Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vladimir Putin má rád elektromobily. I když znečišťují planetu více než auta na zemní plyn

Ruský prezident se o elektromobilech a vozech na zemní plyn rozpovídal v rámci Ruského týdne energetiky. Podle něj nebudou obnovitelné zdroje energie v příštích třiceti letech dominantní.
Zpět na článek
5. 10. 2017 12:20
5. 10. 2017 12:35
5. 10. 2017 12:49
5. 10. 2017 12:55
5. 10. 2017 13:58
5. 10. 2017 14:09
5. 10. 2017 19:31
5. 10. 2017 14:24
5. 10. 2017 14:28
5. 10. 2017 14:57
5. 10. 2017 15:07
5. 10. 2017 22:35
5. 10. 2017 23:05
6. 10. 2017 02:59
5. 10. 2017 15:16
5. 10. 2017 15:22
5. 10. 2017 14:28
5. 10. 2017 14:29
5. 10. 2017 15:24
5. 10. 2017 14:53
5. 10. 2017 15:23
5. 10. 2017 16:01
5. 10. 2017 16:14
5. 10. 2017 18:03
5. 10. 2017 20:12
5. 10. 2017 12:20
Hmm
Koukám, že se pod ten politický blábol (na motoristickém serveru) už ani autor nechce podepsat. ;-\
Rozbalit vlákno
15
Avatar - removed
5. 10. 2017 12:35
Re: Hmm
Vyjádření "šéfa" ropné a plynové velmoci k elektromobilitě. To je jako zeptat se zarputilého nekuřáka na kubánské doutníky.
5. 10. 2017 12:49
Re: Hmm
ja jsem nekurak (astmatik) a doutniky me vpodstate ani nevadej, pokud je nekdo nekouri v mistnosti kde jsem tak at si je klidne kouri, ale nasledne at po sobe uklidi, mnohem vic me vadi koureni cigaret, to je precijen proti doutnikum mnohem rozsirenejsi nesvar kde spousta kuraku proste prekracuje meze a chovaj se jak prasata
Avatar - removed
5. 10. 2017 12:55
Re: Hmm
Jasně, rovnou kuřákům přikázat nosit žlutou šesticípou hvězdu, že?
Běž se vycpat s takovýma řečma
5. 10. 2017 13:58
Re: Hmm
Tak vidím, že sa ozval fajčiar. Je to niečo podobné, ako si písal vyššie o tom, ako sa vyjadruje šéf ropnej a plynovej spoločnosti k elektromobilom. Proste každý vidí svoju pravdu. Len si myslím, že teraz sa hneváš zbytočne SamanAR nepaušalizuje a myslím, že dostatočne vymedzil skupinu ľudí, ktorej správanie mu prekáža. Snáď si sa tam nenašiel? Trošku nadhľadu, kámo.
Avatar - removed
5. 10. 2017 14:09
Re: Hmm
Nene, jsem nekuřák, ale štve mě, co se v poslední době kolem kouření děje. Chápu, že to někomu může vadit, ale ty útoky na kuřáky mi prostě vadí. Hlavně tady, kde v podstatě každej z nás podkuřuje naprosto všem (a věř mi, že nějaký katalizátory a všelijaký filtry nezamezí vypouštění jedů, jen vypouštějí normovaný jedy).
Tohle pokrytectví mi leze na nervy
5. 10. 2017 19:31
Re: Hmm
Všetkého veľa škodí, to nepopieram. Na druhú stranu, keď ideš do hypermarketu, tak ideš obvykle cez dymovú clonu od cigariet, pretože popolníky sú samozrejme hneď po stranách vchodu a huliť tam chodia aj predavačky. Keď ideš s deckami, fakt poteší. Tiež som prestal chodiť s rodinou do jednej kaviarne, má prízemie a lodžiu, prízemie bolo nefajčiarske, lodžia fajčiarska - zákon ale prikazuje tieto dve zóny oddeliť stavebne, čo tam nešlo, tak teraz je celá kaviareň fajčiarska, podľa predpisu majú na dverách nápis, ale existovať sa tam nedá...
Takže v niečom prekážajú samotní fajčiari, v niečom zákony na ich obmedzenie. Byť to na mne, zakážem asi cigaretový papier, to je väčšie svinstvo ako tabak, necháva na pľúcach decht a ťažké kovy. Aj cigarety môžu byť balené v tabakovom liste, sú potom trochu silnejšie a vyfajčí sa ich menej, čo môže kompenzovať vyššiu cenu. Ale škodia menej a zďaleka tak nesmrdia.
Avatar - white label
5. 10. 2017 14:24
Re: Hmm
Ale v tom má pravdu, nepíše, že všichni kuřáci, ale "jen" spousta kuřáků.
A spousta kuřáků u nás po dokouření cigára (kdekoli venku) hodí špaček někam na zem apod. (přesto, že má v blízkosti odpadkový koš) a v "lepším" případě jej zašlápne... a tak se normální/slušný člověk nechová...
Avatar - removed
5. 10. 2017 14:28
Re: Hmm
raději mlčeti zlato, než na automobilovém serveru jakkoliv hanit kuřáky.
Ano, možná má pravdu, ale protikuřáckej boom je přehnanej... a já jsem na něj přehnaně citlivej = reakce byla prudká, ale zpět ji brát nebudu.
Avatar - speedfred
5. 10. 2017 14:57
Re: Hmm
a nie je teraz lepšie keď zájdeš "na jedno" a vôbec nesmrdíš od dymu? Prvej smrdeli ešte aj fusakle keď si prišiel z hospody.
Avatar - white label
5. 10. 2017 15:07
Re: Hmm
Dělej jak myslíš, ale i já se s tím potýkám denně, třeba přímo na náměstí, jinak všude čisto, ale špačků několik na každý jeden metr čtvereční, a to jsou všude v dosahu (hlavně k vůli kuřákům kovové!) koše! :no:
Avatar - JDM
5. 10. 2017 22:35
Re: Hmm
A lidi co hází bordel po zemi ti nevadí těch je mnohem víc než kuřáků... Vyhazuji bordel z auta atd... Ale kuřák to je hajdalak jeden..
Avatar - white label
5. 10. 2017 23:05
Re: Hmm
Proč by mi takoví lidé neměli vadit, samozřejmě, že mi vadí taky, ale že je jich mnohem víc je nesmysl, viz i má reakce z 15:07.
A i z těch aut jedoucích přede mnou, pokud něco z okna letí, tak je to nejčastěji právě vajgl.
Avatar - JDM
6. 10. 2017 02:59
Re: Hmm
nesmysl je že každej kuřák zahazuje vajgl na zem , normální člověk nehází odpadky na zem takže když něko kouří neznamená že je to dobytek nebo prase .... běž se někdy podívat na zastávku autobusu porozhlídni se po zemi na parkovišti u obchodů nebo se v kině koukni pod sedačku a budeš se asi divit dětský hřiště , parky , nějaký akce ve městech atd atd .... lidi jsou hovada a těch co hází odpadky po zemi je několika násobně víc než ten jeden dobytek mezi kuřákama ... kuřák kouří většinou na místech k tomu určených a to je u popelníku ....
5. 10. 2017 15:16
Re: Hmm
hele me nevadi kurak co si kouri tam kde nejsem ja nebo moje rodina, a nevadi me pokud po sobe nedela bordel, vadi me ti kuraci co kouri takm kde to je "zakazane" a pak ani neumej vajgl vhodit do kose a hodi ho na zem ;-) hazi si snad odpadky doma na zem? pro me je takovej clovek normalni prase

mimochodem, ohldne nas s fosilnima autama, ja tu celkem dlouho pisu svuj nazor ze na vsechny paliva by se mela postupne zvedat spotrebni dan, prvni krok zvysit ji a dorovnat u vsech paliv na uroven benzinu, a nasledne treba co rok o 2-5% zvysovat, stejne tak bych spotrebni dan zvysoval i u tabakovych vyrobku a alkoholu :-!
Avatar - removed
5. 10. 2017 15:22
Re: Hmm
ok, moje reakce vůči tobě nebyla úplně fér. Své pohnutky jsem vysvětlil stejně, jako vy ostatní tady ty svoje.
Bylo by možné tohle téma už uzavřít?
Avatar - speedfred
5. 10. 2017 14:28
Minule tu
bola realitná diskusia , teraz fajčiarska..... >:D >:D , už aj diskusie upadajú ako táto stránka.
Keby sa bavili aspoň o sexe >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - removed
5. 10. 2017 14:29
Re: Minule tu
jo, můžu za to. Sorry.
Co chceš po středě o sexu? Někteří jsou rádi, že už to mají za sebou >:D >:D >:D
Avatar - speedfred
5. 10. 2017 14:49
Re: Minule tu
niektorý to už majú aj tento mesiac za sebou

ospravedlňovať sa nemusíš :-)
Avatar - white label
5. 10. 2017 15:08
Re: Minule tu
Zrovna "kouření" nemá k sexu vůbec daleko, naopak... >:-[] ;-)
Avatar - removed
5. 10. 2017 15:24
Re: Minule tu
hehe, a víš že USA existují státy, kde mají starý "protikuřácký" zákony?
Avatar - white label
5. 10. 2017 15:28
Re: Minule tu
Jo, ale i tam to jde, teda pokud to zrovna nikdo "cizí" nevidí... :-!
Avatar - Dzakobo
5. 10. 2017 14:53
Má pravdu
Putin v tomto zastává zcela rozumné stanovisko, jako obvykle.

Plyn má budoucnost, jsem zvědav na novou Octavii 1,5 G-TEC, 130k a 250 Nm jsou slušná čísla. Víceprvek vzadu zůstává, ale nádrže budou mnohem lehčí, takže už auto nebude tak hrabat. :yes:
Rozbalit vlákno
8
5. 10. 2017 15:23
Re: Má pravdu
Taky si myslím, že ta nová plynová oktávku bude velmi zajímavá, rozhodně tisíckrát lepší volba, než nějaký elektromobil!!! :-) :yes:
Avatar - Dzakobo
5. 10. 2017 16:01
Re: Má pravdu
Je to ta nejekologičtější Octavia, už jen tím, že palivo neprochází rafinací. Navíc se ušetří na spotřební dani, což potěší. Jízdní projev a dynamika už budou solidní. Jen by se mohly nové plnicí stanice otevírat rychleji. Třeba v Teplicích zatím není ani 1 :-(
Avatar - removed
5. 10. 2017 16:14
Re: Má pravdu
Souhlas s tím, že je to nejekologičtější Octavia a technicky nezaostává v ničem za svými konvenčními sestrami. Jenže... co se stane, až gosudar Putin zatáhne kohoutky? Kolik je v Evropě ložisek zemního plynu? Já to nevím, proto se ptám. Dodávám, že jsem příznivcem elektromobility, ovšem nedělám si iluze o tom, že elektromobilita je v nejbližší době možné znatelně rozšířit a nebude to možné ani za 15 let (jak se snaží lidem podsouvat emisní političtí průseráři).
Avatar - Dzakobo
5. 10. 2017 18:03
Re: Má pravdu
OK, přecházíme od aut k politice. Že EU nečeká zářná budoucnost není složité si odvodit. Sama se rozloží. Putin kohouty zavírat nebude, státy opouštějící EU budou více spolupracovat s Ruskem (které je dnes hodně jinde, než byl SSSR). A že zásob zemního plynu je dost na dlouhou dobu je také jasné. Toho, že v ČR nebude za 10, 20, 50 let zemní plyn, se opravdu nebojím. >:D

Za 50 let se spíše vůbec nebude třeba učit německy, jelikož v západoevropském chalífátu už ani nebude úředním jazykem...
Avatar - Hammunasakra
5. 10. 2017 20:33
Re: Má pravdu
Futurolog prognostik = určitě nejsi >:-[]
Avatar - wakantanka
5. 10. 2017 18:49
Re: Má pravdu
Zatvaranim kohutov strasi kde kto uz dlho. Neverim vsak ze by ich Putin niekedy zavrel. Dengy by potom chybali a bol by v p*deli. :-)
5. 10. 2017 19:49
Re: Má pravdu
Ale čo si, tých pár kubíkov, čo vezmú Češi alebo Slováci, na tých Rusko nestojí...
5. 10. 2017 20:12
Re: Má pravdu
Plynu je momentálne prebytok a Rusi musia držať ceny nízko aby sa Amíkom neoplatilo sem voziť bridlicový plyn.
5. 10. 2017 17:35
rusko stoji a pada na tezbe ropy a plynu
cekat od nej, ze by horoval pro elektromobil, kterej do budoucna odrizne rusko od dolarového prijmu, je nesmysl
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2017 19:50
Re: rusko stoji a pada na tezbe ropy a plynu
Ak už nebude vyhnutia, tak postaví pár desiatok elektrární na zemný plyn, a všetko pôjde ďalej jak po masle...