Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
U auta mně nejvíce zajímá motor, skočím na tabulku a tam je zrychlení na 4./5., ale v tabulce jsou tři údaje.
Dobrý den, poslední údaj je zrychlení z 80-120 na šestý rychlostní stupeň, za tabulky to nějak vypadlo, ale už je to opraveno.
comper
Ked uz ste mali k dispozicii esklasu mohli ste ju predsa postavit proti Superbu, ved XFku to uz u vas minuly rok natrel. Ci to uz by bolo prilis aj na tento server?
asi este nemaju k dispozicii Superb L&K , ktory by eSko rozdrtil uz na prve stranke a dalsie zrovnavanie by nemalo vyznam
Když jsem koukal na zářijové prodeje, tak mě napadlo, že Superb asi bude lepší auto pro použití v ČR, když se jich prodalo 671 a testovaných aut dohromady 30. No a ještě ke všemu VW touží Superby vyrábět v Německu, tak to asi taky bude nějaký druh ocenění 😉
A potom se někteří diví, že je tu tolik článků o Škodovkách, když se o nich tolik diskutuje i pod články, se kterými nemají nic společného.
Brumbal
Ze hur tlumi nerovnosti eSko jak 7er asi nikdo necekal, tahle disciplina byla vzdy vysadou eSka. Mozna na to ma vliv dlouhodoba zkusenost BMW s pneumatikamy runflat ktere ma Mercedes nove jeste poradne neproverene.
Mercedes má RF v nabídce už dlouho. Nevím, kdy s tím přišli, ale byly tam. Jen byly volitelné (podobně, jako sis mohl vybrat, jestli chceš z továrny obuté zimní, nebo letní).
Korendir
Z mého poledu je budoucí zákazník již rozhodnut, zda BMW nebo MB. A při další obměně sáhne po druhém, protože ho chce taky vyzkoušet, nebo ne a zůstane.
Nicméně kamarád má 730d 😁rive v Longu (G11), s Business Class paketem a mnoho dalšího.
Líbí se mi na tom všechny ty možné "serepetičky" a "hračičky". Toto mají němci fakt vymakaný. Navíc, tady ta nafta z testu (ač ji nemusím) má dost výkonu, aby s tím autem pohnula.
Pro mě ale ten test nemá vítěze.
Nicméně kamarád má 730d 😁rive v Longu (G11), s Business Class paketem a mnoho dalšího.
Líbí se mi na tom všechny ty možné "serepetičky" a "hračičky". Toto mají němci fakt vymakaný. Navíc, tady ta nafta z testu (ač ji nemusím) má dost výkonu, aby s tím autem pohnula.
Pro mě ale ten test nemá vítěze.
Nechápu lidi, kteří si koupí auto z luxusní třídy a řídí si jej sami. Když chci řídit, koupím 5er/Ečk👋A6 ještě A7 beru. Ta auta už nedávají skoro nic navíc, jen ten pocit, že jezdím v tom nej (když pomineme RR a Bentley). Právě tato auta mi dávají smysl skoro jen v tom "longu" kde je to pravé pohodlí. Jestli onen kamarád se nechá vozit, dává mi to smysl - tedy Long a základní nafta, jakožto pasažér bych brutální zrychlení jaksi nevyhledával. 😉
Sám si si na to odpovedal: "Ta auta už nedávají skoro nic navíc, jen ten pocit, že jezdím v tom nej". Presne o tom to je, nie o reálnej potrebe, ale o image a prestíži, to, že mám to naj. Mám kolegu, ktorý jazdí denne do práce v rámci mesta, t.j. mestskými rýchlosťami a max. 5 km, počas ktorých sa mu auto ani poriadne nezahreje. Jazdí sám. Napriek tomu má S-Klasse. Prečo? Image, ukázať klientom, obchodným partnerom i okoliu, že na to mám, teda nepriamo že som dobrý v tom, čo robím a zarobím si tým na takéto auto. E-Klasse by splnila rovnakú úlohu s úplným prehľadom, ale vyššiu strednú má hocikto, kdežto lux trieda už je výnimočná, je to najvyššia liga. Je to trocha imidžizmus a snobizmus, ale ľudia to chcú a práve na tú strunu hrajú prémiové automobilky.
V tomhle případu uplatňuju pořekadlo o opici a banánech, kdo nemá na řidiče, tak je to buď komik (sám vypadá jen jako řidič hákující za dvacku >😁 ) anebo snob (čti blb). >😁 Když už chci řídit, tak si koupím přece kupé, taková 6er je úplně ideální. A že by to auto o víkend sloužilo jako rodinné, to moc často určitě nenastává, protože manželka stejně jezdí třeba v Range Roveru, že jo.
Doba šoférskych limuzín je preč a predstava, že bohatý majiteľ lux sedanu má vlastného šoféra je len mýtus. Mám dvoch kolegov s S-Klasse a obaja šoférujú sami. Tvrdiť preto, že nemajú na to auto, je hlúposť.
Většina si bude řídit sama. Platí to i pro Rolls Royce. To je něco, co Daimler podcenil, když oživoval Maybach. Znám však lidi, kteří jezdí s řidičem. A to i s S-Klasse a 7er. Je to otázka preferencí. A také banánů. Řidič přeci jen něco stojí. Asi jako jestli máš hospodyni, nebo jestli to necháváš na manželce/ přítelkyni. Případně k tobě chodí jen občas někdo uklidit.
Řidiče má
řidiče nemá, nekecej.
Mít řidiče je nevídaný luxus, když budeš sedět v kanclu, tak bude mít náhradní volno? nevytížíš ho, vyjde tě minimálně na 20-30 měsíčně a to je nonsens i pro bohatýho. Ráno zase, když jede manželka s dětma do školy a ty do kanclu, potřeboval bys řidiče dva... Do Rollsu už řidiče budiž, ale tohle je skoro "konfekce", obzvlášť, když pětka a sedmička měly společnou platformu, nevím, jak je to teď...
Mít řidiče je nevídaný luxus, když budeš sedět v kanclu, tak bude mít náhradní volno? nevytížíš ho, vyjde tě minimálně na 20-30 měsíčně a to je nonsens i pro bohatýho. Ráno zase, když jede manželka s dětma do školy a ty do kanclu, potřeboval bys řidiče dva... Do Rollsu už řidiče budiž, ale tohle je skoro "konfekce", obzvlášť, když pětka a sedmička měly společnou platformu, nevím, jak je to teď...
Promiň, ale řidiče fakt ma. Musí, nemá na vybranou. Protože bohužel nemá momentálně přes rok papíry.
A moc si to pochvaluje. Občas by si zajezdil, ale nedá na to dopustit, nechat se vozit.
A moc si to pochvaluje. Občas by si zajezdil, ale nedá na to dopustit, nechat se vozit.
Skús sa niekedy previezť najskôr 5er a potom 7er. Potom pochopíš, prečo si ľudia kúpia 7er a ešte ju aj radi sami šoférujú - oproti 5er je to niekde inde 😉
... samozrejme RR je liga sama pre seba :-!
... samozrejme RR je liga sama pre seba :-!
mne servisák v BMW spomínal že 7er si ľudia kupujú v longu hlavne kvôli pohodliu aj keď to auto šoférujú sami. Vraj to je lepšie ako "krátka" verzia.
Tak proc nekoupit lepsi auto za vicemene stejne penize. Long verze ma povetsinou o neco lepsi jizdni vlastnosti v rezimu v jakem jsou tahle auta provozovana a spouste lidi se libi vice nez kratsi verze. Obe verze kupujici treba u BMW pak dostanou za velmi srovnatelne penize, protoze o co je L- drazsi o to ma lepsi vybavu. Zhusta je to pak tak, ze kdyz si dorovnate vybavu kratke verze na to co ma dlouha, tak vysledkem je cena jen zanedbatelne ruzna.
Ač tenhle přístup celkem vyznávám (vyšší střední by měla být o větším zaměření na řidiče s nejnovější technikou), tak u Audi jsem preferoval A8. To se mi ani z těch tří nelíbila nejvíc, v tom vedla A7. Dělal to hlavně interiér. U Mercedesu jsem v minulé generaci také preferoval S před E, už jen kvůli vzhledu. Pochopitelně bylo ve hře CLS. A pokud měl člověk peníze na S, tak bylo hlavně ve hře CL, případně SL. Audi žádné větší kupé nemá, tam musí člověk leda k Bentley.
Jinak rozdíl mezi nimi není zanedbatelný a prodloužené verze jsou obzvláště zajímavé, když vzadu někdo jezdí. Stačí odrostlejší děti, obzvláště s vyššími rodiči. Prémie vzadu nemá místa na rozdávání.
Jinak rozdíl mezi nimi není zanedbatelný a prodloužené verze jsou obzvláště zajímavé, když vzadu někdo jezdí. Stačí odrostlejší děti, obzvláště s vyššími rodiči. Prémie vzadu nemá místa na rozdávání.
U BMW je ta volba viac menej jednoducha - chces to naj a mas na to. Casto je vybava, ktoru proste nedostanes ani v 5 v danej generiacii - napr. laserove svetlomety prisli po i8 najprv do 7.
U mercedesu je to zlozitejsie, je tu S Coupe (CL / CLS), to by bola moja volba. Len predsa ma o dost viac stylu ako S a zadne sedacku zrejme nebudu priorita majitela kratkeho S-ka. U BMW co to naznaci aj prichod radu 8. Tam je istota, ze si ich nikto nezaradi medzi bazarovych kovbojov na olietanej 7 >😒]
U mercedesu je to zlozitejsie, je tu S Coupe (CL / CLS), to by bola moja volba. Len predsa ma o dost viac stylu ako S a zadne sedacku zrejme nebudu priorita majitela kratkeho S-ka. U BMW co to naznaci aj prichod radu 8. Tam je istota, ze si ich nikto nezaradi medzi bazarovych kovbojov na olietanej 7 >😒]
Tiež mám otázky😒br />
- Od akej cenovky si musím najímať šoféra? Alebo to platí len pre určité autá? Pretože by som si fakt pripadal blbo, keby som sa musel tlačiť na zadných sedadlách RR Dawn (t.j. auto za 300k+)
- Ak idem do divadla, môžem použiť Range Rover Autobiography, alebo musím voliť limuzínu? A čo cesta do obchodu?
- Kto si, že určuješ, čo si má zákazník kúpiť a ako to má užívať?
- Ak idem do divadla, môžem použiť Range Rover Autobiography, alebo musím voliť limuzínu? A čo cesta do obchodu?
- Kto si, že určuješ, čo si má zákazník kúpiť a ako to má užívať?
Ja to docela chapu. Jednak je tam zminovany vysi status, protoze luxusni trida je neco vyjimecneho zatimco i kdyz si kompletne naladujete petku na ty skoro tri miliony co stoji v max motoracich a vybave, tak je to stale jenom petka, kterych jsou vsude spousty a neni prilis odlisitelna od 520d v zakladu, kterou nafasoval nejaky cestacek, protoze byl zrovna hodny. No a jednak ten rozdil v komfortu muze byt docela velky. U BMW to neni az tak o moc, protoze petka je nadprumerne komfortni a sedmicka spise podprumerne, ale u Mercedesu je rozdil mezi posezem v E-klasse, ktera ma sice slusne, ale celkem standardni sedacky a sezenim v S-klasse, ktera ma neuveritelna, az by jeden rekl regeneracni, kresla opravdu extremni. Z hlediska komfortu maji k sobe u Mercu blize Ccko s Ecku nez Ecko k Sku. Ty penize navic pak jsou pro spoustu lidi dobrou investici.
Dzakobo
Na body opravdu vyhrála sedma, ale jen o 0,03 bodu!! A teď je otázka, zda se ten milion Kč navrch za BMW opravdu vyplatí. Beru, že v tom milionu je cena za prodlouženou karoserii, nebo nesmyslný příplatek za laserová světla a třeba by se ještě něco ke snížení ceny našlo, ale...
Je to o tom, kdo je kolik ochoten zaplatit, o předpokládaných trasách a preferenci dané značky. Pokud bych měl často jezdit po D1 a ten milion navrch byl ochoten dát, tak tedy 7er. Ale jinak? Sko je pro mě synonymem luxusní limuzíny a při cestách po kvalitních dálnicích bych si radši užil ty lávové kameny a onen milion ušetřil.
Je to o tom, kdo je kolik ochoten zaplatit, o předpokládaných trasách a preferenci dané značky. Pokud bych měl často jezdit po D1 a ten milion navrch byl ochoten dát, tak tedy 7er. Ale jinak? Sko je pro mě synonymem luxusní limuzíny a při cestách po kvalitních dálnicích bych si radši užil ty lávové kameny a onen milion ušetřil.
vabis
Zakaznici MB nebo Bmw si do zeli prilis nelezou a kazdy vetsinou kupuje svoje. Ze nova sedmicka dobre pruzi, kdezto na w222 mame prevzaty podvozek z w221, to je znama vec. I ty kinematicke charakteristiky naprav nejsou tak ciste, jak by mohly byt. Nektere prednosti od MB nezanely, ale v podstate se da s testem souhlasit. Pozor na podminky 30 lete protikorozivni zaruky, vsechny Mercedesy ji nemaji.
Odokar
protože se autorovi více líbí (v hodnocení rozdíl 0,6 bodu, výsledný rozdíl mezi auty 0,03 bodu). To je šaškárna. Hodnocení designu vynechte. Umělecký dojem si udělá každý sám. Jako auto je embéčko o parník lepší 😄
Ostatně jako vždy 😄
Ostatně jako vždy 😄
"Jako auto je embéčko o parník lepší." No asi si nečítal test, pretože BMW je nielenže výkonnejšie a dynamickejšie, ale hlavne poráža Mercedes na jeho vlastnom piesočku: v oblasti komfortu. A to je v tejto triede asi základ.
Pokud je rozdíl 0,03 bodu hodnocen o fous, pak při vynechání neobjektivní kategorie designu je ten rozdíl o 'parník' pro MB. To že BMW o ždibíček lépe řadí vyrovnává MB tichem na palubě, rozdíly v odpružení jsou jen v jistotě v zatáčkách a v pohupování u MB, opět subjektivní hodnocení redaktora, MB je přesně takové jaké má být, pohupování k tomu patří. A navíc za cenu podstatně nižší 😄
Meleš o subjektivitě testera, sám nic než subjektivní názor nemáš. :-!
Vítězství v testu díky designu na auto.cz je prostě trapnost. To mi nikdo nevymluví. Kdyby to byl Cosmopolitan nebo podobný plátek pro dámy tak to pochopím, tohle ale ne.
Díky designu? M-B dostal na frak v komfortu i ovladatelnosti :-!
Prosim tebe přečti si to pořádně, ty rozdíly jsou tam minimální a ještě lepší u BMW jen v případě, že preferuješ sportovnější vlastnosti. Součástí komfortu je i ticho a tam je MB lepší.
Součástí komfortu je i tlumení nerovností, a tam je BMW lepší... Výborná debata. >😁
Kolik ti je, Odokare, deset?
Kolik ti je, Odokare, deset?
Zkus něco lepšího než jen urážky. :no😒br />
Když škrtneš design a necháš i to hodnocení komfortu, je MB o 0,57 bodu lepší. To je o čem tu píšu.
Když škrtneš design a necháš i to hodnocení komfortu, je MB o 0,57 bodu lepší. To je o čem tu píšu.
To je to čem jsem psal, výrazný rozdíl konfigurací naopak nikomu moc nevadí, "hádat se" tu pak o půl bodu je (mírně řečeno) směšné.
A škrtnout papírovou spotřebu apod nechceš? Je to trochu trapný boj o oblíbenou značku :-!
Obecně komfortnější auto s lepším motorem a jízdními vlastnostmi by mělo být horší? Asi jen ve světě nesoudných fandů. 😉
Obecně komfortnější auto s lepším motorem a jízdními vlastnostmi by mělo být horší? Asi jen ve světě nesoudných fandů. 😉
Odokare nemyslím, že by Ťa Dinar urážal, otázka na vek, prípadne skúsenosti s danými autami je na webe (zvlášť na tomto) viac ako opodstatnená. Test bol spracovaný hodne slušne a ak máš vecné pripomienky, tak ich sem napíš + pridaj vlastné skúsenosti s danými autami.
PS: Milujem ten nový MB motor, je najlepší! Komfort podvozka MB je výborný, ale aj tak má BMW navrch nielen v komforte, ale aj ovládateľnosti.
PS2: Z týchto dvoch by som tiež bral S-ko 😄
PS: Milujem ten nový MB motor, je najlepší! Komfort podvozka MB je výborný, ale aj tak má BMW navrch nielen v komforte, ale aj ovládateľnosti.
PS2: Z týchto dvoch by som tiež bral S-ko 😄
Asi nemáte v prodejně radost, ale je fakt, že BMW je nejen dražší, ale i výkonnější a hlavně komfortnější, při současně lepší jistotě.
Za mě v daném testu vizuálně BMW prohrává průjmoidní barvou. Ostatní věci jsou bohužel pro M-B lepší.
A trapnost zmiňovat embéčko v jakémkoliv článku je maximáoní, stačí, že nás tím oblažuje často redakce, ne tak ještě čtenáři.
Za mě v daném testu vizuálně BMW prohrává průjmoidní barvou. Ostatní věci jsou bohužel pro M-B lepší.
A trapnost zmiňovat embéčko v jakémkoliv článku je maximáoní, stačí, že nás tím oblažuje často redakce, ne tak ještě čtenáři.
Po 2 letech už facelift ?
Mělo být na Brumbala.
Mělo být na Brumbala.
Facelift pro 7er vypada ze bude driv (201😄 s 3er (G30): [odkaz] Tim sem chtel rict ze nyni faceliftovane eSko melo moznost dohnat komfortem 7er coz se nestalo a navic 7er LCI (G11) je za dvermi.
Já hlavně nechápu pochvaly směrem k redakci za tento test, nesedí proti sobě motorizace, jedno auto v longu s motorem papírově o patro výš, pak se diví, že je o mega dražší. Proti 400d 4M měla stát 740xd, pokud redakce není schopna sehnat k testu relevatní auta, ať raději srovnávačky vůbec nedělá.
Co dealer dá, to mají. I bych to pochopil.
Já ne, protože si hrají na hodnocení objektivními kriterii, přitom motory mají výrazně různé výkony, srovnávají jízdní vlastnosti longu proti standardu, to nelze nazvat objektivním srovnáváním, když existují verze, které mají k sobě podstatně blíže, to pak ta jejich hra na "půlbody" rozdílu vyznívá hrubě komicky. Nemyslím, že sehnat 740d do testu je problém. 😉
Toto hodnotenie je komédia už odveky, redakcia v každom teste dokáže poľahky priradiť body tak, aby vyhral väčší zadávateľ reklamy. A že to robí, o tom niet pochýb.
Porovnať autá long vs bežné, motor o triedu vyššie, to má fakt od ideálu ďaleko. Na druhú stranu testy po ktorých voláš dokáže spraviť len pár zvučných redakcií na svete a auto.cz, dokonca ani blesk.cz tam nepatria 😉 Tiež mi v tomto teste chýbajú ďalšie limuzíny, nie je ich tak veľa a mohol by z toho byť super test, ale je mi jasné, že v našich podmienkach je to takmer nemožné.
Možno by pomohlo mať lokalizovanú verziu niektorej z tých vybraných redakcií a mať na testoch prítomného nášho redaktora, ktorý by následne komunikoval o teste v diskusii.
Porovnať autá long vs bežné, motor o triedu vyššie, to má fakt od ideálu ďaleko. Na druhú stranu testy po ktorých voláš dokáže spraviť len pár zvučných redakcií na svete a auto.cz, dokonca ani blesk.cz tam nepatria 😉 Tiež mi v tomto teste chýbajú ďalšie limuzíny, nie je ich tak veľa a mohol by z toho byť super test, ale je mi jasné, že v našich podmienkach je to takmer nemožné.
Možno by pomohlo mať lokalizovanú verziu niektorej z tých vybraných redakcií a mať na testoch prítomného nášho redaktora, ktorý by následne komunikoval o teste v diskusii.
:yes: :yes: :yes😒br />
No ono to ale tak jednoduché nebude: auto má svoji hodnotu a redakce by ho stejně nechtěla a ani nemohla svěřit do ruky neznámému diskutérovi.
No ono to ale tak jednoduché nebude: auto má svoji hodnotu a redakce by ho stejně nechtěla a ani nemohla svěřit do ruky neznámému diskutérovi.
To je hlboké nedorozumenie, nemyslel som "nášho redaktora" ako človeka vybraného z diskutujúcich, ale tak, že napr. redakcia Edmunds (doplň ľubovoľnú inú) by mala v tíme CZ/SK redaktora, ktorý by sa staral o CZ/SK mutáciu a samozrejme zúčastňoval na testoch. No a zapájal sa do diskusií.
To samozřejmě může pochopit každý, ona se dá srovnat leccos, ale nemůžu pak logicky všechno (jednotlivě) přímo srovnávat v "absolutní" rovině (viz body/půlbody).
Naopak motorace proti sobe sedi. Zadani testu je jednoduche: porovnani nejsilnejsich dieselu v nabidce. To ze Mercedes zadny silnejsi diesel nema neni problem redakce, to je problem Mercedesu. Proc by mel byt BMW testovan se slabsim dieselem v nabidce jen proto, ze konkurence umi jenom slabsi motory? Takhle ten test naopak ukazuje prevahu BMW v motorech a to je spravne.
Čekal jsem, jestli se někdo k vůli tomu příšernému odstínu hnědé ozve, protože je to přece "jen" barva laku, ale v tomto případě skutečně doslova degraduje design exteriéru.
Nechápu, jak takový odstín může projít na 7er, to přece není Dacia apod.
Přitom (tmavě) hnědá se dá udělat krásně, viz třeba hnědá Ristretto na nové Panameře😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Nechápu, jak takový odstín může projít na 7er, to přece není Dacia apod.
Přitom (tmavě) hnědá se dá udělat krásně, viz třeba hnědá Ristretto na nové Panameře😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Ano, odstín na Porsche je povedený. Já tam vidím taky nějaký odstín fialové. Porsche této barvě říká Mahagonová, což je taková mixture červené a hnědé. Dost oblíbená barva na vlasy... 😉
Nesmyls, ta mahagonová (jde do vínově červené), to je jiný (starší) odstín, tohle je nový odstín hnědé - Ristretto!
Tady máš pro srovnání Mahagon:
[odkaz]
Tady máš pro srovnání Mahagon:
[odkaz]
Jo, máš pravdu, ale ta mahagonová se mě líbí víc... 😉 Ta hnědá se má trochu k světu jen když je pečlivě naleštěná kastla a ještě musí být na sluníčku... 😉 Ta mahagonová, díky červeni, je veselejší...
Já to mám přesně naopak, podle mě je to nové Ristretto mnohem povedenější odstín, než Mahagon.
No, ať se to vezme jak se to vezme, oba odstíny patří mezi ty "okrajové" a jen velmi malé % zákazníků by s nimi dokázalo žít.
Není to bílá..., ale nemyslím si, že by třeba s tím Ristrettem měla drtivá většina zákazníků nějaký zásadní problém, podobné odstíny (Java Braun, Lava Grau, Havana Black) jsou např. u Audi docela dost oblíbené.
[odkaz]
[odkaz]
No u nás jezdí mraky Audin, protože je tu velký Audi dealership. Musím se začít po nich víc dívat a podám zprávu za nějaký čas.... 😉
Ale no tak... Mercedes zas dostal o bod víc v udávané spotřebě, což je za mě větší šaškárna než hodnocení designu.
Letity
:no:
Mám na kombinaci BMW R6 se ZF odjeto teď 65tkm, nic jsem nepozoroval. Navíc sem taháš 7G-Tronic, který v S už není.
Presne, nové Mercedesy vyšších tried/motorizácií už nejakú dobu majú 9-stupňový automat. Takže argumentovať 7G tronicom je mimo. Btw. ani z hľadiska vlastností tá 9G tronic nemá na ZF8, na tom sa zhodujú asi všetci, nehovoriac o starej 7G.
[odkaz]
Zalezi v ktorych testoch . Ak brnknete na google napr v USA a UK S class poraza 7 er zase v Cechach a Nemecku to moze by inak a v Cine tiez... Mozno treba pozriet celosvetove predaje tam by mohol byt ukazovatel ktore auto je oblubenejsie v tejto triede...
Zalezi v ktorych testoch . Ak brnknete na google napr v USA a UK S class poraza 7 er zase v Cechach a Nemecku to moze by inak a v Cine tiez... Mozno treba pozriet celosvetove predaje tam by mohol byt ukazovatel ktore auto je oblubenejsie v tejto triede...
Naše média nechávají vyhrávat BMW a to i v případech, kdy z textu vyplývá, že je na tom Mercedes líp.
Mám čerstvou zkušenost s 9G a je někdy poznat běžné přeřazení cuknutím (možná se to časem naučí), ale ZF nic takového nedělá a neprémiový automat od Mazdy taky ne, tomu chybí jen dva stupně, aby nebyly přeskoky tak velké.
My máme v Yarisku CVT a o žádném škubání nemůže být ani řeč... 😉 Kvílý, to jo. Ale preferuju kvílení před škubáním.... :-! Zatím ale nesnáší vyšší krouťák...až se s ním naučí porovnat, uvidíme je i v silnějších vozech. :-!
Neviem porovnat. Bol som len na test drive noveho E 350 d. s 9G a oproti mojej starej 7G je to obrovsky progres. ja som bol z 9 G nadseny ale nejazdil som s 8 ZF tak neviem porovnat...Pravda pri mojom rocnom najazde cca 7 000 mil tazko zbadam niektore male detaily ktore mi moc aj tak nevadia. Toto zrovnanie podla mna nema vitaza ani porazeneho je to o tom pre ktore auto je majitel viac nastaveny . ja by som bral S ko a majitel BMW radsej 7 er... Auta tu na CZ neboli v rovnakej vybave ani motorizacii dokonca ani karoserii bavorak bol v long version , bolo to take zrovnavanie na silu len aby sme nieco zrovnali a nejak vyhodnotili... Mercedes je tichsi a menej konfortny to tiez nedava az taky zmysel aby bolo hlucnejsie auto pouzivane vacsinou na dlhych trasach viac komfortne...tento test treba brat s rezervou a hlavne neporovnavat rozne vybavene auta...
Hele ja na 9g po ujeti 45 tis km taky nejake lehke zhorseni vidim, dokonce uz obcas necha motor chvili podtocit az se zacne klepat. Uz je holt cas na novy kus.
Mig_35
eSkláda pro image, i kdyby brambora jezdila stokrát líp, tenhle sport má svýho šampióna v těžké váze...
To říkají v Brně všichni cikáni taky! >😒] 😉
A taky říkají "na svatýho Dyndy" anebo "až předstihne sedmička eSklasse v prodejích"😊
Tak u nás vede sedmička v pohodě, v Evropě je to slabší.
A pak je tady ještě svět😊
K tomu neznám čísla. Tam je to hodně drtivý?
Nedíval jsem se. Ale je to už hodně dlouho neměnné😊
Je to naopak hodně proměnné = Evropa je konzerva mimo ni sou rozdíly výrazně větší
USA [odkaz]
USA [odkaz]
Je to stejný jako v Evropě jen ešte větší rozdíly. Evropa roky 2014-16
S-Klasse 17 638 + 16 583 + 14 967
7er 5 307 + 5 985 + 13 320
A8 6 556 + 6 717 + 5 372
S-Klasse 17 638 + 16 583 + 14 967
7er 5 307 + 5 985 + 13 320
A8 6 556 + 6 717 + 5 372
Unifikace designu eSka moc neprospiva kdyz vypada stejne jak E nebo mensi C. Tam ta prestiz eSka trochu ztraci na celkem originalni design 7er. Navic k velkemu sedanu vic sedi siroke zadni svetla, ne male trojuhelniky na obezni zadi eSka ale je to kazdeho vec jaky ma vkus.
Letity
Zajímalo by mne, který z reagujících najel s uvedenými převodovkami alespoň několik tisíc km. MB 9G nehodnotím, najel jsem s ní jen několik set km. Brzy bude v garáži a pak ohodnotím.
Přehled aut. převodovek po ujetí desítek tis. km a jejich charakteristika😒br /> MB 215 kW 7G-klidný aristokrat, BMW 190 kW ZF8-nervozní ratlík, Kia 147 kW spolehlivý pracant, Toyota RAV4 110 kW CVT-zpívající samuraj, Hyundai 115 kW 5A-váhavý střelec, Toyota 66 kW 5A robot-svižný spolehlivý, Renault 5A robot-ležérní Francouz, zařadím, nebo až jindy, Fiat CVT-mám svou hlavu a neruš. Trabant Hycomat-jednou ano, jindy ne, zkus znovu.
Manuální převodovky: Wartburg 353 s volnoběžkou-poloautomat, lze řadit po rozjezdu bez spojky, ale gumové řazení, Trabant 601-snaž se a zařaď, napřed promaž, Škoda Superb 96 kW-přesný a precizní, Opel Vectra 100 kW- totéž co Superb, Dacia 1300-snad vydrží dojet do garáže. Škoda Spartak-kdo neumí meziplyn, nezařadí, Tatra 57-ještě náročnější, celá bez synchronů.
Přehled aut. převodovek po ujetí desítek tis. km a jejich charakteristika😒br /> MB 215 kW 7G-klidný aristokrat, BMW 190 kW ZF8-nervozní ratlík, Kia 147 kW spolehlivý pracant, Toyota RAV4 110 kW CVT-zpívající samuraj, Hyundai 115 kW 5A-váhavý střelec, Toyota 66 kW 5A robot-svižný spolehlivý, Renault 5A robot-ležérní Francouz, zařadím, nebo až jindy, Fiat CVT-mám svou hlavu a neruš. Trabant Hycomat-jednou ano, jindy ne, zkus znovu.
Manuální převodovky: Wartburg 353 s volnoběžkou-poloautomat, lze řadit po rozjezdu bez spojky, ale gumové řazení, Trabant 601-snaž se a zařaď, napřed promaž, Škoda Superb 96 kW-přesný a precizní, Opel Vectra 100 kW- totéž co Superb, Dacia 1300-snad vydrží dojet do garáže. Škoda Spartak-kdo neumí meziplyn, nezařadí, Tatra 57-ještě náročnější, celá bez synchronů.
Mam najeto 15 000 km na 7 G ale len 190 Kw verzia v E 350 dieslu. Suhlasim je to taky kludny az nudny 7G v E mode vahavo radi / pomalsia/ v S mode to ozije ale nebavy ma jazdit v S mode stvrdne to cele.... 9G som bol zatial len test drive je super...
jimmbo205
Pokud někdo má zájem o ticho v autě, nekoupi si chrochtak... a spotřeba u auta za 4.5M opravdu není argument...
Bejvavalo hochu... hlucnost benzin vs diesel v interiery je rozdiel do 1db (bavime sa vyhradne o S klasse) - teprvu tu zlyhava argument. Samozrejme nikto nepopiera ze benzin znie podstatne lepsie a nahoru taha jak blazon (porovnavam 400d a 560) Zase pri beznej kludnej jazde v nizzsich otackach (co je vlastne rezim typicky pree Sklasee) ma pocitovo vecsiu urgenciu 400d. Zhrnutie - rozdiel v hlucnosti v interiery je zanedbatelny, pokial sa bavime co je idealna motorizacia tak samozrejme 560 - image, zvuk vonku, o nieco hladsi chod a spotreba akceptovatelna - co nie je uplne jedno a to nemyslim financne hladisko - skor potreba prilis casteho tankovania moze byt a pre mna aj je relativne obtazujuca.
Když vedle tebe bude někdo mlátit klackem do plechu anebo bude hrát Bachova fuga v g-moll, těžko se budeš vymlouvat na to, že to mlácení klackem bylo o decibel slaběji a proto v tom není rozdíl😊
Decibel nepoznas ani dva pokial nie si z rodiny Schuberta alebo Beethovena...80 % ludi nerozozna ani kvalitnejsiu audio v aute je im jedno ci tam je 1500 w alebo 500 w vatsinou to maju este spatne nastavene a dunia tam len basy do hlavy...Ak nam v skole napr. nadaval ucitel hudobnej ze nemame dobry hudobny sluch / napr, na mojom chrbte zlomil svoj huslovy slacik take nervy chytil prasiak jeden / tak pre nas s obycajnym velmi priemernym sluchom sa neoplati investovat do specialnych audio systemov pozname tak malo a zaplatime tak vela ze tie priemerne usi co nosime na hlave si to nezasluzia....Ak si myslite ze ano sadnite si trebarz dnes za klavir zavolajte par hostov a zahrajte im nieco pekne trebarz do toho udierajte silnejsie o 2 db viac trebarz preskocte nej notu ....a oni poznaju velke kulove...
Když to vezmu tak, že tyhle dvě auta jsou určena nejčastěji pro rychlé dálniční cestování, tak je to tvoje přirovnání pitomost. Ve většině času o motoru (co se týče zvuku) prostě nevíš. 😉
Ale jinak jo - Bacha se od dieselu nedočkáš, to ne.
Ale jinak jo - Bacha se od dieselu nedočkáš, to ne.
vsimol si si v akom kontexe bola moja reakcia? kolega pisal 😒br />
"Pokud někdo má zájem o ticho v autě, nekoupi si chrochtak..."
ticho je meratelna velicina, to co som povedal sedi. Pokial sa bavime o "tichu" tak rozdiel rozdiel medzi D a B je mizivy bodka.
PS.
nikto nepopiera ze benzin znie lepsie, no tvoje prirovnanie mlatenia do plechu a Bacha..
p 1 c 0 v 1 n @..
jazdil si s oboma motorizaciami?
"Pokud někdo má zájem o ticho v autě, nekoupi si chrochtak..."
ticho je meratelna velicina, to co som povedal sedi. Pokial sa bavime o "tichu" tak rozdiel rozdiel medzi D a B je mizivy bodka.
PS.
nikto nepopiera ze benzin znie lepsie, no tvoje prirovnanie mlatenia do plechu a Bacha..
p 1 c 0 v 1 n @..
jazdil si s oboma motorizaciami?
Blatouch
Porovnani zajimave, ja mam osobni zkusenost jen s 730d a to je ovsem velmi prijemne auto.
ALE - proc jsou porovnavana dve tak rozdilna auta - motory, velikost? Ty rozdily jsou dost zasadni, takze podle mne nelze dost solidne bodovat.
ALE - proc jsou porovnavana dve tak rozdilna auta - motory, velikost? Ty rozdily jsou dost zasadni, takze podle mne nelze dost solidne bodovat.
mas pravdu ale uz sme to tu pisali asi aj traja ... nezohnali rovnake vozy a porovnali na silu to co im zapozicali na test... netreba tento test brat k srdcu.... >😁
Ja vim, ze se to tu uz psalo, jen se pridavam. Nesehnali stejne vozy - tak tomu neverim, Kazda znacka by se snazila na srovnavaci test dorovnat srovnatelne - pokud by takovy test / medium brala jako dulezity. Ale nechci prudit - obe auta stoji za to a neni to o VW.
Přesně, pokud by takový srovnávací test v takovém médiu brala jako důležitý, což nikdo normální nebere, včetně zástupců obou prémiových automobilek. Ti mají úplně na háku, který z těch dvou zástupců tady zvítězí o půl bodu apod.
To se dětinsky řeší pouze ve zdejších diskusích.
To se dětinsky řeší pouze ve zdejších diskusích.
otatomekahoj
Přijdemi, když pominu technické srovnání, že Mercedes je prostě peckovější.
Nicméně jedna z nich je převapivě fakt vo ničem 😉
GTD má papírově 7,5s, ale s FWD necelou sekundu prošustrovat žádné umění není 😄
Navíc v závěsu za tím jde další novinka = drsný omezení celkovýho množství motorů = do stylu Volvo :yes: >😒]
A co je napsáno na těch 3.0 TDI, "překvapivě" právě/taky "V6 TDI".
[odkaz]
[odkaz]
tak to mě asi zmátlo. Nevím jestli jsem sám, ale pojmenování Amaroku a k tomu ty reklamní kecy se ve mě snaží vzbudit, že jde o nový motor.
P.S. Dal si odkaz na Audi, ale Amarok je VW, a VW mají i vzadu označení "V6 TDI".
[odkaz]
A třeba Porsche zase píše na koncernové V6 TDI - 3.0 V6 diesel.
Nic to ale nemění na tom, že pokud dnes u VW napíší V6 TDI, čekám logicky 3.0 TDI a opak by mě naopak překvapil. 😉
Karle, promiň, ale nedá mi to. Hned první příspěvek po vyjití článku chválí? A další taky? A další taky? Docela rád bych toho 62letého muže z Prahy poznal.
P.S. Promiň, ale navíc Chuck ani nebyl na seniory z Prahy... :😉 >😒]
Ale ta tráva šustí dost hlasitě.
Takže ano, asi bude chyba v Matrixu.
PS: Taky jsem se sem dostal v druhý půlce 2008, kurňa, takových promarněných let. >😁
Hňupe
Teď jsme si kvit.
A to píšu jako autor toho druhýho úvodního příspěvku 😄
[odkaz]
Pokud máš starší příspěvky, já ani nikdo jiný kromě redakce je prostě nevidí. Takže v tom mají bordel. Pokud jsi tu tolik let jak píšeš, nevím o tom, ale umím uznat chybu.
Takže se omlouvám.
Tak to tady normálně funguje, není to žádná novinka...
To ses nemohl nejdřív podívat na profil někoho jiného, než si napsal takové obvinění.
Jak dlouho tu chodíš, že tě vůbec napadl zrovna Ham.?
Edit: Třeba nick Ikarlos je usvědčený pomahač redakce.
Ale nevymlouvej se na jednu stránku, kterou sis přečetl, je tam jednak jasně napsáno, že se jedná o "poslední" příspěvky v diskuzí, tedy ne všechny, ale POSLEDNÍ. A za druhé jsi tvrdil, že všechny mé příspěvky adorují redakci. Takže buď jsi těch 10000 příspěvků četl a pak sem prosím dej odkaz alespoň na 100 mých příspěvků pod jinými testy kde adoruji redakci (kdybys je totiž četl, tak bys nemohl napsat takovou kravinu jako, že jsem zde 3 dny, protože v těch příspěvcích je datum) nebo jsi je nečetl a prostě sis vymyslel lež. Ano, 3x-4x do roka je zde slušný test a já si jej dovolím pochválit. Když si projdeš mé příspěvky, tak zjistíš, že daleko častěji kritizuji to co redaktoři napsali špatně, odhaduji tak 100x do roka.
Žádné adorace v příspěvcích Ham.a jsem si nevšiml. Možná slyšíš trávu růst.
Machala svý práci nerozumí, to se tu ukazuje každý den. Vím, nikdo mě nenutí sem chodit, můžu jít jinam, ale já sem fakt chodím denně, i když denně nepíšu komenty, a "práci" redaktorů sleduji asi stejně jako většina z vás.
Např. inkriminovaný článek o T-Roc jsem vůbec nečetl, a šel rovnou do diskuze. Moje chyba, já vím, a přitom jsem se na něj těšil. Jenže titulek Co na to Škoda a Seat mě rovnou nadzvedl ze židle, a jméno autora (Mička) to dorazilo.
Nebo si i v tomto směru myslíš, že opět slyším trávu růst?
PS: Připadám si trošku jako v Blaníku... ale úplně se mi ta paralela nelíbí 😄