Novinky
Tohle jsou nejprodávanější vozy v Evropě. Jsou mezi nimi i dvě Škodovky, Octavia ale klesá
51 komentářů
si radostí růžový Korejský soused vede s českým kombíkem v celé Evropě tak špatně??? 😉
Ten český kombík neber tak doslova, zjednodušíme to tedy na: "Jak to že si dobrosrdečný Korejský soused se svými značkami vede v Evropě ne moc dobře?"
Pokud je pro tebe 10,9 "skoro" 15, tak by široká veřejnost jistě uvítala, kdybys tvořil třeba sazby DPH. 😉 Ale jo, pro Golf to "skoro" pád je. Jenom mi ten odstup od třetího místa nějak nesedí s tím, kterak si tu relativně nedávno protínal křivky vzestupů a pádů. Nemělo by Clio už sedět na trůně ?
bo Korejský soused je picza. Lacinný okopáváč kotníku co nic neumí >😁 Lidem už to docvaklo 😉 Gratulace úspěšným :-!
Octavia zabere tím správným směrem a spadne tohle auto, který je dobrý tak nanejvýš pro
Český Pepíky a jejich tlusté Mařky do druhé desítky kam patří... .
Český Pepíky a jejich tlusté Mařky do druhé desítky kam patří... .
Jj Okta i Fabka klesaj
Lowcos Rapid si polepšil o 2 místa = na 53.
Sup spadnul z 54. na 61.
Lowcos Rapid si polepšil o 2 místa = na 53.
Sup spadnul z 54. na 61.
Pro začátek by stačilo přepsat celou tabulku = ne jen prvních 30 😉
Když tě zajímaj podrobnosti nečti ACZ který si z nějakýho záhadnýho důvodu řiká nejlepší jízda na webu a mrkni na originál [odkaz]
Když tě zajímaj podrobnosti nečti ACZ který si z nějakýho záhadnýho důvodu řiká nejlepší jízda na webu a mrkni na originál [odkaz]
Je potřeba definovat pád a hlubiny. Pád bych viděl tak -15% a hlubiny... no, to je asi relativní... z pohledu Octavie bych viděl jako hlubiny vypadnutí z top 5 ve třídě. Udržení se v top 10 celkově není samozřejmost.
Kterej ňouma stvořil ten titulek! Vždyť o tom článek vůbec není!! Okamžitě vyhodit!!!
To jste na tom fakt tak špatně, že si ke zvyšování čtenosti musíte pomáhat takovýma lacinýma podpásovkama?!? Je mi z vás zle!!!
Machala dovedl web na samé dno žurnalistiky, je nejvyšší čas si to přiznat. Každý den navíc tuto agónii jen prodlužuje.
To jste na tom fakt tak špatně, že si ke zvyšování čtenosti musíte pomáhat takovýma lacinýma podpásovkama?!? Je mi z vás zle!!!
Machala dovedl web na samé dno žurnalistiky, je nejvyšší čas si to přiznat. Každý den navíc tuto agónii jen prodlužuje.
Cčko je z D3 nejlepší tak trochu jenom díky metodě označování modelů jednotlivých výrobců. Merc dává pod C všechny karosářské varianty (sedan, kombi, coupé) kdežto BMW i Audi oddělují coupé do samostatné řady (4er, A5) a ty se pak vykazují samostatně. Pokud se ve střední třídě posčítá 3er a 4er resp. A4 a A5, tak je rázem všechno jinak a Cčko je poslední z D3.
[odkaz]
[odkaz]
Tak nějak nechápu,proč je v titulku zmínka o škodofkce,když článek (pořadí značek,modelů)o škodofkce vůbec není..
Hodne me prekvapuje, ze v evropskem meritku je Sportage pred Tucsonem a jeste vic me prekvapuje ten obrovsky propad Tucsonu... Obrovsky myslim v souvislosti s rostouci popularitou SUV...
Když chceš tasit tuhle kartu, tak Golfu neberou čísla jenom SUV, ale taky Golf Plus a následně Sportsvan. Žádná SUV ale jen jiné varianty = klidně i přes 100t ročně.
tak ty jen informuješ o pravdě, která je podložena statistikou a ta Škodomilská verbež tě
mínusuje ... to je origo lidský odpad
mínusuje ... to je origo lidský odpad
308 šla ze 150 v roce 2011 na 200. Golf šel z 494 na 492. 2005 byl Golf 487t.
Jasně že bys tam našel taky nějaké vlny... ale ne propad na čtvrtinová čísla.
Jasně že bys tam našel taky nějaké vlny... ale ne propad na čtvrtinová čísla.
Skoro 11%. Já bych 11 pád neříkal, ale jo, je to dost, takže nebudu protestovat, pokud tomu tak bude říkat někdo jinej.
Tuším... a vím kam jít pro čísla
2005: 206.759
2011: 113.565
2016: 46.939
1-6 2017: 19.473 a -32%
(dle carsalesbase, protože focus2move nemá historická čísla)
Výsledkem je 15. místo v segmentu, to jsou ty hlubiny. Takže ano, to je ukázkový pád do hlubin.
2005: 206.759
2011: 113.565
2016: 46.939
1-6 2017: 19.473 a -32%
(dle carsalesbase, protože focus2move nemá historická čísla)
Výsledkem je 15. místo v segmentu, to jsou ty hlubiny. Takže ano, to je ukázkový pád do hlubin.
jak dobře si stojí Opel. Je vidět, že podle prodejů v Česku si člověk nesmí dělat falešné závěry
Netušim kolik klesly prodeje C4 = ty jo?
Takže propad o tolik % jako má C4 = to je pád do hlubin? 😄
Takže propad o tolik % jako má C4 = to je pád do hlubin? 😄
To by rozhodně uvítala = hned by byla jedna sazba DPH a razantní snížení sociálního 😄
Clio mě nebere = a podstatnej je trend = a ten už delší dobu vypadá.. 😉
Já vim že VW se jen tak nedá [odkaz] aspoň tady na ACZ 😄
Uvidíme jaký budou roční čísla = jestli letos už Wulling Hongguang ten Golf dá nebo ne = co myslíš? 😉
Clio mě nebere = a podstatnej je trend = a ten už delší dobu vypadá.. 😉
Já vim že VW se jen tak nedá [odkaz] aspoň tady na ACZ 😄
Uvidíme jaký budou roční čísla = jestli letos už Wulling Hongguang ten Golf dá nebo ne = co myslíš? 😉
Fakt netušim = přemejšlim kdy a jestli sem s něčim korejskym vůbec jel 😄
A nejlepší český kombík = je až tahle new generace = u který bych určitej nárůst prodejů docela očekával
Struktura prodejů se mění = nárůst prodejů SUV a propad všeho včetně Golfu bude nejspíš dál pokračovat. Sem docela zvědavej kam to dojde
A nejlepší český kombík = je až tahle new generace = u který bych určitej nárůst prodejů docela očekával
Struktura prodejů se mění = nárůst prodejů SUV a propad všeho včetně Golfu bude nejspíš dál pokračovat. Sem docela zvědavej kam to dojde
#4 je Focus a pro něj to podle mě úspěch není... jeho ambice by měla být top 3. Ale vzhledem ke stáří modelu a minimálnímu odstupu od Octavie to není ani žádný průšvih... prostě normální slušný výsledek.
Tak C4 je typický crossover, nevím jak myslíš to "jen jiná varianta"... tvarově nemá s C4 společného vůbec nic... rozhodně bys spíš hádal příbuznost třeba Golf a Golf Sportsvan než C4 a C4 Cactus.
Seat se konečně po letech trochu zvedá = stejně je to zajímavý že používá identickou techniku, dokonce mu dávaj proti škodovce něco malinko navíc a..
A kouknul sem taky na čísla = zatimco Golfu berou čísla SUV a uvidíme kolik T-Roc, C4 vzal nejvíc C4 Cactus = žádný SUV ale jen jiná varianta = 70-80 tisíc ks ročně
A kouknul sem taky na čísla = zatimco Golfu berou čísla SUV a uvidíme kolik T-Roc, C4 vzal nejvíc C4 Cactus = žádný SUV ale jen jiná varianta = 70-80 tisíc ks ročně
Jak říkám, nic proti... pád tomu klidně říkat můžeš. Už ale asi ne pád do hlubin, přece jen, první místo absolutně i ve třídě těžko nazvat hlubinou 😄
To není problém, čísla jsou, i když jen z carsalesbase. 2005 byla 307 na 390t... jasně, krize tam udělala u většiny slušný zářez.
Leona bych nechal stranou, SEAT je příběh sám o sobě.
Leona bych nechal stranou, SEAT je příběh sám o sobě.
Je to hraní se slovíčky = 11% je relativně dost = i v procentech i v číslech
Sem spíš zvědavej kde to skončí = jak moc převezmou prodeje SUV teda spíš jejich napodobeniny
Sem spíš zvědavej kde to skončí = jak moc převezmou prodeje SUV teda spíš jejich napodobeniny
No chtělo by to stejný čísla = rok 2005 až do teď
U tý 307-8 je to zajímavý = je to stejná technika a dřív myslim tak zásadní rozdíly nebyly. Golf Leon se prodejně naopak přibližujou
Uvidíme co udělá až na stejný technice bude i Astra 😉
U tý 307-8 je to zajímavý = je to stejná technika a dřív myslim tak zásadní rozdíly nebyly. Golf Leon se prodejně naopak přibližujou
Uvidíme co udělá až na stejný technice bude i Astra 😉
Super = a teď pro porovnání zajdi pro stejný čísla třeba toho Golfu. Zajímavý by mohlo bejt i srovnání koncernovýho Pažoutu 307-308 vs C4
Ještě bych doplnil, že určitě časem začne umět, a že je třeba s ním počítat. To ale nemění nic na tom, že v současnosti a blízké minulosti se choval jako kkt.
No a výsledek ? Octa se nám pořád drží v třídní elitě, kousek za Astrou, kousek před Focusem, přičemž jedinou konkurencí, která jí hrozí dotažením, je výrazně rostoucí Megane. Ostatní, v diskusích "mnohem lepší" (308, Leon, nejúspěšnější z japonců Auris) si o tom mohou nechat leda tak zdát. No a pro "nejlepší nejen kombíky všech dob" už to není ani tak otázka snění, jako spíš halucinogenního blouznění. 😉