Testy
webpaja
3
To je věc osobní preference, jestě jsem nejel CVT, které by mě neotravovalo svým chováním.
Přejít do diskuze
Pro srovnání - za stejný prachy je nijak levná Ateca 2,0TDI 140kw(!!) DSG 4x4 taktéž v nejvyšší výbavě.
Ale ok, tohle by šlo dělat u každého auta. Každopádně mě překvapuje, že je Nissan dražší než drahý koncern.
Ale ok, tohle by šlo dělat u každého auta. Každopádně mě překvapuje, že je Nissan dražší než drahý koncern.
žádný. Čím větší větší kola, tím víc to drncá. Optimální kola pro SUV jsou 16'
Pri rýchlostiach do 100 sú straty výrazne prevážené vždy optimálnymi otáčkami. CVT je podľa mňa výborná voľba do menších aut čo trávia väčšinu života v meste a okolí, ale ak chceš diaľničný koráb, alebo ťahať ťažký príves, tak sa treba obzrieť inde.
Chapu, ale zrovna QQ prvni generace o kterem pises je pro mne synonymum crossoveru. 😄 Chces trochu brzdit, dobra, ale zrovna u QQ?
No, a narozdíl od Atecy je tenhle Nissan vzhledem k místu na sedačkami pouze 2+2 místné auto. A to se vyplatí >😁 .
To, že je někdo schopen za kompaktní SUV s manuálem a stovkou za 10.5 vyvalit 900 tyček, jen potvrzuje můj dávný názor, že celá řádka lidí po spatření těch magických písmen SUV vypíná mozek a začíná myslet jinými částmi těla. Za ty prachy je slušně vybavený kombi střední třídy s nesrovnatelně větším prostorem a o dost lepšími jízdními vlastnostmi.
nie je lepsia prevodovka ako cvt.
ides a neprehadzuje to.
netrha ta, nemyka, neskace to pri rozbehu.
CVT je nieco tak pohodlne ako elektroauto.
ides a neprehadzuje to.
netrha ta, nemyka, neskace to pri rozbehu.
CVT je nieco tak pohodlne ako elektroauto.
tiez by ma zaujimalo... Q3ka a Evoque urcite /len cena/, Tigoš by mal byt dost tuhy a MQB zrovna nie je priebornikom v tlmeni nerovnosti a potlaceni hlucnosti kto vie... GrandLand este asi netestovali, myslim ze CRV je celkom makka...
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
Souhlas, když přišel na trh psalo se o něm výhradně jako o crossoveru, na druhou stranu je fakt, že postupem času trochu "zesuvéčkovatěl". 😉
Hranice crossover/SUV je tak nějak čím dál tenčí, třeba Macan je podle mě v reálu spíš crossover, ale běžně se řadí mezi SUV.
Hranice crossover/SUV je tak nějak čím dál tenčí, třeba Macan je podle mě v reálu spíš crossover, ale běžně se řadí mezi SUV.
Prejav CVT moze byt vec nazoru. Niekomu to moze vyhovovat (konstantne otacky motora pri zrychlovani), inemu nemusi. Lenze CVT ma vyssie straty (a teda aj vyssiu spotrebu) a to je skratka fakt s ktorym nic neurobis...
ten kto chce co najlepsie jazdne vlastnosti s kufrom a miestom v zadu si nekupi SUV... vacsine ludi staci fakt priemerne jazdiace auto skor aj podpriemerne, kvasak v oboch generaciach na pomery SUV jazdi velmi dobre aj pri jazde trochu viac na limit, beznemu vodicovi to isto postaci a iny ako bezny vodic si kupi trebars toho kombika ako pises...
Nissan je v pozicii kedy skusa co to da z trhu... vidiet to aj na cenach Micry...
Kvasak J10 nemal 1.2 tce ak myslis J11 tak to je dvojka, ktora ma teraz FL Myslim ze nejake holatko so zakladom a nejaky packom okna klima elektrika je dobry rozbeh predaja... cena od... teraz je to uz asi horsie, aj ked to zas klesne vychytaju zopar nedockavcov a konkurencia to hned vyriesi tie ceny >😁
Kvasak J10 nemal 1.2 tce ak myslis J11 tak to je dvojka, ktora ma teraz FL Myslim ze nejake holatko so zakladom a nejaky packom okna klima elektrika je dobry rozbeh predaja... cena od... teraz je to uz asi horsie, aj ked to zas klesne vychytaju zopar nedockavcov a konkurencia to hned vyriesi tie ceny >😁
U těchto prdítek žádný, ale u pořádných SUV třeba Freemont. 225/55 R19 je komfort velmi slušný.
Znám v Toyotě a má to něco do sebe. Musí se s tím člověk naučit jezdit, ale pak je jízda super plynulá.
No z SUV právě svého času k nejlacinějším patřil... u minulé generace začínal akční ceník pod 400 s vcelku solidní 1.2TCe a šestikvaltem např., mám pocit, že jednu dobu byl snad 350... ale to už bych musel hledat.
k tomu za co kupis realne kvasku a dajme tomu tu atecu u X predajcov sa nedopracujeme... kazdopadne Seat je z koncernu vzdy dobra ponuka...
Nemůžu si pomoct ale ty sedačky jsou podobné těm v DS a ty kola jsou lehce podobné těm které obouvá C-Elesse
Srovnával jsem testovanou verzi bez příplatků. Ateca cca 870tis.
To je jedno. Samozřejmě by šlo říct "za cenu Atecy můžu mít ......."
Edit: kaškaj má jako příplatek jen metalízu, takže srovnával jsem cenu bez příplatkU >😒]
To je jedno. Samozřejmě by šlo říct "za cenu Atecy můžu mít ......."
Edit: kaškaj má jako příplatek jen metalízu, takže srovnával jsem cenu bez příplatkU >😒]
Jasne nehadam sa, ale prekvapil ma najma narast cien proti predfaceliftu, vyletelo to hore o cca 20% a pritom sa toho vela nezmenilo.
dnesne CVT uz aspon nie su vysavace, komfortne su, mne osobne by vadila nizsia efektivita a neista buducnost... ak to ubera dynamiku a pridava spotrebu je to zle, zrovna Nissan sa s tymi CVT natrapil, mali tie starsie nejake vacsie problemy v istom obdobi...
myslim, ze to je klasika... v salone dohodnes menej, niektora konkurencia to robi, niektora nie... je otazka na kolko to je chyba v marketingu, kazdopadne kvašák najlacnejsi nie je a ani nebol, kto chce najnizsiu cenu musi inde
podla mna je celkom dobre, ze sa cenovo nepodhadzuje, je najpredavanejsim SUV v EU ak to este plati, nejake to perie navyse si asi moze dovolit
podla mna je celkom dobre, ze sa cenovo nepodhadzuje, je najpredavanejsim SUV v EU ak to este plati, nejake to perie navyse si asi moze dovolit
Je to dobre auto, ale po tomto facelifte ma riadne prestrelene ceny, som na to pozeral a nechapal ako ich to napadlo. To bude musiet ist rychlo dole, ak nemaju ist predaje.