Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Audi A7 prozrazeno díky modelu. Změní se vůbec něco?

53 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Přijde mi, že u Audi před každým novým modelem prohlašují, že bude designově revoluční, že bude úplně nový a že více odliší jednotlivé třídy, ale jak tak koukám, tak to asi ještě neplatí a ujistí nás zase před dalšími generacemi.
Avatar - _Karel_
_Karel_
To jsem nějak nezaznamenal, že by před každým modelem prohlašovali, že....
Ani by mi tak nevadila evoluce, jen si nejsem jistý, že jde správným směrem.
_MT_
Jen slíbili větší odlišení řad (tedy masek) - klasika, SUV a sportovní. Což se stalo.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
To jsou ta prohlášení co mám na mysli. Mě se audi líbí, například A6 allroad a nová A4 allroad jsou pro mě jedny z nejhezčích aut, ale pokud pořád říkájí s čím přijdou, tak s tím mají přijít. Alespoň částečně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Opravdu jinej design bude mít nakonec asi jen novej vrchol značky [odkaz]

Jinak všechno zůstane nejspíš při starym [odkaz] [odkaz]
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
NEVOLTE BABIŠE = AGROFERT = ŽLUTÁ SMRT [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Slibuju že nebudu 😄
_MT_
Já tedy žádnou citaci někoho odpovědného nevidím. A britské magazíny toho nakecají. Člověk se tomu kolikrát směje a říká si, kam na to chodí.

Ano, prohlášení designérů je třeba trochu moderovat. Moc to prožívají. Co člověku přijde jako drobnost, o tom dokáží básnit jakou dobu. Ale neuvědomuji si, že by slibovali větší odlišení modelů. Tedy např. A6 od A4. Nebo větší generační rozdíly. Říkali, že na SUV se nehodí předek jako na sedan nebo sportovní auto, takže to změní a budou mít odlišnější předky. A to se stalo. I v té době jsem viděl, jak to někteří špatně interpretovali. Jejich hloupost.
_MT_
A nepíše se v tom druhém odkazu, jak byl design (zadku) A7 neúspěšný a že ho nástupce nebude následovat? Neodporuje to tomuto článku? Novinářské kecy. Tyhle články typicky neobsahují žádné citace lidí, u kterých by člověk věřil, že ví. Když nejsou schopni ocitovat odpovědného člověka nebo prohlášení, tak těžko něco automobilka říká.

Mimochodem, původní článek říkal tohle😒br /> "On a similar note, another favorite of mine, the Audi A7, will soon become less distinguished. The A7 is the beautiful sister model of the A6, a car whose greenhouse reminds me of 1970s icons like the Citroën CX and the Rover SD1 and whose sharply cropped Kamm tail rear-end style evokes Italian sports cars like the Maserati Merak and Khamsin. It seems that customers have trouble with the radical tail of the A7, and so as a result, the next generation will get a more mainstream butt. I am assured it will still be a beautiful car, but my e😜ectations have been lowered."

Porovnej to s tím, co na AF vypotili. Prostě vaření z vody. Či pletení biče z exkrementů. Naštěstí jsou tak slušní, že odkáží zdroj, aby se člověk mohl zasmát jejich umění.
Avatar - white label
white label
Jasně, klasický kolorit zdejších diskusí... a Hamuna, ten je tu bezmyšlenkovitou "argumentací" všemi možnými odkazy proslulý. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mezi koncernoVWými fandy? Dík za pochVWalu >😒]

Kolorit žVWástů o new designu Audi najdeš v mnoha německejch časopisech = tak nějak neVWěřim žes žádnej nečet. Jak to dopadlo = VWidíme >😁 >😒]

Hele co řikáš na přechod Audi na jeden dva motory ála Volvo? Dynamický nový design a náskok díky technice = v reálu. Už se těšíš? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
New odkaz [odkaz] 😉
Avatar - Brumbal
Brumbal
Presne, naskok diky technice uz v Audi neplati, a naskok diky uniforme se taky neda brat za naskok nebo vyhodu. Takovy Mercedes by mohl vypravet jak sjednotil design C, E, S ze auta ruznych trid jsou k nerozeznani 😄 Nakonec nejvic originalni s premiove trojky je BMW 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
o technice nic nevím a tak "náskok díky technice" může klidně platit, jde mi vyloženě o vzhled, který se moc neliší jak mezi modely tak mezigeneračně. Ne že by to u jiných automobilek bylo jiné, ale místo odlišení tříd od sebe člověk pomalu nepozná A5 od A7. Jak u MB, který toto dotáhl pomalu k dokonalosti.
Avatar - speedfred
speedfred
tak to ja poznám A5 (hnusí sa mi) a A7 (krásavica) na "sto honov"
s ostatnými OOOO už mám problém.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Mě se A7 taky líbí, ale pokud bude A7 vypadat jak větší A5 tak to bude horší. Nynější A7 se od A5 liší dost.
Avatar - speedfred
speedfred
globalizácia,unifikácia ....aspoň máme dôvod si zanadávať >😁
Avatar - iudex
iudex
Ale no ták, A5 SB a A7 sú si veľmi blízke, rozdiely sú zjednodušene len v dĺžke pontónu. Pochopím, keď niekto povie, že sa mu tento štýl nepáči, ale tvrdiť, že A5 je hnus a A7 je krásavica je hodne silné. 😉
Pre mňa sú obe skoro dokonalé, zvonka i zvnútra (obdobne sa mi páčia konkurenčné 4GC a 6GC, ale tam už ten interiér nie je úplne bez výhrad). Uznávam, že medzigeneračný dizajnový progres je u oboch minimálny, ale keďže už základ bol parádny, nemám s tým najmenší problém.
Avatar - speedfred
speedfred
ako fakt A5 sa mi no ,nie hnusí ale pre mňa je nepekná.Asi to robí väčšia šírka/dlžka ,ale A7 mi príde dizajnovo úplne niekde inde - tak to vidím ja.
Konkurencia od BMW je krásna a k nim dám kľudne aj A7 , ale A5 ani náhodou.
Avatar - fOE
fOE
Zadni svetla, nove budou po vzoru A8 (nejspis stejne jako u vsech chystanych audi) spojena, coz je ve svete audi samo o sobe dost vyraznou zmenou. Otazkou jen zustava zdali pujde o aktivni svetlo v cele sve delce (sirce) jako u chystane Q8, nebo pujde jen o odrazku?
Kazdopadne na vzhledu mocici feny (®Dinar) se nic nemeni, navic to okoreni nevzhledna prid po vzoru aktualni A5 (horsi predesle A5)... smutny pribeh (u audi v posledni dobe tradicne, az se desim jak dopadne nova Q3).
přezdívaný alias
Takže každý automobil se splývavou zádí vypadá jako močící fena? To je trochu Dinarova specialita, že co se jemu subjektivně nelíbí, to je objektivně blbě 😉

Audi by hlavně mělo zapracovat na tom, aby konečně dostalo těžiště motoru za přední nápravu. Jedna věc je rozložení hmotnosti mezi nápravy a druhá, kolik procent hmotnosti je mezi nápravami a kolik v převisech.
Avatar - fOE
fOE
Noup. Treba predesla A5 SB mela splyvavou zad ze stejne staje jako soudoba A7 a vypadala o poznani lip (ikdyz furt vyrazne hur nez jine "pseudocoupe"). Onen efekt mocici feny bych A5 nikdy nenalepil, na A7 ale sedi jak pr.el na hrnec, nejde jen o linii strechy, ale o tvarovani lamp a zade jako takove. Ostatne k tomu abych poznal jestli se mi neco libi, cim samozrejme myslim subjektivne libi, (apropo, o objektivite nikdo nikde nic nepsal), k tomu nepotrebuju Dinara, aliase ani nikoho jineho. Tu si vystacim sam. 😉
přezdívaný alias
Reagoval jsem na tu asociaci, ta mě dostala. A přiznávám - když to tam chci vidět, vidím to tam 😄 Vlastně jsem ani nereagoval na tebe, když to tak vezmu.

S tím, že každý poznáme, co se nám líbí, souhlasím. Ani nevím, jak by to mělo být jinak.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
A6 je viac ocakavana novinka ktora ked pride na trh uz bude mat E classe a 5 er po FL... Vorsprung dur technik ma asi cas a nova A4 nema dobre predaje ako mozna cakali ing. od Audi...
Avatar - KLAS
KLAS
Odkiaľ vieš, že Audi A4 sa nepredáva podľa očakávaní? Môžeš uviesť nejaký zdroj, zaujíma ma to.
Avatar - iudex
iudex
Tiež neviem, odkiaľ to má, ale je to blbosť.
Za prvý polrok 2017 Audi v Európe predalo 78t kusov A4, čo je viac, ako BMW 3 (72t), v prémii ho predbehol iba Mercedes C (97t), ale ten tam má aj kupé verzie, teda pre porovnanie by bolo potrebné k A4 pripočítať A5 (32t), teda v strednej prémiovej je Audi líder.
Avatar - fOE
fOE
No ty cisla co posilas osobne beru jako dukaz ze se A4 prodava spis hur nez lip. Jako novinka, nejmladsi z D3 a ted v "plne sile" by mela mit urcite vic nez o usmudlanych 6k vic nez dosluhujici 3er. S takovouhle bude mit pristi rok pri uvedeni nove 3er problem.
Avatar - KLAS
KLAS
A4 sa predáva lepšie, než C, a to sú zhruba rovnako staré autá. Naviac, 3 má špecifickú klientelu, uprednostňujúcu športové vlastnosti pred napríklad (na danú triedu) mizernými materiálmi v interiéry. A4 konkuruje ako C, tak aj 3.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to je slušný, za 8 měsíců o 17tis. aut víc než MB.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty 2jitý příspěvky mě .erou :no: 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No možná přičti [odkaz]

Když to bereš takhle tak se rozhodně nekoukej na celkový čísla = ani za minulej rok ani za celou automobilku 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Fajn nápad s tím CLA. A k A4 připočteme A3, ju? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Neumíš číst? Napsal sem možná = protože to pro někoho prostě je náhrada střední třídy 😉

Pokud mám přistoupit na tvou hru = kdo prodá víc je lepší= podívej se na celkový čísla, ju? >😁 >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, pro někoho je možná náhradou oktávky fabia.Tak je budem sčítat.
Ty bys vylhal díru i do Saturnu. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tvá nesoudnost roste = bacha na to! 😄

Už ses podíval na ty celkový prodejní čísla? 😉

V pašíkovi B5 si určitě jel = je o 2,9 cm delší než CLA a o 3,7 cm užší = to sou věci co? Rozvor rozdíl 6 milimetrů = pro někoho možná.. 😄

Nemělo Audi bejt už první = nejprodávanější? Tim pádem nejlepší? >😁 >😒]

Fabia ne = ale pro někoho bude možná náhrada Rapid = i kdy to tobě přijde na hlavu a používá jinou techniku 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Stejný rozvor má i Mazda 3. Rozvor MB-C je o 14 cm větší.Jeho třídní zařazení je všeobecně dané a všem krom tebe jasné. Děláš ze sebe - ále, říkej si co chceš. Kašlu na tebe.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako obVWykle = došly argumenty přišly..

Mazdu 3 si místo C Klasse asi koupí málokdo = a je o 20 čísel kratší = typickej dnešní představitel třídy. Rapida místo Okty nebo CLA místo C možná tu a tam někdo jo. Je to ale naprosto nedůležitý = tlačíš na to úplně nesmyslně

Už ses podíval na celkový evropský prodejní čísla? 😉

Nebo se chceš točit jen na 1 kategorii = která náhodou = díky tomu že A4 je nejnovější = dopadla jinak než celkový prodeje? >😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já se nepotřebuju točit na jedné kategorii. MB má velice slušný a moderní portfolio (minimálně co se týče šíře), nový dobrý motory a líbí se. Že se mu daří je zasloužený. Že Audi vede ve střední třídě je pro mě spíš překvapivý, (já bych subjektivně na bedně viděl jako zaslouženějšího vítěze 3+4-er) ale nebudu tě nechávat hloupě naznačovat, že tu kategorii vede MB. Poměřovat pinďoura si nepotřebuju a přesouvat modely mezi třídama abych něco ulhal taky ne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Prima :yes😒br />
A4 je nejnovější a slušně se prodával i končící model. Trochu paradoxně možná kvůli tomu že je to předokolka. To sou 2 argumenty který fungujou. Ten 1. odvždycky ten druhej minimálně v Evropě už nějakou dobu

BMW 3er je o 3 roky starší = dneska 5 let starej model = to je docela dost
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Klídek = viz článek Český trh září 2017 [odkaz] Dinar 13:45 😉
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Predaje v UK do August 2017

C Class 31 471 to je 24 % celkoveho predaja v EU
A 4 nie je v top 10

Europske predaje aut 2017
C Class 131 733
A 4 103 518
BMW 3 92 466
E class 87 522
A 5 39 193
A 7 v top 100 nie je
Tak podla tychto ciiel Audi nic moc...
Avatar - KLAS
KLAS
Diky, že si to našiel, mne sa to teda nezdalo. Myslím si, že tie predaje asi odpovedajú tomu ako dobré jednotlivé autá sú.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to za mě nesouhlas, A7 se mi vždy líbila více než A5 Sportback. Ta byla sice pěkná, ale trochu nemastná neslaná.
Nonsens
dinar močící fenu trafil presne a nie je to nič subjektívne, je to tam. Spredu ok, zboku ok, ale zadobok a zadok na dinara. A7 je impozantné auto, tam môže niekedy kritika pripadať prehnane, ale padni komu padni.
_MT_
Mne přešel smích, už když Lichte ukázal prologue. A opravdu by mě zajímalo, jak vypadaly A4 a Q7 před tím přepracováním na poslední chvíli. Jinak s předkem A5 nemám takový problém. S prolisy se trochu nechali unést, ale jde to. Původní provedení A5 mi také zepředu úplně nevonělo. Ale úplně spokojený nejsem snad nikde. Jo, připrcnutý zadek zůstává. Signatura A7. Na kratším kupé by to asi vypadalo lépe (i když s tím zadkem nemám naživo problém) a byl by to lepší odkaz na minulost (takhle je to takový hybrid historického Avantu a Coupé).
Ted
porad stejne jiz po nekolik generaci. A zdejsi pisalci se pak nestydi tvrdit, ze Bangle mel na mysli Mercedes, kdyz rekl, ze stale dokola presvedcuji lidi, ze je to nove a pritom je to do zblbnuti to same...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mně se líbí do té míry, nakolik je vidět. To nejpodstatnější totiž zůstalo jaksi.. ehm... upozaděno.
mazlik_auto
Audi už mě přestalo zajímat, začíná být nudné. Naopak hodně čekám od BMW, věřím, že tam to se změnou designu myslí vážně.
Nonsens
dúfam, že niečo pomenia, humpolácky trčiace koncovky výfuku jak z tuzingu prémii nesvedčia.
Avatar - speedfred
speedfred
kde kde kde ?