Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz
| 27. 9. 2017 15:04
Který z konkurenčních modelů na pasivním podvozku tlumí nerovnosti na 19" kolech prosím?
Dotaz
| 27. 9. 2017 15:31
žádný. Čím větší větší kola, tím víc to drncá. Optimální kola pro SUV jsou 16'
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT
| 5. 10. 2017 11:06
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - lamal
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT
| 27. 9. 2017 16:02
tiez by ma zaujimalo... Q3ka a Evoque urcite /len cena/, Tigoš by mal byt dost tuhy a MQB zrovna nie je priebornikom v tlmeni nerovnosti a potlaceni hlucnosti kto vie... GrandLand este asi netestovali, myslim ze CRV je celkom makka...
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT
| 27. 9. 2017 20:48
U těchto prdítek žádný, ale u pořádných SUV třeba Freemont. 225/55 R19 je komfort velmi slušný.
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT
| 28. 9. 2017 05:27
Redakce to píše v článku, ale neumí samozřejmě odpovědět...
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 16:04
Fajn test. Celkom mu to sekne v tej ciernej... potesi ze nasackovali multilink aj na 1.2ky a 1.5dci, clovek by cakal presny opak v dnesnej dobe.. .vidno ze Nissanu zalezi na kvašákovi... bez neho by bol v pr.deli
Kvašák
| 27. 9. 2017 16:25
Je to dobre auto, ale po tomto facelifte ma riadne prestrelene ceny, som na to pozeral a nechapal ako ich to napadlo. To bude musiet ist rychlo dole, ak nemaju ist predaje.
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 16:29
myslim, ze to je klasika... v salone dohodnes menej, niektora konkurencia to robi, niektora nie... je otazka na kolko to je chyba v marketingu, kazdopadne kvašák najlacnejsi nie je a ani nebol, kto chce najnizsiu cenu musi inde

podla mna je celkom dobre, ze sa cenovo nepodhadzuje, je najpredavanejsim SUV v EU ak to este plati, nejake to perie navyse si asi moze dovolit
Kvašák
| 27. 9. 2017 16:36
Jasne nehadam sa, ale prekvapil ma najma narast cien proti predfaceliftu, vyletelo to hore o cca 20% a pritom sa toho vela nezmenilo.
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 16:40
Ledky + Multilink + Nie moc ziskovy Pulsar >:D 8-s
Avatar - Emel
Kvašák
| 27. 9. 2017 19:26
No z SUV právě svého času k nejlacinějším patřil... u minulé generace začínal akční ceník pod 400 s vcelku solidní 1.2TCe a šestikvaltem např., mám pocit, že jednu dobu byl snad 350... ale to už bych musel hledat.
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 21:36
Nissan je v pozicii kedy skusa co to da z trhu... vidiet to aj na cenach Micry...
Kvasak J10 nemal 1.2 tce ak myslis J11 tak to je dvojka, ktora ma teraz FL Myslim ze nejake holatko so zakladom a nejaky packom okna klima elektrika je dobry rozbeh predaja... cena od... teraz je to uz asi horsie, aj ked to zas klesne vychytaju zopar nedockavcov a konkurencia to hned vyriesi tie ceny >:D
Kvašák
| 28. 9. 2017 07:53
QQ a SUV? Snad crossover...
Avatar - Emel
Kvašák
| 28. 9. 2017 08:33
Mhm... jenže pak bude za chvíli crossover půlka aut.
Kvašák
| 28. 9. 2017 09:35
Chapu, ale zrovna QQ prvni generace o kterem pises je pro mne synonymum crossoveru. :-) Chces trochu brzdit, dobra, ale zrovna u QQ?
Avatar - Emel
Kvašák
| 28. 9. 2017 11:19
Tohle myslím tu verzi před fl...
Kvašák
| 28. 9. 2017 12:15
Stejne >:-[]
Avatar - white label
Kvašák
| 28. 9. 2017 14:09
Souhlas, když přišel na trh psalo se o něm výhradně jako o crossoveru, na druhou stranu je fakt, že postupem času trochu "zesuvéčkovatěl". ;-)
Hranice crossover/SUV je tak nějak čím dál tenčí, třeba Macan je podle mě v reálu spíš crossover, ale běžně se řadí mezi SUV.
Kvašák
| 27. 9. 2017 20:45
To, že je někdo schopen za kompaktní SUV s manuálem a stovkou za 10.5 vyvalit 900 tyček, jen potvrzuje můj dávný názor, že celá řádka lidí po spatření těch magických písmen SUV vypíná mozek a začíná myslet jinými částmi těla. Za ty prachy je slušně vybavený kombi střední třídy s nesrovnatelně větším prostorem a o dost lepšími jízdními vlastnostmi.
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 21:39
ten kto chce co najlepsie jazdne vlastnosti s kufrom a miestom v zadu si nekupi SUV... vacsine ludi staci fakt priemerne jazdiace auto skor aj podpriemerne, kvasak v oboch generaciach na pomery SUV jazdi velmi dobre aj pri jazde trochu viac na limit, beznemu vodicovi to isto postaci a iny ako bezny vodic si kupi trebars toho kombika ako pises...
Avatar - _Karel_
Kvašák
| 27. 9. 2017 17:16
Pro srovnání - za stejný prachy je nijak levná Ateca 2,0TDI 140kw(!!) DSG 4x4 taktéž v nejvyšší výbavě.
Ale ok, tohle by šlo dělat u každého auta. Každopádně mě překvapuje, že je Nissan dražší než drahý koncern.
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 17:47
nj 140 kw 2,0 + 2 spojka to je uz kus rozdiel... zrovnaval si s cenou testovanej verzie ?
Avatar - _Karel_
Kvašák
| 27. 9. 2017 18:03
Srovnával jsem testovanou verzi bez příplatků. Ateca cca 870tis.
To je jedno. Samozřejmě by šlo říct "za cenu Atecy můžu mít ......."
Edit: kaškaj má jako příplatek jen metalízu, takže srovnával jsem cenu bez příplatkU >:-[]
Avatar - lamal
Kvašák
| 27. 9. 2017 18:46
k tomu za co kupis realne kvasku a dajme tomu tu atecu u X predajcov sa nedopracujeme... kazdopadne Seat je z koncernu vzdy dobra ponuka...
Kvašák
| 27. 9. 2017 23:46
No, a narozdíl od Atecy je tenhle Nissan vzhledem k místu na sedačkami pouze 2+2 místné auto. A to se vyplatí >:D .
cvt
| 27. 9. 2017 16:30
nie je lepsia prevodovka ako cvt.
ides a neprehadzuje to.
netrha ta, nemyka, neskace to pri rozbehu.

CVT je nieco tak pohodlne ako elektroauto.
Avatar - lamal
cvt
| 27. 9. 2017 16:32
dnesne CVT uz aspon nie su vysavace, komfortne su, mne osobne by vadila nizsia efektivita a neista buducnost... ak to ubera dynamiku a pridava spotrebu je to zle, zrovna Nissan sa s tymi CVT natrapil, mali tie starsie nejake vacsie problemy v istom obdobi...
cvt
| 27. 9. 2017 20:47
Znám v Toyotě a má to něco do sebe. Musí se s tím člověk naučit jezdit, ale pak je jízda super plynulá.
cvt
| 28. 9. 2017 05:28
To je věc osobní preference, jestě jsem nejel CVT, které by mě neotravovalo svým chováním.
cvt
| 28. 9. 2017 11:54
Prejav CVT moze byt vec nazoru. Niekomu to moze vyhovovat (konstantne otacky motora pri zrychlovani), inemu nemusi. Lenze CVT ma vyssie straty (a teda aj vyssiu spotrebu) a to je skratka fakt s ktorym nic neurobis...
cvt
| 28. 9. 2017 13:52
Pri rýchlostiach do 100 sú straty výrazne prevážené vždy optimálnymi otáčkami. CVT je podľa mňa výborná voľba do menších aut čo trávia väčšinu života v meste a okolí, ale ak chceš diaľničný koráb, alebo ťahať ťažký príves, tak sa treba obzrieť inde.
Avatar - Twingo
PSA
| 27. 9. 2017 18:21
Nemůžu si pomoct ale ty sedačky jsou podobné těm v DS a ty kola jsou lehce podobné těm které obouvá C-Elesse

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku