpad