Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hnusný hnus.
| 11. 10. 2017 19:18
tohle už je extra hnus, velebnosti. Tudy cesta k prosperitě Fiatu opravdu nevede. Až si budou zase stěžovat, že jde automobilka ke dnu, rychleji, než Titanik, tak proto, že současní návrháři Fiatu nemají žádný vkus.
Hnusný hnus.
| 11. 10. 2017 19:35
Tak ještě že máme takto osvícené Čecháčky, kteří jsou schopni takto zapáleně debatit a vůbec jim nedošlo, že tento koncept je více než 17 starý. Předpokládám tedy, že se autor předchozího příspěvku vyjádřil fundovaně vozu který vznikl v době, kdy nebyl sám ještě na světě.
Hnusný hnus.
| 11. 10. 2017 20:05
To je prostě místní roztleskávač.. užívají si to a ani jim u toho nevadí, že Fiat už nějakou dobu roste, a roste velmi slušně.

Já jsem původně doufal, že už někdo předem mnou reagoval na tu polointeligentní větu, úlitbu bohům, že to prohlášení o spolehlivosti motoru kontrastovalo s pověstí Fiatu. Ta pověst není tak špatná, snad kromě zdejší království a zejména mimo tuhle webovou komunitu.

Ta poznámka byla hnusný hnus... bez souvislosti s tématem. Umíte si představit ty zpěvy o vizionářství a určování směru vývoje, kdyby něco takového existovalo v muzeu VW, nedejbože Škodovky?

Marně jsem doufal, že po tom humbuku kolem transferu výroby Superba do Říše místním dojde, že to FAKT není česká, ale německá automobilka.
Avatar - twistedTSD
Hnusný hnus.
| 11. 10. 2017 23:15
V muzeu VW z té doby najdeš vizionářské Lupo 3L. ;-) >:-[]
Hnusný hnus.
| 12. 10. 2017 19:32
No, jako poklus to není úplně špatný.. ale projde to tak na schůzi zahrádkářů.
:-)
Kdo se jen trošku o auta zajímá ví, že Lupo byla odpověď na druhou generaci Pandy... která se začala vyrábět i s 1,3D... co na ní bylo novýho?

Prostě malý auto, prodávaný po hrstích, i jako Seat Arosa... do kterýho prostrě vrazili malej diesel.

Tohle je nových nápadů plný... je to nosič řešení a technologií, a je to tak vošklivý právě proto, že nikdo se sériovou výrobou nepočítal. Článek je napsanej dobře - je to svým způsobem hračka.

Což ovšem nepochopili... a ten nápad se zadníma dveřma prodávali jako Roomster poměrně dlouho.

;-)

EDIT: mimochodem víš, že Fiat dělal elektromobil už v roce 1990... právě Pandu dělal jako Elektru... a normálně komerčně ji prodával.
Byla to dvoumístná mikro dodávka do center historických měst...
Avatar - twistedTSD
Hnusný hnus.
| 12. 10. 2017 22:14
Nevím. Počátkem devadesátek pár elektromobilů v Evropě vzniklo, dokonce i ve spolupráci se Škodou, ale v roce 1990 jich ještě asi mnoho nejezdilo.
Avatar - nathan
Hnusný hnus.
| 11. 10. 2017 22:30
Tvrdím, že dizajnér fetoval moc špatný matroš. Takhle to dopadá, když to vaří kdejakej trouba v každém druhém vchodu na sídlišti >:D
Avatar - traveldrive
Hnusný hnus.
| 12. 10. 2017 14:15
Ty ani netušíš, o čom pletieš... :-!
Avatar - Ada je zase tady
Opravdu ošklivé, ale...
| 11. 10. 2017 22:46
...koncept malého lehkého vozítka s dieselem je přesně to, co dnes svět nutně potřebuje. Časem by se vyřešila i ta nehezká karoserie. Ostatně hmyzí ksicht má i Kokodák :no: :no: :no:

Je nepochopitelné, že Cígo od škodovky nemá pod kapotou motor, ale vzpomínku na minulost. :no: S dvoulitrovou spotřebou by se prodávalo jako housky na krámě. :-!
Avatar - 1975ak
FIAT
| 11. 10. 2017 22:47
Některé automobilky vyvíjí prototypy i za cenu slepých uliček, ale šáde vyrábí stále to stejné,,, Tak co je lepší?
Ještě, že se to nevyrábělo!
| 12. 10. 2017 11:59
Je zde o mě známo, že Fiatu hodně fandím, ale toto byl opravdu designérský megaúlet. Ještě, že to nezačali vyrábět, Multipla by dostala vážného soupeře v žebříčcích nejošklivějších sériově vyráběných aut... Jinak koncept malého lehkého vozíku do města je samozřejmě správný. :-!
Ještě, že se to nevyrábělo!
| 12. 10. 2017 19:37
:-)
Koukám, že moje přirovnání zadního okna k roomsteru se nehod
| 15. 10. 2017 18:47
Fakt spějete k zrušení návštěv. Zatím žijete z toho, že není moc kam jinam chodit - ale i to má svou hranici.
:-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku