Tribu, pokud by vypadal jako ta orandžáda ja retuši, tak by se docela i dal zkousnout. a rozdíl od nudného Tiguana tohle je alespoň něčím výraznější. Jen si říkám, jestli tahle "výraznost" není jen takový prvoplánový šláp do *... ;-\
... tu sa to prejavuje najviac, cesko, slovensko, polsko, madarsko, cely balkan... tu to ma obrovsky rozdiel, mat na kapote seat, alebo VW. V nemecku to je rozdiel tiez, akurat, ze nemec si dvakrat spocita prachy, ci da za nieco viac penazi, ked ma to ista v inom obale, za menej. Tam to neni iba o tom, aby to bolo vacsie, krajsie, drahsie, VWovejsie, ako susedovo auto...
na prorocké soudy tady máme jiné odborníky..., ale napíšu jen svůj názor.
SEATe byl si s námi dlouho, vyráběl si zajímavá, někdy i sympatická vozítka..., některá auta byly jako by vytvořeny pro španělské teroristy...je to už je dnes jedno... Umřel si na dobro... Stala se z tebe evidentně nepotřebná, recyklační značka, kterou je nutné bezbolestně uspat a pohřbít... Škoda... Myslím, že tě zabila škodovka.. škodovka je tvým vrahem...její úspěch tě uvrhl do pozice nechtěného...
Tak myslím ,že škodovka seat nijak nezabije,protože to co předvedla na fabii,tomu říkám vražda,ale ne seatu,ale sebe sama ;-) Upřímně,např. fabie nesahá new ibize ani pokolena..ano,octavie to vše plně vynahrazuje,ale to co provedli novému superbu,tomu taky dost dobře nerozumím :-)
Duvodem konce Seatu je to, ze se odchylil od strizliveho designu nemecke matky. Seatovsky design si najde zakaznika jen mezi urcitou skupinou zakazniku, kteri si typicky kupuji francouzske a italske samohyby. Tahle "dila" jsou ovsem levnejsi a designove jeste podivnejsi, nez Seat. Takze tihle zakaznici si nakonec stejne radeji koupi rendlika. Naopak, normalni, seriozne myslici lide si koupi radeji VW, Audi, ci Skodovku. Takze Seat zustava na ocet. Dukazem je, jak dobre se stale prodava konzervativni Seat Alhambra.
Seat, protože se topí v dluzích, dostává nové modeli jak na běžícím páse, ale naše Škoda je úspěšná, a proto nic! Proč seat bude vyrábět velký sedan jaký má i Škoda, ale škoda žádný středně velký SUV (yeti je malé) ani velké MPV ve stilu alhambry nebo sharanu nebo třídveřovou fabii, když ibiza bude i v kombi... to je fakt spravedlivý :-(:-(:-(
Počkej si na Yettiho, nic víc. Možná v daleké budoucnosti se dočkáme kompaktního SUV, ale to jen tehdy, kdy bude nový Tiguan, aby ten starý soužil jako dárce orgánů pro Škodu...
Podobné jako u budoucího kompaktního MPV v případě Touranu.
alespoň, že ta škoda Mpv bude pred novým touranem, ale i tak... No snad bude alespoň kvalitnější než touran. No a s tou škodou ,, větší SUV" ta příjde nejdřívě v době, kdy už bude mít SUV i TATA a už nebudou v módě jako nyní.... :no::-(