Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Měsíční odbyt skupiny Volkswagen poprvé překonal milion vozů

11 komentářů

Avatar - Joky
Joky
stejně ty pokuty neustojí !!!
Anonym
Připadá ti, že je neustávají?
Máš zvláštní vnímání reality 😄
webpaja
...může místní prodejná redakce uvádět podobná data? :-!
Petrko
Ano, Mimochodem skupina Volkswagen majitel hromady značek a z toho tří mainstreamových. To by bylo až trapné kdyby nebyli nejprodávanější a přesto s nimi dokážou držet krok firmy které tolik značek nemají. 😉
Anonym
Mainstreamové jsou Lamborghini, Bentley a Bugatti? >😁 >😁 >😁
car
Koncern Renault vás(vw, tato redakce)stejně nakope do pr..le!
Avatar - white label
white label
Jj, i Ada už to říkal...
Petrko
Ne. Přece Scania, MAN a Ducati.
Anonym
>😁 >😁 >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ta honba za titulem značky, co prodá nejvíce aut... A ještě k tomu rekordu se sčítají hrušky se švěstkama a rajčaty... Kdo věří tomu, že je podobná honba za rekordy podstatná pro budoucí přežití?
Všechny EU- koncerny si do svých oficiálních proklamací dávají "udržitelný rozvoj". Ale kdy k této floskuli přidají i konkrétní cíle? Co se stane, pokud VAG nebude největší na světě podle počtu prodaných krámů? Bude to snad konec světa?
Jak dlouho potrvá, než ty hromady absolventů "manažerských" studií pochopí, že se učí blbosti, které nejsou pro přežití téhle planety určující?
A jak dlouho potrvá, než hlídací psi demokracie přinutí * v čelech koncernů začít nejen proklamovat, ale především uvažovat jinak?
Avatar - Emel
Emel
Samozřejmě je důležité vyrábět hodně aut, jinak není dost peněz na vývoj všeho, co musí mít moderní auto, aby bylo konkurenceschopné. Proto se trh konsoliduje, proto PSA kupuje Opel atd.

Volkswagen pokud vím opustil cíl největší automobilky světa po Dieselgate, kdy se (trošku z donucení) přiklonil k optimalizaci nákladů... což mimo jiné znamená osekávání modelů, které nejsou rentabilní... zastavení účasti ve WRC... apod.