Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Francouzský motor?
| 18. 9. 2017 11:01
To ne! Brrr! :no:
Francouzský motor?
| 18. 9. 2017 12:24
lebo tsi a tdi je best že? xD
Avatar - 3_diamanty
Francouzský motor?
| 18. 9. 2017 12:32
tiez mam radsej ked dana znacka ma vlastne motory... ale mnohi zakaznici toto neriesia.. to len my ;-)
Francouzský motor?
| 18. 9. 2017 19:32
tak škoda potom prečo nemá vlastné motory? veď už ide o jeden koncern PSA kam patrí
už aj opel
Avatar - Blue Sun
Francouzský motor?
| 18. 9. 2017 18:39
Lehni, hloupé zvíře!
Avatar - KANKUNEN
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 11:04
v době, kdy lidi by nejraději i Citigo 4x4, tak PSA vyrábí SUV pouze s předkem.
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 11:37
vono nejenom francouzu
v době, kdy strme padaj prodeju naftaku, jsou mnohe modely ve ctyrkolce nabizeny jen v nafte, v benzinu ne.
dokonce i u japoncu...
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 11:51
Oni nevyrábí SUV. Bez 4x4 to žádné SUV není. :-! A samozřejmě: každé SUV by mělo mít pod kapotou pořádný motor, ne benzínový motorček do ručního nářadí!
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 12:22
Takto ti to poviem, ozajstných offroadov na trhu je veľmi málo, a toto neni jedno z nich. Vieš oni nie sú až takí blbí a robia si prieskumy podľa toho čo zákazníci chcú a či sa ti to páči alebo nie, veľa aút tejto kategórie je len s predným pohonom, pretože ľudia s tým nechodia do terénu, maximálne tak nejaké poľňačky a to zvládne to auto bez problémov aj iba s predným pohonom. Inač povedané väčšina ľudí to 4x4 ani nepotrebuje a kto áno nech si kúpi iné auto. Ide o predajnosť.
Avatar - woody-alien
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 12:37
Ty diskutuješ s Ádou ? Aha, nováček... :-)
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 12:48
Ada ale píše o SUV, přičemž i on je vedle. Jedná se o crossover.

Off-road je zcela jiná liga.
Avatar - 3_diamanty
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 12:56
dnes je uz SUV kde co co ma 4 kola oplastovany naraznik a centi dva svetlosti navyse voci beznym vozom...ta definica SUV z 90 rokov uz dnes proste neplati ... takze ja som uz rezignoval na to aby som tu niekomu pisal ako Ada co je SUV ( ma pravdu samozrejme ale tak dnes uz vieme ako to chodi ) .... dnesne SUV uz nemusi vyzerat ako RAVka alebo MB ML ... dnes aj rapid scout je paradne SUVecko ... divne ale tak neriesim to uz
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 13:22
Nějaké to oplastování uvítám, pár cm světlosti také a hlavně výše umístěnou sedačku kvůli pohodlnému nastupování.
4X4 nepotřebuju protože do terénu nejezdím a vozit navíc cca 150 kg nepotřebuju. Co bych uvítal, tak uzávěrku diferenciálu a ochraný štít pod motorem.
A jestli se tomu bude říkat SUV nebo jinak je mi u zadku.
Avatar - Ozzman
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 13:29
Ada zásadně píše o čem chce Ada a nemusí to mít ani spojení s textem, či komentářem.... :-! >:-[]
Avatar - KANKUNEN
Je stejně praštěné francouzské uvažování,
| 18. 9. 2017 12:59
No tak PSA si rozhodně žádné průzkumy nedělá, tam to řídí ekonom z kanclu stylem levně vyrobit, naleštit a prodat.
Avatar - Bubáq
O-ouuuu!
| 18. 9. 2017 13:56
Obě motorové varianty jsou jen do města. Přitom to auto celou koncepcí i velikostí může plnit úlohu rodinného vozu. Ale s těmito motory to tedy paráda nebude. Je mi to líto, ale po několika letech s Oply (a že jsem až dosud velmi spokojený) to vážně vypadá na změnu. Tyto dva motory rozhodně nepřichází v úvahu ani pro 2. auto v rodině.
O-ouuuu!
| 18. 9. 2017 19:34
prídu ďalšie ako vždy, nevieš čítať? počkaj si na dvojliter so 133kw to už musí stačiť
O-ouuuu!
| 19. 9. 2017 07:22
Asi robim nieco zle, jazdim s tym motorom v rodinnom kombiku, dokonca mimo mesto, cuduj sa svete po dialnici tiez. Asi robim nieco zle, ked ma predbiehaju uz len ti, co idu vyrazne nad limit.
Motor - najmenej podstatna vec
| 18. 9. 2017 14:03
vcera som videl mainstream so stvorvalcom (arteon) za vyse 70k € , dnes SUV s trojvalcom za 750k CZK :-( :-(

dolezitejsia je konektivita apple usb aux android mirorlink..... :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
Motor - najmenej podstatna vec
| 18. 9. 2017 14:30
uplne najdolezitejsi v autach je dnes uz dizajn.. to je jasne aj koze ... no a dalej medzi najdolezitejsie veci dnes mozeme zaradit plasty dvojfarebna kasna a samozrejme nejaky ten co mozno najvacsi displej alebo rovna aspon dva... a nezabudajme aj na tmave megakola ;-) .... ale ze auto je vzhladom k vykonu uz relativne pomale a zere jak krava a ze je tazkopadne a vidis z neho houno alebo ze si nevymenis uz ani pos.ranu ziarovku je uz vedlajsie .. a to este uvidis co bude za dalsich 10 let... od 90 rokov jedeme z kopca.. ale ono to nie je pozvolne kelsanie po luke .. to je hotovy downhill >:D
Avatar - Bubáq
Motor - najmenej podstatna vec
| 18. 9. 2017 15:56
Dobrý den, Topper. Mám tak trochu "protestanský" týden, zdá se... ;-\
Nějak mi totiž nesedí konstatování, že prodává iba design, jež opakujete poněkolikáté. Ne, opravdu se nechci přít, jen se Vám svěřím s mým názorem. Domnívám se, že začíná převažovat vztah ke značce. Jak jinak si vysvětlit tyto příklady: Volvo a výhradně tří- a čtyřválce; Octavia a litrová pohonná jednotka; Jeep a katastrofální nespolehlivost; Octavia a hlučný podvozek; Ford a vysoké ceny; Toyota a více než rozpačitý design; Vysvětlovat prodeje těchto vozů jen designem mi přijde tak nějak přitažené za vlasy. Ano, Ford má určitě přitažlivý design u většiny svých vozů (výjimka: C-Grand Max). Ale také mizernou pověst z hlediska elektroniky. A vysoké ceny. Přesto se prodává a zkusím si tipnout: většina zákazníků se profiluje z těch, co dosud jezdili Fordem. Prostě věří, že přijdou lepší časy a nebudou proto nyní na tři- čtyři roky měnit produkt nebo servis nebo nevím co. Kolik je zcela nových zákazníků, kteří by se rozhodovali jen podle designu a vjemu "hezký" x "ošklivý"? Ženy? je jich většina, aby bylo možno říci, že design rozhoduje? Něco mi říká, že tak to nebude...
Něco mi říká, že rozhodnutí pro koupi konkrétního vozu je vždy mix vlivů: zkušenosti, cena, výbava, prestiž, design a zase: ZKUŠENOSTI. Komu by se chtělo riskovat při koupi jen kvůli designu? Ale jsou jistě kupující, co vidí jen design, to jistě. Jen jich nebude tolik, aby se dalo říci: rozhoduje iba design.
Avatar - wakantanka
Motor - najmenej podstatna vec
| 18. 9. 2017 19:50
Ale no tak. To vo vseobecnosti zvacsa nie su ziadne novinky aktualnych modelovych radov. Ford to vzdy na zaciatku v nasich koncinach riadne nastreli aby bolo z coho robit zlavy. Octavia ma hlucny podvozok oproti Golfu v kazdej generacii. A Jeep nebol nikdy mimoriadnym synonymom spolahlivosti. :-) Degin dnes predava viac ako v minulosti to je proste fakt.
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 18. 9. 2017 19:04
Nějak to nechápu, kdo ty 3hrnky kupuje a hlavně kdo je pořád vymýšlí? Do takhle velkého auta nedávají smysl a navíc, co jsem se bavil s techniky od Peugeotu, tak spolehlivost stále nic moc... (píše majitel 1.6THP ;-) )

Řekl bych, že Grandland s jen 3 hrnkovým benzinem moc nepůjde na odbyt >:D
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 18. 9. 2017 21:25
PureTech je zatím naprosto bez chyb. Je to nejlepší motor ve své objemové třídě. Počet válců nehraje roli.
Avatar - kaa
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 12. 11. 2017 11:11
Ha ha ha, jak může někdo napsat takovou blbost, že počet válců nehraje roli.
Taková demagogie a propaganda. :no:
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 19. 9. 2017 07:16
Ja ho mam v 308 - uplna spokojnost. Chces vecsie auto? Kamarat ho ma v 3008, tiez spokojnost. Aj ja som sa bavil s technikmi z peugeotu - nadavali na ten co sa dava do 208. Na 308(3008) ziadne staznosti.
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 19. 9. 2017 09:57
Jako majitel 5008 chci větší auto, ale nová generace to nejspíš nebude. 1.6THP mě trochu potrápila a ta současná má sice o pár koníků navíc, ale jen automat a brutální ceny ;-\
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 19. 9. 2017 11:09
Tak Cesi jiste ne, ale nedavno tady byl clanek, nebo to mozna bylo v SM a prave trihrnek vysel jako velice spolehlivy. Stajne tak trihrnek od Fordu. Asi jediny nespolehlivy trihrnek udelala Skodovka pred 15 lety a od te doby Cech do trihrnku nesedne. Takze je kupuje jenom zapadni Evropa, kde HTP nemel asi nikdo.
Avatar - wakantanka
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 19. 9. 2017 15:42
Aha. Tak nam vysvetli kto pokupil vsetky tie HTPcka?
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 19. 9. 2017 17:59
Vsak som napisal, vychodna Europa
Kdo ty 3hrnky kupuje?
| 19. 9. 2017 21:12
Fajn, běž si popovídat s technikama do Peugeot servisu, tam ti řeknou něco o spolehlivosti ;-)
Benzínové motory
| 19. 9. 2017 12:06
To je celkem tragedie ty motorizace .. ta 1.2 základ ok ale co potom ? kde jsou Oplácké 1.4 Turbo (vím že nebyly nic extra ale pořád lepší jak ta 1.2) to ty motory úplně zařízly ? vsak by to byl takový ideál 1.4 110kw na jízdu i mimo město.

Auto jako takové jinak celkem pěkné i ty ceny nejsou až tak moc velké, navíc v Oplu mají celkem často akce. Ale takhle ....
Benzínové motory
| 19. 9. 2017 12:36
V com konkretne bola ta 1.4 lepsia ako spominana 1.2? Ak myslis v pocte problemov, tak potom suhlasim - na opel fore mas cca 350stranovu temu o nepodarenej 1.4T a aj o pristupe Oplu.
Benzínové motory
| 19. 9. 2017 12:46
Určitě výkon a kultivovanost je trošku na vyšší úrovni. O problémech vím ale neměli je všichni ... na čem se můžeme ,ale shodnout tak PSA chybí nějaké ty 4 válcové benzinove motory kolem těch 110kw. mají 1.2 co je zaklad a pak až tu 1.6 THP a to zas je až moc žádny střed nabídky.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku