Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jízdní dojmy s Hondou NSX: Hybrid pána pekel

40 komentářů

Avatar - white label
white label
Jj, sednout si na to je 1. stupeň, nechat se u toho (dobrovolně) vyfotit je 2. stupeň a nakonec tu fotku ještě (záměrně) zveřejnit je vrcholný 3. stupeň.

P.S. A jako "bonus" k tomu napsat:
"...místo obvyklé flotily stojí na parkovišti jediná Honda NSX a sami lidé z automobilky kolem ní našlapují jako okolo svátosti."
Avatar - white label
white label
Souhlas, tohle japonské Ferrari je designově úplně jinde (myslím úrovní v dané kategorii, nikoli absolutně), než současná produkce značky, včetně sportovně orientovaných modelů.

P.S. Vrchol drzosti a nevkusu je fakt, že si nějaký "automobilový buran" ze SM dovolí na takové auto sednout😒br /> [odkaz]
Nikdy by mě nic podobného nenapadlo ani kdyby to auto bylo moje, tím spíš u nevlastního! :no:
Avatar - Emel
Emel
Kde vidíš jakou těžkotonážnost? Vždyť je to sporťák s motorem uprostřed klasických proporcí... ano, mohlo by to být třeba Ferrari... a jasně, 458 je designem přece jen o kousek jinde... ale za mě je tohle naprosto v pořádku.

A ještě k původní NSX - to je samozřejmě legendární auto. Ale že by měla zase nějak bombastický design, to taky úplně nemá... nové auto je opticky širší...
Avatar - Emel
Emel
NSX se povedla, technicky je to hodně zajímavé auto a design je moc pěkný.

Samozřejmě můžeš koupit třeba 911GT3 a 750t projezdit v benzínu... každému dle jeho sympatií 😄
Avatar - Beefcake
Beefcake
"stojí na parkovišti jediná Honda NSX a sami lidé z automobilky kolem ní našlapují jako okolo svátosti" - by ma zaujimalo, co si ti pani pomysleli
Avatar - Jopino
Jopino
Bez debat, ale kdybych měl potřebný obnos, neváhám. Tohle je jistý mix individuality, designu a technických řešení. Ale vraťme se na zem. Cena je vysoká, pořadník delší, než 14 dní před výplatou... Škoda, tak snad v jiném životě 😉

[odkaz]
Avatar - Beefcake
Beefcake
Dobre sa to citalo, ale fakt to sadenie na kapote !?!?! 8-s
Avatar - jpor (RSKa)
jpor (RSKa)
No...u nas tomu hovoríme "totálny sedlák"
Taká úbohosť...
Avatar - Emel
Emel
Oni tam ty společné rysy s Civicem jsou. Rozdíl je v tom, že na TypeR pak navěšeli další křidýlka a stehýnka 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kdybych se tam vešel a měl volnejch 5 mega = hodně zajímavý

Jj vim že na okruhu bylo to a ono vo fous rychlejší = ale to je fous kterej je stejně rychlejší než já = a na takový to běžný popojíždění = tu a tam trochu rychlejš = fakt bych to bral :yes: 😄
Avatar - 125S
125S
Test napsán pěkně, ale to sednutí si mohl odpustit. A k tomu všemu v džínách...
Hovnohlav
Co je to za debi.la? Nekdo si mi sednout takhle na auto, tak mu ji bez milosti vypalim.
i-Vtec
Čte se to fantasticky, vžil jsem se do řádků a měl pocit, jako bych to auto sám řídil a zažíval ten motoristický orgasmus. Tenhle japonský počin patří opět mezi to nejostřejší a nejvymakanější na zeměkouli. Čest inženýrům v Hondě!

No ale přidávám se k ostatním v diskuzi...copak se sedá na kapotu takového auta proboha? Já neříkám, že tím člověk něco zničí, ale prostě se to absolutně nehodí, kor když jde o takový klenot. Já si nesednu ani na své auto, které má desetinovou hodnotu NSX :-!
Avatar - white label
white label
Velmi mírně řečeno...
Avatar - Jopino
Jopino
Ne, tak jsem to nemyslel. Myslím tím Porsche jako určitý společenský status. Tak toto auto, značka, bývá ve zdejších končinách vnímána.
Avatar - Jopino
Jopino
Opravdu neváhám. Nebylo to psáno bezmyšlenkovitě, věř mi 😉 Tuhle automobilku mám rád poměrně dlouho (někdy od roku 1996, kdy jsem si pořídil svou první Hondu). Mám jí rád i přes její "slabá období", časy omylů i různých přešlapů (viz třeba naše debata u Civicu CXG a problémem s ochranou dětí v interiéru při nehodě). Takže dlouhodobě vnímám pozitiva i negativa modelů napříč značkou.
A tohle je auto, které bych si (kdyby byly ideální podmínky) opravdu pořídil. Nepotrpím si na obdiv okolí, tudíž ke své radosti nepotřebuji zmiňované Porsche GT2, GT3, i když je pro mnohé ikona. NSX je prostě po dlouhé době Honda, supersport, na který fanouškové značky a motoristická veřejnost čekala opravdu dlouho. A povedlo se. Ale jak jsem psal, zpět na zem 😄 Pět milionů a něco navíc je opravdu mimo rozpočet 99,9 % zdejších diskutérů, mě nevyjímaje.
webpaja
Sorry, ale zrovna tenhle supersport by si zasloužil někoho, kdo opravdu umí a z auta dostane víc než jen zrychlení v přímce.
Avatar - Emel
Emel
Subjektivní dynamika tam je. Srovnání do jisté míry taky. Jako neříkám že to jsou nějaké testerské orgie, ale "zhola nic" jim trošku křivdí.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] dělala i [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Taky jsem na tu fotku koukal.On Baborský správně tušil, že mu nikdo neuvěří, že právě jeho a SM pozvali na předvedení NSX, tak neodolal opatřit si důkaz. Ne zrovna šťastným způsobem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Škoda, že se tak krásnýmu autu ostatní produkce Hondy tolik vzdálila. Proč nemohli CTR dělat stejní designéři?
Avatar - white label
white label
Ale primárně pro "společenský statut 911" se typicky nekupuje GT3, na to stačí i o milion a půl levnější Carrera (a o 2 a čtvrt milionu levnější, než NSX). Verze GT3 je tak mnohem spíš pro fajnšmekry, než pro "pozéry".
Avatar - white label
white label
To každopádně, já bych zřejmě skončil u Porsche.
Avatar - Emel
Emel
Nebo tak 😄

Prostě... jedna věc je napsat "neváhám", ale s pěti miliony na dedikovaném účtu by člověk asi trávil dlouhé zimní večery u konfigurátorů a krátké dny u dealerů... protože za tolik peněz už se dá koupit lecos.
_Teddy_
Pomysleli asi nieco take, ze "tak tohoto burana uz nikdy na ziadne testy nepozveme!".
Avatar - white label
white label
Ono nebude (u GT3) problém ten rozdíl "prokonfigurovat".
😉
Avatar - white label
white label
No, určitě nic hezkého (by) to nebylo, naopak... :no:
Avatar - Emel
Emel
Myslím, že někde se objevilo, že NSX navrhovala designérka.. a myslím, že Civica ne. Asi by se to dalo vygooglit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz odkaz Michelle dělá Acury = ostatně NSX se v USA, Kanadě, Číně, Dubaji neprodává jako Honda ale Acura NSX [odkaz]
Avatar - pašík
pašík
Moc pěkný autíčko, nejlépe vynikne jeho tvar shora, vypadá jak malej angličák od Matchboxu. Jako kluk jsem měl taky vysněný supersport, nikdy to však nebylo Ferrari, Porsche apod. První bylo Lamborghini Miura, pak v pubertálním a mládeneckém věku to byl Ford GT40 a pak dlouhá léta Honda NSX 1 a teď 2. A to už mi asi zůstane neb je mi 60 let. V garáži mám naleštěného Civika 1,3 SL hondamatic z roku 1982. Asi jediný u nás v tomto přepychovém stavu, naprostý originál kromě doplněných zadních reproduktorů (decentních). Jo a taktéž v orig. Honda červené metalíze. A na kapotu se nesedá!!!
Avatar - Emel
Emel
Při troše představivosti třeba i zadní nárazník... ale jasně, myslel jsem hlavně předek.
Avatar - white label
white label
Částečně předek, jinak tam nic moc společného nevidím. S těmi "křidýlky a stehýnky" souhlas.
Avatar - white label
white label
"Nepotrpím si na obdiv okolí, tudíž ke své radosti nepotřebuji zmiňované Porsche GT2, GT3..."
Nemyslím si, že zrovna auto typu 911 GT3 (tím spíš s aktuálně možným touring paketem) je auto primárně přitahující obdiv okolí, naopak s novou NSX by byl majitel/řidič podstatně víc středem pozornosti na veřejnosti.
Avatar - Emel
Emel
Aha, já myslel, že to je pořád o designu... pak jo, samozřejmě je to skoro o půl tuny těžší.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nevidim ju nikde.. len citam o nej.. cakal som nizsiu hmotnost ale tak ano je to hybrid... ale nastastie je to tak premotorovane ze akakolvek "nadvaha" sa samozrejme hned strati 😄
Avatar - speedfred
speedfred
hlavne všetka česť inžinierom Hondy v F1,že po toľkom prešlapovaní na mieste ešte nevykonali nejakú rituálnu hromadnú samovraždu.
To majú asi nejakých "iných" inžinierov
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to bylo od šéfů Hondy prozíravé rozhodnutí, že aspoň NSX. Měli by to zkusit častěji, nejlépe i na nějakého budoucího Accorda.
webpaja
Naopak, test resp dojmy naprosto o nicem. Srovnani, pocit z jizdy, subjektivni dynamika...zhola nic.
Tak jak by ale clovek od pisalku ze SM v zasade ocekaval :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
No jo, něco tam je. Jen by mě zajímalo, co bylo na papíře dřív - jestli CTR nebo NSX. Pokud to bylo tak, že namalovali NSX a vrhli se na CTR tak by mě zajímalo, jakou drastickou změnou osobnosti museli designéři projít. Ten rozdíl je propastný.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
akoze ten dizajn NSX je fakt zvlastny a taky v podstate tazko uchopitelny ( ak si odmyslime logo tak to moze byt dnes uz vlastne cokolvek ) ... pritom mohli viac nadviazat na geny predchodcu.... povodna NSX je v tomto vyborny zaklad a oni nakoniec spravia takehoto tazkotonazneho a sterilneho "robota" 😒

mam inak hondy ako take rad.. ale tento ich pocin menom NSX ma teda nijako nezaujal... to viac by som prijal chybajuci accord v europe a nejaku novu integru alebo S2000-ku ;-\