Novinky
Zadni svetla, nove budou po vzoru A8 (nejspis stejne jako u vsech chystanych audi) spojena, coz je ve svete audi samo o sobe dost vyraznou zmenou. Otazkou jen zustava zdali pujde o aktivni svetlo v cele sve delce (sirce) jako u chystane Q8, nebo pujde jen o odrazku?
Kazdopadne na vzhledu mocici feny (®Dinar) se nic nemeni, navic to okoreni nevzhledna prid po vzoru aktualni A5 (horsi predesle A5)... smutny pribeh (u audi v posledni dobe tradicne, az se desim jak dopadne nova Q3).
Kazdopadne na vzhledu mocici feny (®Dinar) se nic nemeni, navic to okoreni nevzhledna prid po vzoru aktualni A5 (horsi predesle A5)... smutny pribeh (u audi v posledni dobe tradicne, az se desim jak dopadne nova Q3).
Takže každý automobil se splývavou zádí vypadá jako močící fena? To je trochu Dinarova specialita, že co se jemu subjektivně nelíbí, to je objektivně blbě 😉
Audi by hlavně mělo zapracovat na tom, aby konečně dostalo těžiště motoru za přední nápravu. Jedna věc je rozložení hmotnosti mezi nápravy a druhá, kolik procent hmotnosti je mezi nápravami a kolik v převisech.
Audi by hlavně mělo zapracovat na tom, aby konečně dostalo těžiště motoru za přední nápravu. Jedna věc je rozložení hmotnosti mezi nápravy a druhá, kolik procent hmotnosti je mezi nápravami a kolik v převisech.
Noup. Treba predesla A5 SB mela splyvavou zad ze stejne staje jako soudoba A7 a vypadala o poznani lip (ikdyz furt vyrazne hur nez jine "pseudocoupe"). Onen efekt mocici feny bych A5 nikdy nenalepil, na A7 ale sedi jak pr.el na hrnec, nejde jen o linii strechy, ale o tvarovani lamp a zade jako takove. Ostatne k tomu abych poznal jestli se mi neco libi, cim samozrejme myslim subjektivne libi, (apropo, o objektivite nikdo nikde nic nepsal), k tomu nepotrebuju Dinara, aliase ani nikoho jineho. Tu si vystacim sam. 😉
Reagoval jsem na tu asociaci, ta mě dostala. A přiznávám - když to tam chci vidět, vidím to tam 😄 Vlastně jsem ani nereagoval na tebe, když to tak vezmu.
S tím, že každý poznáme, co se nám líbí, souhlasím. Ani nevím, jak by to mělo být jinak.
S tím, že každý poznáme, co se nám líbí, souhlasím. Ani nevím, jak by to mělo být jinak.
A6 je viac ocakavana novinka ktora ked pride na trh uz bude mat E classe a 5 er po FL... Vorsprung dur technik ma asi cas a nova A4 nema dobre predaje ako mozna cakali ing. od Audi...
Odkiaľ vieš, že Audi A4 sa nepredáva podľa očakávaní? Môžeš uviesť nejaký zdroj, zaujíma ma to.
Tiež neviem, odkiaľ to má, ale je to blbosť.
Za prvý polrok 2017 Audi v Európe predalo 78t kusov A4, čo je viac, ako BMW 3 (72t), v prémii ho predbehol iba Mercedes C (97t), ale ten tam má aj kupé verzie, teda pre porovnanie by bolo potrebné k A4 pripočítať A5 (32t), teda v strednej prémiovej je Audi líder.
Za prvý polrok 2017 Audi v Európe predalo 78t kusov A4, čo je viac, ako BMW 3 (72t), v prémii ho predbehol iba Mercedes C (97t), ale ten tam má aj kupé verzie, teda pre porovnanie by bolo potrebné k A4 pripočítať A5 (32t), teda v strednej prémiovej je Audi líder.
No ty cisla co posilas osobne beru jako dukaz ze se A4 prodava spis hur nez lip. Jako novinka, nejmladsi z D3 a ted v "plne sile" by mela mit urcite vic nez o usmudlanych 6k vic nez dosluhujici 3er. S takovouhle bude mit pristi rok pri uvedeni nove 3er problem.
A4 sa predáva lepšie, než C, a to sú zhruba rovnako staré autá. Naviac, 3 má špecifickú klientelu, uprednostňujúcu športové vlastnosti pred napríklad (na danú triedu) mizernými materiálmi v interiéry. A4 konkuruje ako C, tak aj 3.
[odkaz] [odkaz]
Tak to je slušný, za 8 měsíců o 17tis. aut víc než MB.
No možná přičti [odkaz]
Když to bereš takhle tak se rozhodně nekoukej na celkový čísla = ani za minulej rok ani za celou automobilku 😄
Když to bereš takhle tak se rozhodně nekoukej na celkový čísla = ani za minulej rok ani za celou automobilku 😄
Fajn nápad s tím CLA. A k A4 připočteme A3, ju? >😁
Neumíš číst? Napsal sem možná = protože to pro někoho prostě je náhrada střední třídy 😉
Pokud mám přistoupit na tvou hru = kdo prodá víc je lepší= podívej se na celkový čísla, ju? >😁 >😒]
Pokud mám přistoupit na tvou hru = kdo prodá víc je lepší= podívej se na celkový čísla, ju? >😁 >😒]
Jo, pro někoho je možná náhradou oktávky fabia.Tak je budem sčítat.
Ty bys vylhal díru i do Saturnu. :no:
Ty bys vylhal díru i do Saturnu. :no:
Tvá nesoudnost roste = bacha na to! 😄
Už ses podíval na ty celkový prodejní čísla? 😉
V pašíkovi B5 si určitě jel = je o 2,9 cm delší než CLA a o 3,7 cm užší = to sou věci co? Rozvor rozdíl 6 milimetrů = pro někoho možná.. 😄
Nemělo Audi bejt už první = nejprodávanější? Tim pádem nejlepší? >😁 >😒]
Fabia ne = ale pro někoho bude možná náhrada Rapid = i kdy to tobě přijde na hlavu a používá jinou techniku 😉
Už ses podíval na ty celkový prodejní čísla? 😉
V pašíkovi B5 si určitě jel = je o 2,9 cm delší než CLA a o 3,7 cm užší = to sou věci co? Rozvor rozdíl 6 milimetrů = pro někoho možná.. 😄
Nemělo Audi bejt už první = nejprodávanější? Tim pádem nejlepší? >😁 >😒]
Fabia ne = ale pro někoho bude možná náhrada Rapid = i kdy to tobě přijde na hlavu a používá jinou techniku 😉
Stejný rozvor má i Mazda 3. Rozvor MB-C je o 14 cm větší.Jeho třídní zařazení je všeobecně dané a všem krom tebe jasné. Děláš ze sebe - ále, říkej si co chceš. Kašlu na tebe.
Jako obVWykle = došly argumenty přišly..
Mazdu 3 si místo C Klasse asi koupí málokdo = a je o 20 čísel kratší = typickej dnešní představitel třídy. Rapida místo Okty nebo CLA místo C možná tu a tam někdo jo. Je to ale naprosto nedůležitý = tlačíš na to úplně nesmyslně
Už ses podíval na celkový evropský prodejní čísla? 😉
Nebo se chceš točit jen na 1 kategorii = která náhodou = díky tomu že A4 je nejnovější = dopadla jinak než celkový prodeje? >😒]
Mazdu 3 si místo C Klasse asi koupí málokdo = a je o 20 čísel kratší = typickej dnešní představitel třídy. Rapida místo Okty nebo CLA místo C možná tu a tam někdo jo. Je to ale naprosto nedůležitý = tlačíš na to úplně nesmyslně
Už ses podíval na celkový evropský prodejní čísla? 😉
Nebo se chceš točit jen na 1 kategorii = která náhodou = díky tomu že A4 je nejnovější = dopadla jinak než celkový prodeje? >😒]
Já se nepotřebuju točit na jedné kategorii. MB má velice slušný a moderní portfolio (minimálně co se týče šíře), nový dobrý motory a líbí se. Že se mu daří je zasloužený. Že Audi vede ve střední třídě je pro mě spíš překvapivý, (já bych subjektivně na bedně viděl jako zaslouženějšího vítěze 3+4-er) ale nebudu tě nechávat hloupě naznačovat, že tu kategorii vede MB. Poměřovat pinďoura si nepotřebuju a přesouvat modely mezi třídama abych něco ulhal taky ne.
Prima :yes😒br />
A4 je nejnovější a slušně se prodával i končící model. Trochu paradoxně možná kvůli tomu že je to předokolka. To sou 2 argumenty který fungujou. Ten 1. odvždycky ten druhej minimálně v Evropě už nějakou dobu
BMW 3er je o 3 roky starší = dneska 5 let starej model = to je docela dost
A4 je nejnovější a slušně se prodával i končící model. Trochu paradoxně možná kvůli tomu že je to předokolka. To sou 2 argumenty který fungujou. Ten 1. odvždycky ten druhej minimálně v Evropě už nějakou dobu
BMW 3er je o 3 roky starší = dneska 5 let starej model = to je docela dost
Diky, že si to našiel, mne sa to teda nezdalo. Myslím si, že tie predaje asi odpovedajú tomu ako dobré jednotlivé autá sú.
Mne přešel smích, už když Lichte ukázal prologue. A opravdu by mě zajímalo, jak vypadaly A4 a Q7 před tím přepracováním na poslední chvíli. Jinak s předkem A5 nemám takový problém. S prolisy se trochu nechali unést, ale jde to. Původní provedení A5 mi také zepředu úplně nevonělo. Ale úplně spokojený nejsem snad nikde. Jo, připrcnutý zadek zůstává. Signatura A7. Na kratším kupé by to asi vypadalo lépe (i když s tím zadkem nemám naživo problém) a byl by to lepší odkaz na minulost (takhle je to takový hybrid historického Avantu a Coupé).
porad stejne jiz po nekolik generaci. A zdejsi pisalci se pak nestydi tvrdit, ze Bangle mel na mysli Mercedes, kdyz rekl, ze stale dokola presvedcuji lidi, ze je to nove a pritom je to do zblbnuti to same...
Mně se líbí do té míry, nakolik je vidět. To nejpodstatnější totiž zůstalo jaksi.. ehm... upozaděno.
Audi už mě přestalo zajímat, začíná být nudné. Naopak hodně čekám od BMW, věřím, že tam to se změnou designu myslí vážně.
Ani by mi tak nevadila evoluce, jen si nejsem jistý, že jde správným směrem.
Jinak všechno zůstane nejspíš při starym [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
Ano, prohlášení designérů je třeba trochu moderovat. Moc to prožívají. Co člověku přijde jako drobnost, o tom dokáží básnit jakou dobu. Ale neuvědomuji si, že by slibovali větší odlišení modelů. Tedy např. A6 od A4. Nebo větší generační rozdíly. Říkali, že na SUV se nehodí předek jako na sedan nebo sportovní auto, takže to změní a budou mít odlišnější předky. A to se stalo. I v té době jsem viděl, jak to někteří špatně interpretovali. Jejich hloupost.
Mimochodem, původní článek říkal tohle😒br /> "On a similar note, another favorite of mine, the Audi A7, will soon become less distinguished. The A7 is the beautiful sister model of the A6, a car whose greenhouse reminds me of 1970s icons like the Citroën CX and the Rover SD1 and whose sharply cropped Kamm tail rear-end style evokes Italian sports cars like the Maserati Merak and Khamsin. It seems that customers have trouble with the radical tail of the A7, and so as a result, the next generation will get a more mainstream butt. I am assured it will still be a beautiful car, but my e😜ectations have been lowered."
Porovnej to s tím, co na AF vypotili. Prostě vaření z vody. Či pletení biče z exkrementů. Naštěstí jsou tak slušní, že odkáží zdroj, aby se člověk mohl zasmát jejich umění.
Kolorit žVWástů o new designu Audi najdeš v mnoha německejch časopisech = tak nějak neVWěřim žes žádnej nečet. Jak to dopadlo = VWidíme >😁 >😒]
Hele co řikáš na přechod Audi na jeden dva motory ála Volvo? Dynamický nový design a náskok díky technice = v reálu. Už se těšíš? 😄
s ostatnými OOOO už mám problém.
Pre mňa sú obe skoro dokonalé, zvonka i zvnútra (obdobne sa mi páčia konkurenčné 4GC a 6GC, ale tam už ten interiér nie je úplne bez výhrad). Uznávam, že medzigeneračný dizajnový progres je u oboch minimálny, ale keďže už základ bol parádny, nemám s tým najmenší problém.
Konkurencia od BMW je krásna a k nim dám kľudne aj A7 , ale A5 ani náhodou.