Už od představení Kie Stonic víme, že nové korejské SUV chce lákat na styl a individuální vzhled. Po prvních jízdách v okolí Berlína pak rovněž můžeme tvrdit, že její předností budou i jízdní schopnosti.
Ak si nenaserú na vlastnú hlavu a kupovať to nebudú ich vlastní zákazníci B segmentu komu asi znížia predaje? Automobilky akoby nepochopili že predaje nebudú rásť len preto že zvyšujú počet modelov na trhu.
no kedže sa nedá kúpiť nič lepšie tak sú najpredávanejšie tie čo sú v ponuke že.... Keď si zákazník nemôže vybrať medzi klasickou 1.6 a 1.0 turbo 3 valcom tak sa asi niet o čom baviť.
No je jedno či to má na papieri 100 koní.... mám taký motor a je to fajn do malého ľahkého auta... inak áno pre "moderných" obsluhovačov auta ktorí majú problém s technikou jazdy to bude bohate stačiť. Pre človeka ktorému záleží okrem vonkajšieho vzhľadu a imidžu aj na jazde to stačiť nebude.
Tu sa musím zastať pána Bureša. Samotná Kia to tak nazýva a pravdupovediac, neviem akým iným spôsobom opísať ten dizajnový prvok. Je hádam každému jasné, že to nie je skutočne targa.
Kde trosku inde sme v Europe? S velkym naskokom su najpredavanejsie motory 1.0 TSI, 1.0 EcoBoost, 0.9 TCe a 1.2 PureTech. 1.0 T-GDi medzi ne dokonale zapadne.
Automobilky robia auta pre realnych zakaznikov, nie pre internetovych vsevedkov.
To by mne zajímalo, kdo v Evropě dnes prodává výkonnější čtrnáctistovku? Nebo třeba jiný výkonnější atmosférický motor v takhle malém autě?
Všichni ostatní už jen honí tři písty a turbínu.
Nekdy uz ty PR zvasty fakt nejde spolknout.
Jakoze prej targa. Si delate srandu ne, tak sakris pisete jednou do magazinu o autech, tak se aspon podivejte CO je to targa. To fakt ne tohleto, to je urazka jakekoliv opravdove targy!
Mas pravdu, na tom neni nic spatneho ani uboheho, pokud se to prodava nekde ve tretim svete v asii apod. Ovsem v roce 2017 jsme v evrope uz trosku jinde...
Davide, domníváte se stejně jako omezení kolegové ze SM, že nás nezajímá co se děje s volantem, jak funguje? Jak jsou nastaveny odskoky tlumičů, co dělá přední a zadní náprava na limitu, jak funguje při běžné jízdě, přes víka kanálů atd?
To doprčic fasujete osnovu a víc vás nezajímá? :no::-!
Tato Kia se povedla.. :yes:
Design fajn , proti Hjondaji vypadá víc než dobře.
Interier má dotykové radio s čudlíky... :yes:
Žádný digi přístrojový štít...SUPER!
Njede o SUV , tedy absence 4*4 u crossoveru nevadí.
Motoricky ideální bude 1.6 diesel pro lidi jezdící i dálnici , atmosfera 1.4 bude stačit lidem do města , a pro třeba ženy bude optimální volbou.
Tříválce si všichni můžou nechat a nacpat si je víte kam.. >:-[]
Pěkné auto.
na 100k 1.4ke cvvt nieje nic spatne ani ubohe, H/k si zadluzi pochvalu, ze este ponuka aj slusnu a poctivu atmosferu... a taka ozaj je z ceedu 1.gen ju poznam dobre v takto malom a lahkom aute uplne v pohode aj mimo mesto
Je to v podstatě malé auto, 1.4i na skákání po městě stačit bude. Vibrující tříválce zase (předpokládám) táhnou prodeje Capturu a 2008, což jsou prodejní lídři.
s tymi atmo co pises bohuzial musim suhlasit... 1,2cvvt mi pasuje tak este do picanta... vacsia 1,4ka ako tak este potiahne rio ... ale v stonicu mi to pride ze tu uz oba tieto motory nemaju co robit ... naopak mohli tu dat GDI 1,6 zo ceedu alebo to nove tgdi 1,4 z i30 ... ale tak logiku tu uz nehladajme... o motory dnes uz aj tak moc nejde... hlavne ze o ma dvojfarebnu kasnu ... ono se to pak proda :-|
PS: este k tym litrovym kosackam na ktore som skoro zabudol .... so spotrebou v praxi na urovni 6 valca su v meste ozaj k nicomu... navyse kto si kupi do crossu vibrujuce tri valce... kto co i len kusok auta sleduje tak verim ze sa im proste vyhne bez ohladu na segment
no medzi benzínmi je to tragedia lebo 1.2 a 1.4 sú papierovo úbohé a kto nechce dízel ostáv mu trojvalček... ale kedže ide hlavne o imidž tak sa teším na dôchodcov ktorí si budú užívať nové auto slimačím tempom...
Pěkný článek, ale v tabulkách mi ještě chybí srovnání se Seatem Arona, ten (a samozřejmě ještě Hyundai Kona) bude patřit mezi hlavní konkurenty Stonicu.