Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Jízdní dojmy s Kiou Stinger: Jak jezdí korejská prémiová zadokolka?
79 komentářů
Anonym
pár registrací bude na dealerství a pak budou žebrat u známejch, že jim to nechaj se slevou.
Všichni, co mi dají :no: jsou přesně ti, kdo si je taky nekoupí, čímž to jen potvrzují. Pravdu, co nechtějí slyšet.
Hyundai Genesis Coupe bylo také naprosto skvělé řidičské auto a prodeje u nás?
Tohle není nic proti autu, už jsem ho viděl (ne v Evropě) a je fakt pěkný a vypadá dobře udělaný.¨popisuju jen realitu trhu.
Všichni, co mi dají :no: jsou přesně ti, kdo si je taky nekoupí, čímž to jen potvrzují. Pravdu, co nechtějí slyšet.
Hyundai Genesis Coupe bylo také naprosto skvělé řidičské auto a prodeje u nás?
Tohle není nic proti autu, už jsem ho viděl (ne v Evropě) a je fakt pěkný a vypadá dobře udělaný.¨popisuju jen realitu trhu.
Plácáš nesmysly. Genesis Coupé u nás jezdí docela dost na to, že jediným motorem byl šestiválec benzin. Realitu trhu zkus popisovat s odstupem své korejské nenávisti, jo?
Ty bys měl popisovat mou koejskou nenávist s realitou.
Jsem si na 99.999% jist, že o Koreji toho vím mnohem víc než ty.
Mám rád její historii a kulturu a umím i něco korejsky.
Před 14 dny jsem se vrátil z delšího pobytu v Koreji.
Tak kdo tady plácá nesmysly...já asi ne. Šášo.
Jsem si na 99.999% jist, že o Koreji toho vím mnohem víc než ty.
Mám rád její historii a kulturu a umím i něco korejsky.
Před 14 dny jsem se vrátil z delšího pobytu v Koreji.
Tak kdo tady plácá nesmysly...já asi ne. Šášo.
kupi neboj... v amerike to vidim na uspech.. v eu asi pomoze ten dizel ale stejne europa nie je pre stinger zem zaslubena takze tu nadalej pofrci D3 bez ohrozenia.... ale to neznamena ze stinger bude v globale neuspesny... ved si len zoberme soul.. v europe predava malo ale v globale je to tretia alebo stvrta najuspesnejsia kia vo svete a celkovo pre znacku velmi uspesne auto....
zaujimave ze tuto metodiku nepouzivas napriklad pri mondeu, ktore si tu preklinal pre neuspech na eu trhu. Ale pri kii ti to uz nevadi.
Bude to asi tim, ze Mondeo utoci primo na evropu, jsou to primo slova Fordu a kam miri s kterym vozem taky vždy uvadeji 😄 a Kia je dosti oblibena v USA a Asii, jelikož mají vykonejsi motory tam nez tady v EU 😄 a to se tyka plno vozu 😄 se vždy podivejte kolik motorizaci se vyrabi a kolik nam hodi do evropy...sup jedno beno a aby byli radi za diesel tak jim jeden dame...pak to jde Asie a USA atd...sup tady mate 4 benziny a kdo by chtěl diesel, tak na vyzadani individualne.... 😄 proste evropa je pro jiné znacky mimo EU mrtvy trh....protože jsme takove konzervy, ze ani nepripustime, ze muze byt něco lepšího nez to co mame v evrope vyrobene my 😄
Bubáq
Proč? Na otázku zda Arteon nebo Stinger jsem si odpověděl bez zaváhání. A určitě tušíte, jak. Stinger mi vyhovuje především pojetím interiéru- zde se má VW opravdu hodně co učit. Nu a klasický AT je rovněž jednoznačnou volbou oproti čím dál horšímu DSG. Navrch pak přidám to, že zadní poháněná kola jsou mi bližší, než čtyřkolka, a je vymalováno.
Je pozoruhodné, v čem všem Arteon zaostal za Stingerem.
Je pozoruhodné, v čem všem Arteon zaostal za Stingerem.
Nic proti tomu, že bys dal přednost Stingeru - nejspíš je to poctivější auto - technicky.
Ale nechápu, co by se měl VW učit v interiéru od Kie. Mě se interiér Kie asi taky líbí víc, ale to je jen věc vkusu, nic víc. VW je víc strohá moderna, Kia mi přijde trochu retro (pozitivně). Jiný přístup, těžko říct horší/lepší.
Ale nechápu, co by se měl VW učit v interiéru od Kie. Mě se interiér Kie asi taky líbí víc, ale to je jen věc vkusu, nic víc. VW je víc strohá moderna, Kia mi přijde trochu retro (pozitivně). Jiný přístup, těžko říct horší/lepší.
A koupíš si ho?
Asi ne.
A Arteon si spousta lidí koupí.
Mnohokrát víc, než Stinger.
Takže pravdu díš "Je vymalováno"
Automobilky chtěj prachy vod zákazníků, ne moudra z netu.
Jinak interier - střed je vykrádačka mercedesu. To dělaj korejci běžně. Já teď viděl v Koreji kopii GLka. 😄 Peklium.
Asi ne.
A Arteon si spousta lidí koupí.
Mnohokrát víc, než Stinger.
Takže pravdu díš "Je vymalováno"
Automobilky chtěj prachy vod zákazníků, ne moudra z netu.
Jinak interier - střed je vykrádačka mercedesu. To dělaj korejci běžně. Já teď viděl v Koreji kopii GLka. 😄 Peklium.
celosvetovo si myslím že Sting bude predavanejsi než Arteon,v EU to ale vieme ako dopadne.
Za mna radšej Giulia pretože sedan mi je bližší ako lift.
Za mna radšej Giulia pretože sedan mi je bližší ako lift.
Já bych to za vykrádačku nepovažoval, a už vůbec ne MB. Mají tam designéra z Audi a je to poznat. Výdechy topení má velmi podobně TT, řadička A5......celek ale vypadá dobře.Udělat dneska něco úplně novýho, co nikdo nemá - to se dneska daří leda tak Peugeotu, zaplaťpánbůh že jen jim.
Kim uz robi kopie Mercedesov?
Pane fostku, skutečně nechápu Váš postoj: jak můžete takto předjímat, že Stinger nekoupím?! Připadá mi- i s ohledem na vaše výše umístění "diskuzní" příspěvky, že patříte mezi hospodské ***y, co "moudře" mudrují a s každým dalším pivem dostávají větší a větší odvahu "říkat pravdu". A nic než pravdu. Jste v té víře poněkud směšný.
A netykejte mi prosím, je to velmi, velmi nezdvořilé.
A netykejte mi prosím, je to velmi, velmi nezdvořilé.
Budu ti tykat nadále, klaune.
Pokud mě řadíš mezi hospodské ***y, nemůžeš čekat nic jinýho.
Pivo nepiju. Odvahu říkat pravdu mám a pitimcům to dělám rád.
Jak ti připadám je i u zadele.
Stingra si nekoupíš a víš to.
Nazdar
Pokud mě řadíš mezi hospodské ***y, nemůžeš čekat nic jinýho.
Pivo nepiju. Odvahu říkat pravdu mám a pitimcům to dělám rád.
Jak ti připadám je i u zadele.
Stingra si nekoupíš a víš to.
Nazdar
Anonym
jako
Stinger, nový brko vod Kie má šstivál a zadokolu.
Mělo by tam bejt "nebo"
A když je to tak šíleně řidičský tak pro jistotu žádnej manuál.
Stinger, nový brko vod Kie má šstivál a zadokolu.
Mělo by tam bejt "nebo"
A když je to tak šíleně řidičský tak pro jistotu žádnej manuál.
V podstate rovnou v zarodku zabili to, cim to auto mohlo byt aspon pro par potencialnich zakazniku zajimave. Ano, silna auta se dnes prodavaji hlavne v ctyrkolce, ale to je zavedena konkurence, ktrra nemusi nikomu nic dokazovat. Jak spravne pises, to auto neni zadkolka se sestivalcem, je to bud jedno nebo druhe. Co jsem cetl, klasicky to korejsky nejede, takze tech 370 koni to bude mit jen na papire a zbyde vlastne co. Nic. Cim je to auto zajimave? Nicim. Za 1,2-1,5 mega? Ano, premie je drazsi, jenze to je premie a tu vyssi cenu si ospravedlni.
No zajímavé je tím, že se na internetu pár chytrejch (který nejsou cílová skupina a dohromady oni ani jejich všichni příbuzní a známí nekoupěj ani jeden) bude rozplývat, jak je to super a jak BY ho koupili.
No což o to, auto vypadá dobře (někde tam vidím Datsun 180B SX coupe), ale ta délka a hmotnost....4830mm a 1909kg (BMW X5 4886mm a 2105kg) to je teda bomba! Není se potom třeba divit, že si GT vezme 13l/100km.
A že to nemá pořádnou převodovku, to je věc jiná.
A že to nemá pořádnou převodovku, to je věc jiná.
Když budeš jezdit normálně, vezme si míň. To víš sám. Potom je ale otázka, jestli si nekoupit ten slabší RWD.
To jo, ale váha dělá svoje, to musíš uznat....a bacha, i tabulkově už přiznávají 10.6... :-! Ten dvoulitr ale není nic speciálního a bez manuálu........ ;-\
Tak bavíme se akademicky.
Nikdo z nás dvou si to nikdy nekoupí
A narozdíl od dalších ani nevyhlašujeme, že BYSME to koupili. >😁
Nikdo z nás dvou si to nikdy nekoupí
A narozdíl od dalších ani nevyhlašujeme, že BYSME to koupili. >😁
praděda7
V6 jen s 4x4?
V zemích s levostranným provozem, a tedy pravostranným řízením se bude šestiválcový stinger prodávat výhradně se zadním pohonem. Tyč řízení na pravé straně totiž koliduje s hnací hřídelí přední nápravy. Pokud je řízení vlevo, je Stinger V6 vždy vybaven pohonem 4x4. Kiu k takovému rozhodnutí vedla situace u konkurence. Zákazníci kupují tento typ auta se silným motorem prakticky vždy jako 4x4.
Inženýři jak sviňa............a prý tam mají maníky z BMW........no potěš pánbú.....jaké štěstí, že se jich BMW zbavilo..... 😉
V zemích s levostranným provozem, a tedy pravostranným řízením se bude šestiválcový stinger prodávat výhradně se zadním pohonem. Tyč řízení na pravé straně totiž koliduje s hnací hřídelí přední nápravy. Pokud je řízení vlevo, je Stinger V6 vždy vybaven pohonem 4x4. Kiu k takovému rozhodnutí vedla situace u konkurence. Zákazníci kupují tento typ auta se silným motorem prakticky vždy jako 4x4.
Inženýři jak sviňa............a prý tam mají maníky z BMW........no potěš pánbú.....jaké štěstí, že se jich BMW zbavilo..... 😉
webpaja
"Na výjezdu z ostré zatáčky nás začíná zadek předbíhat, ani v tomto případě jej ale ESP nenechá zajít za bezpečnou hranici."
Tak předbíhá zadek nebo ho drží na bezpečné hranici ESP?
Jel s tím ten Baborský vůbec? Nebo to jezdí Pechr? 😉
Tak předbíhá zadek nebo ho drží na bezpečné hranici ESP?
Jel s tím ten Baborský vůbec? Nebo to jezdí Pechr? 😉
praděda7
Co se vám nezdá dolnopalečci? Nějaký argument by nebyl?
Nebyl. Oni by kupovali hubou...a palcovali
Argument by nebyl, o autech nic nevědí.
Srovnávají čísla a obrázky z netu.
Bubaq např. ví všechno o Arteonu i Stingeru. Už je stihl poronat a vyzkoušet a vynést nezpochybnitelný verdikt - relevantní jako lejno v rohu kůlny.
TWL čím víc
:no:
tím lepší příspěvek, to nevíš?
:-! >😒] :-!
Argument by nebyl, o autech nic nevědí.
Srovnávají čísla a obrázky z netu.
Bubaq např. ví všechno o Arteonu i Stingeru. Už je stihl poronat a vyzkoušet a vynést nezpochybnitelný verdikt - relevantní jako lejno v rohu kůlny.
TWL čím víc
:no:
tím lepší příspěvek, to nevíš?
:-! >😒] :-!
3_diamanty
tak toto auto sa mi popravde paci viac ako nejake dokonale audi A6/A7 .. ma uz na pohlad vacsie caro a v sebe aj viac akejsi charizmy aj emocii a jedinecnosti... verim ze hlavne v amerike stinger zaberie a bude mat tam solidne predaje a spravi svojim majitelom patricnu radost.. krasna kara :yes:
Taky bych to tak viděl. V júesej no problem! Ale na Evropu moc velká a těžká kára...si myslím....uvidíme co na to řeknou prodeje...možná se pletu.... 😉
TWL ale fakt je hezká. jako klidně by to mohlo bejt Maseratti. Je hezčí, než současný japanoidně vypadající jaguary. Vono to začalo už se Sportage.
Tj. ze zadu je to sprzněné Maseratti, z boku nepodařený tuning Mustangu a vevnitř parodie na MB... Pro mně stejně přitažlivé auto z fotek jako Sangyong. :no:
Jj spolu s Giulií asi nejlepší volba ve třídě :yes: >😒]
Jen aby řeč nestála - Alfa si asi naplno troufá být jízdně skvělou alternativou 3-er, Stinger asi není úplně totéž - aspoň teda z mýho pohledu. Prémii asi úplně konkurovat nedokáže.
Jízdně konstrukčně spíš jo = prodejně určitě ne. To ale ani ta Alfa = v obou případech bohužel = aspoň teda z mýho pohledu
praděda7
by vůz vypadal daleko lepší...GTéčko je zkrátka velká, dlouhá kráva. Se stejným problémem se potýká styling BMW a její GTčka. Prodeje nic moc..... Já vím, tady jde především o ty 4 dveře. Američané jsou bachratí a dveře potřebují široké jak vrata do stodoly.....and they love everything huge... 😉
woody-alien
Když tak koukám (už pokolikáté) na to "sportovní" seseknutí, trošku se obávám, že se nám jednou další generace budou vysmívat, že jsme snad ani kulatej volant neuměli vyrobit. 😉
st.paul
„Řízný vzhled dělá nizoučký fastback nezaměnitelným, kuráži designérů se v současnosti může postavit jen Volkswagen Arteon.“
Možno príde aj kúzelník nového tisícročia 😄 Nemám nič proti dizajnu Arteonu a rovnako nemám dôvod akokoľvek preceňovať dizajn Stingeru, ale Vážená redakcia, to hádam nemyslíte vážne?! Ak si pod odvahou dizajnérov predstavujete decentnú úpravu dvoch liniek, pridanie 100g chrómu a posunutie klimatizačných prieduchov o 3 cm naľavo, tak Stinger treba zaradiť do kategórie sci-fi na úroveň vesmírnej lode Enterprise.
Možno príde aj kúzelník nového tisícročia 😄 Nemám nič proti dizajnu Arteonu a rovnako nemám dôvod akokoľvek preceňovať dizajn Stingeru, ale Vážená redakcia, to hádam nemyslíte vážne?! Ak si pod odvahou dizajnérov predstavujete decentnú úpravu dvoch liniek, pridanie 100g chrómu a posunutie klimatizačných prieduchov o 3 cm naľavo, tak Stinger treba zaradiť do kategórie sci-fi na úroveň vesmírnej lode Enterprise.
Bohužel... taky mi přijde, že to Kia trošku přehání a že některé detaily jsou trošku samoúčelné. Ale důležité jsou proporce, silueta... a to je nakonec i to, v čem jsou si ta auta blízká.
Arteon přeplácal masku chladiče, ale jinak se dá považovat za moc pěkný auto.
Kia zase nakoupila na benzínce (nefunkční) výdechy kapoty, za mě plichta.
Kia zase nakoupila na benzínce (nefunkční) výdechy kapoty, za mě plichta.
pozor, je to funkční větrání 😄
Z testu Idnes: "Kromě výdechů na kapotě, které jsou zaslepené a opravdu jen pro pouťovou parádu, jsou ostatní výřezy a otvory ozdobené mřížkami funkční a šlechtí aerodynamiku". 😄
Foto: [odkaz]
Takže ok, je to funkční větrání čelního skla a stěračů. >😒]
Foto: [odkaz]
Takže ok, je to funkční větrání čelního skla a stěračů. >😒]
frite
Osobně jsem zvědavý na cenu.
Pro zajímavost - v Polsku už ceníky jsou a cena začíná na 150 000 zlatkách, tj. 900 tis. našich..
V Polsku je cenově víceméně uprostřed mezi Optimou GT a Optimou GT SW, což v našich podmínkách by bylo cca 985 tis.českých...Což není nekonkurenceschopná cena. Zajímavější by byla i nějaká plebejská motorizace s manuálem (což mě osobně chybí i u Giulie), kdy by bylo možné dostat cenu níž, ale to by bylo prodejné jen v Evropě a to zase Kiu zž tak nezajímá...
Pro zajímavost - v Polsku už ceníky jsou a cena začíná na 150 000 zlatkách, tj. 900 tis. našich..
V Polsku je cenově víceméně uprostřed mezi Optimou GT a Optimou GT SW, což v našich podmínkách by bylo cca 985 tis.českých...Což není nekonkurenceschopná cena. Zajímavější by byla i nějaká plebejská motorizace s manuálem (což mě osobně chybí i u Giulie), kdy by bylo možné dostat cenu níž, ale to by bylo prodejné jen v Evropě a to zase Kiu zž tak nezajímá...
Jo... ten základ bude s halogenama, pravděpodobně nepůjdou připlatit světla samostatně, takže to bude chtít minimálně nějakou tu GT-Line... pokud bude někde okolo milionu ceník, tak je to pořád zajímavé.
Trafil si to viacmenej presne oplatí sa práve GT Line, ktorá je 175 000 t.j. nejakých 34 000 Eur bez Dph ako zadokolka s 255k benzínom. Dynamicky je to vraj v poho a testy z Austrálie vravia, že to je v skutočnosti aj najlepšia voľba (ľahší predok, mrštnejšia a o dosť lacnejšia ako na kúpu tak na palivo). Najväčší problém tohto auta je že ono je to grantourismo. Lenže také auto má zaujať výzorom a zároveň byť pohodlným a technologicky vyspelým dostavníkom na dlhšie cestovanie, ktoré však zároveň dokáže pobaviť na okreskách. A individuálne sa mi zdá, že najmä v prvých dvoch faktoroch je na tom lepšie prekapotovaný Passat. Arteon v kurkume na mňa pôsobil krajším vyladenejším dojmom, ako Stinger v modrej a zároveň Arteon je vo vnútri o dosť väčší a praktickejší (a povedal by som že hlavne asistenčné systémy má VW ďalej ako Kia). Ostatné posúdim keď sa povozím na Stingerovi. Každopádne Stinger nemôže byť konkurentom A7 ako som tu videl spomínať na diskusii, nato stačí pozrieť si video interieru novej A7 a bavíme sa o úplne inej lige (lenže aj za úplne iné peniaze).
Možná i mnohem víc = nejsou a hlavně (už) nebudou 😄
Vtipný že němci cenu považujou za günstig [odkaz] u nás je spíš naznačen opak 😉
Bohužel ta zmínka že absolutní většina si dneska koupí 4x4 verzi je nejspíš pravdivá
I přes tenhle drobnej mínus mi to přijde zajímavý auto = a tahle verze 4kolky použitelná. Už sem pár jízdních dojmů čet = a přidaná hmotnost tam je = ale zjevně na jízdní vlastnosti a chování vozu moc negativní vliv nemá. Za míň peněz víc = asi nepude. Rozhodně to určitě stojí za vyzkoušení = lepší to podle mě už nebude 😄
Který z nich už za 1+ to záleží na konfiguraci a penězích a tak.. 😉
Tyhle auta (Genesis, Stinger, Veloster) BY všichni kupovali. Ale nikdo je nekoupí.
Před čím jí budeš dávat přednost? Před tím Fiatem, co je z ní udělanej? Nebo jsi měl víc tipů? Zajímá mě to.
Chlape teba snáď platí ACZ za trolovanie
Tohle nepiš, ať nejsi za úplného lajdáka typu redaktůrka SM...tedy nejtrapnějšího prodejce aut 😉