Audi si pro letošní autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem připravilo premiéru modelu R8 V10 RWS, jehož prostřednictvím přenáší do běžného provozu koncept úspěšných závodních vozů R8 LMS s pohonem zadních kol.
nechal bych puristům Porsche s manuálem. Nebo Caterham. R8 má jiný místo na trhu a i když je tahle o dost levnější (a asi i pomalejší - na odpich natuty) než normální V10 Plus, nemyslím si, že je to zajímavé.
999 je alibismus. to je taková limitka - víc by se jich stejně neprodalo.
To se spíš těším na ty Performance díly na R8 - v Německým konfigu už jsou.
Souhlas, RWD puristy od Porsche neodlákají a AWD puristé ohrnou nos. Zbytečný model, btw. Huracan RWD netvoří podle Autocaru ani 10% prodejů Huracanu, takže tady to bude v bledě modrém, švec by se měl držet svého kopyta.
Skôr je to imidžmejker, na ukážku, že aj Audi vie vyrobiť poriadny superšport s klasickým pohonom. Je jasné, že aj tak si 90% ľudí kúpi AWD, ale tak to je ostatne aj pri BMW, ktoré stále žije z imidžu "pravovernej koncepcie", hoci drvivá väčšina predajov je xDrive.
trend je takový , 4x4 lidé chtějí víc a víc a dnes už asi nekupují BMW kvuli tomu že jsou to RWD auta :-) , ale je dobře, že i takový audi vyrobí supersport se zadním náhonem ikdyž trend je jiný , to mě je sympatický .
lenze vies co je blbe ? Vsetci tu vypisuju o prvom novodobom RWD Audi a pdobne zvasty, ale asi uz zabudli na toto:
[odkaz]
bola to skoro 100 kusova seria a pre mna doslova šok: Prve novodobe RWD Audi a ešte k tomu na baterky 8-s
Obecně souhlas, nicméně... pokud bude začínat limitka na 140t€ a normální V10 začíná na 166t€, tak to má své kouzlo. Pokud je to cena bez DPH (jako že asi jo), tak je RWS za stejnou cenu jako AWD, i tak to ale může být zajímavé.
R8 je prodejně někde kolem 2000 aut ročně (EU+US), takže myslím, že 1000ks RWS jsou za pár let schopní prodat.
Úspora hmotnosti 50kg nevypadá moc zajímavě.
PS: věta Audi pro R8 V10 RWS v provedení Coupé uvádí hmotnost 1590 kg, což má být o 50 kg než u verze s pohonem všech kol verze Spyder se má pyšnit o 40 kg nižší hmotnosti je zase perla...