Americkému výrobci luxusních elektrických aut Tesla Inc. stouply ve třetím čtvrtletí dodávky vozů na trh meziročně o 4,5 procenta na rekordních 26.150 aut.
takže v tom mizivém celkovém množství to udělalo téměř 5%. ;-)
Spíše se zamyslete, proč se i v UK tak dobře prodávají diesely, i když u pump je tam nafta dražší, než benzín... důvod je jednoduchý - s dieselem se lépe jezdí, táhne a necuká! :yes:
Tak možné to je... ale nevěřím tomu, že by se položila. Mají v tom peníze příliš bohatí lidé.
TESLA se mi líbí... koneckonců, o víkendu bude možnost si ji projet v pražských Holešovicích, tak třeba pár diskusních kolegů této příležitosti využije a naleznou i ten druhý úhel pohledu.
A budou mít v Holešovicích nějaký dieselgenerátor na dobití vybitých Tesel ? >:D >:D >:D >:D >:D Tady po Česku to moc nedobijí ............ >:-[]
Ale třeba se mýlím a oni si sebou přivezou nějakou fotovoltaiku nebo pár větrníků ... :-)
a taky cim vic Superchargeru vyrobej, jen letos rozsirili sit uz o vice nez 800 stojanu a jeste do konce roku slibujou dalsich 500, pak si k tomu strihli vyvoj semirtucku na baterky, nakup jistych 2 spolecnosti za lehce prez 2 miliardy, no hotovej propadak s tema asi 3 miliardama volnych-cash na uctech >:D
ja v Tesle S jel nekolikrat, v X jednou, a ani v jednom pripade to luxus ktery dnes povazujeme za luxus nebyl, jako sory, ale Tesla je kvalitou a luxusnima prvkama pro evropana tak na urovni nizsi stredni tridy (z casti tim ze je to american a z casti tim ze je to Tesla), a je ji to odpousteno jen proto ze proste sla cestou vetsich baterek a site Supercharger, tedy jak vetsi dojezd na nabiti, tak snadne nabijeni v urcitych oblastech
nelzeme si do kapsi ze Tesla je neco extra jen proto ze ma zmaknutej elektropohon a dava do auta vetsi baterky, jediny luxus kterej jsem v Tesle pocital je podvozek od Mercedesu
Já TESLU S naopak za luxusní považuju. Mám rád její kabinový "minimalismus", ale především považuju za luxusní jízdu samotnou. Střihl jsem si trasu Mohelnice - Olomouc - Mohelnice, nejprve po dálnici (nebo silnici pro motorová vozidla nebo co to je) a zpět po starých cestách. Nebudu teď řešit nějaké zrychlení či podobné již známé pravdy. Ale to řízení je naprosto vyvážené a především ten nastavitelnej podvozek... to je veledílo. Luxusní jízda, auto drží, žádné náznaky přetáčivosti či nedotáčivosti, žádné zhoupnutí do oblouku (mezi Olomoucí a Litovlí jsou na staré cestě takové dva úchvatné oblouky, kvůli kterým na služebkách občas z té dálnice i sjíždím, abych si je vychutnal). Luxusní jízda.