Autosalon Frankfurt 2017
„Future now“ je heslem pro 67. ročník mezinárodní motor show ve Frankfurtu na Mohanem. Rok 2017 bude na výstavě patřit novým technologiím, digitalizaci a inteligenci automobilů. Možnost komunikace, většího komfortu a také bezpečnosti mají být zásadním a největším digitálním tématem v historii autosalonu.
Kdy: 14. – 24. 9. 2017
Kde: Frankfurt nad Mohanem, Německo, z Prahy 510 km
Famózní. v době, kdy jsme krmeni koncepty elekrických supersportů je atmo V12 jako balzám na! jakorajská hudba.
Jdu se projet. je hezky a článek mě navnadil!
Jestli mas potrebu jezdit 350 km/h, zajed si na letiste, zavodni okruh nebo nemeckou dalnici. V CR neni mou povinnosti pri odbocovani na hlavni silnici predpokladat, ze me z ni nekdo sestreli rychlosti vzletajiciho dopravniho letadla...
A děkuju za doporučení, až budu zas něco potřebovat, zeptám se tě.
A proc to v Nemecku jde a nic se nedeje?
to tam maji vsichni v hlave nasrano?
Samozrejme ze musi byt misto a prilezitost s ohledem na ostatni ucastniky a tak.
nejvic nehod delaji * a u tech je jedno, jak rychle jedou.
Takze dej pozor, at neco nevyvedes.
Jinak moje auto ma V max 330 a jen zridka se k ni přiblížím.
pokud nesnášíš sportovní auta, odeber se na jiný chat.
Vždycky, když se objevíš, meleš ho...na.
Dejme tomu ze odbocuji na hlavni silnici. Samozrejme ze se rozhlednu. Ale kdyz vidim do vzdalenosti dejme tomu 250 metru a neni tam nic, vim, ze mam minimalne 10 vterin casu (protoze za tolik by se auto jedouci 90 km/h dostalo ke mne).
Kdyz ale na te silnici bude auto, ktere nepojede 90 km/h ale 300+, tak budu mit misto 10 vterin ani ne 3. A presne tady je podstata problemu.
V Nemecku to jde, protoze tam se takhle jezdi po vnitrnim pruhu dalnice, kde s tim ostatni pocitaji, a ne kdekoliv kde na to ridic dostane chut.
Možná tak působím, ale tak zlý to není.
Hele, nasazuju smířlivej tón a k tomu pár fakt😒br /> Jezdím 25 let a mám abnormální nájezdy okolo 90tkm ročně. Předpisy (teď myslím ohledně rychlost) moc neřeším, ale snažím se předvídat a myslet.
Denně na silnici potkám lidi a vidím situace, že mi hrůzou tuhne krav v žilách. občas mě někdo málem zabije (bezohledný kamioňák a tak)...znáš to asi sám
A když jedu ve sporťáku a PODMÍNKY to dovolí, jedu někdy hodně rychle. Ještě NIKDY jsem nezpůsobil nehodu kvůli nepřiměřené rychlosti a ani většina nehod, co vídám, není zaviněna rychlým sportovním autem. Téměř vždycky je to prostě strašný hovado.
jinak pár nehod jsem zažil (výlet 9,5 metru mimo soílnici, torpédování pancéřovou dodávkou) a vždycky to zavinila neskutečná blbost nebo bezohlednost druhého řidiče. A snad nikdy ten pitomec, co mě málem zabila rozmlátil mi auto nejel víc než 100. Myslí,. že v tom to není. I když faktor rychlost nepochybně je - reakční doba, brzná dráha atd. Podle toho musí člověk jezdit. Možná by ses na cestě divil, jak jsem defenzivní a ohleduplný řidič v normálním provozu. A když blbnu, tak neohrožuju ostatní. Sbnad mi to uvěříš.
Obecne ale vyrazne prekracovani povolene rychlosti za neskutecnou bezohlednost povazuji. Znam spoustu lidi, kteri u toho argumentuji prave tim, kolik maji najeto, ze oni sve auto znaji, ze vi co delaji atd. - jo, oni to vi, ale nevi a nemaji to jak vedet ostatni, kteri na stejne silnici jsou. A neni jejich povinnosti predvidat ani to, ze po ni nekdo (v jakychkoliv podminkach) pojede 300 km/h, ani to, jestli to ubrzdi nebo neubrzdi.
Ze vetsina nehod neni zavinena rychlym sportovnim autem je dano v prvni rade skutecnosti, ze vetsina lidi rychle sportovni auto nevlastni. Je prece logicke ze vetsinu nehod nemuze zpusobit Lamborghini, kterych je v CR mozna 100 (jestli vubec).
Btw ja sam jsem mel moznost ridit jak Lamborghini, tak jina sportovni auta. Ani po dalnici jsem s tim nejel vic nez nejakych 150-160 km/h a vzdycky s levou nohou nad brzdovym pedalem, abych ho mohl v pripade potreby bez prodlevy seslapnout.
Mimo verejne silnice jsem to pak s klidem rozjel na nejakych 270-280 km/h
Tvoje podrážděná reakce mě překvapuje. nevím, že by tu někdo psal o tom, jak se lítá 350 kdekoliv. I Aygo dne upaluje 160, tam se taky rozčiluješ?
Ja proste nechapu tuhletu vychodni mentalitu a potrebu si na silnici porad neco dokazovat. Ve vetsine zapadnich zemi se jezdeni autem bere proste jako doprava z mista A na misto B a ne soutez o to kdo ma vetsi koule.
Btw nejlepsi je kdyz tihleti machri projedou prez hranici treba do Rakouska a najednou jezdi dle predpisu protoze vedi ze tam by se s nima nikdo nesral.
ty kecy o východní mentalitě? Aha, pán je westman.
Pokoušel jsem se s tebou komunikovat normálně, ale meleš kraviny dál.
Většina nejrychlejších aut SE VYRÁBÍ V ZÁPADNÍCH ZEMČH.
Jseš trapnej, ubohej, užvaněnej blb. Nadále se s tebou nehodlám špinit.
Zápaďáku.
Doba se mění. já holt vyrostl v době, kdy když sis koupil auto (mladej kluk) bylo naprosto nepředstavitelné okamžitě nevyzkoušet, kolik "dá" To už dnes nedělám ani já.😊
když potkám na rovný cestě 200kmh auto, je mi to šumák. Ale taková dodávka předjíždějící na plný před horizontem BEZ ŠANCE vědět, jestli naproti nejede auto. to nedávám a běhá mi mráz po zádech.
Ale pokud píšeš, žes jel ve sporťácích po dálnici 150 "s levou nohpou nad brzdovým pedálem" tak se fakt nemáme o čem bavit. A te%d tě nechci vůbec ponižovat nebo tak - prostě konstatuji, že jsme jiní.
BTW chtěl bych vidět, jak tou levou brzdíš. zkoušel jsi to už? Docela divný.
A další - byl jsi to myslím ty, kdo před pár měsíci v diskusi o supersportech na téma manuál vs automat strašně přísně argumentoval, že nejdůležitější je rychlost, rychlost a zase rychlost. A proto tedy automat. protože je rychlejší atd. atd
Chtělo by to trochu konsistence.
Jo. Coz bylo u prumernyho auta tak 110 km/h. Z kopce. Kdyz naproti nefoukal vitr. >😁
(Nemluve o tom ze po prumerne silnici v te dobe projelo tak jedno auto za deset minut.)
Levou brzdim standardne, jelikoz jsem jeste jako stredoskolak zacal jezdit na motokarach, kde ani jinak brzdit nelze, tak jsem si na to zvyknul (a stejne to je nejlogictejsi zpusob, divny je delat to jinak kdyz tam mas jenom dva pedaly, vidlicku a nuz taky nestridam v jedne ruce). Kazdy kdo se mnou zatim v aute sedel rikal ze nepoznal zadny rozdil, at uz jsem ridil kombika Volvo nebo Ferrari.
Co se tyce automatu, jsem porad konzistentni; zaprve mne to umoznuje mit pro kazdy pedal jednu nohu a tim padem bez prodlevy stridat brzdu a plyn, zadruhe bez radici paky (na volantu jsem packy mel) skutecne dosahnu lepsiho zrychleni jelikoz staci seslapnout pedal az na podlahu a je to taky bezpecnejsi, jelikoz nemusim v rychlostech 200+ poustet volant a sahat na paku.
Nakonec tenhle Aventador se s manualem taky neprodava a zrejme vedi, proc.
Máš opravdu geniální levačku, to nemyslím nijak ironicky.
byl na motokárách v Tescu. >😁 >😁 >😁
Co se tyce motokar, nevim, v cem by mel byt rozdil, tam (jestli chces udrzet co nejvyssi rychlost) vetsinou taky jenom kratce pribrzdujes, nekdy dokonce drzim pravou nohu na plynu a levou pred zatackou jenom na zlomek vteriny pribrzdim a hned ji pak zase pustim.
Zřejmě kluk jezdí v závodních kšírách. Pro mě je mnohem větší problém (ne)citlivost levé. Na drobné ťuknutí na okruhu je to ok, jinak to nemá smysl řešit. 😉
Západní mentále.
Ja nemuzu za to ze mas v hlave prazdno... :-!
V tomhle bude konzistentní. Rychlost, rychlost, rychlost, ale na okruhu.
já říkám "Čím jede člověk rychleji, tím méně času stráví na těch nebezpečných silnicích"
jinak jsou chvíle, kdy jedu strašně rychle - ale těch je málo. Nechci něco podělat. A paradoxně 95% jízdy v R8 je velmi pomalé. Spousta lidí mě předjíždí. Nevím proč to tak mám.