Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - H/K_svwet
nevyzera to marne
H/K_svwet
| 21. 9. 2017 12:38
dokonca by prave tadial mohla ist cesta vw v buducnosti ( a to aj dizajnova ) ... a klasicky golf uz definitivne ustupi z pozicii ktore dnes ma... napisem to opat... casy ked klasicky golf uz bude vcelku nezaujimavym autom su uz blizko... na to nezabudajme.... I.D. tak nemusi nahradit len elektricky golf ale golf obecne... uz teraz sa mi tento I.D. hatch pozdava tak nejak viac ( a vidim tu velke moznosti ) ako sucasny golf... ale to trvalo.. vw sice v tomto zaspal dobu.. ale ma velke moznosti zdroje aj financne zazemie... a stejne vzdy je lepsie za zobudit neskoro ako nikdy ... vedla I.D. je golf uz razom veteran.... ale aj zbytok akejkovek koncernovej fosilnej produkcie .. je cas uz zacat sporit na prave taketo elektro alebo pre mna dostupnejsie hybridne auto... nejaky 1,25cvvt stonic bude za par rokov uz ozaj mimo misu darmo ze je dnes novinka.... svet aut je v bode zlomu ( a aj nejeden moj kolega v praci uz uvazuje coraz viac hybridne a chapem to... tadia pojde cesta ) ... ja tejto elektrifikaci u vw zacinam fandit... koniec koncov aj vdaka nim opat ceny tychto auta pojdu nizsie a nizsie... cim viac bude seriovych elektro aut a hybridov tym budu verim ze dostupnejsie a popularnejsie ... ved mozno nie sme uz daleko od doby ked za hybridne male auto uz dame vcelku prijemnych 10 tisic miesto sucasnych 14 tisic eur .... a elektorauta uz verim odnedlho budu za 20 tisic eur a nie za 30 tisic ako dnes ... bod zlomu je ozaj uz za dverami... ja to uz citim ... ale teraz vazne... tak uz nech to vypukne.... elektro a hybridy sem sa... >:D ;-) :yes:
Avatar - WinDiesel
nevyzera to marne
WinDiesel
| 21. 9. 2017 18:30
a teď tu o Karkulce ............... >:D
Takže dvojnásobný dojezd oproti dnešku za 20 000 € ..........
to si ještě povíme >:D
Avatar - Googlit
Nový Golf
Googlit
| 21. 9. 2017 13:48
Tak, teď se prořekli. „Nový Golf bude nejprodávanější řadou společnosti a přijede v roce 2020." Jasný důkaz toho že management VW umí cestovat do budoucnosti. >:D >:D
Avatar - WinDiesel
Nový Golf
WinDiesel
| 21. 9. 2017 18:32
No je rok 2017, za 3 roky se může stát všechno ... ale dojezd 600 km při ceně dieselu, to nedají. Jo kdyby řekli , bude to za cenu dieselu 2,0 TDI v nejvyšší výbavě ........... tak možná - ale taková cena je o 200 000 vyšší než cena základního modelu v dieselu.
Nový Golf
zale
| 22. 9. 2017 10:20
Myslím, že je to reálné. Masová produkce v automotive vždy dostane cenu úplně jinam než je bežné. Navíc teď dochází u Tesla k přechodu z článku 18650 na 2170, kdy při růstu objemu článku o 50% se kapacita zvýšila z 3000 mA na 6000mA. Tím se údajně podařilo také srazit náklady na stejnou kapacitu minimálně 25% a rychlost nabíjení z 30 na 20 minut na 80%.
Nový Golf
SamanAR
| 22. 9. 2017 10:55
v prvni rade je extra cenovej rozdil v tom kdy se vyrabi 50000 (soucasny stav pro VW) packu rocne a 3000000 (planovany stav VW na rok 2025) packu rocne, zadruje je extra cenovej rozdil ve chvili kdy si baterky objednavas od dodavatele co ma jiz tak full vyrobni stav a nebo si baterky sam vyrabis (VW v soucasnosti jiz stavi 3 nove fabriky na baterky)

ruzne po svete se zacina planovat tezby surovin pro baterky, takze ted je sice cena treba lithia vysoko, jenze s konkurenci tak vysoko nezustane

srazit tak vyrobni cenu baterek o treba 40-50% za 3 roky as takovej problem nebude, pokud se pocita s urcitymi kroky ktere to zlevneni umozni ;-) navic cenotvorba s ohledem na nejaky "konkurencni" produkt v te dobe muze znamenat, ze ten "konkurencni" produkt do te doby podrazi ;-)

vseobecne pokud klesa zajem o diesely, tak jejich cena pujde pomalu nahoru (naklady na vyvoj se razem musi rozmelnit do mensiho poctu kusu) a pokud zajem o baterie stoupa, tak jejich vyvoj se naopak rozmelnuje do vetsiho objemu vyroby a prodeje