Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - speedfred
Otázočka
| 11. 9. 2017 22:38
"šestiválec o objemu 1,6 litru, jehož turbodmychadlo roztáčí elektromotor."

to elektromotor je zošróbovaný na jednej osi s turbom?
Avatar - Beefcake
Otázočka
| 11. 9. 2017 23:40
Nechapem. Co je na tom, ze turbo toci elektrika ? Ved to sa uz dlho pouziva.
Pokial to ale mal byt vtip, tak som ho nepochopil.
Otázočka
| 12. 9. 2017 00:08
Používá dlouho? Pokud vím, tak to zatím používá jenom SQ7 a to je pořád zánovní model a Mercedes s tím právě začíná u svých nových šestiválců, jiní výrobci aut to zatím nepoužívají. Takže to tvé "dlouho" asi měl být vtip.
Otázočka
| 12. 9. 2017 12:58
SQ7 to právě nepoužívá. Používá se to v závodních autech. U Audi si s tím také hráli (pro sériová auta), ale prý měl motor pomalejší reakce. Proto zvolili samostatný kompresor.
Avatar - speedfred
Otázočka
| 12. 9. 2017 08:01
žiadne rýpanie iba sa pýtam,pretože som kdesi čítal že tam malo byť klasické výfukové turbo.
Otázočka
| 12. 9. 2017 11:11
ERS v F1 je pomerne sofistikovany system, kde na jednej hriadely s turbom je elektromotor, ktory vie roztacat, alebo ako generator znizovat otacky turba.
Avatar - iudex
Superšport
| 12. 9. 2017 08:45
Nádhera, krásny, tvarovo klasický superšport, niet čo vyčítať (snáď len to, že tam niet moc markantov M-B a kľudne by to mohlo niesť znak McLarenu, Porsche či A-M).
S 1,6kou pod kapotou už nie som tak nadšený, zrejme éra klasických superšportov už skončila a bez bateriek sa už ďalej neposunú, každopádne v porovnaní s i8 a jeho trojvalcom je Mercedes so 6-valcom paráda, nehovoriac o celkovom výkone.
Avatar - wakantanka
Superšport
| 12. 9. 2017 08:48
Mno to bolo prvé čo ma napadlo po zhliahnutí obrázkov, že síce určite špičková technika, ale minimálny wau faktor. Toto vedia u Ferrari či Lamborghini lepšie. Na druhej strane, ak chceli postaviť zakrytú F1 pre dvoch, zrejme nemali moc na výber.
Superšport
| 12. 9. 2017 09:03
1000 koni a z 0 na 200 za 6 s.. to je velka trieda a dobre ze v zadu nikto nesedi aj spolujazdec bude velice rad ked sa nepoblije aj ked pri zosliapnuti plynu bude menit farby ako chameleon ...Ja by som doporucoval do povinnej vybavy nej nepremokave sacky AMG nieco kvalitnejsie ako maju v lietadlach mozno este spunty do usi ak budu zlatokopky pri akceleracia kricat ako nadrzane paviany v ZOO aby to vodic nemusel pocuvat.... >:D
Avatar - iudex
Superšport
| 12. 9. 2017 09:25
Alebo kombinézu z F1, neoficiálne sa totiž vie, že do nej robia piloti F1 potrebu a ona to vsaje. >:-[]
Superšport
| 12. 9. 2017 11:31
Tak to je este lepsie AMG F1 kombineza musi byt....Mna raz znamy previezol len v GTR a ta kombineza by sa bola mozno aj zisla....1000 koni asi narobi s necvicenym telom poriadny masaker a ludia co nezvladaju kolotoce a velke vlny na mori by vobec nemali liezt do takych aut....
Superšport
| 13. 9. 2017 08:51
Mně přijde wau faktor dost velký. Jednoduchý čistý a přitom asi hodně aerodinamický design. Navíc mám takový pocit, že se z výkonů tohoto auta v Itálii potí hodně hlav.
Avatar - wakantanka
Superšport
| 13. 9. 2017 21:04
Čistý a aerodynamický to áno, ale sexy či provokatívny? To ani náhodou. Keby človek nevedel, že je to MB a nalepíš tam logo hocakého výrobcu tak tomu uveríš. Mne tam chýbajú nejaké jasné markanty, či odkaz na históriu trebárs. A nech mi nikto nehovorí, že to v Mercedese nevedia.
Superšport
| 12. 9. 2017 13:17
Mně to právě připomíná McLaren F1.
Avatar - Brumbal
Superšport
| 12. 9. 2017 13:30
Taky me to pripomina McLaren F1 hlavne prid, zaobleni strechy je jak Porsche GT1 a nebyt tam znak Mercedes rekl bych ze prid je klidne i nove Noble.
Superšport
| 14. 9. 2017 15:12
zperedu MCLaren F1 a zezadu Audi 7, ty obri "nasavace" na pridi asi okoukali z vodikove Toyoty Mirai
Superšport
| 12. 9. 2017 13:35
presne ako pises, designove prvky roznych znaciek pokope...zadne svetla z Audi A7 8-s
Avatar - lyon667
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 09:10
Pěkný, zepředu připomíná McLaren F1. Ale po kolika ostrých kolech tomu dojde energie v bateriích? Jedna věc je sem tam si objet okruh pro radost, jiná pak nasazení podobné techniky do podniků typu Le Mans (a že by mu to slušelo!). Samostatný výkon turbomotoru se mi nepodařilo nikde dohledat, ale jeho podíl na tom tisícihlavém stádu bude předpokládám menší, než v případě LMP1. 400 koní? Míň, nebo víc?
Avatar - iudex
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 09:29
Presne, táto info mi chýba. 1000 koní z 1,6turbo plus baterky, ale aký podiel má na tom ten spaľovací motor?
Podľa článku je vpredu na každom kolese elektromotor so 120 kW a vzadu je benzín + elektro spolu 500 kW. Ak by teda vzadu bol rovnako 120 kW elektromotor, na benzín by to bolo cca. 380 kW (?). To sa mi zdá na 1,6ku strašne veľa. :-O
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 10:00
Je to koncept á la F1, takže se něco podobného dalo očekávat. Když si vezmeme, že formule při plném výkonu spotřebuje dnes v závodě cca 30l/100km, tak je to majstrštyk. V8 už ve vrcholných monopostech nebudou. :-|
Avatar - speedfred
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 10:08
a to je škoda už len kvôli tomu zvuku. Asi budeme chodiť len na historické formule a spomínať ako to bolo dávno (už tooperujem).
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 10:19
Pozor, i čtyř nebo šestiválcové F1 uměly znít.

[odkaz]

Teď jde jen o to jim uvolnit dýchání a zřejmě i otáčky
;-)
Avatar - speedfred
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 10:36
stačí im dať viacej paliva a vyšší prietok ,otáčky majú obmedzené teraz na 15tis a to by stačilo k peknému zvuku.
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 13:59
Zvuk je hlavne o otazkach
Pěkný, ale..
| 13. 9. 2017 08:52
Přijde ti, že 15 tisíc otáček na slušný zvuk nestačí? Otáčky ovlivní výšku, tedy frekvenci. Zajímavé zabarvení však otáčkami nenahoníš, ani hlasitost na nich nestojí. A turbodmychadla motorům vůbec nepomáhají, jsou jak tlumiče.
Pěkný, ale..
| 12. 9. 2017 09:29
Vzhledem k tomu, že v materiálech uvádí, že spalovací motor je skuplovaný s elektromotorem 80kW a dohromady dávají 510 kW které jdou na zadní kola a každé přední kolo pohání elektromotor o výkonu 120 kW (celkový výkon uváděn 750kW tedy přes 1000hp), tak výkon spalovacího motoru musí být minimálně 430kW při uváděných 11000 ot.
Pěkný, ale..
| 14. 9. 2017 15:18
stava v baterkach tomu na okruhu asi moc dochazet nebude, rekuperaci pred zatackama se da do baterek nastipat asi celkem slusna porce elektriny, i u relativne civilnejsich aut typu BMW i8 se da brzdenim zrekuperovat sakra hodne selektriny, takze u tehle bestie to asi nebude taky problem

ostatne zavodni hybridy LMP1 na to spolehaji, ze co se narekuperuje, to se pak vyuzije k akceleraci, tady neni hybrid aby se sporilo palivo, ale aby se pridaval vykon
Avatar - speedfred
Konečne
| 12. 9. 2017 15:34
poriadny SAFETY CAR do F1 ,snáď už bude Lují kričať menej do vysielačky čo robia v tom SC keď idú tak pomaly :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku