Srovnávací testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Nissan Micra 0.9 IG-T vs. Seat Ibiza 1.0 TSI – Vzájemná výměna rolí?
137 komentářů
Josef 1
A to ani Toyota nemá na TSI v Polo klasse odpověď.
urcite ale zalezi aj od sprevodovania... tsi ako take je ale vazne vcelku zive ... trosku mozno ten sposob fungovania ( fostek to nazval ze turba maju akysi pruzinovy charakter a je to tak ) nebude kazdemu sediet ale ak auto sa uz rozbehne... tak ta to proste tlaci vpred samo.. atmo je zivocisnejsie zabavnejsie ale musis ho akoby viac zmykat .... ale ok... priznavam ze v praxi je to skoro jedno aky mas motor... ak je to teda klasicky benzin tak sa mu prisposobis hned...
No máš trochu pravdu, ale přesto bych manželce raději koupil na ježdění (pokud se tomu tak ještě dá v Praze říkat) atmosféru 1,5 od Toyoty než TSI. A to jednoduše proto, že ne, že by to byl lepší motor, ale na 100% toho v Praze přežije víc.
Což je přesně ta věc, kterou plakátový kovbojové neřeší :yes😒br />
Ano, když malé auto primárně do města, tak s atmo benzínem. V případě potřeby takového auta jsem měl dlouho jasnou volbu - Swift Sport. Teď už (bohužel) ne, zase to turbo.
Ano, když malé auto primárně do města, tak s atmo benzínem. V případě potřeby takového auta jsem měl dlouho jasnou volbu - Swift Sport. Teď už (bohužel) ne, zase to turbo.
Yaris je do Prahy více než vhodný. Svatá pravda
Né, prosím, prosím, netahejme sem Toyoty.... jinak se přivalí Hurikán Sakra a bude to tady lítat hybridama >😒]
[odkaz] >😒]
no, není hybrid jako hybrid. Zrovinka ten koyotí mi přijde skvělý (do města). Faceliftovaný Auris v kombi v hybridu potkávám často a nebýt toho přemodřelého (od slova modrá) podsvícení interiéru v kombinaci s depresívně šedým interiérem, dalo by se o Toyotě Auris uvažovat. Ale když už hybridní koyotu, tak C-HR... ať to stojí za to 😄
Techniku beru, ale mne ta auta prostě nesedí. Podívej se na Mazdu, pak na Toyotu a pak zas na Mazdu... vždyť i z Japonska to jde přeci elegantně ne? >😁
Lexus CT 200 h ... ukázal se být "nadčasový". Ten by se mi na projíždění po městě opravdu zamlouval.
Pro mne byl poslední a jediný hezký Lexus IS 300 kolem roku 2001 😉 Sorry...
No, já Lexusu popravdě přicházím na chuť... možná to bude tím "pouličním sjednoceným mladoboleslavským designem". Oko podvědomně hledá nějakej novej jinej tvar... a to Lexus nabízí v dostatečném množství >😁
Vždyť je tolik možností, neblázni !! :d Nemusíš to udělat, nemusíš skočit, teda koupit Lexus >😁 Dělám si srandu, mne taky nekteré modely nevadí, ale třeba SUV jsou pro mne až odporné 8-s
Jak sjednoceným... spíš naopak rozděleným... ale že by mé srdce plesalo při spatření nového jiného tvaru čtyřoké Octavie, to tedy neplesá.
A to já bych řekl, že ještě kolem roku 2008 dělal Lexus opravdu pěkná auta. Hlavně pro tehdejší LS jsem míval slabost.
Ozzmane - já měl Aurise I. Jednoho z prvních v ČR, 2.0 diesel. Prostorný auto, kde se mi sedělo dobře všude. Přišel nový Auris a je to v pytli, vzadu se mi sedí sakra blbě a nelíbí se mi (ani po FL). Tak mám nakonec Pulsara, kde je to vzadu neuvěřitelný, měřím 187 a když si sednu "za sebe", zbývá mi před kolenama skoro 10cm. Fakt.
Ale u Toyoty bych bral novou Corollu v hybridu, nechápu, proč to nedělají. Asi by to kanibalizovalo Lexusy nebo co... >😁
No a co se týká Mazdy? Trojka je krásná, ale na ho.no, protože jsme v rodině velký a vzadu je v ní prostě málo místa. Navíc jak má nízký okna, připadal jsem si v ní jako v tanku (vzadu). Takže jedině šestku, ale to už je cenou na míle daleko rodinnému HB.
Ale u Toyoty bych bral novou Corollu v hybridu, nechápu, proč to nedělají. Asi by to kanibalizovalo Lexusy nebo co... >😁
No a co se týká Mazdy? Trojka je krásná, ale na ho.no, protože jsme v rodině velký a vzadu je v ní prostě málo místa. Navíc jak má nízký okna, připadal jsem si v ní jako v tanku (vzadu). Takže jedině šestku, ale to už je cenou na míle daleko rodinnému HB.
Zrovna Auris se ale dá...
miromen
Od seatu by člověk očekaval emoce jak hlasa nebo hlasal jeho slogan a on je z něj univerzal, což se samozřejmě promitlo i v tabulce.Bohužel i vzhledově se ty emoce lety dost vytratily a interier, už nema ten sportovni nadech jako u předchudce.Když jsem novou ibizu viděl poprve tak jsem na par sekund zamrzl a až pote řekl, jo tohle je nova Ibiza. Nova micra ma šmrnc a vypada velice dobře a i interierově se mi vice zamlouva. Je fajn, že na vyvoji platformy si makli japonci jen ten motor je bidny a micra by si zasloužila určitě nějakou dustojnějši motorizaci.
Tahle Ibiza už ale emoce docela má, nemyslíš?
[odkaz]
[odkaz]
Ja bych třeba s tim jak nova Ibiza vypada neměl problem, ale i tak je to pro mě zklamani. Emoce tam sice nějake jsou, ale tak nějak lety vyčpěle.
Jo, ale myslím, že za ty prachy, co stojí ta na obrázku, si koupím lepší kus auta :-!
Pokud ti k emocím stačí červená barva + černá na zrcátkách, jiná kola a znáček FR na masce, tak ano. Jinak mezi nimi jiný markantní rozdíl nevidím 😄
[odkaz]
[odkaz]
Mikra pořád vypadá o dost líp
[odkaz]
[odkaz]
Mikra pořád vypadá o dost líp
Ibize to k svěžímu dynamickému vzhledu stačí 😄 Někdy málo je více 😄 Mikra se mi ale také líbí, psal jsem to výše.
Barva a kola hrají velkou roli, s tou ibizou v základu by mělo vizuálně zápolit tohle [odkaz]
A to už je jiná písnička, pak bych na tvou otázku, jestli k emocím stačí oranžová barva a velká kola (dodávám já), pak říkám ano, takto se mi micra líbí, auto z mého odkazu je jen taková bublinka na kolečkách, tedy naopak ibiza umí nosit svůj základ důstojněji. 😉
A to už je jiná písnička, pak bych na tvou otázku, jestli k emocím stačí oranžová barva a velká kola (dodávám já), pak říkám ano, takto se mi micra líbí, auto z mého odkazu je jen taková bublinka na kolečkách, tedy naopak ibiza umí nosit svůj základ důstojněji. 😉
Pokud ve mě nevyvolá emoce běžná verze, tak jen změnou barvy laku a kol žádné emoce dodatečně nevyvolá. K tomu je třeba více změn (doplňků). Samozřejmě vkusných, ne ve stylu CTR. U Micry se to ale povedlo.
Suma sumárum, z těch čtyřech aut ve mně nějaký emoce vyvolá jen ta "vyšperkovaná" Micra.
Suma sumárum, z těch čtyřech aut ve mně nějaký emoce vyvolá jen ta "vyšperkovaná" Micra.
Neodporuješ si náhodou tou první a poslední větou 😄 ?
U mě jsou to krom laku a kol ještě světla, ta umí udělat strašně moc. Konkrétně třeba u Leona... ale i Golfu, Megana... radši bílý Leon s LED než červený s halogenama.
U mě jsou to krom laku a kol ještě světla, ta umí udělat strašně moc. Konkrétně třeba u Leona... ale i Golfu, Megana... radši bílý Leon s LED než červený s halogenama.
Ono niekedy netreba ani lak. Stacia kolesa a zopar drobnosti. Stretavam jedno GrandePunto biele s bielymi 17 a decentnym spoilerom na 5 dverach. Kym klasicke lahko prehliadnes. Toto je cisty soliter. 😄
lamal
Som rad, ze Micra ma konecne zmysel po case... dizajnovo je uplne ina liga a celkom sa mi paci a tiez vyladenie jej charakteru... je zabavna, dobre jazdi, ticha v interieri pekna to s tym funky dizajnom sedi good job... snad uz len lepsi benzinak, ale podla testu prekvapil aj tento 0,9 tym ze sa tak rad toci to je prima a sedi to k podvozku...
ibiza vyzera vedla micry ako smutny praktik... ale ma svoje kvality a s lepsou farbou a nejakym FR to bude svihak aj ked trocha okukany,,,,leony ten dizajn uz trochu okukali... micra je svojska a to sa mi lubi...
ako pisali viaceri, micra ako auto pre 2 a male dieta, alebo ako 2he auto do rodiny a ibiza je uz celkom plnohodnotne vozitko, obe maju vyznam
BTW slusny test
ibiza vyzera vedla micry ako smutny praktik... ale ma svoje kvality a s lepsou farbou a nejakym FR to bude svihak aj ked trocha okukany,,,,leony ten dizajn uz trochu okukali... micra je svojska a to sa mi lubi...
ako pisali viaceri, micra ako auto pre 2 a male dieta, alebo ako 2he auto do rodiny a ibiza je uz celkom plnohodnotne vozitko, obe maju vyznam
BTW slusny test
twistedTSD
Ibiza se zdá jako dobrý kompromis. Design odpovídající mému vkusu, solidní jízdní vlastnosti, nadprůměrná prostornost a zejména motorizace ve srovnání s renaultí 0.9. Přes co bych měl problém se přenést, je bakelitový interiér s minimální nabídkou dekorů a cena. Taky výbavy mi přijdou zvláštně poskládané, když vyhřívaná zrcátka jsou až v topu, za autoklimu se připlácí snad vždy a 😁S je dostupné jen pro silnější TSI. Když se v konfigurátoru trochu rozjedu, tak brzy zjistím, že za podobné peníze mám Polo, u nějž už výraznější slabinu kromě ceny nevidím.
Pokud jde o Micru, jako auto do města taky nebude špatná. Interiér patří snad k tomu nejlepšímu ve třídě a design naživo opravdu funguje.
Mimochodem, Fiesta je již nepřekvapivě v akci, tak už taky stojí za zvážení.
Pokud jde o Micru, jako auto do města taky nebude špatná. Interiér patří snad k tomu nejlepšímu ve třídě a design naživo opravdu funguje.
Mimochodem, Fiesta je již nepřekvapivě v akci, tak už taky stojí za zvážení.
rohYpnol
Japonec ve srovnání s Němcem má výrazně hodnotnější interiér, a i vnější vzhled je výrazně atraktivnější než auto emocion... Kdo by to byl před pár lety řekl.
Čistě subjektivně bez hodnocení vlastností hraje Ibiza ve srovnání s novou Microu druhé, no ... spíše třetí housle :-!
Micra je však postavená obdobně jako nové Clio a je to prostě vůz pro dvě dospělé osoby.
Čistě subjektivně bez hodnocení vlastností hraje Ibiza ve srovnání s novou Microu druhé, no ... spíše třetí housle :-!
Micra je však postavená obdobně jako nové Clio a je to prostě vůz pro dvě dospělé osoby.
uz som to spominal ze mne sa interier micry pozdava asi najviac z celeho segmentu malych aut sucasnosti... jej interier sa mi fakt paci moc ... tu micra spravila obrovsky skok.... famozna kabina :yes:
Blue Sun
k té slavné koncernové ergonomii: páčka vlevo pod volantem, ještě takhle blbě dole, mi tedy moc šťastně řešená nepřipadá. Při normální poloze rukou na volantu je mimo dosah. To radši tlačítka na volantu. Jak se bez ovládání na volantu třeba přepínají stanice rádia, nebo přehazují písničky, se radši ani neptám. Zatímco Micra na to má tlačítka u displeje, u Ibizy není nic... Radši Micru.
Ovládání adaptivního tempomatu - Koncern to má tak, že VW to má na volantě a páčku pod volantem má Audi, Škoda a Seat. Zkoušel jsem obě řešení - je to otázka zvyku u mě vyhrál volant. Jenom poznámka Nissan adaptivní tempomat nemá vůbec.
Adaptivní tempomat je to poslední, co mě u auta trápí, o něj nestojím. Mně bohatě stačí obyčejný tempomat, ještě stále umím sledovat odstupy sám.
Problém tlačítek na volantu je ten, že se tam nedá nacpat všechno. Potřebuješ ovládání rádia (ideálně kolečko na hlasitost + tak tři tlačítka), potřebuješ ovládání palubního pc, pak třeba nějaké hlasové vytáčení, tempomat... jasně že se to dá na volant nacpat všechno, ale já tomu moc nefandím, raději něco vystrčit na páčku - tempomat, rádio...
Samostatná páčka je pouze v případě adaptivního tempomatu, protože ten kromě základních funkcí obsahuje ještě nastavení odstupu. Když koupíš obyč tempomat, tak je ovládání na páčce blinkrů.
Samostatná páčka je pouze v případě adaptivního tempomatu, protože ten kromě základních funkcí obsahuje ještě nastavení odstupu. Když koupíš obyč tempomat, tak je ovládání na páčce blinkrů.
To je velmi individuální. Já měl tempomat na volantu v kdečem od Mazd po Fordy a na páčku pod volantem nedám dopustit.S ní se mi tempomat ovládá suverénně nejlíp, bez nutnosti podívání. Ale pokud do auta s páčkou sedneš poprvé, je to určitě problém, to uznávám.
Já s ní tedy nemám problém. A to proto, že je to v první řadě otázka nahoru - dolu - k sobě - od sebe, což je pro svalovou paměť triviální. Na rozdíl od nahmatávání tlačítek (také se dá, jen to trvá déle a záleží na provedení). Jen není ideální, že všechna auta nepoužívají stejnou logiku. Jestli si musím kousek posunout ruku, je mi celkem jedno (ani si to neuvědomuji). Hlavně, že na to nemusím koukat. Tlačítka pod volantem řadím jako tlačítka na volantu, pokud je vidět na jejich popisky. Pokud není vidět na jejich popisky a musím si pamatovat, co dělají, tak jsou pro mne z těchto řešení nejhorší.
Joab
..zabavnej test. Nejvic se mi libi ta vytka Nissanu: "výplně dveří se po zatlačení prohýbají více, než je zdrávo."
V celym testu ani slovo o vecech jako treba jak to brzdi..jak to radi..jak to sviti.. hlavne ze kdyz zmacknes vypln dveri, moc se prohnou. Nevrzou, jen se prohnou vic, nez by se testerovi libilo.
Furt je to tu zabavnejsi, jsem rad, ze jsem na vas kuci nezanevrel ani po tom banu, co sem si pak pripadal jak Jan Hus.
V celym testu ani slovo o vecech jako treba jak to brzdi..jak to radi..jak to sviti.. hlavne ze kdyz zmacknes vypln dveri, moc se prohnou. Nevrzou, jen se prohnou vic, nez by se testerovi libilo.
Furt je to tu zabavnejsi, jsem rad, ze jsem na vas kuci nezanevrel ani po tom banu, co sem si pak pripadal jak Jan Hus.
minule som sa pri vystupovani nejako nechtiac oprel o palubovku v mojom pole... keby si videl ako sa ten plast palubovky dokaze lahko "zmacknut" ... doslova som ho dlanou az spucil ale tak samozrejme ten kusok sa potom vratil po odlahceni do povodneho tvaru ... a pride mi ze nikomu to na koncernovych vozoch nevadi ale ked ide o ine znacky tak razom je vsetko akysi problem ( tak to tu na acz proste chodi ) .... ale inak som sa fakt az zlakol ake je to "elasticke" ... jednoducho tieto materialy pod istou vahou ( pod istym tlakom ) su vcelku pruzne... nic nove... ale tak chapes .. ibiza je predsa nic ine len opat zase koncern ... a tak micra nesmi projet za zadnou cenu ... ukol znel jasne 😉
Tohle co popisuješ je zřejmě vlastnost tzv. měkčených plastů, čili znak supermainstreamového či téměř prémiového zpracování. Je to nějaký čas, ale demostroval mi to prodejce Toyoty na příkladu prvního Aurise a Corolly (už sedan z Turecka). Zatímco Auris měl palubní desku z tvrdého plastu, tak jako je to třeba i u Lanceru, Corolla měla prohýbací, což mi bylo prezentováno, jako důkaz lepšího a kvalitnějšího zpracování 😉
pcwifi
nsn micra nema couvaci sensory ani za priplatek... tohle by meli mejt vsecka auta v absolutnim zakladu jako kola, volant, sedacky, svetla. A ty spotreby, to je taky dobrej des bes, to snad neni auto vazici 1800 kilo, proc to hergot tak zere, kdyz to ma pidi vykon ?
Senzory u subkompaktu v základu? Proč? Spíše ty kličky na okna vzadu jsou zvláštní, ale to bych taky přežil.
Akú spotrebu by si u auta, ktoré testujü novinári očakával?
Nižšiu. V tomto prípade to nebola klasická novinárska spotreba, kde sa testujú limity, ale normálny test spotreby pri bežnej jazde mesto, okres, hajvej. Ani jedna položka nedáva dôvod na radosť 6,5/6,5/6 PP je na bežnú jazdu s nenaloženým autom B dosť. Môj svišť má dlhodobku 4,4 PP aj keď prihodím liter na fakt svižnú jazdu, stále som liter pod nimi.
To je realita turbo motorov. A väčšina sa vyžíva, keď turbo ťahá. P.S. Keď však v ACZ testujú nejaký výkonný a ťažký model od VW, tak má zázračne spotrebu ako tieto flusátka!!
Arese
Dokud Micra nedostane také motor 1.2 TCe, může na nějaké zvlášť dobré evropské prodeje zapomenout. Je to škoda, protože jinak to auto vypadá docela zajímavě. Nová Ibiza je ale jednoznačně lepší auto (prostornost, kufr, ergonomie, jízdní komfort). Lacinější plasty bych Ibize i odpustil, ovšem přeposilované řízení je u značky jako Seat ostuda. Super svezení bude určitě se čtyřválcem 1.5 TSI/110 kW, už aby tu byl! 😄 :yes:
Jo prostornost a kufr je v česke kotlině dlouholetej šlagr, bez toho neni auto autem. Hlavně u auto emocion bezva vlastnosti.
woody-alien
"momentálně nenajdete zábavnější auto, než je Micra."
Microu jsem nejel, takže zábavnost posuzovat nebudu. Možná, že i ztráta kontroly v ní působí zábavně 😉 .
Micra [odkaz]
Ibiza [odkaz]
a pro srovnání třeba Swift [odkaz]
Microu jsem nejel, takže zábavnost posuzovat nebudu. Možná, že i ztráta kontroly v ní působí zábavně 😉 .
Micra [odkaz]
Ibiza [odkaz]
a pro srovnání třeba Swift [odkaz]
zatial co fabia alebo ibiza je ladena na konkretny slalom tak micra nie no je tam toho... to o zabave nic nevravi, micra je hrava a rozevlata pre vodica co to nevie s autom nevyhoda pre tych co to s volantom vedia vyhoda...
tieto linky budes posielat pod kazdy clanok o novej micre ? >😁 nejak zufalo potrebujes nieco dokazovat...
tieto linky budes posielat pod kazdy clanok o novej micre ? >😁 nejak zufalo potrebujes nieco dokazovat...
No tak to pardon, pokud jsem se dotkl tvého jemnocitu příznivce Nissanu. >😁 Pokud si dobře pamatuji, tak toto je PRVNÍ článek o Micře, kde tento odkaz používám. Zoufale tedy působí především tvoje reakce. Úplně vidím, jak budou salóny Nissanu narvané novými Loeby, kteří po shlédnutí tohoto videa zahoří touhou krotit divoký turbo tříhrnek.
>😁 Máš alespoň mlhavou představu o klientele, která tahle auta kupuje ?
>😁 Máš alespoň mlhavou představu o klientele, která tahle auta kupuje ?
Toto španělské video srovnávající ostrý vyhýbací manévr nové Micry a Ibyzy je dost známé a u Nissanu si ho za rámeček určitě nedají! Poskakující auto mezi kužely opravdu nepůsobí důvěryhodně... 😲
a preco by si mali ? ktory koncernak si dava za ramecek tie haldy koncernovych sr.aciek ? ty si davas tie fiatacke? hadam neckam, od majitela Leonu ze by...
A nějaký příspěvek s konkrétními protiargumenty místo trapných osobních útoků by nebyl? Že bys byl fanatický příznivec Nissanu, který nesnese kritiku produktů této značky? A co máš proti Leonu, coby jeden z nejlepších zástupců segmentu C se prodává výborně po celé Evropě! 😉
tak trapny si potom ty, lebo ty si s tym zacal ´´u Nissanu si ho za rámeček určitě nedají!´´ nedovidi si na koniec nosa a ide mi tu nieco pisat... 😉
to je uplne jedno, mne +- koncern nevadi a leon uz vobec nie, len fanaticky i nefanaticky priaznivec koncernu si tiez neda do ´´ramecku´´ prusery a nepodarky koncernu... nic viac nic menej som nenapisal, viac si si tam nasiel ty
to je uplne jedno, mne +- koncern nevadi a leon uz vobec nie, len fanaticky i nefanaticky priaznivec koncernu si tiez neda do ´´ramecku´´ prusery a nepodarky koncernu... nic viac nic menej som nenapisal, viac si si tam nasiel ty
Že má koncern VW řadu průserů (dieselgate, problémy s rozvody u první generace TSI atd.) samozřejmě nikdo nemůže popřít. Stejně jako to, že poskakování Micry při ostrém vyhýbacím manévru není v pořádku. 😉
neviem posudit, ci to je v poriadku alebo nie... to sa mozeme bavit aj o tomto😒br />
[odkaz] 64 km/h micra to aj s poskakovanim spravila o 10km/h rychlejsie... je to v poriadku alebo nie? ceed je nebezpecne auto, alebo ma zle jazdne vlastnosti ? nemyslim si skor naopak
[odkaz] 64 km/h micra to aj s poskakovanim spravila o 10km/h rychlejsie... je to v poriadku alebo nie? ceed je nebezpecne auto, alebo ma zle jazdne vlastnosti ? nemyslim si skor naopak
Odpusta sa, ano dotkol.
Tie linky hlavne swift, si uz niekam daval /je mozne, ze nakoniec nie ty-pamat je omylna/ a bola tam aj Micra, nejak to neviem najst pod nissanom to nie je, bolo to pod testom nejakeho maleho auta, kde boli takto isto nakonfigurovane odkazy s podobnym komentarom.
Ja teda neviem, co tym chces naznacit, ze tento slalom je ako jediny, najlepsi, najdoveryhodnejsi test jazdnych vlastnosti, ktory vypoveda uplne o vsetkych vlastnostiach a bezpecnosti ? Kazdy na to musi mat rovnaky pohlad ? co to ma s Loebom ? aspon ze citas profily, chvalyhodne...
Mne by to vyhovovalo radsej nech to je zabavne a pretacave, aj tak je to chovanie len na hrane... samotny test ti vravi, ze micra drzi stopu ukazkovo a ma aj vela prilnavosti a ked to uz niekto chce hnat na limit, tak nech je to pretacave, super...
radsej budem krotit tocivy turbo trohrnek a krotit rozevlatu záď ako sa nechat krotit ESPckom a trapit nejaky tupy nudny wagen... kto rad soferuje nepotrebuje vela vykonu, ale hlavne dobry chassis.... tym som inak nemyslel ibizu, je to dobre auto
Tie linky hlavne swift, si uz niekam daval /je mozne, ze nakoniec nie ty-pamat je omylna/ a bola tam aj Micra, nejak to neviem najst pod nissanom to nie je, bolo to pod testom nejakeho maleho auta, kde boli takto isto nakonfigurovane odkazy s podobnym komentarom.
Ja teda neviem, co tym chces naznacit, ze tento slalom je ako jediny, najlepsi, najdoveryhodnejsi test jazdnych vlastnosti, ktory vypoveda uplne o vsetkych vlastnostiach a bezpecnosti ? Kazdy na to musi mat rovnaky pohlad ? co to ma s Loebom ? aspon ze citas profily, chvalyhodne...
Mne by to vyhovovalo radsej nech to je zabavne a pretacave, aj tak je to chovanie len na hrane... samotny test ti vravi, ze micra drzi stopu ukazkovo a ma aj vela prilnavosti a ked to uz niekto chce hnat na limit, tak nech je to pretacave, super...
radsej budem krotit tocivy turbo trohrnek a krotit rozevlatu záď ako sa nechat krotit ESPckom a trapit nejaky tupy nudny wagen... kto rad soferuje nepotrebuje vela vykonu, ale hlavne dobry chassis.... tym som inak nemyslel ibizu, je to dobre auto
myslím, že link dal niekto iný, teraz sa len spontánne šíri
Myslim, že to začalo poukazovanim na "schopnost" golfu clubsport. Ještě se tu docela často šermuje Zeperfs.com.
tak pre tych co si potrebuju obhajit koncern alebo nieco ine to argument je, ale to je tak asi vsetko... nech spravi niekto zrovnavacku na okruhu a potom sa bavme
Odkazy na Micru a Swift jsem tady dával já (možná jsem nebyl jediný, nevím)...pokud to pomůže ukončit tohle bojové tažení. >😁 Že losí test není žádným komplexním testem jízdních vlastností, je jasné, ale něco jako zábavnou přetáčivost vidím leda u Ibizy.
ja nebojujem, iba som ho krivo oznacil >😁 micra si trochu hopsala, ale ten zadok jej lietal statocne aj kvoli tomu to nedala az o 1km/h v cistej stope
aj tak ibiza 75km/h a micra 74km/h ... snad tu nebude niekto dokazovat ze to je moc...
uz tu jeden taky bol, v SZ ma presviedcal ze jeho fabia combi mala tento isty losi test len o par km pomalsi ako nejake Porsche cayman ... sick >😁 8-s chlapik si myslel, ze ma auto na rovnakej jazdnej urovni, asi tak by som prirovnal aj v tejto diskusii
aj tak ibiza 75km/h a micra 74km/h ... snad tu nebude niekto dokazovat ze to je moc...
uz tu jeden taky bol, v SZ ma presviedcal ze jeho fabia combi mala tento isty losi test len o par km pomalsi ako nejake Porsche cayman ... sick >😁 8-s chlapik si myslel, ze ma auto na rovnakej jazdnej urovni, asi tak by som prirovnal aj v tejto diskusii
Nonsens
ten rozdiel medzi udávaným a zmeraným zrýchlením u micry je divný, pár desatín kľudne, ale toľko? Veď to významne mení pohľad na motor. Otázkou je presnosť merania pri teste. Spotreby nič moc na supr daunsajz efektívne eko motory.
Za mne jako druhé auto klidně Micru, je svěží a zajímavá a umírněnost u malého auta nepotřebuji, na to bych měl ještě jedno, klasičtější >😁
Jako jediné auto rozhodně Seat. Docela mne ale fascinuje jak tady vypadá obyčejně a pak co s autem udělá FR paket a hezká barva. Toppere, měl si počkat na Ibizu, Polo je teď najednou takové obyčejné >😒] Ale zas máš alespoň čtyřválec >😁
Leon Cupra a Ibiza nové generace se moc povedli(y).
Micra... oproti Ibize hezčí interiér.
Jízdně nemohu soudit ani jedno, ale pod přístřeškem na zahradě by to víc slušelo Seatu (A to i přes naši domácí japonizaci 😄 )
Já právě poprvé fl. verzi viděl na té slavné světové výstavě na náplavce, kde to byla společně s novou Fiestou pro mne asi nejzajímavější novinka. FR, fialová metla, akorát to byl taky litr TSI. Interiér byl také hezký. Jenže takhle hezká Ibiza bude stát na úrovni ostrých subkompaktů.
Micru jsem taky viděl, ale nejel, je jiná a určitě bych se za ní nestyděl 😄
Ale přiznávám, že tatínek občas v sobotu ráno vynechal snídani a šel si zaSwištit.
Na náplavce to Ibize slušelo (kdyby do toho automobilového rozjímaní z pódia nekecal vocasoviny hipík Klus, tak bych se na ni vydržel dívat dlouho, takhle mne nějak rozbolela hlava a šel jsem se zavřít do Insi).
Micra... asi jsem už starej 😄 Moc funny design.
Já to stihl proběhnout hned po začátku, takže jsem ušel všem těmhle moderním muzikantům >😁 Ale Tomáše pamatuju jako obyčejnýho kluka, s kterym byla sranda pařit 😉 >😁 Nikdy jsem nepátral, co dneska čichá... >😁
Uhodl 😄
A ta záhada je jednoduchá, býval to milej týpek, snaživej a někdo si ho všiml 😉 Těžko se to teď vysvětluje, když vidíš, to, co předvádí.... >😁 To je jako tvrdit někomu, že Opel býval skoro prémiovka na přelomu 90 let >😁
S tím Oplem jsi to zabil >😁 >😁 >😁
Obě auta vypadají dost dobře , jen ty motory.. ;-\
mne sa nepaci uz taky ten prerasteny vysoky tlusty vajickovky dizajn aky ma prave micra alebo yaris ci 208 .... ked si aj odmyslim motor a nejakym zazrakom sa povznesiem nad tie 4 valce tak stejne mam blizsie k vozom ako fabia polo swift mazda 2....
S Ibizami jsem se něco najezdil, starší generace měly dvě tety, kamarád předchozí (tu první znovu hranatou, nevím, jak se tam značí generace 😁) a koneckonců, moje první auto byla právě Seat Cordoba, což je vlastně Ibiza sedan 😉
Já vybírat bez ohledu na cenu auto B segmentu teď, tak jdu do nové Fiesty, ta se mi hodně líbí.
predpokladam ze viac ako 8000-8500 tento rok uz neprekrocim... takze ozaj nejazdim nejako moc .... hlavne ze auto je zive a pekne jede :yes:
pritom coskoro ho mam uz rok.. ale ten cas leti
napriklad taky trip z kosic na kojsovku 1246m.n.m po ceste a naspat... to mas 60km za den k tomu ani nehovorim o prevyseni... hotova horska cyklo etapa ...
PS: k tvojmu najazdu... uz som sa zlakol ze to cislo je vice nez "sestimistni".. to by si bol milionar jako Bohus >😁
V segmentu motorů okolo 1 litru je podle mého nejlepší Ford 1.0. Tahle 0,9 od Rendlíka snad původně neměla přímý vstřik, což se sice jeví jako zastaralé, ale pokud to takhle má i Nissan, je tam výhoda "oplachování" ventilů směsí = snad méně karbonu. Ale nejsem si fakt jistej jestli to nezměnili.
Jo a mimochodem - zrovna třeba brzdy jsou pro mně osobně důležitější než pružné zrychlení. Rozdíl 2,5 metru může znamenat rozdíl mezi totálkou a jen plechama.
Obě jsou to ale hezký auta, do Micry bych ale ještě přidal 1,2 DIG-T s 85kW, to by tomu moc slušelo 😄
TSI nemohu soudit, protože jsem jezdil jen generací EA111, tam opravdu motorizace pocitově tahaly, ale oproti tomu tebou zmiňovanému Ecoboostu jim chyběl charakter a gradace výkonu. Tohle si ale každý asi musí vybrat sám, co mu vyhovuje.
s TSi tiez suhlasim 1,4tsi 110kw vs 1.5eco 110kw je nebe a dudy... 1,4 je ladena moc na spodok hore sa uz trapi, huci a ma fakt nezazivny nudny zvuk... a vlastne aj prejav... 1.5 eco je super, ma velmi dobry zvuk a charakter je vyladeny ukazkovo oplati sa ho tocit je aj pruzny, ma konzistentnejsie reakcie na plyn ako 1,4tsi a gradacia vykonu je navykova je to super motor... prekvapeny
zvyknuty na otvorenu a poladenu SR20DE alebo 2,2Vtec v ATR ktorymi sa vozim najcastejsie nemozem suhlasit... 😄 ale vseobecne viem co si myslel, stale je dost atmosiek ktore vela vody nenamutili
Proti tomu Micra bude mít výraznější a užší špičku a proti Ibize ti tam pak nechybí 4kW, ale v širším pásmu to bude dělat v průměru tak 10kW, což už je v dynamice znatelný rozdíl.