Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Googlit
Tak, teď se prořekli. „Nový Golf bude nejprodávanější řadou společnosti a přijede v roce 2020." Jasný důkaz toho že management VW umí cestovat do budoucnosti. >😁 >😁
No je rok 2017, za 3 roky se může stát všechno ... ale dojezd 600 km při ceně dieselu, to nedají. Jo kdyby řekli , bude to za cenu dieselu 2,0 TDI v nejvyšší výbavě ........... tak možná - ale taková cena je o 200 000 vyšší než cena základního modelu v dieselu.
Myslím, že je to reálné. Masová produkce v automotive vždy dostane cenu úplně jinam než je bežné. Navíc teď dochází u Tesla k přechodu z článku 18650 na 2170, kdy při růstu objemu článku o 50% se kapacita zvýšila z 3000 mA na 6000mA. Tím se údajně podařilo také srazit náklady na stejnou kapacitu minimálně 25% a rychlost nabíjení z 30 na 20 minut na 80%.
v prvni rade je extra cenovej rozdil v tom kdy se vyrabi 50000 (soucasny stav pro VW) packu rocne a 3000000 (planovany stav VW na rok 2025) packu rocne, zadruje je extra cenovej rozdil ve chvili kdy si baterky objednavas od dodavatele co ma jiz tak full vyrobni stav a nebo si baterky sam vyrabis (VW v soucasnosti jiz stavi 3 nove fabriky na baterky)
ruzne po svete se zacina planovat tezby surovin pro baterky, takze ted je sice cena treba lithia vysoko, jenze s konkurenci tak vysoko nezustane
srazit tak vyrobni cenu baterek o treba 40-50% za 3 roky as takovej problem nebude, pokud se pocita s urcitymi kroky ktere to zlevneni umozni 😉 navic cenotvorba s ohledem na nejaky "konkurencni" produkt v te dobe muze znamenat, ze ten "konkurencni" produkt do te doby podrazi 😉
vseobecne pokud klesa zajem o diesely, tak jejich cena pujde pomalu nahoru (naklady na vyvoj se razem musi rozmelnit do mensiho poctu kusu) a pokud zajem o baterie stoupa, tak jejich vyvoj se naopak rozmelnuje do vetsiho objemu vyroby a prodeje
ruzne po svete se zacina planovat tezby surovin pro baterky, takze ted je sice cena treba lithia vysoko, jenze s konkurenci tak vysoko nezustane
srazit tak vyrobni cenu baterek o treba 40-50% za 3 roky as takovej problem nebude, pokud se pocita s urcitymi kroky ktere to zlevneni umozni 😉 navic cenotvorba s ohledem na nejaky "konkurencni" produkt v te dobe muze znamenat, ze ten "konkurencni" produkt do te doby podrazi 😉
vseobecne pokud klesa zajem o diesely, tak jejich cena pujde pomalu nahoru (naklady na vyvoj se razem musi rozmelnit do mensiho poctu kusu) a pokud zajem o baterie stoupa, tak jejich vyvoj se naopak rozmelnuje do vetsiho objemu vyroby a prodeje
Takže dvojnásobný dojezd oproti dnešku za 20 000 € ..........
to si ještě povíme >😁