Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP 2017: Kia Rio – Dvě hodnocení s rozdílem dvou hvězd

8 komentářů

traveldrive
Aktívna bezpečnosť zvlášť a pasívna bezpečnosť zvlášť. Keď sa to mieša, je z toho guláš a dve autá s rovnakým počtom hviezdičiek môžu byť z pohladu bezpečnosti zásadne odlišné. Alebo naopak dve podobne bezpečné autá dostanú výrazne odlišné hodnotenie.
Avatar - lvy
lvy
Bohužel takový způsob hodnocení je k ničemu, protože asistenční systémy nejsou všechno. A dát pasivní bezpečnosti pouze 40%? To je výsměch. Navíc z vlastní zkušenosti asistenční systémy v moderním autě prostě nefungují jak mají a spíš obtěžují dobrého řidiče. Možná jsou k něčemu pro majitele ŘP, kteří se snaží řídit auto, ale ti by za volant neměli ani lozit.
Daffy Duck
Tiez si myslim ze ked zacali do toho rata nezmysli ako ochrana chodcou a aktivnu bezpecnost, tak to hodnotenie stratilo vyznam. Vo vysledku ak ide crash test tak ma predsa zaujima len a len aku mam sancu prezit a pri celnom naraze je mi na nic bod za ochranu pred vybocenim z pruhu.
JirkaX
Mne neobtěžují. Front assist zachránil bábu která mi nečekaně z chodníku skočila do cesty. Auto brzdilo dřív než jsem dal nohu z plynu.
Avatar - lvy
lvy
Problém je v tom, že na jeden úspěšný zásah je často mnoho neúspěšných resp. zcela špatných.Takže já to vypínám a zapínám např. jen v noci, kdy už skoro spím abych dojel jen někam na odpočívadlo a prospal se. Jde hlavně o to, že se na tyto systémy nelze spolehnout.
JirkaX
Co máš za auto, že to tak dobře nefunguje? Já s tím problém nemám, fungují spolehlivě. Jak mám rozumět těm tvým neúspěšným zásahům? Že před jedním chodcem zastavíš
a deset jsi jich už přejel?
Avatar - lvy
lvy
Tak zrovna před chvílí, jedu do kopce, vpravo autobusová zastávka, kde zrovna stojí autobus. Jedu normálně v pruhu a najednou auto dupne na brzdy, ABS jen cvrká a já se děsím nečekané návštěvy v kufru. Naštěstí to dobře dopadlo, ale lekl jsem se teda řádně. Nedovedu si to moc představit v zimě, to by to asi dopadlo špatně.
Pallermo
Myslim si, ze třeba automaticke zastaveni u kraje vozovky, když se ridici udela nevolno nebo usne by mělo byt povinne uz z vyroby bez priplatku, při nevolnosti zavolat automaticky pomoc...a to místo třeba blbych ventilku na hlidani tlaku v pneu, který vam při prurazu uz nepomohou, jelikož dobry ridic by to mel poznat na jizde a před jizdou si ma každý vuz zkontrolovat......rikam to hlavne z duvodu, ze jiz par lidi z mého okoli zemrelo za volantem prave kvůli usnuti a nebo nevolnosti...kdy pak vleteli třeba do dalšího vozu a zavinili ještě vetsi ztraty...také jsme na naší lince ozivovali pana, který dostal infarkt, nastesti se to stalo u nas a ne na silnici...