Design
...koncept malého lehkého vozítka s dieselem je přesně to, co dnes svět nutně potřebuje. Časem by se vyřešila i ta nehezká karoserie. Ostatně hmyzí ksicht má i Kokodák :no: :no: :no😒br />
Je nepochopitelné, že Cígo od škodovky nemá pod kapotou motor, ale vzpomínku na minulost. :no: S dvoulitrovou spotřebou by se prodávalo jako housky na krámě. :-!
Je nepochopitelné, že Cígo od škodovky nemá pod kapotou motor, ale vzpomínku na minulost. :no: S dvoulitrovou spotřebou by se prodávalo jako housky na krámě. :-!
Některé automobilky vyvíjí prototypy i za cenu slepých uliček, ale šáde vyrábí stále to stejné,,, Tak co je lepší?
Je zde o mě známo, že Fiatu hodně fandím, ale toto byl opravdu designérský megaúlet. Ještě, že to nezačali vyrábět, Multipla by dostala vážného soupeře v žebříčcích nejošklivějších sériově vyráběných aut... Jinak koncept malého lehkého vozíku do města je samozřejmě správný. :-!
Fakt spějete k zrušení návštěv. Zatím žijete z toho, že není moc kam jinam chodit - ale i to má svou hranici.
😒
😒
Já jsem původně doufal, že už někdo předem mnou reagoval na tu polointeligentní větu, úlitbu bohům, že to prohlášení o spolehlivosti motoru kontrastovalo s pověstí Fiatu. Ta pověst není tak špatná, snad kromě zdejší království a zejména mimo tuhle webovou komunitu.
Ta poznámka byla hnusný hnus... bez souvislosti s tématem. Umíte si představit ty zpěvy o vizionářství a určování směru vývoje, kdyby něco takového existovalo v muzeu VW, nedejbože Škodovky?
Marně jsem doufal, že po tom humbuku kolem transferu výroby Superba do Říše místním dojde, že to FAKT není česká, ale německá automobilka.
😄
Kdo se jen trošku o auta zajímá ví, že Lupo byla odpověď na druhou generaci Pandy... která se začala vyrábět i s 1,3D... co na ní bylo novýho?
Prostě malý auto, prodávaný po hrstích, i jako Seat Arosa... do kterýho prostrě vrazili malej diesel.
Tohle je nových nápadů plný... je to nosič řešení a technologií, a je to tak vošklivý právě proto, že nikdo se sériovou výrobou nepočítal. Článek je napsanej dobře - je to svým způsobem hračka.
Což ovšem nepochopili... a ten nápad se zadníma dveřma prodávali jako Roomster poměrně dlouho.
😉
EDIT: mimochodem víš, že Fiat dělal elektromobil už v roce 1990... právě Pandu dělal jako Elektru... a normálně komerčně ji prodával.
Byla to dvoumístná mikro dodávka do center historických měst...