Ekologická auta nejsou mrtvá ani v současnosti, i když už se spoléhají spíše na elektřinu. Na přelomu milénia přišel s konceptem městského vozu specialista na mini: italský Fiat. A poháněl ho turbodiesel!
Tak ještě že máme takto osvícené Čecháčky, kteří jsou schopni takto zapáleně debatit a vůbec jim nedošlo, že tento koncept je více než 17 starý. Předpokládám tedy, že se autor předchozího příspěvku vyjádřil fundovaně vozu který vznikl v době, kdy nebyl sám ještě na světě.
No, jako poklus to není úplně špatný.. ale projde to tak na schůzi zahrádkářů. :-)
Kdo se jen trošku o auta zajímá ví, že Lupo byla odpověď na druhou generaci Pandy... která se začala vyrábět i s 1,3D... co na ní bylo novýho?
Prostě malý auto, prodávaný po hrstích, i jako Seat Arosa... do kterýho prostrě vrazili malej diesel.
Tohle je nových nápadů plný... je to nosič řešení a technologií, a je to tak vošklivý právě proto, že nikdo se sériovou výrobou nepočítal. Článek je napsanej dobře - je to svým způsobem hračka.
Což ovšem nepochopili... a ten nápad se zadníma dveřma prodávali jako Roomster poměrně dlouho.
;-)
EDIT: mimochodem víš, že Fiat dělal elektromobil už v roce 1990... právě Pandu dělal jako Elektru... a normálně komerčně ji prodával.
Byla to dvoumístná mikro dodávka do center historických měst...
To je prostě místní roztleskávač.. užívají si to a ani jim u toho nevadí, že Fiat už nějakou dobu roste, a roste velmi slušně.
Já jsem původně doufal, že už někdo předem mnou reagoval na tu polointeligentní větu, úlitbu bohům, že to prohlášení o spolehlivosti motoru kontrastovalo s pověstí Fiatu. Ta pověst není tak špatná, snad kromě zdejší království a zejména mimo tuhle webovou komunitu.
Ta poznámka byla hnusný hnus... bez souvislosti s tématem. Umíte si představit ty zpěvy o vizionářství a určování směru vývoje, kdyby něco takového existovalo v muzeu VW, nedejbože Škodovky?
Marně jsem doufal, že po tom humbuku kolem transferu výroby Superba do Říše místním dojde, že to FAKT není česká, ale německá automobilka.
Je zde o mě známo, že Fiatu hodně fandím, ale toto byl opravdu designérský megaúlet. Ještě, že to nezačali vyrábět, Multipla by dostala vážného soupeře v žebříčcích nejošklivějších sériově vyráběných aut... Jinak koncept malého lehkého vozíku do města je samozřejmě správný. :-!
...koncept malého lehkého vozítka s dieselem je přesně to, co dnes svět nutně potřebuje. Časem by se vyřešila i ta nehezká karoserie. Ostatně hmyzí ksicht má i Kokodák :no::no::no:
Je nepochopitelné, že Cígo od škodovky nemá pod kapotou motor, ale vzpomínku na minulost. :no: S dvoulitrovou spotřebou by se prodávalo jako housky na krámě. :-!
tohle už je extra hnus, velebnosti. Tudy cesta k prosperitě Fiatu opravdu nevede. Až si budou zase stěžovat, že jde automobilka ke dnu, rychleji, než Titanik, tak proto, že současní návrháři Fiatu nemají žádný vkus.