Novinky
Na idnes v diskuzi se jeden řidič chlubil, že byl vyzván k updatu SW svého TDI, aby tolik nesmrděl a že tam nepůjde.
Řidičům TDI se líbí, že jím ta auta smrdí a na nový SW nepřistoupí.
Neměl by tedy projít STK.
Musí existovat zákon, jak řidiče TDI přimět k updatu SW.
Řidičům TDI se líbí, že jím ta auta smrdí a na nový SW nepřistoupí.
Neměl by tedy projít STK.
Musí existovat zákon, jak řidiče TDI přimět k updatu SW.
Jo, a ono v ČR něco funguje? Leda tak EET, možná. Podívej se na Ťoka jak (ne)koná, neschopnost z něj čiší na dálku.
Jo zakázat kouření, to dokázali. To bylo ale jednoduché, tomu přece každý rozumí.
Ale toto je složitější problematika a tak se do toho nikdo nehrne.
Jo zakázat kouření, to dokázali. To bylo ale jednoduché, tomu přece každý rozumí.
Ale toto je složitější problematika a tak se do toho nikdo nehrne.
S postupným utlmením výroby a predaja dieslov sa tento problém utlmí tiež a časom sa na to zabudne. Ale určite za to ešte niekto zaplatí, to by nebola demokracia, aby nepresadila nejaké svinstvo.
S postupným utlmením turbobenzínov sa utlmí aj problém emisií turbobenzínov, ktorý emisnú aféru turbodieslov nahradí, aby boli dôvody na vírenie hladiny a priestor na finančné machinácie..
No a potom sa začne riešiť elektrina a škodlivé vplyvy jej výroby a možno aj škodlivé vplyvy neustáleho nabíjania miliónov veľkých batérií... Veď zelení chcú tiež existovať...
S postupným utlmením turbobenzínov sa utlmí aj problém emisií turbobenzínov, ktorý emisnú aféru turbodieslov nahradí, aby boli dôvody na vírenie hladiny a priestor na finančné machinácie..
No a potom sa začne riešiť elektrina a škodlivé vplyvy jej výroby a možno aj škodlivé vplyvy neustáleho nabíjania miliónov veľkých batérií... Veď zelení chcú tiež existovať...
Jenom papouškuje to co někdo někde napsal v novinách ? To ještě neznamená, že to tak je. Co takhle sehnat neoficiálně oficiální vyjádření toho úřadu ? Že někde něco vyšetřují kvůli podezření ještě neznamená, že něco opravdu najdou. Věřím, že VW fans upřímně věří, že najdou, aby v tom nebyli tak sami a nevyčnívali, to jo.
Máš nějaké relevantní info, že si Le Monde vymýšlí, když tvrdí, že výsledkem šetření úřadu je, že 2 miliony Peugeotů a Citroenů podvádí, za což jim hrozí 5 mld euro?
Vypadá to jako vycucané z prstu? Myslíš, že si franc. list dovolí bezdůvodně vydat takovou informaci, která má vliv např. na cenu akcií, a která by se jim tedy v případě lži mohla sakra prodražit? Opravdu máš takové info? Opravdu je francouzský tisk tajným agentem VW?
Vypadá to jako vycucané z prstu? Myslíš, že si franc. list dovolí bezdůvodně vydat takovou informaci, která má vliv např. na cenu akcií, a která by se jim tedy v případě lži mohla sakra prodražit? Opravdu máš takové info? Opravdu je francouzský tisk tajným agentem VW?
Ano, myslím si že je to vycucané z prstu. Kromě fabulované částky tam není ani jedna konkrétní informace.
To není fabulovaná částka. To je nejvyšší možná pokuta. Nikdo netvrdí, že ji dostanou. Je to podobné, jako když napíší, že vrahovi hrozí 15 let. Kromě toho, že se to týká 2 mil. aut tam nejsou konkrétnější informace proto, že je to novinový článek a ne zpráva úřadu. To je normální. Stejně jako první zprávy o podvodu VW nebyly zcela podrobné. Nevidím na tom nic divného.
Představuješ si, že se jednoho dne někdo v redakci probudil a řekl si "dneska bych si mohl vymyslet něco o PSA, ať jim to zavařím" a šéfredaktor je idio.t, který to pustí, protože se vůbec nebojí případné žaloby?
Představuješ si, že se jednoho dne někdo v redakci probudil a řekl si "dneska bych si mohl vymyslet něco o PSA, ať jim to zavařím" a šéfredaktor je idio.t, který to pustí, protože se vůbec nebojí případné žaloby?
Asi by se meli zamyslet v Bruselu, co tam vymysleji za pi.oviny. Ekologie je dobra vec, ale meli by se na to divat realne. Ve vsech prospektech, jakekoli znacky, budete cist ze spotreba je od 3,5 do 4,5 l/100 km. Ale vsichni vime, ze takovou spotrebu nikdy nikdo v realnem provozu nedosahne. Tak proc nuti automobilky k vykazovani nerealne spotreby?!? Kdyby stanovili CO2 na realnou spotrebu 5,5-6,5 l/10 a tuto hladinu dale postupne snizovali, tak dosahnou vetsiho efektu.
tady nejde o spotřebu, ale o jedovaty NOx.
v CR ale je a ještě bude velky problem rakovinotvorne PM z naftaku bez DPF, kterých se v nemecku zacinaji houfne zbavovat, přitom bez DPF muze byt legalne i "jen" 8 let stare auto, coz pro většinu cechu je auto vonici novotou...
jestli nezasáhne vláda, staneme se ještě vetsim smetistem nez jsme s dopady na zdravi a zivoty lidi..
v CR ale je a ještě bude velky problem rakovinotvorne PM z naftaku bez DPF, kterých se v nemecku zacinaji houfne zbavovat, přitom bez DPF muze byt legalne i "jen" 8 let stare auto, coz pro většinu cechu je auto vonici novotou...
jestli nezasáhne vláda, staneme se ještě vetsim smetistem nez jsme s dopady na zdravi a zivoty lidi..
v ČR to ale evidentne problém nie je, keď nedávno policajti odmietli zadarmo ponúknuté zariadenie na meranie emisií
v tomto ale práve Peugeot/Citroen/DS vyšli "s kožou na trh" a zmerali reálnu spotrebu svojich áut. A zároveň upozornili na to, aby kupujúci neverili zázračne nízkym číslam spotreby, ako sa uvádza na prospektoch - a že bežne uvádzané hodnoty spotreby sú namerané v laboratóriách, za ideálnych podmienok.
[odkaz]
[odkaz]
zajimavejsi by bylo, kdyby zverejnili produkci jedovatých oxidu dusiku v realnym provozu, kdy dyzly s euro6 v prekracuju laboratorni limit v realu prumerne vice nez 6x
ty ses jak nasi politici. resis marginality a podstatne veci ti unikaji.
co je to podstatne??
největší problem soucasnych dyzlu jsou emise jedovatých NOx.
to se verejne propira uz 2 roky
největší problem soucasnych dyzlu jsou emise jedovatých NOx.
to se verejne propira uz 2 roky
Tyto tabulky naměřených hodnot byly zveřejněny ADACem, ale koukám ty o tom nevíš.
Zase jen ubohý senzacechtivý článek, ČTK to Le Monde spolklo a Auto.CZ to jako poslední papouškuje po ČTK.
Místo aby třeba dali do pléna podrobnější popis "vznětového" motoru který se nakonec ukázal nebýt vznětovým ale prachsprostým zážehovým motorem s vyšší kompresí ........ to by lidi asi zajímalo více, páni redaktoři.
Ale to si člověk musí přečíst jinde, třeba na A utofór u.
A drzé PSA má peněz dost když koupilo Opel, tak budou mít i na "bonus" pro stát. Za drzost je třeba PSA potrestat. :no:
Pokud by chtěli prokázat podvody (o kterých beztak sami věděli, psal o tom i SM dávno před DG), byl by to docela velký hospodářský problém jak pro Německo, tak pro Francii. A bylo by to (vzhledem k tomu, že o tom museli sami vědět) docela nefér.