Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Fiat Ecobasic (1999-2000): Dospělá hračka

13 komentářů

FaustEric
tohle už je extra hnus, velebnosti. Tudy cesta k prosperitě Fiatu opravdu nevede. Až si budou zase stěžovat, že jde automobilka ke dnu, rychleji, než Titanik, tak proto, že současní návrháři Fiatu nemají žádný vkus.
wolff
Tak ještě že máme takto osvícené Čecháčky, kteří jsou schopni takto zapáleně debatit a vůbec jim nedošlo, že tento koncept je více než 17 starý. Předpokládám tedy, že se autor předchozího příspěvku vyjádřil fundovaně vozu který vznikl v době, kdy nebyl sám ještě na světě.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To je prostě místní roztleskávač.. užívají si to a ani jim u toho nevadí, že Fiat už nějakou dobu roste, a roste velmi slušně.

Já jsem původně doufal, že už někdo předem mnou reagoval na tu polointeligentní větu, úlitbu bohům, že to prohlášení o spolehlivosti motoru kontrastovalo s pověstí Fiatu. Ta pověst není tak špatná, snad kromě zdejší království a zejména mimo tuhle webovou komunitu.

Ta poznámka byla hnusný hnus... bez souvislosti s tématem. Umíte si představit ty zpěvy o vizionářství a určování směru vývoje, kdyby něco takového existovalo v muzeu VW, nedejbože Škodovky?

Marně jsem doufal, že po tom humbuku kolem transferu výroby Superba do Říše místním dojde, že to FAKT není česká, ale německá automobilka.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
V muzeu VW z té doby najdeš vizionářské Lupo 3L. 😉 >😒]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No, jako poklus to není úplně špatný.. ale projde to tak na schůzi zahrádkářů.
😄
Kdo se jen trošku o auta zajímá ví, že Lupo byla odpověď na druhou generaci Pandy... která se začala vyrábět i s 1,3D... co na ní bylo novýho?

Prostě malý auto, prodávaný po hrstích, i jako Seat Arosa... do kterýho prostrě vrazili malej diesel.

Tohle je nových nápadů plný... je to nosič řešení a technologií, a je to tak vošklivý právě proto, že nikdo se sériovou výrobou nepočítal. Článek je napsanej dobře - je to svým způsobem hračka.

Což ovšem nepochopili... a ten nápad se zadníma dveřma prodávali jako Roomster poměrně dlouho.

😉

EDIT: mimochodem víš, že Fiat dělal elektromobil už v roce 1990... právě Pandu dělal jako Elektru... a normálně komerčně ji prodával.
Byla to dvoumístná mikro dodávka do center historických měst...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nevím. Počátkem devadesátek pár elektromobilů v Evropě vzniklo, dokonce i ve spolupráci se Škodou, ale v roce 1990 jich ještě asi mnoho nejezdilo.
Avatar - nathan
nathan
Tvrdím, že dizajnér fetoval moc špatný matroš. Takhle to dopadá, když to vaří kdejakej trouba v každém druhém vchodu na sídlišti >😁
traveldrive
Ty ani netušíš, o čom pletieš... :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
...koncept malého lehkého vozítka s dieselem je přesně to, co dnes svět nutně potřebuje. Časem by se vyřešila i ta nehezká karoserie. Ostatně hmyzí ksicht má i Kokodák :no: :no: :no😒br />
Je nepochopitelné, že Cígo od škodovky nemá pod kapotou motor, ale vzpomínku na minulost. :no: S dvoulitrovou spotřebou by se prodávalo jako housky na krámě. :-!
Avatar - 1975ak
1975ak
Některé automobilky vyvíjí prototypy i za cenu slepých uliček, ale šáde vyrábí stále to stejné,,, Tak co je lepší?
Arese
Je zde o mě známo, že Fiatu hodně fandím, ale toto byl opravdu designérský megaúlet. Ještě, že to nezačali vyrábět, Multipla by dostala vážného soupeře v žebříčcích nejošklivějších sériově vyráběných aut... Jinak koncept malého lehkého vozíku do města je samozřejmě správný. :-!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Fakt spějete k zrušení návštěv. Zatím žijete z toho, že není moc kam jinam chodit - ale i to má svou hranici.
😒