Že se modelové portfolio sportovně-užitkových vozů Škodovky bude ještě rozrůstat, není žádným tajemstvím. Nyní dostáváme představu o tom, jak by novinka na základech Fabie mohla vypadat.
No hele
SUV je z principu póza. Je fuk, jestli 4x4 nebo ne.
Off road nrbo nic.
Tohgle bude další předražené mini SUV, který nezvládne o nic víc, než fabka v kombíku.
Jj móda SUV se začíná vymykat = kupé a obecně 3 dveří s nízkou stavbou karoserie a těžištěm a co nejtužší karoserií atd. je čim dál míň, SUV čim dál víc :yes::yes: >:-[]
Tak výborně
Vyrobíme mega SUV se slušnými schopnostmi v terénu....a nazveme ho Sport, protože paka to tak chtěj.
Co na tom, že váží jako domíchávač Tatra - zachráníme to karbonovou haubnou.
>:D >:D >:D
Je to více sportovní verze RR, co je na tom k nepochopení? Já osobně nechápu ignoraci redakce vůči jednomu z nejprodávanějších SUV ve své kategorii na světě.
To samozřejmě.
To nic nenamítám.
Mě jenom deptá (a asi je to můj osobní problém) proč jako sportovní teréňák?
Jako kdyby byl terénní sporťák.
I když vlastně bude i zvedlej Huracán Lambo, tak co řeším. >:D
Já bych si sebe neuměl představit v žádné 500něco. V Tipu nebo Jeepu Renegade v pohodě. Tím ale neříkám, že ta auta nejsou hezká (no, 500 living pěkná fakt není).
Uz je to vse na jedno brdo. Predataveni noveho auta uz ani neni napinave. Predhanej se jen v asistentech, vybavach a kdo ma na trihrnku vic kw. Zlata jednickova Oktavka. Vybava nic moc ale u nejakeho motoru jste aspon meli jistotu ze vam to vydrzi.
Jak rádio Bubáq již informovalo, odprodej Škody Auto z portfolia VAG je hotovou věcí. V této souvislosti se vedení nyní (opět) tuzemského výrobce osobních automobilů rozhodlo, že své investiční záměry přesune z pole micro- až nano-SUVs do právě opačného pólu tržních segmentů.
S okamžitou platností byly proto ukončeny práce na SUV Fábia a SUV Citygó, Po krátké, ale o to intenzivnější interní poradě pan Maier vydal rozhodnutí: novými členy portfolia škodovky budou nástupci SUV Hummer H2 a H3. Začne to nástupcem modelu H3 v provedení klasickém, pickup i coupé, s odstupem pouhých 5,5 měsíce budou následovat verze H2 classic, H2 pickup a H2 coupé. S ohledem na již nastartovanou tradici bude škodovka nová SUV označovat jmény Hummeq Q03 a Hummeq Q02. Pro ty, jimž vrtá hlavou přidaná nula v uvedených jménech, tu máme logické vysvětlení: ne, že by Q2 a Q3 kolidovala s označením existujících vozů Audi (to je naopak červený hard před očima pana Maiera :-)), ale škodovka se rozhodla naplno využít potenciál trhu SUV ve všech jeho i malilinkatých skulinách a uvede proto na trh celkem 14 nových modelů označených Q02 až Q15.
Pokud se ptáte na možné začlenění modelu Hummeq Q01: tato varianta čeká na chvíli, kdy o znovu osamostatněnou značku Škoda projeví zájem Czechoslovak Group, resp. její vlastník pan Jaroslav Strnad. Označení totiž zůstává ve strategii Škodovky vyhrazeno armádně uzpůsobeným modelům na platformě Tatra-Avia. Tuto strategii považuje Rádio Bubáq za velmi logickou a s plnou vážností ji podporuje.
Konečně se ukáže, jak obrovský obchodní rozvoj čeká tradiční "zlato" v českém (s slovenském) průmyslu, když Škodovku už nebude dusit svazek s větším německým "bratrem"...