Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi R8 V10 RWS je očekávanou zadokolkou se čtyřmi kruhy ve znaku

11 komentářů

Avatar - Ham.
Ham.
Souhlas, RWD puristy od Porsche neodlákají a AWD puristé ohrnou nos. Zbytečný model, btw. Huracan RWD netvoří podle Autocaru ani 10% prodejů Huracanu, takže tady to bude v bledě modrém, švec by se měl držet svého kopyta.
Anonym
nechal bych puristům Porsche s manuálem. Nebo Caterham. R8 má jiný místo na trhu a i když je tahle o dost levnější (a asi i pomalejší - na odpich natuty) než normální V10 Plus, nemyslím si, že je to zajímavé.
999 je alibismus. to je taková limitka - víc by se jich stejně neprodalo.

To se spíš těším na ty Performance díly na R8 - v Německým konfigu už jsou.
Avatar - iudex
iudex
Myslel som všeobecne. Ale keď už spomínaš M s 😁rivom, tak áno, napr. nová M5 bude prevažovať 😉 , nakoľko je sériovo s 😁rive.
jam2015
Audi a štyri kruhy v znaku ;-\ ;-\ ;-\ ;-\
Avatar - JDM
JDM
eMkový BMW převažují s xdrivem???
Avatar - iudex
iudex
Skôr je to imidžmejker, na ukážku, že aj Audi vie vyrobiť poriadny superšport s klasickým pohonom. Je jasné, že aj tak si 90% ľudí kúpi AWD, ale tak to je ostatne aj pri BMW, ktoré stále žije z imidžu "pravovernej koncepcie", hoci drvivá väčšina predajov je 😁rive.
_MT_
Ještě tu byla R8 LMS. Sice si s tím nemohl na silnici, ale nejednoho by asi překvapilo, že je závodní speciál Audi určený pro zákazníky zadokolka.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
lenze vies co je blbe ? Vsetci tu vypisuju o prvom novodobom RWD Audi a pdobne zvasty, ale asi uz zabudli na toto😒br /> [odkaz]
bola to skoro 100 kusova seria a pre mna doslova šok: Prve novodobe RWD Audi a ešte k tomu na baterky 8-s
Avatar - JDM
JDM
trend je takový , 4x4 lidé chtějí víc a víc a dnes už asi nekupují BMW kvuli tomu že jsou to RWD auta 😄 , ale je dobře, že i takový audi vyrobí supersport se zadním náhonem ikdyž trend je jiný , to mě je sympatický .
webpaja
?
Avatar - Emel
Emel
Obecně souhlas, nicméně... pokud bude začínat limitka na 140t€ a normální V10 začíná na 166t€, tak to má své kouzlo. Pokud je to cena bez DPH (jako že asi jo), tak je RWS za stejnou cenu jako AWD, i tak to ale může být zajímavé.

R8 je prodejně někde kolem 2000 aut ročně (EU+US), takže myslím, že 1000ks RWS jsou za pár let schopní prodat.

Úspora hmotnosti 50kg nevypadá moc zajímavě.

PS: věta Audi pro R8 V10 RWS v provedení Coupé uvádí hmotnost 1590 kg, což má být o 50 kg než u verze s pohonem všech kol verze Spyder se má pyšnit o 40 kg nižší hmotnosti je zase perla...