Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Twingo RS (98 kW): Nejdostupnější Renault Sport bude stát 15.600 Euro

Renault Twingo RS doplní řadu sportovních modelů divize Renault Sport. Ve Francii se začne prodávat 11. září a bude stát 15.600 Euro. Za symbolické 1 Euro bude Renault nabízet kurz sportovní jízdy.
Zpět na článek
26. 8. 2008 08:23
26. 8. 2008 10:17
neregistrovaný "Donovan"
26. 8. 2008 10:26
neregistrovaný "Donovan"
26. 8. 2008 15:19
26. 8. 2008 18:58
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 19:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:40
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 19:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 20:16
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 21:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 21:20
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 23:01
26. 8. 2008 23:20
26. 8. 2008 23:29
27. 8. 2008 17:04
neregistrovaný "petrt"
27. 8. 2008 17:07
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 23:53
neregistrovaný "honda11333"
27. 8. 2008 11:55
neregistrovaný "honda11333"
Avatar - iudex
26. 8. 2008 08:23
Jedovatá lienka
Dobré :yes: Mám rád malé jedovaté autá. I ked som cakal skor preplnovaný mensí motor, toto je dobré (pripomína mi to staré Saxo 1,6 16v VTS ci staré Polo 1,6 GTI). Klobúk dolu, ze v dnesnej dobe honby za znízením emisií si niekto dovolí dat do vyslovene mestského auta 133 k motor.
Ad. redakcia: dynamické parametre nie sú k dispozícii? (moj odhad 198 km/h a 8,9 s)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - THE KLF ™
26. 8. 2008 09:31
Re: Jedovatá lienka
Dost slaby kroutak na ten wykon. Cakl som viac. A este k tomu pri 4400RPM, to je uz dost daleko...
neregistrovaný "Donovan"
26. 8. 2008 10:17
Re: Jedovatá lienka
Hádám, že Renault svůj přídomek "RS" nedá kdejakému prachsprostému civilnímu vozítku s pár plasty navíc, takže lze předpokládat, že tohle Twingo bude opravdu ostrý kousek. I max výkon v 6.750 ot/min tomu napovídá. V takovém případě ti pak může být vcelku jedno, jak se ten motor chová pod 4k rpm, protože pod tyhle otáčky ti to v Mostě nebo v Brně neklesne ani na chvilku :-)
26. 8. 2008 22:46
Re: Jedovatá lienka
Štandardný krútiaci moment pre 1,6 a pre 16V skoro aj pri štandardných otáčkach.
Avatar - THE KLF ™
26. 8. 2008 22:50
Re: Jedovatá lienka
Najleopsie by bolo asi vidiet graf, lebo ja ho mam pri 3800RPM a to je tiez uz dost.
26. 8. 2008 09:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
26. 8. 2008 09:56
Re: Jedovatá lienka
160 Nm z 1,6 litru je celkem dost
Avatar - iudex
26. 8. 2008 10:56
Re: Jedovatá lienka
Ano, 100 Nm/l je slusná hodnota, ktorú dosahujú zvacsa len priamovstrekové motory. Na auto s pohotovostnou hmotnostou zrejme nepresahujúcou 1000 kg je to slusná porcia.
Avatar - Ricardo
26. 8. 2008 11:24
Re: Jedovatá lienka
Iudex prepáč, to bola reakce THE KLF :-)
Avatar - iudex
26. 8. 2008 11:56
Re: Jedovatá lienka
To som pochopil, len som nadviazal na myslienku...
neregistrovaný "Donovan"
26. 8. 2008 10:26
Štika by Renault
Renault má suverénně největší tradici ve výrobě malých dravců. Od legendárního R5 Alpine Turbo a další inkarnace R5tky, přes kultovní Renault Clio Williams - krále hot hatchů let devadesátých, až po šílené Clio V6, které mělo motor místo zadních sedaček. Současný Mégane R26 a Clio Sport patří k tomu nejlepšímu, co se dá za dané peníze koupit. O tom konec konců svědčí i jejich umístění v srovnávacím testu hot hatchů v Autopcaru, kterého se zůčastnilo 16 hot hatchů (Astra OPC, Golf GTI, Focus ST, Civic Type-R) a Renault s těmito vozy zabral dvě ze tří míst na stupínků vítězů (první byl Megane R26, druhé Audi S3 a třetí Clio Sport).

A teď tu mámé tohoto drobka. Maximální výkon v 6.750 otáčkách za minutu, to už může napovědět mnohé. Kurz sportovní jízdy za 1 euro k tomu, to napovídá ještě víc. Pokud máš 400 tisíc a chceš trávit víkendy na okruhu v Mostě, tahle štika je jasná volba. Renault :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - jurajos
26. 8. 2008 12:25
Re: Štika by Renault
Este by som doplnil aj R8 Gordini...ale je ich urcite aj daleko viac. :yes:
Avatar - gld
26. 8. 2008 12:57
Trochu ostré rizoto
98 kw na také malé autíčko? No to bude hustý nárez, nič pre klobúčkárov >:D zaujímavý fakt je že sa na twingo vôbec dajú narvať sedemnástky disky, tiež extrém..ale jazdiť s tým po našich cestách by som nechcel ;-)
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2008 22:56
Re: Trochu ostré rizoto
No mal som možnosť vyskúšať len na kúsku a na 195/40 R17 malo Twingo príjemne tvrdý podvozok. Žiadny kostitras. To svedčí o šikovnosti pánov z oddelenia Renault Sport. Chuťovečka je motor. Variabilné časovanie, zvody 4 do 1 s rovnakou dĺžkou. Za takú pleteničku by sa nemuselo hanbiť žiadne superšportové auto. Zvuk je kategória sama o sebe. Airbox je priam pripravený na transplantáciu studeného sania a s trošku priepustnejším potrubím by sa mohol výkon raálne vyšplhať na 140k. Teším sa potrobnejšie zoznámenie.
26. 8. 2008 15:19
Zbesilej prcek
:-)
Rozbalit vlákno
2
27. 8. 2008 13:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
27. 8. 2008 13:55
Re: Zbesilej prcek
tady zase někdo dostane BAN >:-[]
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 18:58
Renault Sport
Ač mám s Renaultem velmi špatnou zkušenost, a to ne jednu, tak co se týká Renault Sport je to vážně paráda. Měl jsem možnost jezdit s Clio Sport, opravdu skvělé auto za slušné peníze. Společně s 500 Abarth to bude vynikající auto pro radost. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:18
Etalon
Souhlasím s petrtem, že společně s 500 Abarth to bude vážně skvělé sportovní auto... :yes:

RenaultSport-Automobilová divize snů. Z této společnosti, která stojí na základech továrny Alpine, neustále vyjíždějí absolutní skvosty automobilového světa, dostupné i pro běžné uživatele. Za vše hovoří rekordman mezi předokolkami na Nürburgringu, božský Mégane R26.R, o kterém redaktor z Autocaru (který se podílel na nastavení podvozku) prohlásil, že jako automobil pro řidíče má jen málo konkurentů. A tím není myšleno jen mezi ostrmi hatchbacky, ale na jakékoliv úrovni... :-)

Nebo Clio 197, respektive RS, natož nadpozemské Clio V6... :yes:

Nemůžu se dočkat, až se chopí nástupce nesmrtelné legendy Alpine... :-)
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 19:40
Re: Etalon
Clio V6 je dobré monstrum... je v něm strašný vedro od motoru, jak v každém správném supersportu:-) Fiat už Abarth oživil, ted je na řadě Renault s Alpine. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:57
Re: Etalon
Tyj si jel v Cliu V6? Jaký to bylo?

Přesně tak, dvě sportovní legendy, jedna z nich už je oživaná, teď je čas na Alpine.

O Alpinu se ale už uvolnilo pár informací. Otázkou zůstává, jestli jsou pravdivé. Mělo by to být coupé/roadster na podvozku Clia. Systém sporťáku na podvozku supermini se už osvědčil u MG, takže uvidíme...
Měl se ukázat už letos v Ženevě, takže doufám v tu příští... :-)
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 20:16
Re: Etalon
Vezl jsem se v Mostě na okruhu jako spolujezdec, na oplátku. Jen dvě kola. Krásný zvuk /řev/, akcelerace jako hrom, ale Clio Sport s dvoulitrem je prý na okruhu rychlejší. Teda podle majitele V6. A strašný vedro. Klima je nutnost, tenkrát nefungovala. Jo a všude ty nejtvrdší plasty jaký si dovedeš představit >:D >:D >:D Ale zvenku je to jak UFO. To bych si klidně pod značkou Alpine dovedl představit, teda jeho nástupce.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 21:08
Re: Etalon
Tvrdý plasty ušetří celkem velkou část hmotnosti, i absence klimy by jistě pár kil shodila. Ale jak říkáš, v tom vedru je to nutnost >:D

Jaký to bylo, mít hned za zadkem šestiválec? >:D
neregistrovaný "petrt"
26. 8. 2008 21:20
Re: Etalon
Je to jak motokára, ale jak říkám, neřídil jsem. Ale jsem na auto s motorem uprostřed zvyklej takže jsem se spíš soustředil na jízdu. Je fakt že jak je clio malé je tam mín místa, takže je blíž než v mém. Ale zvuk je nádhera.
Avatar - da_b0mb
26. 8. 2008 23:01
Re: Etalon
zvyklej? Tak mi to neda se nezeptat...V cem se vozis? :-)
26. 8. 2008 23:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "petrt"
27. 8. 2008 17:04
Re: Etalon
Tak toho bych klidně bral:-) Nedávno jsem viděl jednoho a měl sundané hadry, pardon, karoserii. Luxusní vozítko. :yes:
neregistrovaný "petrt"
27. 8. 2008 17:07
Re: Etalon
Nic extra, 8 let staré italské auto.
neregistrovaný "honda11333"
26. 8. 2008 23:53
Na tohle auto se těším..
Tak tohle autí se snad povedlo,dík muší váze bude určo moc hravé!!!Na rozdíl od nového Clia Sport,které je nejen pro mě po stránce svezení malinko zklamáním,jasně,pořád patří mezi ty nej malé hothatche a továrnu v dieppe miluju,ale mé minulé Clio Sport ph 1,2 nasadilo latku,přes,kterou se nové nepřehouplo,snad edice s cup"podvozkem je na tom líp,ale váhu navíc neukecáš,auto tě jednoduše řečeno mín podrží,ve velkých rychlostech je navíc záludnější přes horizonty do pouhé dvojky zatáčky,se nepříjemně zavlní,výkonově mi starej taky přišel agilnější,super je jen převodovka a ještě lepší brzdy,nádherný vzhled rovněž...Ale,nedá se s ním ject taková palice jako se starým modelem,to bylo svezení perfektní!!..Twingo RS"bude fungovat bezvadně,stará škola"...to říká fanatik"do RS",který má tu čest se občas povozit,v Meganu R26,Sportu starém,novém,v Cliu V6 ph2.....Forever Dieppe".......PS:kamarád mi ted z raichu"rally,přivezl dvd"kde Jean Ragnotti vodí postupně,Clio Williams,Clio Maxi,Megane Maxi kit car....MASAKR-VIVE LE SPORT!!!! :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "honda11333"
27. 8. 2008 11:55
Clio R27
Tak dnes v noci si kamarád jede shodou okolností k Meganu R26 koupit ještě Clio R27,v té pěkné sirius gelb"...Jsem zvědavý na jiný podvozek,na to jak bude vypadat v té barvě,ta mě na fotkách bere moc,hodím sem pak nějaké videjko...A taky to hodíme do Autocaru"kde jinde u nás uvidíte R26 a R27:))Je taky správnej fanda Renaultsportu,fanatik,ale ty auta sou prostě boží,moc se těším >:-[] >:-[]PS:vždy sem tady psal,že továrna z Dieppe umí jedny z nej hothatchů a vůbec umí postavit auto,které funguje,jsem rád,že stále více lidí těmto autům dle příspěvků přichází na chut.......Kdo neřídil,alespon jedno auto z této sportovní divize"přišel o hodně.....
Rozbalit vlákno
0