Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen T-Roc má české ceny. Je překvapivě dostupný! Co na to Škoda a Seat?

První české ceny Volkswagenu T-Roc najdete v českém konfigurátoru, čímž startuje i předprodej pro náš trh. SUV velikosti Škody Karoq je v základu nabízen za velice zajímavou cenu.
Zpět na článek
4. 10. 2017 10:05
4. 10. 2017 10:15
4. 10. 2017 10:25
4. 10. 2017 10:42
4. 10. 2017 13:24
4. 10. 2017 15:21
4. 10. 2017 15:58
4. 10. 2017 16:32
4. 10. 2017 16:38
4. 10. 2017 17:35
4. 10. 2017 18:03
4. 10. 2017 18:45
4. 10. 2017 18:49
4. 10. 2017 18:59
4. 10. 2017 19:16
4. 10. 2017 19:43
4. 10. 2017 19:49
4. 10. 2017 22:59
4. 10. 2017 19:50
4. 10. 2017 22:52
5. 10. 2017 11:01
4. 10. 2017 19:20
4. 10. 2017 19:32
4. 10. 2017 19:41
4. 10. 2017 19:54
4. 10. 2017 20:17
4. 10. 2017 20:22
4. 10. 2017 20:32
4. 10. 2017 20:33
4. 10. 2017 21:51
4. 10. 2017 23:15
4. 10. 2017 23:27
5. 10. 2017 10:23
5. 10. 2017 10:36
4. 10. 2017 19:22
5. 10. 2017 08:29
4. 10. 2017 10:07
4. 10. 2017 10:11
4. 10. 2017 10:17
4. 10. 2017 10:23
5. 10. 2017 11:14
4. 10. 2017 10:47
4. 10. 2017 11:14
4. 10. 2017 11:30
4. 10. 2017 12:11
4. 10. 2017 12:33
4. 10. 2017 12:57
4. 10. 2017 13:01
4. 10. 2017 13:11
4. 10. 2017 14:07
4. 10. 2017 14:31
4. 10. 2017 14:34
4. 10. 2017 14:44
4. 10. 2017 15:01
4. 10. 2017 15:54
4. 10. 2017 16:19
4. 10. 2017 21:33
4. 10. 2017 16:02
4. 10. 2017 20:17
4. 10. 2017 20:36
4. 10. 2017 22:55
4. 10. 2017 23:01
4. 10. 2017 23:05
4. 10. 2017 23:22
4. 10. 2017 23:31
4. 10. 2017 23:34
4. 10. 2017 23:43
4. 10. 2017 23:54
5. 10. 2017 00:07
5. 10. 2017 00:13
5. 10. 2017 00:20
5. 10. 2017 00:21
5. 10. 2017 00:27
7. 10. 2017 15:05
7. 10. 2017 15:37
8. 10. 2017 11:11
4. 10. 2017 10:59
4. 10. 2017 11:15
4. 10. 2017 11:52
4. 10. 2017 12:10
4. 10. 2017 12:13
4. 10. 2017 12:16
4. 10. 2017 14:09
4. 10. 2017 21:56
4. 10. 2017 13:00
4. 10. 2017 13:06
4. 10. 2017 12:55
4. 10. 2017 13:09
4. 10. 2017 13:09
5. 10. 2017 06:00
4. 10. 2017 10:05
no...
na to že je to 1.0 tsi sa mi zdá približne 17 500 eur veľa za také auto. A hlavne nechápem prečo to porovnávate s atecou a karoqom keď rozmerovo je to skor konkurent arony. Ateca a karoq sú konkurenti tiguanu veľkostne. A základná výbava tiež nič moc. Bezpečnostné asistenty to mať musí kvoli euroncap a piatim hviezdičkám. Elektrické okná, manuálnu klimatizáciu a centrál na diaľkové považujem za úplnú nevyhnutnosť v dnešnej dobe. Okrem toho to nemá v podstate nič. A za to dať 17 500 je veľa. Ale kto na to má nech si to kúpi.
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Honza Mička
4. 10. 2017 10:15
Re: no...
Dobrý den,

Arona stojí na platformě MQB A0, nemá a nikdy nebude mít pohon všech kol ani benzinový dvoulitr. Vychází z malého auta, zatímco T-Roc je nižší střední třída.

S Atecou a Tiguanem to také není jenom tak. Rozměrově jsou si podobné, ale Tiguan má jinou podlahu s ohledem na sedmimístnou verzi.

Hezký den,

Honza
4. 10. 2017 10:25
Re: no...
ďakujem za odpoveď, neporovnávam ich z hľadiska podlahy a to asi ani nikto nebude, dvojliter si v takom aute tiež kúpi málokto, a ok 4x4 súhlasím. No drvivá väčšina ľudí si vyberá hlavne podľa veľkosti, nie platformy a preto som to porovnal tak ako som to porovnal. A v takom prípade je drahý. Dá sa na to pozerať z viacerých hľadísk no veľkosť je dosť rozhodná z mojho pohľadu, viac asi ako či to môže mať dvojliter alebo nie.
4. 10. 2017 10:42
Re: no...
veľkosť je podstatná, ale nie rozhodujúca. Podľa teba každý, kto kúpi mini a nie logan je mimo?
4. 10. 2017 13:24
Re: no...
Tak ja to beriem tak, že to že môže mať dvojliter benzín a pohon všetkých kolies je len plus pre to auto ako ďalšia voliteľná výbava. No nemôžeme to porovnávať napr. s volvom xc90, ktorý tiež má dvojlitrový motor a pohon 4x4. Jasné, v tom prípade má trock super cenu. Ale proste nie sú konkurenti aj keď môžu mať podobnú výbavu. Rozdiel medzi atecou a trocom je menší, ale chápeš pricíp nie? Treba rozlišovať triedu auta podľa veľkosti a nie podľa toho akú má príplatkovú výbavu. Tiež nikto neporovná Daciu duster s landroverom discovery keď obidva môžu mať 4x4.
4. 10. 2017 15:21
Re: no...
Kompaktní SUV mají délku kolem 4,4 metrů. T-Roc je ještě kratší než třeba CX3 a jiná malá SUV (crossovery), takže je to jasné malé SUV ;-)
Avatar - white label
4. 10. 2017 15:58
Re: no...
Od začátku se o T-Rocu mluví jako o Crossoveru/SUV na pomezí malé a kompaktní třídy, čistě malé SUV má být až T-Cross (2018).
[odkaz]
4. 10. 2017 16:32
Re: no...
Na pomezí je spíš Karoq, toho když už někam zařadit, tak právě mezi kompaktní SUV. Ale T-Roc rozměrově spadá do malých SUV, ať o něm mluví kdo chce, co chce :-)
Avatar - white label
4. 10. 2017 16:38
Re: no...
Proto je taky Karoq (o něco) větší, než T-Roc.
T-Roc míří mezi Tiguan a T-Cross, tedy někde mezi tyhle dvě třídy, ale myslet si o tom samozřejmě můžeš co chceš... ;-)

P.S. "Na pomezí je spíš Karoq, toho když už někam zařadit, tak právě mezi kompaktní SUV."
Kam taky jinam? Tady v jedné větě/souvětí odporuješ sám sobě. :-)

"Volkswagen představuje už dlouho dopředu avizovaný malý crossover T-Roc, kterým vstoupí do stále sílící kategorie.
Malí kříženci kombinují velikost hatchbacků na pomezí malých aut a nižší střední třídy se zvýšenou pozicí za volantem."
4. 10. 2017 17:35
Re: no...
Tak bude mít VW dvě SUV (crossovery) ve třídě malých SUV, jedno rozměrově na dolní hranici a druhé na horní. Ale cpát T-Roc mezi kompaktní SUV je nesmysl.

I tvůj zdroj uvádí T-Roc jako malý crossover, tak myslím, že už dál není ani co dodávat :-)
4. 10. 2017 18:03
Re: no...
Myslím, že názvy tříd jsou trochu matoucí, ale v zásadě nemáš pravdu. T-Roc je něco jako zvedlej golf. tedy kompaktní městské SUV Takovej Mercedes GLA. CX3 je zvedlá mazda2 tedy auto o třídu níž - malé městské SUV. Karoq a ateca jsu ve stejné třídě ale spíš než měststké SUV to jsou kompaktní rodinné SUV. VW určitě nebude mít dvě malá SUV když doposud neměl ani jedno. Naopak zvedl tiguana skoro o třídu výš než býval a tím má teď SUV alternativu k Passatu, T-Roc je SUV alternativa golfu a T-Crsoss bude alternativa Pola. Takhle je třeba tomu rozumět. A neplácat nesmysly.

A než se začneš rozčilovat - podle tvojí logiky rozměrového zařazení vozů do tříd, by octavia byla ve třídě avensise. A to fakt není.
4. 10. 2017 18:45
Re: no...
Mercedes GLA: délka 4,42 m a rozvor 2,7 m
VW T-Roc: délka 4,23 m a rozvor 2,6 m

To je rozdíl jedné třídy.

"Volkswagen představuje už dlouho dopředu avizovaný MALÝ crossover T-Roc, kterým vstoupí do stále sílící kategorie."

Nevím, o čem se chceš dál dohadovat

>:D
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 18:49
Re: no...
Rozvor Golfu - 2620. Takže - ano, dá se to považovat za zvedlej Golf. (papírově)
4. 10. 2017 18:59
Re: no...
Problém je, že ten "zvedlej Golf" má rozměry a rozvor na úrovni jiných malých SUV :-)
Avatar - white label
4. 10. 2017 19:16
Re: no...
Není to rozdíl třídy, ale pouze "půltřídy".
Vidím, že cituješ jen tu část, která se ti hodí... a malý nemusí znamenat konkrétní třídu, nýbrž velikost obecně, prostě malý...
4. 10. 2017 19:43
Re: no...
20 - 25 cm na délku a 10-15 cm v rozvoru už dělá celou třídu.

Kdyby se jednalo o kompakt, tak nepohybuji o tom, že by místo "malý" jistě použili "kompaktní" :-)
Avatar - white label
4. 10. 2017 19:49
Re: no...
S tím rozvorem si vedle a ten je pro zařazení mnohem podstatnější, než celková délka (díky větším převisům). A technika má blíž ke Golfu, než k Polu. Pokud by to bylo ryze malé SUV, proč by dělali na příští rok další malé SUV s technikou Pola (T-Cross)?
4. 10. 2017 22:59
Re: no...
Vedle nejsem (viz. odpověď MT). Technika přece nehraje roli při zařazování do velikostních tříd. To se mě neptej, ale proč by automobilka nemohla mít 2 modely v rámci jedné třídy? Z toho jeden menší a "lowendovější"...
4. 10. 2017 19:50
Re: no...
20-25 na délku určitě, to se shodneme (u proporčně porovnatelných karoserií), ale 10-15 v rozvoru je málo (na 10 cm rozvoru přidat 10 cm převisů?). Když už, tradičně se u tříd bere v potaz rozvor. A rozvorem tohle auto patří k A3/ Leonu. CX-3 pak rozvorem patří k Mazdě 2. Přeberte si to, jak chcete. :-)
4. 10. 2017 22:52
Re: no...
10 -15 cm v rozvoru není málo. Třeba nové Audi Q5 má rozvor 2,819 m. To je o necelých 12 cm míň než u výše zmíněného GLA. To, že je Q5 o třídu výš než GLA se shodneme, ne?

CX-3 má rozvor o 3 cm menší než T-Roc, Honda HR-V o 1 cm větší. Všechno jedna třída. Taky souhlas?
:-)
5. 10. 2017 11:01
Re: no...
Na 20 cm délky bych ale chtěl dobře 13 cm rozvoru. S 10 by proporce rychle šly do kopru. Respektive, záleží na výchozích proporcích. O tom to právě je.

Nemám ponětí, co je HR-V za třídu. Jak říkám, mě škatulkování nezajímá. Když se mu věnuji, tak spíš z filosofického hlediska. Jak si kdo přebere, že Mazda 2 má rozvor pomalu jako A3 (rozdíl těch 3 cm), je na něm. Že je situace u odvozených aut stejná, je těžko překvapivé.

Vidíš, Q3 má rozvor 2,6. Rozdíl přes 20 cm. :-) Abych byl fér, to je z části dané tím, že je Q3 na o generaci starší platformě. Na MQB by pravděpodobně měla rozvor o nějaký ten centimetr delší. A proporce budou nejspíš trochu odlišné. Různí výrobci k tom pak přistupují různě. Kdyby ses podíval na A3 a A-Klasse, tak mezi nimi bude nejspíš zhruba 10 cm v rozvoru. Pravda, pětidveřová má rozvor o něco delší a A se jako třídveřové nedělá.
Avatar - white label
4. 10. 2017 19:20
Re: no...
Zdroj to píše zcela jasně: "Malí kříženci kombinují velikost hatchbacků na pomezí malých aut a nižší střední třídy se zvýšenou pozicí za volantem."
4. 10. 2017 19:32
Re: no...
Ano, všechna malá SUV jsou větší než klasická malá auta (B segmentu). Ale to nic nemění na zařazení T-Rocu mezi malá SUV. Podívej na rozměry H-RV, až na šířku ve všech rozměrech vetší než T-Roc a všichni bez problému Hondu řadí mezi malá SUV...dokonce i na zdejším webu :-)
4. 10. 2017 19:41
Re: no...
Yeti byl také prcek (cca. 4,2 metru) a vycházel z platformy Golfu/ Octavie. Měl i stejný rozvor. Tohle je něco podobného. Bude mít ten nejkratší rozvor, podobně jako třídveřový Leon/ A3 (v téhle generaci mají v nižší střední pro "nízká" auta tři rozvory, v minulé používali jeden). Golf také není nějak zvlášť dlouhý. Některá SUV jsou na délku taková polokombi, tohle je čistý HB. Líbí se mi myšlenka kratšího auta s kratšími převisy. Krátká, třídveřová SUV, to bylo něco. Dnes se automobilky většinou zmůžou akorát na schovávání klik. :'-(

Na škatulce moc nesejde. Na to se názory můžou různit. Že vychází z nižší střední, je spíš zajímavé v kontextu VW, protože to prakticky určuje techniku. V porovnání s konkurencí z toho nelze dělat snadné závěry. Je pravda, že CX-3 bude něco podobného. Určitě bych srovnával s ní a ne s CX-5. Je to fešné auto.
Avatar - white label
4. 10. 2017 19:54
Re: no...
"Líbí se mi myšlenka kratšího auta s kratšími převisy. Krátká, třídveřová SUV, to bylo něco. Dnes se automobilky většinou zmůžou akorát na schovávání klik."
Moje řeč! :yes:
Celkovými rozměry bude mít T-Roc samozřejmě blíž k CX-3, než k CX-5, ale jak píšeš, není to jen o vnějších rozměrech. CX-3 vychází z Ma2, ale T-Roc nemá techniku Pola, tu spíš bude mít o něco menší T-Cross.
4. 10. 2017 20:17
Re: no...
To právě není tak jednoduché. Různé automobilky mají různý přístup. U Mazdy může mít i dvojka pohon všech kol. CX-3 má dvoulitr, dvojka končí na 1,5. U VW to význam má. Na Yetim bylo vidět, že vychází z nižší střední. A bylo to dobře, jinak by některé věci pravděpodobně neměl (proč předělávat platformu menšího auta, když si můžou vzít vyhovující platformu většího). Ale těžko se to přenáší na jinou automobilku, která bude v jiné pozici a bude k tomu třeba přistupovat jinak. Zrovna CX-3 jako konkurent sedí pěkně. Uvidí se, jestli se v T-Rocu projeví "dospělejší" kořeny. Jestli mu dali do vínku o třídu lepší odhlučnění atp. a jiné malé crossovery, které mají typicky základ o třídu níž, tak zvládne deklasovat. To prostě základem v Golfu není garantované.
Avatar - white label
4. 10. 2017 20:22
Re: no...
Ano, u Ma2 můžeš mít 4x4, u Pola ne, na to jsem právě narážel, jinak souhlas.
4. 10. 2017 20:32
Re: no...
Ma2 má také velký rozvor. Snad o 3 cm kratší než A3. Na tom základu určitě půjde postavit dobré auto této velikosti (je otázka, jaké úpravy provedli, kolik dílů si třeba půjčili z Ma3). Umíš si představit, jak by vypadal Yeti, kdyby vyšli z Fabie? Vzhledem k obvyklému přístupu VW/ Škody.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 20:33
Re: no...
Prosímtě a jak jste přišli na 4x4 u Mazdy 2? Marně hledám. Snad v japonsku?
4. 10. 2017 21:51
Re: no...
Tak, tak, doma, v zemi vycházejícího slunce (a možná ještě někde). Yaris to také umí.

Ne, že by se to u VW nezvládlo. Audi to u A1 udělalo. Ale to je podobný příběh jako s pětiválcem. VW s tím nepočítal, ale Audi si to prostě udělalo, protože proč ne. :-) Škoda v takové pozici není.
4. 10. 2017 23:15
Re: no...
Třídvéřové SUV by bylo hezké (viz Evoque). Třeba s něčím přijde Mitsubishi jako náhradou za EVO. Otázkou je, jestli by to někdo kupoval. Obecně jsou třídvéřové auta na velkém ústupu a i ten Evoque vídávám víc v pětidvéřové verzi.
Avatar - white label
4. 10. 2017 23:27
Re: no...
Jo, třídveřová auta jsou pomalu na vymření, velká škoda...
5. 10. 2017 10:23
Re: no...
Na ústupu z výrobních programů. U zákazníků bych si tím nebyl tak jistý. Spíš mi přijde, že jsou automobilky méně ochotné dělat víc karosářských variant. Konkrétně třídveřová SUV (a také terénní auta) asi nebyla mířena na EU. Myslím ty starší kousky jako RAV4, ne Evoque. Zaznamenal jsem, že se Ibiza v UK prodávala ze 40 % (pokud mě paměť nešálí) jako třídveřová. To mě překvapilo. Škoda, že běžně nejsou dostupná detailnější čísla. I když mám takový pocit, že např. A1 na tom bude podobně (nejen v UK).

Počet dveří nakonec není zase tak silným kritériem. I když na to jdeš z té horší strany a máš jen třídveřovou variantu. Alespoň v menších autech, respektive nerodinných. Nakonec to odpovídá tomu, že lidé většinou jezdí sami. Druhý pár dveří si koupí, protože můžou. Co kdyby (ano, budou lidé, kterým se 5D hodí a s 3D by přežili). Když nemůžou, pravděpodobně si ho pořád koupí, protože auto nedělají jen dveře. Když pětidveřová A1 šla do prodeje, tak prodeje vzrostly myslím z cca. 100 na 120 tisíc. Podíl pětidveřové byl většinový, ale ten nárůst není zase tak velký. Podle mne tedy spíš sází na to, že to na prodejích prakticky nepoznají, protože kupci vezmou za vděk pětidveřovou, a ušetří jednu karosářskou variantu.

Japonské automobilky mě štvaly, že k třídveřovým, alespoň HB, kolikrát přistupovaly jako k laciné variantě a nenabízely ani vyšší výbavy. S výjimkou případné sportovnější verze.
5. 10. 2017 10:36
Re: no...
Čím to ale dovádí k dokonalosti a štvou mě, jsou ty schované kliky. Nejenže se mi to nelíbí (asi jediné auto, kde mi to nevadilo, bylo Ufo), je to i celkem ubohé. Že by to bylo praktické, se také říct nedá.
4. 10. 2017 19:22
Re: no...
Míčku, ty prostitute, kterej Negan ti ho zastrčil hluboko do krku. 8-s
5. 10. 2017 08:29
Re: no...
T0mej, garantujem ti, že toto auto kúpia svojim manželkám tí bohatší. A určite si to vykňukajú u "sponzorov" ich milenky. ;-)
Avatar - fOE
4. 10. 2017 10:07
bych
2.0 TSI 140 kW s dsg a 4x4, LED, DAB, AC, Navi, bezklic, senzory vepredu, kamera vzadu, kombinace kuze latka, sedadla v el. a s vyhrevem, vyhrivany volant, kola R17 nebo R18 - podle mnozstvi gumy a to vse zabalit do zlato/cerneho kabatu... ano, to bych si umel predstavit jako idealni auto pro manzelku. :yes:

Ted jeste aby cena takoveho auta zacinala sedmickou. :-)
Rozbalit vlákno
39
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 10:11
Re: bych
no ja ti neviem,ale za tak malé auto aj keď vybavené by mi prišla cenovka 7XX.YYY celkom dosť. Trh to ale asi pobere
Avatar - fOE
4. 10. 2017 10:17
Re: bych
No tech 7--.--- by bylo za takto vykone a vybavene auto jeste dobre (spis jen prani).
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 10:23
Re: bych
asi to bude tým,že mne prídu tieto malé/stredne SUV troška predražené.
Ja radšej MPV.
5. 10. 2017 11:14
Re: bych
Tak podla clanku akualne bude cena takejto konfiguratioce zacinat 9 >:-[]
Ale tiez by som si to vedel predstavit ako idealne druhe auto. Ak treba vojdu sa tam aj 4 a sucasne je kompaktne .
Ak to bude mat posuvne zadne sedadla ala Yeti da sa vykuzlit vacsi kufor ked auto nie je plne...
Avatar - removed
4. 10. 2017 10:47
Re: bych
já myslím, že to bude dostatečně svižné i s tou 1.5TSI, osobně bych do takového vozítka ten dvoulitr ani necpal.
Avatar - fOE
4. 10. 2017 11:14
Re: bych
Dostatecne je za 4? :-) 150k (1.4tsi) mi prislo na dalnici dobrych do A3, tady bych mel strach ze s vyssi stavbou bude tech 150k uz prave jen dostatecnych. Nepisu to proto ze bych T-Roc snad zamyslel jako primarne dalnicni presunovadlo, ale obcas se prihodi i takova cesta a je dobre byt pripraven. Ten 2L se mi takhle od klavesnice jevi idealne, a kdyz uz clovek bychari, proc nebycharit poradne, ze. >:D
Avatar - removed
4. 10. 2017 11:30
Re: bych
Bychaření povoleno :-) Páč bez bychaření by byl život automobilovýho fandy dost nudnej, no ne?
150 koní je myslím dost. 150 km/h to pojede po dálnici v pohodě bez nějakého zadýchání a stejně se rychleji jezdit moc nedá. Beztak to bude zase o nastavení převodovky, okresky a město to dá s prstem v nose.
A opravuji na chvalitebně :-)
Avatar - fOE
4. 10. 2017 12:11
Re: bych
No, chvalitebne... manzelka jezdi, ted najit nejaky hezky efemismus, ajo... dynamicky! Manzelka jezdi dynamicky a tam uz to s 150k vidim jen na dobre / dostatecne. Je sice pravda ze DSG by 1.5tsi spis umoznilo zazarit nez v kombinaci s jen manualem, ale i tak.

Jinak cenik jeste neni komplet, a uprine me ani nelaka po tom sam patrat, ale zajimal by me rozestup mezi 1.5tsi a 2.0tsi v T-Rocu u aut dorovnanych na stejnou vybavu, prevodovku, pohon. Mozna tech 40k nakonec nijak drahych nebude. ;-)
Avatar - removed
4. 10. 2017 12:33
Re: bych
jojo..rychložena... chápu... mám doma :-)
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 12:57
Re: bych
tak to podobne sa aj moja vozila na 240kW 6 hrnci a iné už nechce,ale jej to príde také nijaké >:D
Avatar - removed
4. 10. 2017 13:01
Re: bych
Tak takhle dynamickou ženu teda nemám. Ta je spokojená v rozmezí 180 - 200 HP. Budu ji dnes muset pochválit za její skromnost :-)
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 13:11
Re: bych
tak samozrejme ,že to zvezenie má napr..... za dobrý obed :-) ,nie stále.
Avatar - iudex
4. 10. 2017 14:07
Re: bych
Počkaj, manželka má v J. to 190k turbo? Iba vtedy by som chápal, že sa jej 150k zdá iba dostatočných. Osobne by som v takom malom aute (na úrovni kompaktu) aj 150k považoval za nadpriemer.
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 14:31
Re: bych
tomu sa vraví emancipácia,či držanie kroku s nami >:D
Avatar - fOE
4. 10. 2017 14:34
Re: bych
ee, ma tam 1.2tce a na dialnicu to berie ako nudzovku. Aj 180 naftovych koni jej na dialnici pride mdlych, preto to u dalsieho auta vidim na 1.5tsi (alebo obdobu) ako uplny zaklad s ktorym sa urcite bude dat zit, ale tiez by bolo iba dobre ak by sa podarilo viac. Prave tento 190k 2.0tsi (nasadeny nielen tu), 20i od BMW atd. mi pre nu (a vlastne aj pre mna) pride idealne do auta velkosti nizsej strednej az strednej.

Inak 190k juke bol chvilku v hre, ale v tom case z toho mala respekt prechadzajuci az strach a naviac ako nevyjazdena novo-vodicka vtedy nevidela dovod na taky vykon. Co bolo to bolo... >:D
Avatar - removed
4. 10. 2017 14:44
Re: bych
Tady už pomůže asi jenom grippen nebo rovnou cesta na vesmírnou stanici...
PS: s tou slovenštinou... respektive s češtinou .... mazec... to se musí nechat
Avatar - fOE
4. 10. 2017 15:01
Re: bych
Ale vubec ne, v intencich BMW a treba X1 je 20i zlaty stred (a to je X1 na pomery BMW obecne podmotorovana). A hlavne, vratme se na uvod toho vlakna... bych, ja BYCH rad pro svou drahou polovicku... A realita? Realita se pak bude muset popasovat s realitou. :-)
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 15:54
Re: bych
realita ? elektrokolo >:D
Avatar - white label
4. 10. 2017 16:19
Re: bych
V lepším případě..., jinak stačí koloběžka na lidský pohon a může na ní jezdit na nákupy i s děckem... >:-[]
[odkaz]
4. 10. 2017 21:33
Re: bych
Nějaké fajne horské, celopéro, prakticky sjezdové komponenty (však to má přes 20 kilo), pluskové pneumatiky. :yes: Skvělé univerzály (obzvláště po odstřelení "omezovače" ;-) ). Měl by ses vejít do dvou set tisíc. >:D V městských se moc nevyznám, ale mimo elektrická jsem nedávno koukal na Schindelhauer. Pohon řemenem, mají v nabídce převodovky Pinion i Rohloff. S Pinionem to bylo za nějakých 130+, to mi pomalu zaskočilo. :-) Ale vypadalo to zajímavě. Řetězy mi už lezou krkem. Mají i levnější kola (převodovky jsou bohužel drahé), ale žádná láce (začínají snad na 40 za jednorychlostní).

Jo, někdy se drbu na škebli, že se kola bez větších problémů pohybují v teritoriu motorek. Přitom takový Street Triple není nějaké ořezávátko.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 16:02
Re: bych
To co chceš je 900 ceník.Pokud by dali 20%.......... Zlatá barva zatím není.
Taky mě zajímá ten samý pohon. Žena dřív toužila po Q2, tohle by byla přijatelná náhrada.Pěkná stylovka. Ale ne za 900, to už je plně vybavená CX-5 2,5i AT 4x4 .
Avatar - white label
4. 10. 2017 20:17
Re: bych
Manželce se zase víc líbí Q3, než Q2...., takže to jsem na tom vlastně ještě hůř... >:-[]
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 20:36
Re: bych
U Q3 jsme se oba (se ženou) shodli, že nelíbí. Ale tvůj nový povoz bych si líbit dal! :-)
Avatar - white label
4. 10. 2017 22:55
Re: bych
Akorát jí se ta Q3 líbila jen v této barvě:
[odkaz]
Ještě víc se jí (od Audi) líbila A3 cabrio, ale ta je prý už moc nepraktická.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 23:01
Re: bych
Pěkná barva. Odhaduji (jak jen to z obrázku jde), že je to barva mýho auta.
Avatar - white label
4. 10. 2017 23:05
Re: bych
Jakou barvu máš (název)? Tohle je Platinum Beige, není moc fotogenická, na většině fotek je moc světlá, skoro stříbrná, na této je spíš naopak tmavší, ale v reálu vypadá fakt dobře, a na Q3 jsem vhodnější barvu neviděl.
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 23:22
Re: bych
Tak v tom případě ne, mám nějakej odstín šedé, ale je v tom trocha hnědé. Vypadá to podobně, ale béžová to není.
Avatar - white label
4. 10. 2017 23:31
Re: bych
Něco takového?
[odkaz]
Avatar - white label
4. 10. 2017 23:43
Re: bych
Tak to je pěkný odstín:
[odkaz]
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 23:54
Re: bych
Taky asi není moc fotogenický, ale naživo se mi moc líbí.
Avatar - white label
5. 10. 2017 00:07
Re: bych
A to máš vlastně na jaké A6 (nemyslím motorizaci)? (když tak sz)
Avatar - white label
5. 10. 2017 00:20
Re: bych
Aha. A tady ten odstín vypadá celkem reálně?
[odkaz]
Avatar - Emel
7. 10. 2017 15:05
Re: bych
šedá, hnědá, šedohnědá, hnědošedá... ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2017 15:37
Re: bych
Jo, ale na tom odkazu z 0:20 vypadá fakt dobře. Všechny barvy jsou hlavně o konkrétním odstínu.
Avatar - Emel
8. 10. 2017 11:11
Re: bych
Ale jo, tohle jsou oblíbený barvy mýho táty na velký auta... vypadá to elegantně a nemusí se to mejt, protože tak nějak hnědošedě to vypadá furt :-)
Avatar - removed
4. 10. 2017 10:28
designový majstrštyk
Tenhle derivát Q2 se fakt povedl. Když se při konfiguraci vynechá ten barevnej cirkus v interiéru, tak z hlediska "líbívosti" jde společně s Tiguanem (v R-line) o to nejhezčí, co koncern nabízí (samozřejmě subjektivně). S 1.5TSI to bezesporu pojede.
Umím si T-Rock představit v garáži. Docela živě.
Rozbalit vlákno
6
4. 10. 2017 10:39
Re: designový majstrštyk
já nevím ale ta záplava různých "hliníkových" lišt zvenku je jak od francouzů, jiná barva na kastli, na střeše, do toho lakovaný kryty nárazníků..
Avatar - removed
4. 10. 2017 10:42
Re: designový majstrštyk
tak to už si upravíš. Přece jen koncernové vozy jsou v mnohém konfigurovatelnější, než zbytek trhu. Ale chápu, že se to někomu nemusí líbit.
4. 10. 2017 11:14
Re: designový majstrštyk
v poho, já chtít něco takovýho beru asi Atecu, tak nějak je mi Seat z konciku nejsympatičtější, jo a ještě tak Touareg bych přetrpěl :-)
4. 10. 2017 10:44
Re: designový majstrštyk
môžeš mu potom hovoriť t rex :-)
Avatar - removed
4. 10. 2017 10:48
Re: designový majstrštyk
Což by korespondovalo s mými starými kostmi >:D
Avatar - fOE
4. 10. 2017 11:17
Re: designový majstrštyk
Knockoutem Q2 pocinaje, umenim si predstavit ve vlastni garazi konce. Naprosto presne. ;-) :yes:
Avatar - nalimer
4. 10. 2017 10:59
iný
T-Roc je trocha iný typ crossoveru, než Ateca či Karoq. Nehrá sa na robustný tvar, ide po elegancií vyvýšeného HB ako je Golf.
Plne ale súhlasím s tým, že paradoxne "lowcosty" koncernu ponúkajú v základe drahšie autá, ako jej materská značka. Avšak s vysokou pravdepodobnosťou to je len o nadsadenom dopyte, obmedzených výrobných možnostiach.
Za cenu 25.000€ by som si z koncernu VW určite vybral lepšie vybavený T-Roc.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Floyd
4. 10. 2017 11:15
Mička forever?!
Pomalu už přestávám věřit, že to do očí bijící prosazování Škodovky v každém článku a nadpisu (hotová glorifikace) nedělá Mička na příkaz shora, ale z vlastního přesvědčení. Kolik vám za to dali pane Mičko? Fabie pod stromeček bude? Bude.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - removed
4. 10. 2017 11:42
Re: Mička forever?!
Hele Floyde, já teda nevím co se ti děje, ale nechceš se vrátit raději ke konstruktivním komentům? Dříve si uměl docela normálně diskutovat.
Avatar - Floyd
4. 10. 2017 12:23
Re: Mička forever?!
To já umím i nadále. Ale copak tebe neštve, když ráno otevřeš Auto.cz a první co uvidíš je článek o novince, což kvituji, ale do jehož titulku Mička & Co. nacpe za každou cenu slovo Škoda, jen aby tím uměle zvýšil čtenost? Mě tedy ano. Vždyť je to hotové znásilňování žurnalistiky, a to snad Auto.cz nemá zapotřebí. Nebo ano?
Avatar - removed
4. 10. 2017 12:30
Re: Mička forever?!
nemá, ale je to jejich business. Já sem chodím za diskutéry... ale rád si přečtu právě toho Honzu Mičku.
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 12:55
Re: Mička forever?!
tak to ja hlavne čítam (či sa zabávam/poučujem) diskusie a až potom idem na článok,ak vôbec.
Testy čítam iba so zaujímavými autami.
Avatar - removed
4. 10. 2017 12:58
Re: Mička forever?!
zkrátka si vybíráš/třídíš/doplňuješ informace. A o tom to je
Avatar - speedfred
4. 10. 2017 13:12
Re: Mička forever?!
ešte že máme tú "demokraciu" a slobodnú voľbu výberu. :-)
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 16:09
Re: Mička forever?!
Ne, že by nebylo co kritizovat, ale nevzpomínám si, kdy jsem naposledy od tebe četl něco jinýho, než urážky redakce. Vyloženě jsi se specializoval. To si pak člověk říká, proč sem vůbec chodíš. Ještě jednou - ne že by nebylo nic ke kritice, ale čeho je moc toho je příliš.
A nehledě k tomu, že se tu psalo x-krát, že titulky píše Machala, přesto si musíš kopnout do Mičky. :no:
Avatar - removed
4. 10. 2017 19:59
Re: Mička forever?!
Nebyla Karle. Q2 mozna neni tak pekna, ale ma vlastnosti AUDI.
Avatar - removed
4. 10. 2017 20:00
Re: Mička forever?!
Sakra...vedle jak ta jedle...reagoval jsem na koment jinde
Avatar - white label
4. 10. 2017 20:08
Re: Mička forever?!
Právě jsem přemýšlel, o čem to tady točíš.... >:-[] ;-)

A jak se ti vlastně povedlo reagovat sám na sebe?
Avatar - removed
4. 10. 2017 22:22
Re: Mička forever?!
No jo no. Jinak reagovat sam na sebe lze z mob. aplikace
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 20:13
Re: Mička forever?!
No, když vezmu takovou typickou Q2 1,4tsi a pak třeba tohle auto s 2,0TSI DSG 4x4 - nemyslím si, že rozdíl bude propastný. Snad v interiéru. ;-)
Avatar - removed
5. 10. 2017 08:47
Re: Mička forever?!
I odhlucneni, nastaveni podvozku...vlastne asi ve vsem, co se komfortu i rizeni tyka. Ale lepe bude pozdeji porovnat v realu.
Avatar - fOE
5. 10. 2017 09:04
Re: Mička forever?!
No mistni test (nebo dojmy?) Q2 docela projela a projela je prave na tom ze postrada typicke vlastnosti audi. Neb mlatici zadni naprava a interier nedosahujici kvalit audi se v audi nenosi... kdyz nemas toto, co ti pak zbude? Me by zustal pri pohledu na osklivku Q2 a pak do ceniku kontra jeji vlastnosti jen kysely usmev, otocka na pate a cesta omrknout T-Roc.
Avatar - removed
5. 10. 2017 09:18
Re: Mička forever?!
Víš jak to je. První dva roky se beztak všechna nová auta ladí. Vem si například Superb. Jezdil jsem dva měsíce nový Superb, když byl úplně nový. Kolega teď nedávno fasoval téměř tu samou specifikaci a to auto je už úplně jiné. Méně hlučné, lepší podvozek... prostě se pořád na něčem pracuje, sbírají informace... V tomhle má v česku Škodovka (potažmo koncern) obrovskou výhodu - myslím v podílu fleetu.
Avatar - fOE
5. 10. 2017 09:37
Re: Mička forever?!
Muzes ladit drobnosti a tam kde mas plnohodnotne zelezo udelat i uplne jine auto. Ale auto s vleckou bude vzdy jen auto s... s vleckou. Nikdy nebude fungovat tak dobre jak by fungovat mohlo mit vzadu viceprvek (coz se bude obzvlaste tezko polikat mistni skoda-klice (tim nemyslim tebe), ale je to proste tak). Mluvit za sebe, me se Q2 priserne nelibi, designove krute promarnena prilezitost. Ma druha polovicka to ale vidi presne opacne a tak by neco podobne treba i mohla zvazovat. Ja bych se ji to ale pokusil rozmluvit. Duvody? Audi chce za sve auta premiove ceny, coz je v poradku pokud nabizi premiovy produkt, techniku, reseni. Ale u Q2 ten pocit nemam, u Q2 mam pocit, ze nejvetsi cast toho co clovek zaplati jde na oltar znacku na kapote a technika pokulhava. Nemam problem s haldexovou A3/Q3. V te velikosti dostavam technicky vrchol toho co nabizi kdokoliv na trhu, s jedinou vyjimkou = 1er (ktera ale zabredne do ulozen napric a FWD prumeru od pristi generace taky), k tomu navic markanty audi o kterych se tu psalo (kvalitni interier jasne nad Golfem, kvalita odhlucneni, infotainment, vybavove prvky atd.), ale pokud neuvidim technicky odskok, ani kvalitativni odskok uvnitr mezi T-Rocem a Q2, pak se u me Q2 neobhaji.
Uvidime co s tim bude Audi delat, jestli bude citit (treba na prodejich) ze ma u Q2 nekde problem a jestli ten problem bude u pristich MY resit, treba jo, treba ne. :-)
Avatar - removed
5. 10. 2017 09:44
Re: Mička forever?!
Vlastně jsi to napsal. Ženám se Q2 z nějakého důvodu hodně líbí... a tak si myslím, že především pro ně byla "vymyšlena". A prioritou žen není nějakej haldex, ale ty čtyři kruhy a jestli se jim to hodí k botičkám a kabelce (samo jsou výjimky, ale těch je jako šafránu).
Avatar - fOE
5. 10. 2017 10:00
Re: Mička forever?!
Nerad bych pausalizoval, ale u vetsiny budes mit nejspis pravdu. Ale taky muze nastat situace, kde se manzelce libi X aut a protoze 1) v technice se nevyzna a 2) ani nechce vyznat, zajde si pro radu / rozuzleni k tobe, abys neco posvetil nebo naopak neco vyloucil atd. A byt na takovem miste ja, Q2 bych zene rozmlouval.
Zvlast dnes nemuzou mit zeny problem si vybrat, ruznych libivych vozitek je dnes vsude dost.
Avatar - removed
5. 10. 2017 10:17
Re: Mička forever?!
Moje žena je v tomhle poměrně dost radikální. Když jsem ji řekl, že budu "fasovat" Insi, tak se mnou půl dne nemluvila :-) Ne kvůli Insi, ale protože jsem si "nevydupal" Mazdu 6 >:D Musel jsem ji vysvětlit, že mít v garáži dvě stejná auta (když nepočítám stodolu) by narušilo mou filozofii rozmanitosti :-)
Jsem rád, že v tomto ohledu se se mnou nemusí o ničem radit :-)
Avatar - white label
5. 10. 2017 11:54
Re: Mička forever?!
Se vzhledem Q2 problém nemám, se "zbytkem" naopak ano. Takže buď bych něco (ani bych teď nemusel moc) přidal a šel raději do Q3, nebo šel omrknout tohle apod.
4. 10. 2017 11:31
Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Nechci se doktnout fundamentálních vyznavačů koncernové značky, ale doporučuji si před koupě pseudoSUV od koncernu, sednout např. do Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet a projet se. Parádní motor, 4x4, dobrá spolehlivost to vše něco málo přes 500 000kč, pro mě jasnější volba než fifinka T-ROC :-)
Rozbalit vlákno
11
4. 10. 2017 11:42
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
ja som síce suzuki pozitiv, ale na eskrose tak zmršili dizajn, že podobné udičky nefungujú. Konkurenciou pre tiroka bude u nás skôr vitara.
Avatar - kari.laz
4. 10. 2017 11:44
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Mě na odpověď stačí tohle >:D

[odkaz]

Ale proti gustu....
Avatar - Londonbridge
4. 10. 2017 11:51
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Preco ma drahsie auto ako nove Polo tvrde lacne plasty na vrchu palubovky? je to nove setrenie na drahsom aute alebo idu tvrde lacnejsie plasty ako bonus k drahsiemu autu? Das auto...
Avatar - kari.laz
4. 10. 2017 12:33
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
dojdi se zeptat do rajchu, když tě to zajímá ;-) já to kupovat nebudu, tak je mi to jedno
4. 10. 2017 11:52
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
ten bojovník v avataru seš ty nebo tvůj přítel :-)
Avatar - kari.laz
4. 10. 2017 12:36
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Copak, dotkl jsem se tvé garáže, že nemáš nic k tématu?
4. 10. 2017 18:51
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
omlouvam se, myslel jsem, že seš nick Karel :-)
Avatar - removed
4. 10. 2017 11:47
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Máš pravdu s tím motorem. Ale pro Evropana je čumák S-Cross zkrátka nepřijatelný. Přitom jízdně v rámci kategorie není co S-Crossu vytknout už od první generace. Ale ten čumák... bohužel.
Avatar - Jaros71
4. 10. 2017 13:07
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Design S-Crossu je nestravitelný..Vitara vypadá mnohem lépe , až na ten interier zase..
:-)
VW nyní jde designem dost slušně dopředu.. :yes:
Avatar - wakantanka
4. 10. 2017 13:10
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
Ja ti neviem, ale odkedy urobili u Suzuki FL, tak sa tých S-Crossov objavuje na cestách oveľa viac ako predtým. Zrejme to s tým vkusom nebude také univerzálne. :-)
Avatar - removed
4. 10. 2017 13:18
Re: Za pul mega mám Suzuki S-Cross 4x4 1.4 BoosterJet!!
tak to není samozřejmě nikdy. S-Cross není špatně postavené auto už od začátku. Věřím, že se někomu může líbit. Vždyť proto asi existuje a prodává se :-)
Navíc jsem projel uváděný motor ve Vitaře a byl jsem vyloženě pozitivně překvapenej. Jen mi přišlo, že trochu víc nasával. Ale víš jak to je... těžší noha než obvykle, když se jedeš "jen" projet.
Avatar - Magister
4. 10. 2017 11:52
eco
S tím malým tříhrnkem to nebude asi výhra... Ale od 2 litru a výš by to asi šlo, jen ono výš nic není.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ham.
4. 10. 2017 12:10
Re: eco
Tak já bych hned nezoufal, naštěstí je tu hromada aut od konkurence, která do malých crossoverů dává běžně třílitrové šestiválce a čtyřlitrové osmiválce, takže nějaký podměrečný dvoulitr nemusí cloumat tvým majestátem. Jenom namátkou třeba..... nebo například...... a jo zapomněl jsem na.....
Avatar - rokyta.p
4. 10. 2017 13:00
Re: eco
2.0 je pro mě morální základ >:D cokoliv je pod, je podlézání laťky >:D
Avatar - 3_diamanty
4. 10. 2017 13:06
Re: eco
neboj.. upsizing je uz nadohlad ;-) ... coskoro ked nabehne meranie emisii v reale a nie na papieri tak sa vsetci radi vratia k vacsim objemom s vacsim poctom valcov..... niektori ako toyota alebo mazda to uz davno predpovedali a podchytili... ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 10. 2017 12:55
paci sa mi
pripomina mi hranatost a jednoduchost vitary... proste je to take bytelne a pouzitelne uz na prvy pohlad .. citit tu uspech... akurat tie motory tam to chce aspon to 1,5tsi aj ked to uz asi nebude zadara... uvidime... zatial to ale vyzera moc nadejne ... navyse vw taketo nieco uz potreboval ako sol... predsa len tigi j uz dost drahy a velky.... som zvedavy na suboj T-roc 1,5tsi vs vitara turbo pripadne na suboj s nissanom juke ... to este bude burka v pohari vody ... ale na druhej strane prave tento velkostne posadeny segment SUV/crossov ma do buducna podla mna najvacsie moznosti ... takze ... ja sa fakt tesim sa na tieto poharove "mini" suboje.. T-roc :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jaros71
4. 10. 2017 13:09
Re: paci sa mi
Taky to auto hodnotím pozitivně.. :yes:
Design je na VW velmi povedený , interier tradičně pohledný a funkčně téměř bezchybný.
Bez digi štítu a s menším radiem co má čudlíky bude auto fajn. ;-)
Ale ne s 1.0 TSI..a DALŠÍ MOTORIZACE UŽ STOJÍ VÍC PĚNĚZ.
Avatar - CHerokee
4. 10. 2017 17:13
Re: paci sa mi
Tříválec působí v každém voze větším než VW Up nepatřičně, to je pravda. S dvoulitrem by to šlo, jsem zvědavý na osobní setkání.
Avatar - removed
4. 10. 2017 13:09
Re: paci sa mi
to porovnání nové 1.5TSI s Vitařím 1.4 boostrem by bylo hodně zajímavé. Vlastně už se dlouho nic japonského s německým v téhle kategorii neporovnávalo.
4. 10. 2017 16:48
SUV velikosti Škoda Karoq?
To že je T-Roc levnější mi až tak zvláštní nepřipadá. Vezmu li v potaz ze je o patnáct cm kratší, ma o dost menší zavazadlový prostor, ma kratší rozvor a je i o dost nižší. Psát o autu jako o sourozenci Karoqu mi připadá jako nesmysl.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
4. 10. 2017 17:16
Re: SUV velikosti Škoda Karoq?
Souhlas. Karoq je nižší střední, T-Roc je o půl třídy níž.
4. 10. 2017 18:34
To je zase nadpis...
... to by jeden blil. Ptám se, co je na ceně přes 450tis Kč dostupného? Kolik lidí si ho asi tak bude moci dovolit? Tomu, kdo vytváří tyhle šílené nadpisy, zkuste příště používat při vymýšlení nadpisu hlavu ;-)

BTW jako základní cena u mini SUV 450tis je úlet. Chápu, že nemůže jít pod cenu Golfu, idkyž to spíš vypadá jako nafouklé Polo. 1l 3hrnek jako základ je možná fajn, ale nepoužitelný a 1.5TSI je s cenou mimo poměr cena/výkon...

Jinak design ujde, v té modré to vypadá i k světu...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 18:44
Re: To je zase nadpis...
Jestliže se za loňský rok prodalo v ČR 260tis. nových aut, tak (bez ohledu na to, že nemalá část je firemních) asi není kupní síla tak špatná, aby tohle auto nemohlo být "dostupné". Začíná +- na ceně oktávky, a tu bys asi nedostupnou nenazval.
Že to není málo peněz je věc jiná, holt je to módní trend. Takže - pro čecha relativně drahé, ale určitě ne nedostupné.
4. 10. 2017 18:48
Re: To je zase nadpis...
No jak píšeš, ten si raději koupí tu octávku, jelikož je o dost prostornější ;-) No kup si auto za 450tis např z průměrného 28tis platu, když máš hypotéku a třeba 2 děti... Hmmm celkem oříšek. Tj jdeš do bazaru za 200k ;-)
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 18:52
Re: To je zase nadpis...
Nj, ale obě auta jsou pro mě stejně dostupný. Že si vyberu větší je věc jiná.
4. 10. 2017 18:56
Re: To je zase nadpis...
Fajn, to jo, ale to je jiná diskuse. Nicméně naštěstí je na trhu na výběr a raději bych je dal třeba do nové Vitary se 4válcovou 1.6l v Eleganci než za 1l 3hrnek v holobytu. A jak znám VW, příplatky budou jistě tučné >:D
Avatar - _Karel_
4. 10. 2017 18:58
Re: To je zase nadpis...
Že bych měl VW za levnou značku, to nemám. Z toho můžeš ale vinit leda ty, co je kupují. ;-)
4. 10. 2017 19:02
Re: To je zase nadpis...
V pohodě, já taky ne. Btw možná se mezi ně i zařadím haha, ale určitě ne u T-Rocu ;-)
4. 10. 2017 20:29
Re: To je zase nadpis...
Nepausalizuj, inak co vnimam v okoli ja - nove auta maju predovsetkym mlade rodiny s malymi detmi, ktore maju ako bonus aj tu hypoteku. Moj pripad je to tiez a auto ma stalo viac - holt v sucasnosti je to kombinacia viacerych faktorov. dokazuju to aj cakacie doby na nove auta (niekde sa brutalne predlzili) aj to, ze vnimam na cestach mnozstvo fungloviek a paradoxne aj u tych typickych priemernych rodin.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 10. 2017 20:53
Copak Škoda a Seat... ale zbytek světa!
Zbytek světa na to má odpovědí poměrně dost.

:-)
Rozbalit vlákno
0
5. 10. 2017 06:00
Líbí...
...vypadá tak trochu jako Sandero >:D
Rozbalit vlákno
0