A nejen tobě, ale naprosté většině petroloheadů, co si takové auto kupují. Ale to by napřed v marketingu Seatu nesměli sedět naprostí ignoranti a břídilové! 8-s:no:
No s elektronickou by to trošku pohřbili, ale líbí se mi, že to má jen 6 stupňovej automat. ;-) Výkony jsou fakt slušný. Zajímalo by mě jestli se někdo zamýšlel taky třeba nad vyvážením auta místo zbytečností typu velikost ovládacího infotainmentu, připojitelnost jabka a další u HH zbytečný nesmysly.
Jak si na takovou blbost přišel? Ve zprávě jasně píšou, že nová Cupra R bude k mání jak s manuálem, tak i s automatem, dle objednávky zákazníka! A už vůbec nechápu, proč by podle tebe bylo dobře, kdyby v tom byl jen automat?!!! To by naopak byla naprostá katastrofa, kterou by to auto pohřbili!!!! 8-s8-s8-s
Ty máš v té hlavě fakt jen manuál a klasickou ručku. Zřejmě to bylo myšleno tak, že ten automat (dsg) má jen 6 st., nikoli, že to má pouze automat.
Ovšem pokud srovnám 6st. dsg třeba v GR před faceliftem a 7st. dsg v GR po faceliftu, tak to 7st. rozhodně horší není, spíš naopak, takže souhlasit s tím nemůžu.
ne ne to jen patřilo k tomu 6 stupňovýmu. Ne k automatu. 7 stupnů je moc. Auto pořád řadí kvalty jsou krátky a to není vůbec žádoucí. Já bych si samozřejmě vybral manuál, ale dát místo 7 kvaltu 6 kvalt je dobrej krok. Tak jsem to myslel.
asi uz nikoho vobec neprekvapi ked casom bude aj cupra RS ... napodobnia audi... a potom to vidim na nejake RS ultraturbo.. a potom RS ultraturbo specialized... a tak dalej... mat len jeden silny model dnes uz proste nestaci... biznis je biznis
podobne aj octavii uz dnes tiez jedna benzinova RSka nestaci...
Dobrý den, pane Bureši. Prosím mohl byste přes PR oddělení importéra zjistit, jaké jsou absolutní a relativní (%) prodeje těchto "ostrých" sportovních verzí ve Španělsku, v Německu a u nás?! Zajímá mě, jak je obchodně úspěšná strategie nabídky stále více výkonných verzí. Protože se pohybuji na silnicích prakticky denně, mám pocit, že v Německu ale i v Česku těchto ostrých verzí vskutku příliš nejezdí! Pak by mě zajímalo, proč Seat stále více "komunikuje" extrémně výkonné verze, když tak tvrdé podvozky příliš mnoho zákazníků neosloví!
No vidíš, a podľa mojich pozorovaní na cestách je Cupra asi najfrekventovanejší hotheč, nasledovaný Meganom RS (Otaviu RS ako hotheč nepočítam).
Každopádne táto info by ma zaujímala (aj keď pochybujem, že toto importér samostatne sleduje).
Také by mne to zajímalo, odhaduji, že to bude max 150 ks cupry ročně, jestli vůbec. Cupry ve 4x4 bude mnohem méně, jednak je dražší a jednak se Seatu Leon 4x4 registrovalo za měsíce 1 až 6. 2017 jen 45 ks - v tom jsou samozřejmě cupry, x-perience a ostatní verze leonu 4x4, takže těchto cuper 4x4 bude jako šafránu.
Tak toto je pre mňa trochu sklamaním. V situácii, keď výkon Cupry sa v rámci jednej generácia zvýšil o 20 koní (10 koní v rámci faceliftu a ešte predtým rovnakých 10 koní naviac len tak), potom mi príde topmodel s označením Cupra R, ktorý má iba o zanedbateľných 10 koní naviac proti klasickej Cupre, ako nedostatočný upgrade, nehodný označenia R. Len pre porovnanie minulá Cupra mala 240 koní a Cupra R mala 265k (a verzia R300 rovných 300k). A to ani nehovorím o verzii s DSG, ktorá má o 10 koní menej, ergo tých istých 300k, ako základná Cupra. WTF?
Rovnako ten zlato-medený look je na hranici vkusu (snáď to bude len za príplatok a nie v sérii).
Přesně tak, 10k je pod rozlišovací schopností a těžko říct, jestli bys vůbec byl schopen na brzdě nějaký statisticky významný rozdíl naměřit. Takže to vypadá spíš jako taková zvláštní edice pro oživení zájmu.
Jj, 10 koní sú navýšenie výkonu o 3%, čo je na úrovni odchýlky merania (ostatne už pôvodné Cupry 280 mali na brzde často 300k).
Ako píšeš, je to taký refresh, nech sa znova Cupra dostane na oči.
Chybí info o ceně a o dostupnosti kar. variant (jen 5dv. hb?).
Výkon je zcela dostatečný, spíš by mě zajímalo, jestli bude podvozek na podobné úrovni, jako u GGTI CSS, pak by to bylo určitě zajímavé.
Naprosto souhlasím. Kdyby raději místo nepatrně přiostřené verze dopřáli všem majitelům Lena (nebo alespoň verze Cupra) možnost volby pořádné mechanické ručky, bylo by to pro ně tisíckrát přínosnější!!! 8-s8-s8-s
mám klasickú park. brzdu,ale nespomínam si kedy som ju naposledy použil za jazdy,či pri blbnutí.
Pri parkovaní je mi to fuk či zatiahnem kutáč alebo tlačítko.
Zjevně s autem málo blbneš. Já ji mám každý jaro vytahanou až k uchu >:D a vlastně i na mokru jsem s tím přes léto párkrát šteloval auto do zatáčky. Neber to nijak špatně, ale nesnaž se prosím tě komentovat záležitosti, do kterých nevidíš ;-)
No hlavně jestli by si těch 300 koní dokázal vůbec vypustit a využít. Jezdil jsem např. v TypeR, který má stejně silný motor a těch 310 koní už vyžaduje kousek řidiče, aby si se s tím svezl tak jak to auto umí. Nenadával bych tudíž na nedostatek výkonu 228 kW je až až. Hlavně jestli to bude fungovat, což u VW motoru mám celkem obavu.
Už minulá generace měla verze s 228 kW dvoulitrem. Problém tu bude, že jsou to FWD. Není moc kam smysluplně růst. Nemluvě o tom, že 228 kW motor byl k dispozici. Výkonnější by museli připravit. R5T jim Audi pravděpodobně nepůjčí.
Jj, aj ja som čakal najsilnejšiu predokolku, minimálne som čakal tromfnutie CtR. Ale ako píšeš, každý prídavok poteší (len v kontexte toho názvu a minulosti človek čakal viac).
asi tak,čakal som nejaký minisúboj s CTR ,príp viac karbónu,výfuk a pod
PS: výfuk namontovaný,ale troška sklamanie asi budem musieť dokúpiť komplet od motora.
Remus žádný rámus? Tož to čumím....já bych spíš zkusil odstranit rezonátory ze střední části...ušetříš love...no a pak kdyby to nebylo ono, tak bych zvážil ten další díl od Remusu... :-! [odkaz]
Fuha, celkom sklamanie... cakal som idealne 350k, stvorkolku, skrupiny a vylucne manual. Len 3dv. verziu, kludne aj bez zadnych sedaciek a vyraznejsi bodykit a kridlo... Proste limitku pre par vyvolených, ziadny masovy kompromis... 8-s
Nieco ako od JE Design:
[odkaz]
asi tak.
keď som vyberal nejaké auto a užšom výbere bola aj 3dv Cupra tak som si vravel že by som ju rád dostal do nejakého podobného stavu(ale nie všetko čo tam je) ako si dal odkaz.
nojo ale tím frajer na benzince nebudeš ale když budeš říkat že máš velkej kůler s vedením na zakázku, závodní vejfuk a vyladěno na 400koní tak jsi kápo široko daleko ...
Boli vyhlásenia o samostatnej značke, tak asi potrebujú čeriť hladinu. Navýšenie výkonu je fakt len na PR, reálne je to bezvýznamné. Ja som rád, že nešli ku krídlam a iným výstrednostiam, na to sú iné značky. Na Cuprách je pekné, že zostávajú v hladine krásne vytunovaného normálneho auta. Často ich vídam hoci v ostrej zelenej alebo zvláštnej sivej, ale vždy ma chytia za srcco. Ak by som na to mal, tak mám cupru v garáži.