Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Well-being
vyfotit takto zaprasené budíky a displej ... 😉
ono celkovo su tie budiky hodne slabe... cislice maju podivny font a su aj docela nevyrazne .. k tomu aj to ako poriesili teplotu motora a nadrz .. cele je to hodne neprehladne... toto ma vw daleko lepsie spravene uz aj v malom starom lupe ... akoze na tej arone su tie budiky na urovni zastaraleho minivozu ... to uz nejde zrovnavat ani s takym povedzme picantom.. lebo aj to je uz o level dalej... a aj felda mala krajsie budiky .... alebo spominane starucke lupo.. akoze taketo budiky su pre mna u noveho seatu z r 2017 velkym sklamanim... celkovo aj cena arony mi pride hodne odvazna .... akoze take ASX je len kusok drahsie ale vo vsetkom je od arony uplne inde... alebo nejake HR-V..
Toppere asi vidíš jiné auto než já..
Arona vypadá fakt moc dobře , jak design tak interier..pěkné a se sportovním šmrncem.
Historické ASX po 2 faceliftu bych sem fakt netahal , interier se sice zlepšil ale ta řadící páka trčící jakou autobusu... 8-s
Arona vypadá fakt moc dobře , jak design tak interier..pěkné a se sportovním šmrncem.
Historické ASX po 2 faceliftu bych sem fakt netahal , interier se sice zlepšil ale ta řadící páka trčící jakou autobusu... 8-s
Bubáq
Při rozdílu cen mezi Ibizou a Aronou ve stejných výbavách 40.tis. Kč mi přijde formulace "cena je vysoká" poněkud přehnaná. odpovídá zhruba položce, za kterou se navyšují ceny kombíků oproti hatchbackům (možná je 30.000 Kč běžnější příplatek). Já bych uvedl: "je mírně vyšší", než u Ibizy.
40.000 by bylo přemrštěné i na mainstreamovou střední třídu, natož na malé auto. Rozdíl mezi hatchbackem a kombi například u Fabie je 10.000 Kč.
Koho tu zajímá Fabia? :-!
I kdyby nikoho, pořád je to příklad toho, jak se v segmentu malých aut pohybují ceny za karoserii. 40.000 rozdíl je za nafouknutou Ibizu prostě moc.
no proto je to SUV, aby mohli pridat vic nez mizerných 10 u kombiku. To je snad jasne ne?
Takze cena je vyssi, ale hrozný to neni. 85 kW, a nejvyšší výbava, 420 tKc - to je OK. Spíš jak to bude jezdit je otázka?
Nicméně u mne designově vede Ibiza, tohle je trochu neforemne.
Takze cena je vyssi, ale hrozný to neni. 85 kW, a nejvyšší výbava, 420 tKc - to je OK. Spíš jak to bude jezdit je otázka?
Nicméně u mne designově vede Ibiza, tohle je trochu neforemne.
Když ono ani ta Ibiza není právě z levného kraje...
To jo, ale Arona se (viz můj výcuc z konfigurátoru dole) cenově zařadila mezi své konkurenty. Rozhodně nijak nevyčnívá. Tyhle malé krosky jsou prostě "trendy" a automobilky za ně můžou chtít víc peněz než za "obyčejnej" kombík.
wladyk
Výbavový vrchol se třema hrnkama to je teda terno. >😁
Ale naprostý standard v teto třídě. - všichni francouzi či Opel to mají úplně stejně.
Nemluvil bych o standardu, v Aroně je vedle 1.0 TSI také čtyřválec, konkrétně 1.5 TSI 110 kW, což je hodně nadstandardní motor na poměry této třídy malých městských prdítek.
Dobry den,muzu vedet kde jste prisel na to, ze v nabidce je 1,5tsi? Neni ani v nemeckem seatu, tak kde jste to videl? O toto auto mam zajem pro zenu ve vybave xcellence,ale moznost 1,5 bych privital.Bohuzel nikde ji nenabizi,ani v polsku,ani ve spanelsku.Z motorem 1,5 je v nabidce pouze ibiza.Dekuji za odkaz.
viz pogo, s francouzi jsi vedle, a ani ten opel ti nevysel, ten dava i do corsy turbenou 1.4
Takze jo, pokud to takhle zustane, je to bida. Pokud je v nabidce i 1.5tsi, nema cenu zakladni litr resit.
Takze jo, pokud to takhle zustane, je to bida. Pokud je v nabidce i 1.5tsi, nema cenu zakladni litr resit.
Mám taký pocit, že tým francúzom myslel Peugeot a Citroen a od OPELa ten nový Grandland či Crossland X ? Ale faktom je že na Captura s 1,2 TCE som zabudol aj ja. 😄
No žádná sláva to není, ale malá městská kroska za pár šupů proč ne? BMW ti prodá za čtyři mega cosi čemu říká sporťák a také to má tři hrnky a pokud vím, tak se kvůli tomu ještě také nikdo neoběsil.
ericn
Asi lepší varianta je přidat si 30tis Kč a koupit větší auto - Mitsubishi ASX se 4válcem 1.6 a slušnou výbavou edition 100 let i s navigací 😉
[odkaz]
[odkaz]
ASX , na to že jde o historický model po dvou faceliftech nevypadá tak zle.. >😒]
Ale za pár let to bude opravdu historické vozítko.
Arona vypadá rozhodně moderněji..
Ovšem , někdo veterány rád. 😄
Ale za pár let to bude opravdu historické vozítko.
Arona vypadá rozhodně moderněji..
Ovšem , někdo veterány rád. 😄
Jo je sice staršiho data, ale je větší, má 4hrnek a je za podobný peníze s lepší výbavou. Vetránem se stává auto 30 let staré, tak si to ještě jednou spočítej >😁
ASX je fakt už hodně model po sezoně... >😒]
Za takového "dědka" je to také moooc peněz.
Arona vypadá o dost lépe..a rozměrově je menší minimálně.
ASX nemá žádný použitelný kufr..to raději Nissan Kaškaj.
Za takového "dědka" je to také moooc peněz.
Arona vypadá o dost lépe..a rozměrově je menší minimálně.
ASX nemá žádný použitelný kufr..to raději Nissan Kaškaj.
ASX je starší kousek, ale pořád pěknej. Narozdíl od Arony má něco do sebe. Arona je koncernová nuda a 1l 3rhnek bude také stát za to. Raději ty peníze dám za poctivý 4válec s normální objemem než za kafemlínek pod kapotou bez historie 😉
Hlavně, že je na výběr, tobě se líbí Arona mě ASX a to je dobře, ne? QQ je taky fajn, ale ve slušný výbavě N-Connecta s 1.2T-DIG je zas o 60tis výše, tedy 532tis 😉
Hlavně, že je na výběr, tobě se líbí Arona mě ASX a to je dobře, ne? QQ je taky fajn, ale ve slušný výbavě N-Connecta s 1.2T-DIG je zas o 60tis výše, tedy 532tis 😉
Potoocheck
je regulérně škodováckej. Asi nemůžeme od trojčat čekat velkou diverzitu, minimálně zvenčí ;-\
woody-alien
Reference 1.0 70kW - 365.900
Style 1.0 70kW - 380.900 85kW - 398.900
Xcellence 1.0 70kW - 399.900 85kW - 417.900
FR 1.0 85kW - 417.900 1.5 110kW - 448.900
Všechno manuál a ceny od. Automat (DSG7) pouze pro 1.0 85kW Style od 438.900, Xcellence a FR od 457.900. Celkově to není zlé, pro srovnání třeba Vitara S (1.4T) 489.900 nebo Captur 1.2 TCe X-MOD 452.900. Do hlubšího zkoumání výbav se pouštět nebudu, třeba u té Vitary S není vlastně za co připlácet ale FR taky nebude žádná chudobka.
Style 1.0 70kW - 380.900 85kW - 398.900
Xcellence 1.0 70kW - 399.900 85kW - 417.900
FR 1.0 85kW - 417.900 1.5 110kW - 448.900
Všechno manuál a ceny od. Automat (DSG7) pouze pro 1.0 85kW Style od 438.900, Xcellence a FR od 457.900. Celkově to není zlé, pro srovnání třeba Vitara S (1.4T) 489.900 nebo Captur 1.2 TCe X-MOD 452.900. Do hlubšího zkoumání výbav se pouštět nebudu, třeba u té Vitary S není vlastně za co připlácet ale FR taky nebude žádná chudobka.
Josef 1
Názory na cenu se mění. Z diskuzí je jasné, že 400 000 za malé auto odpovídá.
V diskuzi je vidět to razantní zvýšení platů , nyní ve státním 31 500 Kč (stát průměr 29 300 ) a od 1.listopadu ve státním průměr 35 000 Kč.
To si tedy rychle zvykáme na dražší, vybavenější auta.
V diskuzi je vidět to razantní zvýšení platů , nyní ve státním 31 500 Kč (stát průměr 29 300 ) a od 1.listopadu ve státním průměr 35 000 Kč.
To si tedy rychle zvykáme na dražší, vybavenější auta.
Nikdo nás nenutí to kupovat. Za 400t se dá pořídit slušně vybavenej kompakt, kde nic podstatného nechybí. Ale je to takové obyčejné auto, nedělá že je SUV , nemá dvoubarevné lakování a off-road plasty, že. 😉 Chybu hledejme v sobě, automobilky jen reagují na poptávku. A to včetně cen.
Je to SUV s možností mít 4*4..
Cena odpovídá novince a segmentu SUV..platí se víc za vyšší auto a image.
Taková Mokka je jako skladovka od 350 tis..ale v automatu a 4*4 jseš na 650-700 tis..
Cena odpovídá novince a segmentu SUV..platí se víc za vyšší auto a image.
Taková Mokka je jako skladovka od 350 tis..ale v automatu a 4*4 jseš na 650-700 tis..
To image (alespoň u této velikosti auta) bych vynechal a kdyžtak nahradil větší bezpečností.
Auto CZ
Interiér to má ako socialistický prototyp embéčky koncom 70 rokov. :-!
Já problém nemám , jistě VW má interier o něco hezčí , ale tenhle má sportovní nádech , neurazí nenadchne , pěkný volant , super kulatou krátkou řadící páku..
VW musí mít něco navíc a bude dražší.
SEAT je ok.
Rozhodně lepší než kreace od Hnůjdaje... 😄
VW musí mít něco navíc a bude dražší.
SEAT je ok.
Rozhodně lepší než kreace od Hnůjdaje... 😄
P.S. Co třeba Elvise, toho ti to taky připomíná...