Novinky
Joky
8
si ani nevšimnete, než to co provedla Škoda s Octavií...
...aj keď je to crossover. Ale rozhodne patrí medzi tie sympatickejšie. Akurát ten interiér na fotkách je hnusne čierny. To fakt už vymreli dizajnéri, čo majú vkus?
přečti si prospekt a vidíš že těch barevných kombinací interiéru máš na výběr asi tak milión.... 😉 [odkaz]
A ja sa hádam? Prečítaj si ešte raz...píšem o interiéri na fotkách. 😉 Divím sa, že zrovna to najhusnejšie prezentujú.
Neviem, koľko je variácií, ale tých farieb je tam tak či tak poskromne.
Neviem, koľko je variácií, ale tých farieb je tam tak či tak poskromne.
je to pohledný crossover, který navíc nabízí techniku jako o třídu větší auta. Jediný, co bych u něj měnil je jméno, jako u ostatních designových klonů F500. Podle mě by to výrazně přispělo k čitelnosti nabídky.
😄
Přesně tak... mám ho doma, a říkám mu prostě iXko.
Protože s 500 nemá lautr nic společného.
😉
Přesně tak... mám ho doma, a říkám mu prostě iXko.
Protože s 500 nemá lautr nic společného.
😉
Gratulace k sympatickému povozu 😉
je fajn, nic jím nepokazili, což se občas stane.
Pánové redaktoři, na Mallorce nedávno proběhl test Kie Stinger, byli jste tam? Já jen, že by to bylo (mohlo být) pěkné nedělní čtení 😄
Redaktor si jízdu užíval, tvrdil, že od Kie nečekal tak sebejisté jízdní vlastnosti, obvzláště na okruhu.
Pánové redaktoři, na Mallorce nedávno proběhl test Kie Stinger, byli jste tam? Já jen, že by to bylo (mohlo být) pěkné nedělní čtení 😄
Redaktor si jízdu užíval, tvrdil, že od Kie nečekal tak sebejisté jízdní vlastnosti, obvzláště na okruhu.
Stinger jsem vcera konecne uzrel na vlastni voci. Je to fakt roztomily vozitko. Jen nikoho nepousteli do interieru.
A kdyz uz je tec o fiatu... musim konstatovat, ze korejska KIA uz umi interiery lepe.
A kdyz uz je tec o fiatu... musim konstatovat, ze korejska KIA uz umi interiery lepe.
*řeč opr.
Ano, fakt zajímavé GT. Interiér slušný, dobře odhlučněný a základní 2.0 lze kombinovat ve verzi GT line se čtyrkolkou. No, snad se o tom dočteme i zde.
Fiat uvnitř nedokážu pojmenovat, takový ani ryba ani rak. Ale za tu cenu... No hate.
Fiat uvnitř nedokážu pojmenovat, takový ani ryba ani rak. Ale za tu cenu... No hate.
Záleží, jak u kterého modelu. Zrovna 500x má interiér kvalitní, podle mě kvalitnější a pohlednější, než u porovnatelného Soulu. Interiér Stonicu mi taky nepřijde, alespoň podle fotek, lepší než u 500x.
Stonic je fakt prekvapko. Hlavne prostorem na prednich sedacich. Rozhodne je v nem pocitove mnohem vic mista, nez treba v cx3. Fakt moc prijemne prekvapeni. Co se tyka srovnani interieru 500x, ten je asi nej fiati, to je pravda. Ale takova malickost...ta designova ficura kolem ovladani klimy "picha" do kolena.
jopino, skús pohľadať na nete. A keď nevieš jazyky, tak skús prekladač. 😉
Jakoby to bylo včera, co jsem hledal spy photos, a on je tři roky na trhu. Přitom je to asi týden, co jsem si ho poprvé všiml na ulici.
Já je vídám pravidelně, ale pravda je, že nijak často. Ale to platí obecně i pro ostatní Fiaty v ČR.
.... asi je to o tom kde bydlíš.... já je potkávám běžně, třeba včera v centru Prahy stály dva vedle sebe.... 😉 V EU se to auto prodává velmi slušně....
Fiat 500X je pořád asi nejpohlednější crossover své kategorie. Taky ceny nemá vůbec špatné, takže se vůbec nelze divit jeho popularitě. 😄 :yes:
když chcete psát něco o autech, tak si něco přečtěte.
I o jiných autech, než je VW group.
Funkci mirroring měla už před tím... takže to nové není. Nově je to "jen" větší - sedmipalcové.
Doteď byl standard 5", na přání 6,5".
Co je třeba nové je 1.4 se 170 koňmi v předokolce.. doteď jen s 4x4... předokolka mohla mít jen se 140 koňmi... a tak.
Italové píšou o přepracovaném tlumení podvozku.. asi si to půjdu vyzkoušet.
A nové nárazníky pro Cross verzi by některým značkám stačilo na novou generaci. Příplatková položka, vázaná na šedé střešní nosiče, podélné.
>😁
I o jiných autech, než je VW group.
Funkci mirroring měla už před tím... takže to nové není. Nově je to "jen" větší - sedmipalcové.
Doteď byl standard 5", na přání 6,5".
Co je třeba nové je 1.4 se 170 koňmi v předokolce.. doteď jen s 4x4... předokolka mohla mít jen se 140 koňmi... a tak.
Italové píšou o přepracovaném tlumení podvozku.. asi si to půjdu vyzkoušet.
A nové nárazníky pro Cross verzi by některým značkám stačilo na novou generaci. Příplatková položka, vázaná na šedé střešní nosiče, podélné.
>😁