Ekonomika
Joky
7
kvantita nemá nic společného s kvalitou ...tak co...
Arese
4
Nějakou ještě blbější poznámku tam nemáš? >😁 >😁 >😁
Joky
6
krom toho, že Škodovka je odpad už asi nic jiného.
Arese
5
Aha, a proč si tedy ten "odpad" lidi rok od roku víc kupují, včetně těch nenáročnějších trhů? To jsou asi všichny ty statisíce lidí úplní ***i, zatím co ty jediný jsi rozumný? >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Joky
1
super konečně si to pochopil ...
Arese
0
Já myslím, že nás to tu pochopilo už víc, je to jistý typ duševní poruchy v kombinaci s mesiáškým syndromem! >😁 >😁 >😁
miro68
1
Prepac, ale ked tak citam tvoje prispevky, odpad bude niekde na tvojej strane a strasne to smrdi >😁
webpaja
3
😉
To ale platí v případě zboží, které má výrazně nižší cenu než parametricky srovnatelné konkurenční produkty. Nebo, v případě dobře zpropagovaného zboží, které je tak krátce na trhu, že si ještě cílová skupina zákazníků nestihla udělat zkušenost.
To co jste to napsal vy, v tomto případě vůbec neodpovídá realitě. Jedná se o dlouhodobě prodávané a ne zrovna levné produkty, dodávané na náročné trhy, přičemž poptávka a produkce rok od roku roste.
To co jste to napsal vy, v tomto případě vůbec neodpovídá realitě. Jedná se o dlouhodobě prodávané a ne zrovna levné produkty, dodávané na náročné trhy, přičemž poptávka a produkce rok od roku roste.
šmankote tady je to samý Škodomil ....ale souhlas, drahý ty křápy fakt jsou ....
"... je to samý Škodomil " No to určitě! 😉
To (20 mil aut) k čemu škoda potřebovala 110 roků je dnes Hyundai schopen vyrobit za prodat za 4 roky. Zlaté české ručičky v německém podhradí, vy Jiráskovi pseudo-vlastenci. :-! Kolik akcií škoda werke maj? 8-s
To (20 mil aut) k čemu škoda potřebovala 110 roků je dnes Hyundai schopen vyrobit za prodat za 4 roky. Zlaté české ručičky v německém podhradí, vy Jiráskovi pseudo-vlastenci. :-! Kolik akcií škoda werke maj? 8-s
Čím to je, že někteří Čecháčci si za žádnou cenu nedokáží a ani nechtějí přiznat, že se u nás po r. 1989 ledasco i povedlo? (např. gigantický rozvoj Škody Auto za posledních cca 27 let). Asi nějaký nesnesitelný mindráček, že? >😒]
Jo povedlo se to jen už to není české. Není nad čím jásat.
No jasně, je to strašné, měla tu zůstat čistě česká AZNP n.p, nechat jen doběhnout výrobu Favoritu a pak celou fabriku raději nechat zkrachovat. Němci by utřeli a mnoha zamindrákovaným Čechům by se díky tomu lépe spalo! Akorát že by už neexistovala žádná česká automobilka, náš e😜ort by byl výrazně nižší a desítky tisíc našich lidí by nemělo dobře placenou práci (včetně vlastního technického vývoje a designu), ale jinak vlastně vůbec není o co stát, že... >😒] >😒] >😒]
Hm, v té bílé to ale zase taková hitparáda není... vypadá to jak firemní parkoviště, mohli vybrat nějaké lepší kousky.
Honda měla loni v prosinci výročí 100 milionů vozů. 50 milionů bylo v roce 2003. To se prosím týká jen aut, nejsou v tom započítány motorky, sekačky,...
A první auto vyrobili až v roce 1963 a ne už v roce 1905.
No rozdíl je jaksi v tom, že v Japonsku nevládli skoro 42 let komunisti, jestli to náhodou nevíš.... 😲
No a po "revoluci" je už zase 27 let a furt je česká životní úroven na 70% té rakouské.
čínan vyrábí a prodává mobily za $1000, čech svařuje kotly nebo montuje němcům auta za bůro na hodinu. >😁
čínan vyrábí a prodává mobily za $1000, čech svařuje kotly nebo montuje němcům auta za bůro na hodinu. >😁
No čínské dělnické platy a hlavně pracovní podmínky bych tedy Čechům určitě za vzor nedával! >😒]
Jasně jasně. Jenže... jak chceš dohnat někoho, kdo má 40 let náskok? On ten parchant nezůstává stát na místě a nečeká, ale využívá svého náskoku, lepšího vzdělávacího systému atd., taky se posunuje dopředu. Mnohé věci se dají odkoukat nebo okopírovat, jiné se ale musí zažít.
Čína je případ sám pro sebe... Číňan možná prodává mobil za 1000$, ale má na to sto dalších Číňanů, co mu ho za 1$ vyrobí. Totéž Korea... zkus se někdy podívat, jak se žije dělníkům v Soulu.
Já jsem v zásadě liberál, ale tady musím napsat, že se mi v relativně rovnostářském Česku žije dobře a že bych to za ostrý čínský kapitalismus neměnil.
Čína je případ sám pro sebe... Číňan možná prodává mobil za 1000$, ale má na to sto dalších Číňanů, co mu ho za 1$ vyrobí. Totéž Korea... zkus se někdy podívat, jak se žije dělníkům v Soulu.
Já jsem v zásadě liberál, ale tady musím napsat, že se mi v relativně rovnostářském Česku žije dobře a že bych to za ostrý čínský kapitalismus neměnil.
"...že bych to za ostrý čínský kapitalismus neměnil."
Pro osvěžení - čína je stále komunistická. Ideologicky, sakumprásk i včetně plánovaného hospodářství. V současnosti běží 13. pětiletka. :-!
Pro osvěžení - čína je stále komunistická. Ideologicky, sakumprásk i včetně plánovaného hospodářství. V současnosti běží 13. pětiletka. :-!
Jak velký je japonský a globální trh? Jak dlouho byla domácí značka dušena v zásadě jen pro východní blok?
No teď není dušená, jenom už nepatří domácím.
Poukázal jsem na nesmyslnost podobných článků vytržených z kontextu majících za cíl ohromit českého joudu. A strhla se pod ním hádka mimo téma jako vždy. Z mého příspěvků vyplývá, že ona Honda vyrobila 50 milionů aut 13 let a z těch cca 4M ročně v Evropě prodaji 100 nebo 200.000 vozů.
Podobný článek by byl mnohem hodnotnější, kdyby obsahoval velká výročí jiných velkých automobilek, třeba Honda, Opel, Ford, VW, Mazda,.... Ale to bychom od místní redakce chtěli příliš, tyto informace totiž nevyčtou z tiskové zprávy Škoda Auto.
Podobný článek by byl mnohem hodnotnější, kdyby obsahoval velká výročí jiných velkých automobilek, třeba Honda, Opel, Ford, VW, Mazda,.... Ale to bychom od místní redakce chtěli příliš, tyto informace totiž nevyčtou z tiskové zprávy Škoda Auto.