Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Nissan Qashqai dCi 130 All Mode 4x4-i – Najdi čtyři rozdíly!

33 komentářů

webpaja
To je věc osobní preference, jestě jsem nejel CVT, které by mě neotravovalo svým chováním.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pro srovnání - za stejný prachy je nijak levná Ateca 2,0TDI 140kw(!!) DSG 4x4 taktéž v nejvyšší výbavě.
Ale ok, tohle by šlo dělat u každého auta. Každopádně mě překvapuje, že je Nissan dražší než drahý koncern.
webpaja
Který z konkurenčních modelů na pasivním podvozku tlumí nerovnosti na 19" kolech prosím?
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
žádný. Čím větší větší kola, tím víc to drncá. Optimální kola pro SUV jsou 16'
Niemand
Pri rýchlostiach do 100 sú straty výrazne prevážené vždy optimálnymi otáčkami. CVT je podľa mňa výborná voľba do menších aut čo trávia väčšinu života v meste a okolí, ale ak chceš diaľničný koráb, alebo ťahať ťažký príves, tak sa treba obzrieť inde.
Avatar - fOE
fOE
Chapu, ale zrovna QQ prvni generace o kterem pises je pro mne synonymum crossoveru. 😄 Chces trochu brzdit, dobra, ale zrovna u QQ?
Avatar - fOE
fOE
QQ a SUV? Snad crossover...
steny007
No, a narozdíl od Atecy je tenhle Nissan vzhledem k místu na sedačkami pouze 2+2 místné auto. A to se vyplatí >😁 .
bubulak
To, že je někdo schopen za kompaktní SUV s manuálem a stovkou za 10.5 vyvalit 900 tyček, jen potvrzuje můj dávný názor, že celá řádka lidí po spatření těch magických písmen SUV vypíná mozek a začíná myslet jinými částmi těla. Za ty prachy je slušně vybavený kombi střední třídy s nesrovnatelně větším prostorem a o dost lepšími jízdními vlastnostmi.
Avatar - lamal
lamal
nj 140 kw 2,0 + 2 spojka to je uz kus rozdiel... zrovnaval si s cenou testovanej verzie ?
voyo
nie je lepsia prevodovka ako cvt.
ides a neprehadzuje to.
netrha ta, nemyka, neskace to pri rozbehu.

CVT je nieco tak pohodlne ako elektroauto.
Avatar - lamal
lamal
tiez by ma zaujimalo... Q3ka a Evoque urcite /len cena/, Tigoš by mal byt dost tuhy a MQB zrovna nie je priebornikom v tlmeni nerovnosti a potlaceni hlucnosti kto vie... GrandLand este asi netestovali, myslim ze CRV je celkom makka...
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
Avatar - white label
white label
Souhlas, když přišel na trh psalo se o něm výhradně jako o crossoveru, na druhou stranu je fakt, že postupem času trochu "zesuvéčkovatěl". 😉
Hranice crossover/SUV je tak nějak čím dál tenčí, třeba Macan je podle mě v reálu spíš crossover, ale běžně se řadí mezi SUV.
Avatar - fOE
fOE
Stejne >😒]
_Teddy_
Prejav CVT moze byt vec nazoru. Niekomu to moze vyhovovat (konstantne otacky motora pri zrychlovani), inemu nemusi. Lenze CVT ma vyssie straty (a teda aj vyssiu spotrebu) a to je skratka fakt s ktorym nic neurobis...
Avatar - Emel
Emel
Tohle myslím tu verzi před fl...
Avatar - Emel
Emel
Mhm... jenže pak bude za chvíli crossover půlka aut.
webpaja
Redakce to píše v článku, ale neumí samozřejmě odpovědět...
Avatar - lamal
lamal
ten kto chce co najlepsie jazdne vlastnosti s kufrom a miestom v zadu si nekupi SUV... vacsine ludi staci fakt priemerne jazdiace auto skor aj podpriemerne, kvasak v oboch generaciach na pomery SUV jazdi velmi dobre aj pri jazde trochu viac na limit, beznemu vodicovi to isto postaci a iny ako bezny vodic si kupi trebars toho kombika ako pises...
Avatar - lamal
lamal
Nissan je v pozicii kedy skusa co to da z trhu... vidiet to aj na cenach Micry...
Kvasak J10 nemal 1.2 tce ak myslis J11 tak to je dvojka, ktora ma teraz FL Myslim ze nejake holatko so zakladom a nejaky packom okna klima elektrika je dobry rozbeh predaja... cena od... teraz je to uz asi horsie, aj ked to zas klesne vychytaju zopar nedockavcov a konkurencia to hned vyriesi tie ceny >😁
bubulak
U těchto prdítek žádný, ale u pořádných SUV třeba Freemont. 225/55 R19 je komfort velmi slušný.
bubulak
Znám v Toyotě a má to něco do sebe. Musí se s tím člověk naučit jezdit, ale pak je jízda super plynulá.
Avatar - Emel
Emel
No z SUV právě svého času k nejlacinějším patřil... u minulé generace začínal akční ceník pod 400 s vcelku solidní 1.2TCe a šestikvaltem např., mám pocit, že jednu dobu byl snad 350... ale to už bych musel hledat.
Avatar - lamal
lamal
k tomu za co kupis realne kvasku a dajme tomu tu atecu u X predajcov sa nedopracujeme... kazdopadne Seat je z koncernu vzdy dobra ponuka...
Avatar - Twingo
Twingo
Nemůžu si pomoct ale ty sedačky jsou podobné těm v DS a ty kola jsou lehce podobné těm které obouvá C-Elesse
Avatar - _Karel_
_Karel_
Srovnával jsem testovanou verzi bez příplatků. Ateca cca 870tis.
To je jedno. Samozřejmě by šlo říct "za cenu Atecy můžu mít ......."
Edit: kaškaj má jako příplatek jen metalízu, takže srovnával jsem cenu bez příplatkU >😒]
Avatar - lamal
lamal
Ledky + Multilink + Nie moc ziskovy Pulsar >😁 8-s
comper
Jasne nehadam sa, ale prekvapil ma najma narast cien proti predfaceliftu, vyletelo to hore o cca 20% a pritom sa toho vela nezmenilo.
Avatar - lamal
lamal
dnesne CVT uz aspon nie su vysavace, komfortne su, mne osobne by vadila nizsia efektivita a neista buducnost... ak to ubera dynamiku a pridava spotrebu je to zle, zrovna Nissan sa s tymi CVT natrapil, mali tie starsie nejake vacsie problemy v istom obdobi...
Avatar - lamal
lamal
myslim, ze to je klasika... v salone dohodnes menej, niektora konkurencia to robi, niektora nie... je otazka na kolko to je chyba v marketingu, kazdopadne kvašák najlacnejsi nie je a ani nebol, kto chce najnizsiu cenu musi inde

podla mna je celkom dobre, ze sa cenovo nepodhadzuje, je najpredavanejsim SUV v EU ak to este plati, nejake to perie navyse si asi moze dovolit
comper
Je to dobre auto, ale po tomto facelifte ma riadne prestrelene ceny, som na to pozeral a nechapal ako ich to napadlo. To bude musiet ist rychlo dole, ak nemaju ist predaje.
Avatar - lamal
lamal
Fajn test. Celkom mu to sekne v tej ciernej... potesi ze nasackovali multilink aj na 1.2ky a 1.5dci, clovek by cakal presny opak v dnesnej dobe.. .vidno ze Nissanu zalezi na kvašákovi... bez neho by bol v pr.deli