Testy
Jasně, designéři nasávali v přírodě cit pro tradici značky. Kecy , prdy, prostě okopírovali 8 let starý design GrandCherokee z pera DaimlerChrysler/Cerberus, což je celosvětově nejúspěšnější model značky.
Rychle přišli na to, že e😜erimenty v podobě obludného Cherokee úspěch nepřinesou, aktuálně Cherokee v USA klesá každý měsíc o cca 30% už asi půl roku...(mylšeno meziroční pokles).
FCA se vůbec v USA daří - když nepočítám Alfu, která loni nic neprodávala tak maj všechny značky pokles za září.
Už nefrčí ani RAMky, narozdíl třeba od Silverada co mělo nárůst >😁
Rychle přišli na to, že e😜erimenty v podobě obludného Cherokee úspěch nepřinesou, aktuálně Cherokee v USA klesá každý měsíc o cca 30% už asi půl roku...(mylšeno meziroční pokles).
FCA se vůbec v USA daří - když nepočítám Alfu, která loni nic neprodávala tak maj všechny značky pokles za září.
Už nefrčí ani RAMky, narozdíl třeba od Silverada co mělo nárůst >😁
tadial by mohla ist do buducna dizajnova cesta [odkaz] ... navyse jeep taketo nieco vacsie aj potrebuje... lebo vedla sucasnej Q7 aj Range Roveru sa uz pomaly s tym svojim grand cherokee straca...
PS: inak ja v tom zase kusok vidim XC90... ale aj to nove velke pripravovane BMW uz je tiez na jedno brdo s volvom
PS: inak ja v tom zase kusok vidim XC90... ale aj to nove velke pripravovane BMW uz je tiez na jedno brdo s volvom
Až na to, že auto nemá motor jinak fajn. Osvědčený design z velkého brášky GrandCherokee, výbava by ušla.
Totálně to však zabíjí motory a ceny.
Tady má být základ 1,8 benzín a výkonnější motor tak 2,4. A k tomu jeden dvoulitrovej diesel.
Výkony tak 130-140 HP 1,8 a tak 180-190 HP 2,4.
Tohle si za 800-900 můžou strčit za klobouk....
Totálně to však zabíjí motory a ceny.
Tady má být základ 1,8 benzín a výkonnější motor tak 2,4. A k tomu jeden dvoulitrovej diesel.
Výkony tak 130-140 HP 1,8 a tak 180-190 HP 2,4.
Tohle si za 800-900 můžou strčit za klobouk....
ved uvidime.. ala podla mna novy eclipse cross bude celkovo lepsi a nakoniec asi aj lacnejsi ... ale v tychto vodach to samozrejme nie je uz len o cene ale aj o lojalnosti k znacke a jeep zrejme vie co si moze za compassa dovolit pytat... v nejake tie jeho "terenne schopnosti" taktiez verim a u jeepu nemam pochybnosti ze by to mimo cestu nic nepreslo ( paket trailhawk bude to prave orechove )
mne sa compass pozdava.. je idealne velkostne posadeny len sa bojim ze u nas / u vas to bude mat opat tazke kedze vieme ako to tu jeepmi chodi... kazdy si stejne kupi "nieco ine" ;-\
mne sa compass pozdava.. je idealne velkostne posadeny len sa bojim ze u nas / u vas to bude mat opat tazke kedze vieme ako to tu jeepmi chodi... kazdy si stejne kupi "nieco ine" ;-\
Jeep se prodává, ale klasika.
Září 27 ks GrandCherokee, z toho 4x benzín a 8 ks Wrangler, z toho 3x benzín
Compassů se prodalo 16, z toho 6x benzín. Renegade 15, z toho 5x benzín.
Tady vydíš. že neprodávanější je tu furt legenda GrandCherokee. Auto z roku 2009 jen s mírným faceliftem.
Krom toho se prodalo 9 ks Dodge, kde to skoro vše bude Durango a RAMky.
Září 27 ks GrandCherokee, z toho 4x benzín a 8 ks Wrangler, z toho 3x benzín
Compassů se prodalo 16, z toho 6x benzín. Renegade 15, z toho 5x benzín.
Tady vydíš. že neprodávanější je tu furt legenda GrandCherokee. Auto z roku 2009 jen s mírným faceliftem.
Krom toho se prodalo 9 ks Dodge, kde to skoro vše bude Durango a RAMky.
[odkaz] nikto ho v EU nechce 😄
To víš, planetární odborník Barik a jeho zlý pán FCA 😄 Zajímavé, že od dob převzetí Jeepu neschopným FCA jeho prodeje vzrostly v US o 50% a v EU téměř o 250%.
Další americká pohroma jménem RAM také roste i když nepatrně, Dodge stagnuje a jediný Chrysler od loňska klesá. Asi by to měli celé brzy zavřít...
Další americká pohroma jménem RAM také roste i když nepatrně, Dodge stagnuje a jediný Chrysler od loňska klesá. Asi by to měli celé brzy zavřít...
máš špatný data, bratře plukovníku.
Chrysler klesá už asi 10 rokem niž a níž, vono s dvěma modely toho moc nejde, když jich dřív bylo 7, že.....
Dodge má meziroční pokles - 7% a v září krásných -30%
Jeep má meziroční pokles - 12% a v září -4%
RAM má nárůst 5% a v září pokles o 180 ks
Takže tak..... v září všichni pokles a meziroční Chrysler, Jeep a Dodge.
Fakt megasúěchy.
Pro zajímavost GM mělo v září u chevroletu nárůst 17,4% , GMC 9,4% a u Cadillacu 1,1%.
Zajímavý co....
Další perlička - kolik midsizů prodal za 9 měsíců letošního roku FCA a kolik GM. Jedoduchý vid.
FCA - 26 922 ks
GM - 173 604 ks
HAHAHA
Chrysler klesá už asi 10 rokem niž a níž, vono s dvěma modely toho moc nejde, když jich dřív bylo 7, že.....
Dodge má meziroční pokles - 7% a v září krásných -30%
Jeep má meziroční pokles - 12% a v září -4%
RAM má nárůst 5% a v září pokles o 180 ks
Takže tak..... v září všichni pokles a meziroční Chrysler, Jeep a Dodge.
Fakt megasúěchy.
Pro zajímavost GM mělo v září u chevroletu nárůst 17,4% , GMC 9,4% a u Cadillacu 1,1%.
Zajímavý co....
Další perlička - kolik midsizů prodal za 9 měsíců letošního roku FCA a kolik GM. Jedoduchý vid.
FCA - 26 922 ks
GM - 173 604 ks
HAHAHA
Kolko ze zarobil minuly ro FCA? Ha ha. Na midsize sedany prdia uz aj v US. SUV hybu svetom.
Do první ropné krize a ceny 120 USD/barel.
Pak to s FCA zahýbe tak rychle, že do půlroku krachne >😁 >😁
Já vím, ropy je dost a barel bude za 20. Mno relita je 56 a před pár dny byl za 59 >😁 >😁 >😁 stačí zas nějaký hurikánek a přiškrcení kohoutků a buuum, bude tu 75 jak vyšitejch
Na midsize prdí a kolik jich prodaj japonci a korejci a GM s fordem vid. Jen FCA nemá nic, jen na skladech pár tisíc zaprášených Dartů a 200 >😁 >😁
Pak to s FCA zahýbe tak rychle, že do půlroku krachne >😁 >😁
Já vím, ropy je dost a barel bude za 20. Mno relita je 56 a před pár dny byl za 59 >😁 >😁 >😁 stačí zas nějaký hurikánek a přiškrcení kohoutků a buuum, bude tu 75 jak vyšitejch
Na midsize prdí a kolik jich prodaj japonci a korejci a GM s fordem vid. Jen FCA nemá nic, jen na skladech pár tisíc zaprášených Dartů a 200 >😁 >😁
TWL vyrabas menej a pritom zarabas viac. To je fakt zle. 😄
Když sou náklady do vývoje 0, jde být v zisku. Otázka jak dlouho. BTW cestou domů sem viděl Cadillac CT6, Escalade a Chevy Suburban. od Chrysler Group pouze Challenger.
Takže dnes 3:1 pro GM, vlastně s Camarem 4:1 >😁 >😁
Takže dnes 3:1 pro GM, vlastně s Camarem 4:1 >😁 >😁
Odkial vies ze do vyvoja ide nula? Azda mas nastudovanu vyrocnu spravu? Velki akcionari ju urcite maju a drzia stranu Marchionemu.
Opět to vytrháváš z kontextu jak se ti to hodí. Z dlouhodobého hlediska tj. od roku 2014 (FCA) nebo i dále je to tak jak uvádím. To nejsou špatná data a jednoduchá oficiální statistika co ti třeba nadhodil výše wakantanka.
To, že se třeba září nepovedlo je poměrně nepodstatné. Pohřbíváš je už tak dva roky a ono ejhle, jsou na tom jako koncern stále lépe.
To, že se třeba září nepovedlo je poměrně nepodstatné. Pohřbíváš je už tak dva roky a ono ejhle, jsou na tom jako koncern stále lépe.
Nebo jak jste to Machi myslel?
Jeep je volba pro ty, co chtějí auto i do složitějšího terénu a když jsem si ho pečlivě prolézal, nenašel jsem nic, co by na mne působilo předraženě oproti ostatnímu mainstreimu, který kolikrát ten složitější terén ani nedá nebo nikdy nepozná. Je to Jeep probůh, tisíce a tisíce dnů zkušeností, narozdíl od některých "nezkušených" pseudo SUV.
Jeep je volba pro ty, co chtějí auto i do složitějšího terénu a když jsem si ho pečlivě prolézal, nenašel jsem nic, co by na mne působilo předraženě oproti ostatnímu mainstreimu, který kolikrát ten složitější terén ani nedá nebo nikdy nepozná. Je to Jeep probůh, tisíce a tisíce dnů zkušeností, narozdíl od některých "nezkušených" pseudo SUV.
Tohle bylo myšleno vážně: "Jeep je volba pro ty, co chtějí auto i do složitějšího terénu" ? Možná tak Rubicon, ale tohle rozhodně ne, to se na mě nezlobte. Tedy pokud za složitější terén není považován obrubník u teska s výškou maximálně 19cm.
Tak to bylo myšleno smrtelně vážně. Já tady nebudu vypisovat technické fičury, od toho jsou stránky Jeepu. Mrkněte na ně
Tohle je SUV max na polnačky a na asfalt, tohle není Wrangler......
A předokolka je úplně naprd, to co vyjede FWD Compass vyjede žigul, co má i podobnou světlou vejšku a stojí 250 kolíků >😁 >😁 >😁
A předokolka je úplně naprd, to co vyjede FWD Compass vyjede žigul, co má i podobnou světlou vejšku a stojí 250 kolíků >😁 >😁 >😁
jo, od odpůrce FCA nelze čekat nějakou progresivní argumentaci. A když už tak Moskvič, rusáku.
stačí bohatě Lada Kalina Cross 1,6. Vyjede to samý co FWD Compass. Vsadím se o pětikilo >😁
Tak Žigul je nejlepší, to je jasný.
Za svojí cenu určitě......
Pro hatery prodaly se tu 2 Vesty, třetí skladem a nově má Vesta české i slovenské mapy a otvírání kufru tlačítkem....
Co tam máte dál? >😁 >😁 >😁 >😁
Pro hatery prodaly se tu 2 Vesty, třetí skladem a nově má Vesta české i slovenské mapy a otvírání kufru tlačítkem....
Co tam máte dál? >😁 >😁 >😁 >😁
Úžasné, čakal som plný sklad a ročný poradovník. No nič :-! . Mimochodom, proti Veste nič nemám
Vždyť technicky je to Fiat 500X, tedy přední náhon s připojitelným zadkem přes elektromagnetickou spojku, tedy něco co s klasickými Jeepy nemá technicky vůbec nic společného než jen to logo na kapotě.
Přesně tak.....
Klasický Jeep je dnes pouze Wrangler a klasický SUV Jeep - GrandCherokee. Nic dalšího...
Compass je Fiat, Renegade je Fiat a Cherokee je hnusná obluda, v Evropě outsider a v USA už prodeje letí dolů taky.
Klasický Jeep je dnes pouze Wrangler a klasický SUV Jeep - GrandCherokee. Nic dalšího...
Compass je Fiat, Renegade je Fiat a Cherokee je hnusná obluda, v Evropě outsider a v USA už prodeje letí dolů taky.
Technicky sice vychází z 500x, stejně jako Renegade, ale stejně jako ten Renegade má k dispozici i sofistikovanější 4x4 pro verzi Trailhawk, kterou 500x nemá. Takže, kdo chce Compass, co zvládne i dost v terénu, tak má možnost.
Trailhawk je technicky pořád jenom 500X tedy elektromagnetická spojka. Odlišuje se jenom o 2,5 cm vyšší světlou výškou, pneu s drsnějším dezénem a "důležitým" černým polepem na haubně.
Změn je víc. Kromě světlé výšky má upravené zavěšení kol, karoserii pro větší nájezdové úhly, redukční převodovku, lepší ochranu podvozku a další věci. V kategorii kompaktních SUV je v to v terénu určitě zdaleka nejzdatnější auto. Což potvrdila řada testů.
Tak to jo, ono už před lety jepicím nešly ani zavřít vrata od kufru jak se to kroutilo, ale tady to už maj dotažený a elektronický fíčury to ve složitějším terénu zachrání 😉
Stránky Jeepu jsou od toho, aby "mršinu" patřičně navoněli, aby si to někdo koupil. Co mohu od takévo auta čekat, na to jsou spíš zkušenosti. Jedním dechem pak doplním, že do složitějšího terénu se nedostane 99,9% procent řidičů a když, tak na to maj úplně jiný auta. Tedy brát jako konkurenční výhodu pseudo offu s foukanou 1,4 "teréní schopnosti ve složitějším terénu"... Jen by mě zajímalo, jestli to taky při brždění jede jen po předních kolech jako renegade. No pobavil jsem se
Stránky Jeepu jsou od toho, aby "mršinu" patřičně navoněli, aby si to někdo koupil. Co mohu od takévo auta čekat, na to jsou spíš zkušenosti. Jedním dechem pak doplním, že do složitějšího terénu se nedostane 99,9% procent řidičů a když, tak na to maj úplně jiný auta. Tedy brát jako konkurenční výhodu pseudo offu s foukanou 1,4 "teréní schopnosti ve složitějším terénu"... Jen by mě zajímalo, jestli to taky při brždění jede jen po předních kolech jako renegade. No pobavil jsem se
Ta zadní kola jsou hrozně utopená 😒 zrovna na té úvodní fotce je to hodně vidět.
Největší otazník: výroba v Brazílii pro celý svět. Kdo půjde do toho rizika?
Byl jsem na konci září v jižní Itálii a tam jezdí pro mě neuvěřitelné množství Renegadů. Asi slušnej oddíl, říkám si. Ale co Compass? Vůz pro nejvíce rostoucí segment evropského trhu, a dovážen z Brazílíe? Přes oceán? Tolik rizikové manipulace a vliv slané vody ;-\ ; Kdo s tím nemá problém?
Byl jsem na konci září v jižní Itálii a tam jezdí pro mě neuvěřitelné množství Renegadů. Asi slušnej oddíl, říkám si. Ale co Compass? Vůz pro nejvíce rostoucí segment evropského trhu, a dovážen z Brazílíe? Přes oceán? Tolik rizikové manipulace a vliv slané vody ;-\ ; Kdo s tím nemá problém?
Mozete mi niekto vysvetlit, preco sa do toho auta neda dokupit asist.zjazdu z kopca ?
V nabídce určitě bude. Renegade ho má taky.
když už bych chtěl mít Jeepa, který v něčem opravdu vyniká, a nemyslím tím zrovna terénní schopnosti, tak bych volil tohle😒br />
[odkaz]
Jeep Grand Cherokee SRT Trailhawk 😉 :yes:
[odkaz]
Jeep Grand Cherokee SRT Trailhawk 😉 :yes:
Taky jsem se v něm svezl,přemýšlel jsem ze bych ho koupil manželce je to zmensenina auta co už máme ale vypadalo by to v garáži divné ze tam stojí dvě stejná auta jen jedno je menší,na pohled to vypadá jak grand cherokee jen v menším provedení.
Manželka chce něco menšího aby se ji dobře parkoval.
Manželka chce něco menšího aby se ji dobře parkoval.
Stačí se podívat na stránky
Chrysler - 2 modely - 8 let staré 300C s prvky z 13 let staré první generace + nová pacifica
Dodge - Charger to samé jak 300C, propadák Dart, 8 let starý Durango, 10 let starý Journey, 10 let starej Caravan a 9 let starej Challenger
RAM - 11 let starý pikapy a přelepený dodávky Fiat
Jeep - 8 let starý Grandčíro, 12 let starej Wrangler , obluda Cherokee a 2 fiaty maskovaný jako Jeep
Fakt výkvět techniky
Dobra sranda.