Novinky
Je to auto len na demonstraciu moznosti automobilky. Nikto si to nekupi a na cestach je toho ako riedenie homeopatik. :-!
asi uz nikoho vobec neprekvapi ked casom bude aj cupra RS ... napodobnia audi... a potom to vidim na nejake RS ultraturbo.. a potom RS ultraturbo specialized... a tak dalej... mat len jeden silny model dnes uz proste nestaci... biznis je biznis
podobne aj octavii uz dnes tiez jedna benzinova RSka nestaci...
podobne aj octavii uz dnes tiez jedna benzinova RSka nestaci...
Dobrý den, pane Bureši. Prosím mohl byste přes PR oddělení importéra zjistit, jaké jsou absolutní a relativní (😖 prodeje těchto "ostrých" sportovních verzí ve Španělsku, v Německu a u nás?! Zajímá mě, jak je obchodně úspěšná strategie nabídky stále více výkonných verzí. Protože se pohybuji na silnicích prakticky denně, mám pocit, že v Německu ale i v Česku těchto ostrých verzí vskutku příliš nejezdí! Pak by mě zajímalo, proč Seat stále více "komunikuje" extrémně výkonné verze, když tak tvrdé podvozky příliš mnoho zákazníků neosloví!
No vidíš, a podľa mojich pozorovaní na cestách je Cupra asi najfrekventovanejší hotheč, nasledovaný Meganom RS (Otaviu RS ako hotheč nepočítam).
Každopádne táto info by ma zaujímala (aj keď pochybujem, že toto importér samostatne sleduje).
Každopádne táto info by ma zaujímala (aj keď pochybujem, že toto importér samostatne sleduje).
Také by mne to zajímalo, odhaduji, že to bude max 150 ks cupry ročně, jestli vůbec. Cupry ve 4x4 bude mnohem méně, jednak je dražší a jednak se Seatu Leon 4x4 registrovalo za měsíce 1 až 6. 2017 jen 45 ks - v tom jsou samozřejmě cupry, 😜erience a ostatní verze leonu 4x4, takže těchto cuper 4x4 bude jako šafránu.
[odkaz]
[odkaz]
Tak toto je pre mňa trochu sklamaním. V situácii, keď výkon Cupry sa v rámci jednej generácia zvýšil o 20 koní (10 koní v rámci faceliftu a ešte predtým rovnakých 10 koní naviac len tak), potom mi príde topmodel s označením Cupra R, ktorý má iba o zanedbateľných 10 koní naviac proti klasickej Cupre, ako nedostatočný upgrade, nehodný označenia R. Len pre porovnanie minulá Cupra mala 240 koní a Cupra R mala 265k (a verzia R300 rovných 300k). A to ani nehovorím o verzii s DSG, ktorá má o 10 koní menej, ergo tých istých 300k, ako základná Cupra. WTF?
Rovnako ten zlato-medený look je na hranici vkusu (snáď to bude len za príplatok a nie v sérii).
Rovnako ten zlato-medený look je na hranici vkusu (snáď to bude len za príplatok a nie v sérii).
Přesně tak, 10k je pod rozlišovací schopností a těžko říct, jestli bys vůbec byl schopen na brzdě nějaký statisticky významný rozdíl naměřit. Takže to vypadá spíš jako taková zvláštní edice pro oživení zájmu.
Jj, 10 koní sú navýšenie výkonu o 3%, čo je na úrovni odchýlky merania (ostatne už pôvodné Cupry 280 mali na brzde často 300k).
Ako píšeš, je to taký refresh, nech sa znova Cupra dostane na oči.
Ako píšeš, je to taký refresh, nech sa znova Cupra dostane na oči.
Naprosto souhlasím. Kdyby raději místo nepatrně přiostřené verze dopřáli všem majitelům Lena (nebo alespoň verze Cupra) možnost volby pořádné mechanické ručky, bylo by to pro ně tisíckrát přínosnější!!! 8-s 8-s 8-s
mám klasickú park. brzdu,ale nespomínam si kedy som ju naposledy použil za jazdy,či pri blbnutí.
Pri parkovaní je mi to fuk či zatiahnem kutáč alebo tlačítko.
Pri parkovaní je mi to fuk či zatiahnem kutáč alebo tlačítko.
Zjevně s autem málo blbneš. Já ji mám každý jaro vytahanou až k uchu >😁 a vlastně i na mokru jsem s tím přes léto párkrát šteloval auto do zatáčky. Neber to nijak špatně, ale nesnaž se prosím tě komentovat záležitosti, do kterých nevidíš 😉
No hlavně jestli by si těch 300 koní dokázal vůbec vypustit a využít. Jezdil jsem např. v TypeR, který má stejně silný motor a těch 310 koní už vyžaduje kousek řidiče, aby si se s tím svezl tak jak to auto umí. Nenadával bych tudíž na nedostatek výkonu 228 kW je až až. Hlavně jestli to bude fungovat, což u VW motoru mám celkem obavu.
Už minulá generace měla verze s 228 kW dvoulitrem. Problém tu bude, že jsou to FWD. Není moc kam smysluplně růst. Nemluvě o tom, že 228 kW motor byl k dispozici. Výkonnější by museli připravit. R5T jim Audi pravděpodobně nepůjčí.
som čakal aspoň 330-340koní ,ale aj tak dobre že je taký široký výber HH a rôznych výkonoch
Jj, aj ja som čakal najsilnejšiu predokolku, minimálne som čakal tromfnutie CtR. Ale ako píšeš, každý prídavok poteší (len v kontexte toho názvu a minulosti človek čakal viac).
asi tak,čakal som nejaký minisúboj s CTR ,príp viac karbónu,výfuk a pod
PS: výfuk namontovaný,ale troška sklamanie asi budem musieť dokúpiť komplet od motora.
PS: výfuk namontovaný,ale troška sklamanie asi budem musieť dokúpiť komplet od motora.
Remus a sklamanie? To som nečakal. Ale ak si dobre spomínam, tuším iba zadný tlmič, nie cat-back, či?
áno iba koniec,je to samozrejme lepšie ale nie také ako som čakal/počul na živo (iná 235)
budem objednávať aj ten další diel. 😄
budem objednávať aj ten další diel. 😄
Remus žádný rámus? Tož to čumím....já bych spíš zkusil odstranit rezonátory ze střední části...ušetříš love...no a pak kdyby to nebylo ono, tak bych zvážil ten další díl od Remusu... :-! [odkaz]
Fuha, celkom sklamanie... cakal som idealne 350k, stvorkolku, skrupiny a vylucne manual. Len 3dv. verziu, kludne aj bez zadnych sedaciek a vyraznejsi bodykit a kridlo... Proste limitku pre par vyvolených, ziadny masovy kompromis... 8-s
Nieco ako od JE Design:
[odkaz]
Nieco ako od JE Design:
[odkaz]
asi tak.
keď som vyberal nejaké auto a užšom výbere bola aj 3dv Cupra tak som si vravel že by som ju rád dostal do nejakého podobného stavu(ale nie všetko čo tam je) ako si dal odkaz.
keď som vyberal nejaké auto a užšom výbere bola aj 3dv Cupra tak som si vravel že by som ju rád dostal do nejakého podobného stavu(ale nie všetko čo tam je) ako si dal odkaz.
Jj, Cupra sa da celkom lacno upravit na vyrazne lepsi stroj ako je dost kompromisna seria :yes:
Upravit ale řidiče, aby se dostal na takovou úroveň, že dokáže využít aspoň část potenciálu Cupry už v sérii, to je mnohem těžší.
Boli vyhlásenia o samostatnej značke, tak asi potrebujú čeriť hladinu. Navýšenie výkonu je fakt len na PR, reálne je to bezvýznamné. Ja som rád, že nešli ku krídlam a iným výstrednostiam, na to sú iné značky. Na Cuprách je pekné, že zostávajú v hladine krásne vytunovaného normálneho auta. Často ich vídam hoci v ostrej zelenej alebo zvláštnej sivej, ale vždy ma chytia za srcco. Ak by som na to mal, tak mám cupru v garáži.
Ovšem pokud srovnám 6st. dsg třeba v GR před faceliftem a 7st. dsg v GR po faceliftu, tak to 7st. rozhodně horší není, spíš naopak, takže souhlasit s tím nemůžu.